Gechanteerd.

01-01-2017 17:13 114 berichten
-
Alle reacties Link kopieren
Jemig pejeka.... Hij heeft niet "geprobeerd misbruik te maken van...", hij hééft haar misbruikt! En dáár gaat het om, niet om de omstandigheden. Ongelofelijke reactie
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 01 januari 2017 @ 18:35:

Waarom?! Omdat je THUIS bent, met huisgenoten die je kent en vertrouwt! Ze IS op een veilige plek, want ze is THUIS.



Echt, mijn god, ik kan hier ZO kwaad van worden! Al had TO knetterdronken naakt de hoela gedanst op het Rembrandtplein. NIEMAND heeft het recht haar te verkrachten. Het is NIET haar schuld, ook niet een béétje.Met je eens. Maar als ik stomdronken thuis kom, ga ik in mijn eigen bed achter mijn eigen afgesloten deur liggen. Niet op de stoep voor mijn huis, en niet in een openbare ruimte.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ook echt dat 'dat geeft niemand het recht, maar....'







Zum kotsen
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 01 januari 2017 @ 18:37:

[...]





Pejeka reageert altijd zo achterlijk op dit soort verhalen. Ze legt de schuld áltijd bij het slachtoffer. Wind je er maar niet over op, ze spoort niet.Oeps.. Ik draaf inderdaad een beetje door. Het komt iets te dichtbij geloof ik....
Alle reacties Link kopieren
quote:Pingpong schreef op 01 januari 2017 @ 18:37:

Jemig pejeka.... Hij heeft niet "geprobeerd misbruik te maken van...", hij hééft haar misbruikt! En dáár gaat het om, niet om de omstandigheden. Ongelofelijke reactie



Ik denk dat je twee dingen moet scheiden. Dat er misbruik van haar is gemaakt in haar toestand, is walgelijk.



Maar je gaat in een dergelijke toestand ook niet op de grond liggen in een gemeenschappelijke ruimte, dan ga je in je eigen kamer naar bed, en daar je kater uitvieren. Vind het namelijk ook niet netjes om bezopen en wel je ledematen in een gemeenschappelijke ruimte uit te strekken.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 18:37:

[...]





Met je eens. Maar als ik stomdronken thuis kom, ga ik in mijn eigen bed achter mijn eigen afgesloten deur liggen. Niet op de stoep voor mijn huis, en niet in een openbare ruimte.



Nou wat knap van jou! Wil je nu een sticker? Of wil je TO even laten weten dat jij het allemaal veeeel beter doet dan zij en dat dit jou dus nooooit was overkomen en dat het is dus met andere woorden haar eigen schuld is.



Moet je maar niet dronken worden.

Moet je maar in je bed gaan liggen.

Moet je maar de deur op slot doen blablabla



Kansloos dit, echt.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor hoelahoepla, je draaft helemaal niet door. Pejeka's reactie slaat echt nergens op en dat mag gezegd worden
Alle reacties Link kopieren
En wat YouWish zegt, zum kotsen inderdaad.



TO: lees alsjeblieft voorbij reacties als die van pejeka en doe wat met de goede tips die hier gegeven worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 18:40:

[...]





Ik denk dat je twee dingen moet scheiden. Dat er misbruik van haar is gemaakt in haar toestand, is walgelijk.



Als je kotst, doe je dat in de WC. Ik tenminste wel. En als je die WC deelt met 4 personen, dan is dat nog steeds JOUW huis. Ik vind je reactie walgelijk en zeer storend naar TO toe. Je mening, whatever, denk wat je wil denken, maar houd die in godsnaam, gewoon vanuit fatsoen, vóór je tegen iemand die net zoiets heeft moeten meemaken.
anoniem_213697 wijzigde dit bericht op 01-01-2017 18:45
Reden: quote weggehaald.
% gewijzigd
quote:hoelahoepla schreef op 01 januari 2017 @ 18:38:

[...]





Oeps.. Ik draaf inderdaad een beetje door. Het komt iets te dichtbij geloof ik....



Nee hoor ik begrijp je juist volkomen.



Ik heb eens gelezen dat veel vrouwen zo reageren om een soort schijnveiligheid voor zichzelf te creëren. Door zo hard mogelijk te roepen dat het haar eigen schuld is want...(vul in)....En ik zou dat nooooit doen, denken ze daadwerkelijk veilig te zijn voor verkrachting. Immers, zij zullen zich nooit zo onverantwoordelijk gedragen dùs zijn ze veilig. Een illusie helaas en bovendien is dit blaming the victim gedoe ontzettend schadelijk voor het slachtoffer.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat to aangifte aan het doen is...
quote:coolingdown. schreef op 01 januari 2017 @ 18:45:

Ik denk dat to aangifte aan het doen is...Ik hoop het van harte
Alle reacties Link kopieren
quote:hoelahoepla schreef op 01 januari 2017 @ 18:44:

[...]





Als je kotst, doe je dat in de WC. Ik tenminste wel. En als je die WC deelt met 4 personen, dan is dat nog steeds JOUW huis. Ik vind je reactie walgelijk en zeer storend naar TO toe. Je mening, whatever, denk wat je wil denken, maar houd die in godsnaam, gewoon vanuit fatsoen, vóór je tegen iemand die net zoiets heeft moeten meemaken.Misschien denk ik er dan anders over, maar of het nou een vrouw of een man is, die een huis deelt met anderen, ik vind het gewoon walgelijk om dusdanig stomdronken thuis te komen dat je na het kotsen op de wc niet eens meer in staat bent naar je eigen kamer te gaan om daar je roes uit te slapen. En nee, niemand heeft het recht om misbruik van je te maken in die toestand, dat is gewoon ziek. Maar je moet toch ook even bij jezelf te rade gaan, en dan even helemaal los van misbruik of niet, of je in een dergelijke toestand thuis wilt komen en dan wel zo erg, dat je na het kotsen in de gezamenlijke wc (en ik neem dus aan dat je die daarna ook niet meer schoon maakt) zó erg in de lorum bent, dat je bewusteloos op de vloer van de badkamer terechtkomt...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik schrik echt van de reactie van pejeka. Heb je tijdens je studie etc. dan zelf nooit een huis gedeeld met anderen? Nooit meegemaakt dat je een tijd op het toilet zit, dat inderdaad ook het toilet van de huisgenoten is, omdat je voelt dat je moet overgeven of omdat je diarree hebt? Het is gewoon het toilet van het huis waar ze woont!
Ja pejeka, dat gebeurt nu eenmaal wel eens; een drankje te veel op. Dat kan bij zowel jong als oud gebeuren. Dat is van alle tijden en van alle leeftijden.
En nergens, helemaal nergens heeft iemand het recht om een dronken/bewusteloos persoon te verkrachten. Nergens.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 19:01:

[...]





Aangepast want ik wil dit niet quotenJe schijnt nogal prat te gaan op fatsoen. Kijk ook eens naar jezelf en dat de reacties die geeft, in een topic van iemand die net verkracht is, verre van fatsoenlijk zijn.
Ik hoop dat TO aangifte aan het doen is en dat medehuisgenoot direct een uitnodiging krijgt voor een goed gesprek over digitale criminaliteit als het verspreiden van de opnames. Ook hoop ik dat hij ingesloten wordt en intern kan wachten op een oproep voor verhoor door de OvJ. En PeJeKa.. denk even na.... je haalt zaken toch echt door elkaar. Of plakt ze juist aan elkaar vast wat niet klopt.

Je zou maar een keer een borrel drinken die verkeerd valt, of toch gewoon een keer dronken worden, en dan niet je kots direct opruimen.... Dan heeft dat als gevolg dat iemand je mag verkrachten? Als je dit serieus meent dan ben moet jij nodig aan je Normvinding werken. Je heb dan ergens de boot gemist in je ontwikkeling.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sunnie1968 schreef op 01 januari 2017 @ 19:17:

Ik hoop dat TO aangifte aan het doen is en dat medehuisgenoot direct een uitnodiging krijgt voor een goed gesprek over digitale criminaliteit als het verspreiden van de opnames. Ook hoop ik dat hij ingesloten wordt en intern kan wachten op een oproep voor verhoor door de OvJ. En PeJeKa.. denk even na.... je haalt zaken toch echt door elkaar. Of plakt ze juist aan elkaar vast wat niet klopt.

Je zou maar een keer een borrel drinken die verkeerd valt, of toch gewoon een keer dronken worden, en dan niet je kots direct opruimen.... Dan heeft dat als gevolg dat iemand je mag verkrachten? Als je dit serieus meent dan ben moet jij nodig aan je Normvinding werken. Je heb dan ergens de boot gemist in je ontwikkeling.Laten we hopen dat de politie iets meer doet; namelijk telefoon in beslag nemen zodat het gebruikt kan worden als bewijsstuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 01 januari 2017 @ 19:03:

Ik schrik echt van de reactie van pejeka. Heb je tijdens je studie etc. dan zelf nooit een huis gedeeld met anderen? Nooit meegemaakt dat je een tijd op het toilet zit, dat inderdaad ook het toilet van de huisgenoten is, omdat je voelt dat je moet overgeven of omdat je diarree hebt? Het is gewoon het toilet van het huis waar ze woont!



Waar ik van schrik, is dat het blijkbaar normaal is als je kots-straal-bezopen in een gemeenschappelijke woning terugkomt, het gemeenschappelijke toilet daar bevuilt en zonder naar je eigen kamer te gaan, "ergens" op de vloer gaat liggen.



En nee, dat geeft niemand, echt niemand, het recht om op dat moment misbruik van je te maken. Laat dat duidelijk zijn.



Maar even los van dat misbruik, als huisgenoten je de volgende ochtend bewusteloos van de vloer moeten pikken naast een volgekotst en bevuild toilet... sorry hoor.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Wat heb jij dan een saaie studententijd meegemaakt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 01 januari 2017 @ 19:04:

Ja pejeka, dat gebeurt nu eenmaal wel eens; een drankje te veel op. Dat kan bij zowel jong als oud gebeuren. Dat is van alle tijden en van alle leeftijden.Klopt. Vaak genoeg meegemaakt. Maar dan kruip ik in mijn eigen bed, en hoop het daar te overleven. Maar dan ga je toch niet in een gemeenschappelijke ruimte op de grond liggen?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 19:27:

[...]





Waar ik van schrik, is dat het blijkbaar normaal is als je kots-straal-bezopen in een gemeenschappelijke woning terugkomt, het gemeenschappelijke toilet daar bevuilt en zonder naar je eigen kamer te gaan, "ergens" op de vloer gaat liggen.



En nee, dat geeft niemand, echt niemand, het recht om op dat moment misbruik van je te maken. Laat dat duidelijk zijn.



Maar even los van dat misbruik, als huisgenoten je de volgende ochtend bewusteloos van de vloer moeten pikken naast een volgekotst en bevuild toilet... sorry hoor.Er staat toch nergens dat het normaal is? Maar het is gebeurt, en niemand mag daar misbruik van maken, niet in je eigen huis, niet buiten je huis.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivy_Signe schreef op 01 januari 2017 @ 19:29:

Wat heb jij dan een saaie studententijd meegemaakt.Helemaal niet. Geweldige studententijd. Maar nooit kotsstraalbezopen in de gang gelegen bij anderen, of in een woning die ik deelde, mijn bed kon ik altijd écht nog wel halen...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 19:29:

[...]





Klopt. Vaak genoeg meegemaakt. Maar dan kruip ik in mijn eigen bed, en hoop het daar te overleven. Maar dan ga je toch niet in een gemeenschappelijke ruimte op de grond liggen?al zou ik daar elke nacht gaan liggen, dat geeft nog niemand het recht om mij aan te raken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven