Fysio

14-03-2017 13:31 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb advies nodig. Zet t even onder kopje seks want ik weet t niet meer.

Ik loop nu een aantal weken bij de fysio voor mn rug. Ben er al eerder geweest dus ken hem al beetje.

Na een paar behandelingen lig ik daar oo tafel en omdat hij me zeer deed gaf ik een klap op de tafel. Zegt hij ineens tegen mij dat hij zich afvraagt hoe ik ben in t liefdesspel.

Okeee denk ik. Nou ben ik altijd een flapuit en redelijk open. Dus ik hem antwoord gegeven. En hem de vraag teruggegeven.



Nou moest ik deze week weer heen. Lig op tafel en hij is bezig met massage. Als ik zeg dat voelde lekker dan gaat hij weer terug naar die plek.

Maar bijna aan t eind legt ie beide handen om mn nek en knijpt. Niet heel hard maar goed. Zo zegt ie volgende keer verder. Ik lig daar en zeg was weer lekker. Ja? Vraagt ie kun je dat hebben. Ja zeg ik. En hij plaatst weer zn handen om mn nek en knijpt. En nog een keer maar harder. Dit ook nog vraagt ie. Ik vroeg hem waar dat voor is. Daar ontspan jij van zegt ie.

Maar zeg nou eens is toch niet een normale behandeling lijkt me.

Wat moet ik hiermee
Wat zei hij toen?
Iets klopt hier niet. Wel bijdehand genoeg om een seksueel getinte vraag te beantwoorden en terug te stellen en daarna heel naïef vragen of het normaal is dat je fysiotherapeut je keel dichtknijpt.
Alle reacties Link kopieren
Hij zei dat hij houdt van leiding geven
Dus jij zei 'ik ben niet zo dominant, en jij?' waarop hij zei 'ik houd van leiding geven'. En dat was het?
Ik zou hem flink in zijn ballen knijpen en vragen of hij dat kan hebben?
Ik vind het altijd zo jammer dat een paar zieke geesten die zich fysio, arts, etc. noemen, die met kwetsbare mensen werken, het zo enorm verkutten voor de rest van hun beroepsgroep.
Hm. Ik ga toch eens aan mijn fysio vragen of ie ook aan extra dienstverlening doet...Krijg je wel waar voor je geld.





(Ter info: Ik vind dit bericht een beetje gek overkomen, vandaar mijn opmerking. Als ik het serieus had opgevat, had ik niet zo gereageerd)
Alle reacties Link kopieren
Ja vat t serieus op of niet. Maar is me dus echt overkomen. En gekoof t of niet naar je begint echt aan jezelf te twijfelen
Nou. Ga ik er van uit dat dit een oprecht bericht is.



Je kunt het tegen je fysio zeggen. Je kunt compleet langs je fysio gaan en een dikke klacht over hem bij zijn baas neerleggen.
Wellicht kijkt hij of je er open voor staat, is dit niet het geval moet je geen seksueel getinte gesprekken met hem voeren.
Ik ben het dus eens met MonaLisaLove. Ik zou wel zulke gesprekken voeren met mijn fysio. Maar ik zou hem ook compleet kunnen afwerken op die tafel.



Mijn vorige fysio niet. En daar zou ik dat soort opmerkingen dus niet van pikken. Lekker oppervlakkig en lullig en blablablablabla, maar we hebben nou eenmaal allemaal hormonen en ik ben een vrijgezelle vrouw die haar ogen niet in de zak heeft zitten.
Het gegeven dat een fysio überhaupt aan seks met een patiënt denkt en er daarom een balletje over opgooit, vind ik enorm onprofessioneel. Dat kan echt niet...
Nou, als TO echt flabbergasted is en totaal geen signalen heeft afgegeven, heb je een punt. Maar ik heb ergens het gevoel dat TO niet alles verteld en meerdere signalen heeft afgegeven dat zij het best ziet zitten met haar fysio. Dan vind ik het niet zo gek dat uiteindelijk de mannelijkheid het wint van de professionaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je het wel spannend en lekker vind zou ik gaan voor een andere fysio
Het is inderdaad een apart verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Kijk het is een hele spontane vent. En ik ook altijd wel. Maar tussen een vraag over sex en je keel knijoe zit redelijk wat verschil vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Maar vond je het nou lekker en opwindend en wil je meer en vaker of voel je je ongemakkelijk en is dit iets wat je totaal niet wilt?
koekies zijn lekker
Ik ken genoeg spontane mensen maar dat betekent nog niet dat die dus met iedereen over seks praten, de keel dichtknijpen. En al helemaal niet als het werk betreft.
Wat je hiermee moet, vraag je. Als je het allemaal leuk vindt, ga je erin mee. Dat hoef je hier toch niet te vragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pummiepum schreef op 14 maart 2017 @ 14:34:

Ik ben 38. Hij ergens in de 40.

En hij vroeg of ik dominant was. Heb gezegd dat dat wel mee viel. En gevraagd hoe hij wasWaarom?? Sorry, maar je geeft zelf ook nogal rare signalen af.
quote:Pummiepum schreef op 14 maart 2017 @ 15:04:

Kijk het is een hele spontane vent. En ik ook altijd wel. Maar tussen een vraag over sex en je keel knijoe zit redelijk wat verschil vind ik.Dus kennelijk vond jij de vraag over seks wel normaal? Ook aangezien je daar antwoord op gaf en hem daarna vroeg waar hij van hield?
Misschien is dit wel een fap-fapverhaal. Zitten we hier onze tijd te verdoen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 14 maart 2017 @ 15:35:

Misschien is dit wel een fap-fapverhaal. Zitten we hier onze tijd te verdoen. Ik heb nog niet gefapt maar het verhaal heeft wel potentie ja
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
quote:zoetjerminder schreef op 14 maart 2017 @ 15:40:

[...]





Ik heb nog niet gefapt maar het verhaal heeft wel potentie ja TMI!!
Alle reacties Link kopieren
Tja jammer dat je er zo over denkt. Is toch echt gebeurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven