Gechanteerd.

01-01-2017 17:13 114 berichten
-
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is het stom.tuurlijk moet je niet zoveel drinken. Dat weet ze zelf ook. Maar daarom heeft die kerel nog wel met z.n poten van haar af te blijven.

T.O. Heeft er niks aan dat wij hier allemaal gaan zedenpreken.

Heb vroeger ook genoeg hele stomme dingen gedaan ook met drank op. Toen zag ik geen gevaar.

Maar denk ik er nu over na ,had dat ook heel anders af kunnen lopen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
maar goed, ik ga maar niet meer op je reageren Pejeka, want ik kan er niet bij dat je zulke uitspraken doet
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 19:27:

[...]









En jij vindt het werkelijk NU, in dit topic, het allerbeste moment om dat eens goed tegen TO, en eventuele andere slachtoffers van verkrachting, te gaan vertellen?



Wat fantastisch van je. Wat fijn, om te merken dat jij wél fatsoen van thuis hebt meegekregen.
quote:hoelahoepla schreef op 01 januari 2017 @ 19:32:

[...]





En jij vindt het werkelijk NU, in dit topic, het allerbeste moment om dat eens goed tegen TO, en eventuele andere slachtoffers van verkrachting, te gaan vertellen?



Wat fantastisch van je. Wat fijn, om te merken dat jij wél fatsoen van thuis hebt meegekregen.Met fatsoen heeft dit niets te maken hoor
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 19:30:

[...]





Helemaal niet. Geweldige studententijd. Maar nooit kotsstraalbezopen in de gang gelegen bij anderen, of in een woning die ik deelde, mijn bed kon ik altijd écht nog wel halen...Heel knap dat je dat altijd redde; niet iedereen kan dat dus.
Alle reacties Link kopieren
Laat ik het dan nog één keer duidelijk maken (wat ik al verschillende keren heb gedaan):



Natúúrlijk had niemand, echt niemand, het recht zich aan TO te vergrijpen, en iemand die dat doet terwijl TO in een zekere toestand van beneveling is en zich niet meer kan verweren, is gewoon een laag stuk mens.



Maar daarnaast snap ik ook écht niet dat je je zover laat gaan dat je zover heen bent, dat je je eigen kamer niet meer kan halen, en dat je dus als een volkomen van de wereld gezopen persoon bewusteloos op de grond van een gemeenschappelijke badkamer, of gang, of wat dan ook, terechtkomt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Is TO al terug?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
simpel he ga aangifte doen en het filmpje is het bewijs. Als dit werkelijk is gebeurd dan zal ik nu nog richting politiebureau gaan.
be free
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 19:41:

Laat ik het dan nog één keer duidelijk maken (wat ik al verschillende keren heb gedaan):



Natúúrlijk had niemand, echt niemand, het recht zich aan TO te vergrijpen, en iemand die dat doet terwijl TO in een zekere toestand van beneveling is en zich niet meer kan verweren, is gewoon een laag stuk mens.



Maar daarnaast snap ik ook écht niet dat je je zover laat gaan dat je zover heen bent, dat je je eigen kamer niet meer kan halen, en dat je dus als een volkomen van de wereld gezopen persoon bewusteloos op de grond van een gemeenschappelijke badkamer, of gang, of wat dan ook, terechtkomt.



Er komt steeds een 'maar' achter jouw 'niemand had het recht om haar te verkrachten'.



Er hoort geen 'maar' achter maar een 'punt'.
quote:PollyMolly schreef op 01 januari 2017 @ 19:43:

simpel he ga aangifte doen en het filmpje is het bewijs. Als dit werkelijk is gebeurd dan zal ik nu nog richting politiebureau gaan.



En daar is de volgende vrouw die nu niet het slachtoffer zelf de schuld geeft maar twijfelt aan haar verhaal! Die hadden we in dit topic nog niet voorbij zien komen.



Het is óf je eigen schuld óf je liegt, in de wereld van blaming the victim.
Ik zou dit doen:

- huisarts en politie

- zijn telefoon te pakken krijgen.

- filmpje naar mezelf sturen en van zijn tel deleten en kijken of hij het naar zichzelf gemaild heeft, dan ook wissen

- huilend bij al je huisgenoten dit verhaal vertellen

- hopelijk krijgt hij een huisverbod van 10 dagen wegens huiselijk geweld en houden ze hem een nachtje vast. Dit dus door de week doen zodat hij evt flink gezeik op zijn werk krijgt.

- klagen bij de verhuurder.

Kortom, hem het leven heel heel zuur maken. Hopelijk wordt hij eruitgetrapt en krijgt hij ontslag.

Wat een idioot.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje2014 schreef op 01 januari 2017 @ 19:33:

[...]



Met fatsoen heeft dit niets te maken hoorIk bedoelde het sarcastisch
quote:PollyMolly schreef op 01 januari 2017 @ 19:43:

simpel he ga aangifte doen en het filmpje is het bewijs. Als dit werkelijk is gebeurd dan zal ik nu nog richting politiebureau gaan.Ik zou hiermee wachten totdat je weet dat hij weer moet werken. Hopelijk zetten ze hem vast, doen ze vaker bij huiselijk geweld. Is tie hopelijk zijn baan kwijt.
@pejaka, Jammer dat sommige bollebozen een sociaal gebrek hebben! In het dagelijks leven zal deze houding t.o.v. het delict je weinig credits opleveren. Ik verwacht dat, ondanks je studie, je in je latere loopbaan, hier nog wel eens tegenaan zult lopen.
quote:Het-groepje schreef op 01 januari 2017 @ 19:50:

Ik zou dit doen:

- zijn telefoon te pakken krijgen.

- filmpje naar mezelf sturen en van zijn tel deleten en kijken of hij het naar zichzelf gemaild heeft, dan ook wissen

- huilend bij al je huisgenoten dit verhaal vertellen

- naar de politie gaan

- hopelijk krijgt hij een huisverbod van 10 dagen wegens huiselijk geweld en houden ze hem een nachtje vast. Dit dus door de week doen zodat hij evt flink gezeik op zijn werk krijgt.

- klagen bij de verhuurder.

Kortom, hem het leven heel heel zuur maken. Hopelijk wordt hij eruitgetrapt en krijgt hij ontslag.

Wat een idioot.

Waarom al die omwegen.

Aangifte moet zo snel mogelijk, ook ivm sporenonderzoek.
En schop hem van mij in zijn kruis als hij weer denkt vrijpostig te kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 01 januari 2017 @ 17:16:

Hij heeft het bewijsmateriaal van z'n eigen veroordeling wegens verkrachting op film staan. Hij moet bang zijn. Niet jij. Aangifte doen.



+1



En zeg niet dat je naar de politie gaat. Wellicht ook even naar een dokter voor een inwendig onderzoek en meer bewijsmateriaal.
quote:Phaedra_ schreef op 01 januari 2017 @ 19:54:

[...]



Waarom al die omwegen.

Aangifte moet zo snel mogelijk, ook ivm sporenonderzoek.Ik had begrepen dat ze dat bij bijv een filmpje niet doen maar je hebt idd gelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 01 januari 2017 @ 19:49:

[...]





En daar is de volgende vrouw die nu niet het slachtoffer zelf de schuld geeft maar twijfelt aan haar verhaal! Die hadden we in dit topic nog niet voorbij zien komen.



Het is óf je eigen schuld óf je liegt, in de wereld van blaming the victim.Ik zou zeggen laat dit een zaak voor de politie zijn. Laat die het uitzoeken. Dan worden de twee gehoord en zal daar een uitslag uitkomen.
be free
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 19:41:

Laat ik het dan nog één keer duidelijk maken (wat ik al verschillende keren heb gedaan):



Natúúrlijk had niemand, echt niemand, het recht zich aan TO te vergrijpen, en iemand die dat doet terwijl TO in een zekere toestand van beneveling is en zich niet meer kan verweren, is gewoon een laag stuk mens.



Maar daarnaast snap ik ook écht niet dat je je zover laat gaan dat je zover heen bent, dat je je eigen kamer niet meer kan halen, en dat je dus als een volkomen van de wereld gezopen persoon bewusteloos op de grond van een gemeenschappelijke badkamer, of gang, of wat dan ook, terechtkomt.Het gaat hier om de verkrachting, niet of het netjes is om in een gemeenschappelijke ruimte te gaan liggen, je zeikt weer.
Alle reacties Link kopieren
quote:YouWish schreef op 01 januari 2017 @ 19:49:

[...]





En daar is de volgende vrouw die nu niet het slachtoffer zelf de schuld geeft maar twijfelt aan haar verhaal! Die hadden we in dit topic nog niet voorbij zien komen.



Het is óf je eigen schuld óf je liegt, in de wereld van blaming the victim.Hoe triest maar op de eerste pagina wordt TO al claudio genoemd.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
quote:pejeka schreef op 01 januari 2017 @ 19:41:

Laat ik het dan nog één keer duidelijk maken (wat ik al verschillende keren heb gedaan):



Natúúrlijk had niemand, echt niemand, het recht zich aan TO te vergrijpen, en iemand die dat doet terwijl TO in een zekere toestand van beneveling is en zich niet meer kan verweren, is gewoon een laag stuk mens.



Maar daarnaast snap ik ook écht niet dat je je zover laat gaan dat je zover heen bent, dat je je eigen kamer niet meer kan halen, en dat je dus als een volkomen van de wereld gezopen persoon bewusteloos op de grond van een gemeenschappelijke badkamer, of gang, of wat dan ook, terechtkomt.





TO is verkracht en gechanteerd. Een enorm traumatische ervaring.

En jij gaat zitten zeikstralen over dat ze de wc vol kotst. Met dat nare belerende toontje van je, en keer op keer benadrukken hoe geweldig fantastisch je het zelf allemaal deed in je studententijd.

Om te kotsen!!
Huisgenoot had TO buiten haar kamer gezien, maar wat zegt dat? Weinig.

Voor hetzelfde geld ondersteunde hij haar naar haar kamer en had hij daar verkracht.

Voor hetzelfde geld was hij haar later in haar kamer gaan vragen of het met haar ging, vond haar bewusteloos, met hetzelfde resultaat. Voor hetzelfde geld kwam hij thuis, hoorde hij gerommel in haar kamer, dacht: heej, ze is thuis. Even vragen of ze een leuke nacht heeft gehad. Had hij haar in haar eigen kamer dronken, later bewusteloos, aangetroffen en had hij zich aan haar vergrepen. In haar eigen kamer.



Je woont gewoon met huisgenoten, he, niet met vijanden, bij wie je altijd op je hoede moet zijn, en voor wie je je kamerdeur zwaar moet bariccaderen.



TO is verkracht; dat is het cruciale punt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dragisa schreef op 01 januari 2017 @ 20:04:

[...]





TO is verkracht en gechanteerd. Een enorm traumatische ervaring.

En jij gaat zitten zeikstralen over dat ze de wc vol kotst. Met dat nare belerende toontje van je, en keer op keer benadrukken hoe geweldig fantastisch je het zelf allemaal deed in je studententijd.

Om te kotsen!!Nee, wat ik érg jammer vind is dat steeds meer jonge mensen hun grenzen niet meer weten met alcohol, en dat ze daar ervaringen aan overhouden die niet prettig zijn. En nogmaals, het geeft niemand het recht om misbruik te maken van iemand die behoorlijk onder invloed is, maar als je volkomen bewusteloos neervalt in een gemeenschappelijke badkamer, moet er toch ook bij jezelf een lichtje gaan branden dat je misschien zomaar heel wellicht iets moet gaan doen aan je inname van alcohol?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Nou Pejeka, ik denk dat TO momenteel even iets anders te doen heeft. Zoals het verwerken van een verkrachting, bijvoorbeeld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven