Geen seks en niet blijven slapen

24-02-2017 18:42 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden



Ik heb al een aantal maanden ongeveer 4, een relatie met een lieve en leuke man. Het klikt enorm goed, we hebben ontzettend veel gemeen en super leuk samen, veel lachen, over van alles praten etc. echt verliefd van beide kanten. We hebben een bijzondere band en voelen elkaar goed aan. Aan hem merk ik ook dat hij ontzettend gek op me is en het ontzettend fijn vind om met mij te zijn en van me houdt. Ik twijfel er in ieder geval niet over of hij oprecht geïnteresseerd is of niet.



Alleen zit ik wel ergens mee en ik heb dat al tegen hem gezegd, doet hij erg vaag over en alsof er niets aan de hand is, hij wuift het goed weg door te zeggen dat hij me rust gunt:



We brengen vaak s'avonds tijd samen door ivm werk etc. Een periode zelfs iedere avond. We kussen samen en knuffelen, er is passie en aantrekkingskracht maar verder dan dat komt het niet. Ik heb vaak het initiatief genomen verder te gaan maar daar dan kapt hij het subtiel af. Ook blijven slapen doet hij niet, hij gaat altijd weer snachts naar huis. Ik denk dat hij niet blijft slapen omdat er dan natuurlijk sneller seks kan zijn als je samen in bed ligt. Ook als hij de volgende dag geen plannen heeft, gaat hij naar huis. Hij is wel eens blijven slapen maar toen ook geen seks gehad. Ik ben totaal niet plakkerig, opdringerig, claimerig etc. Ik geef hem ontzettend veel ruimte en dring het nooit op om te blijven, maar zelf neemt hij ook geen initiatief. Dit vind ik vreemd, omdat ik behoefte heb aan intimiteit samen, seks, samen wakker worden enz. Daarin houdt hij me op afstand. Als hij me zou vertellen waarom had ik het gewoon kunnen accepteren zonder moeite en ermee kunnen leven, maar hij doet alsof er niets aan de hand is. Hij heeft wel eens aangegeven samen te willen slapen, intimiteit te willen hebben etc. maar het blijft alleen bij woorden. Ik heb het gevoel dat hij ergens onzeker over is en er niet voor uit komt. Er klopt iets gwn niet en ik zit er best wel mee.



Hij is over andere zaken heel eerlijk en open maar als ik hierover begin zegt hij enkel dat IK, alleen beter slaap. Dus hij schuift het op mij af. Een heel vaag verhaal. Ik heb me erbij neergelegd en tegen hem gezegd dat ik niet meer zal vragen of die blijft slapen want het irriteert me, en dit doe ik al een langere tijd niet meer en hoop eigenlijk op initiatief van zijn kant maar dat is er dus niet. Wel wilt hij mij blijven zien maar seks en samen slapen komt er niet van. Ik weet dat er iets achter zit maar wat het zou kunnen zijn kom ik zelf niet uit. Kan van alles zijn, onzekerheid over zichzelf etc. Heb wel behoefte aan advies en meningen van andere, wat zouden jullie doen of wat zouden jullie hierover nadenken?



Wat is jullie mening hierover? Ik hoor het graag, alvast bedankt



Liefs
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:52:

[...]



Zo voelt het inderdaad wel, ergens afgewimpeld. Haha ik ben best direct en heb al vaker vragen gesteld, maar echt een duidelijk antwoord krijg ik niet. Het vervelende is dat het de hele avond super gezellig is en ik wil dat doorzetten maar uiteindelijk gaat hij naar huis.. ik heb geprobeerd geduld te hebben maar irriteer me er nu wel aan



Of hij wordt dus eerlijk, of er is geen relatie meer.

Klaar. Punt.



Hij kiest zelf maar.



Nog 3 miljard andere mannen op de wereld.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 24 februari 2017 @ 18:50:

[...]



Je noemt dat wat jullie hebben een relatie. Ik noem het daten. Op z'n best.Ja idd, zo voelt het wel, als daten Verder komt het niet van zijn kant
Hoewel we met z'n allen echt heel de avond zoet kunnen zijn met het bedenken wat er bij hem aan de hand is, ligt het veel meer voor de hand dat jij jezelf eens diep in de ogen kijkt en beseft dat deze man zich emotioneel afsluit voor jou. En dat je geen liefdesrelatie kan hebben met iemand die dat doet.



Maak het uit. Hij wil niet.
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:53:

[...]

Jij begrijpt het, inderdaad voor mijn gevoel ontbreekt er veel en is de basis er niet echt. Het probleem is dat het voor de rest op alle andere fronten super goed klikt en we elkaar zo goed begrijpen, en kunnen lachen/praten.. Maar toch, er klopt iets niet.

En dit is een serieuze dealbreaker. Intimiteit en vertrouwen hebben en elkaar in vertrouwen kunnen nemen is toch wel wezenlijk van belang in een relatie. En dit gaat JOU ook aan, waarom hij geen seks wil en niet wil blijven slapen. En dus heb jij er recht op om te weten waarom niet.

En trek je conclusies als je weer wordt afgewimpeld.
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:52:

[...]



Zo voelt het inderdaad wel, ergens afgewimpeld. Haha ik ben best direct en heb al vaker vragen gesteld, maar echt een duidelijk antwoord krijg ik niet. Het vervelende is dat het de hele avond super gezellig is en ik wil dat doorzetten maar uiteindelijk gaat hij naar huis.. ik heb geprobeerd geduld te hebben maar irriteer me er nu wel aan



Ik denk dat je twee dingen uit elkaar moet halen:

1. Dat hij geen seks wil

en

2. Dat hij jou niet wil vertellen waarom hij geen seks wil



Jij hebt nu, vermoed ik, het gevoel dat je denkt dat je hem forceert tot seks door de vraag te stellen. Maar jouw eerste probleem is nu vooral dat hij niet wil vertellen wáárom hij geen seks wil. Of waarom hij geen seks met jóu wil...Dat kan ook.



Van iemand vragen dat hij seks met je moet hebben, voelt niet redelijk. Maar aan iemand vragen waarom hij geen seks wil, is wel redelijk.



Dat is zelfs redelijk om te vragen na 1 week. Na 1 week kan dan een antwoord zijn dat hij het nog te vroeg vindt. Ik zou wel degelijk doordrammen op de vraag waarom hij geen seks wil.



Zoals iemand hierboven zei: als er een reden is die hij jou niet wil vertellen, dan is er iets heel vreemds aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:54:

[...]





Ja idd, zo voelt het wel, als daten Verder komt het niet van zijn kant



Dus het verschil tussen daten en een relatie is met elkaar naar bed gaan?



Misschien durft hij gewoon niet zo goed, is hij verder bijvoorbeeld verlegen?
Alle reacties Link kopieren
Een relatie zonder seks is een vriendschap. Jullie zijn al een paar maanden hele goede vrienden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je niet nog onzekerder maken maar je hebt het alleen over dat hij niet bij jou blijft slapen en altijd naar huis gaat... hoe zit het andersom? Kom je wel eens bij hem? En wat als jij daar bent, dwingt hij je dan om naar huis te gaan?



Als jij nooit bij hem komt, kan het dan niet zo zijn dat er misschien een ander in het spel is?

Na 4 maanden mag je toch wel verwachten dat je seks hebt en/of dat er genoeg vertrouwen is om iets te bespreken waar hij op dat gebied tegen aan loopt.



Op de man afvragen indd, hem voor een keuze stellen, wat belangrijker is qua vertellen of einde "relatie".

Of zelf accepteren dat je een seksloze relatie hebt... sommige meiden vinden dat ook niet erg ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nact schreef op 24 februari 2017 @ 19:01:

[...]





Dus het verschil tussen daten en een relatie is met elkaar naar bed gaan?



Misschien durft hij gewoon niet zo goed, is hij verder bijvoorbeeld verlegen?Nee hij is totaal niet verlegen, het is geen verlegen of introvert persoon..
Op de duur zou ik overigens bijna aan allerlei ziektes gaan denken ...

Of andere "zware onderwerpen".



Mij zou het dus echt niet kunnen schelen dat die seks wordt uitgesteld.

Maar dan wil ik toch écht wel een reden voor zijn "vreemde gedrag".

Als hij zelfs niet gewoon wil blijven slapen (lees: zonder dat er iets gebeurt, behalve knuffelen) ...
Ik zal wel een opdringerige snol zijn geweest ooit, maar ik had hem ws gepijpt of was er bovenop gaan zitten ofzo.

Dan drijf je het op de spits en ben je er zo achter. Maarja dat moet je wel durven.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flower8983 schreef op 24 februari 2017 @ 19:02:

Ik wil je niet nog onzekerder maken maar je hebt het alleen over dat hij niet bij jou blijft slapen en altijd naar huis gaat... hoe zit het andersom? Kom je wel eens bij hem? En wat als jij daar bent, dwingt hij je dan om naar huis te gaan?



Als jij nooit bij hem komt, kan het dan niet zo zijn dat er misschien een ander in het spel is?

Na 4 maanden mag je toch wel verwachten dat je seks hebt en/of dat er genoeg vertrouwen is om iets te bespreken waar hij op dat gebied tegen aan loopt.



Op de man afvragen indd, hem voor een keuze stellen, wat belangrijker is qua vertellen of einde "relatie".

Of zelf accepteren dat je een seksloze relatie hebt... sommige meiden vinden dat ook niet erg ;)Het gevoel dat er een ander in het spel is heb ik niet. IK kwam wel eens bij hem maar over het algemeen is hij vake bij mij thuis. Als ik daar toen was vroeg die niet of k bleef slapen en als ik me niet welkom voel ergens te slapen dan ga ik liever naar huis.. Hahaha een seksloze relatie wordt het niet dus het wordt tijd voor hem om open te worden hierover en eerlijk te zijn.
Alle reacties Link kopieren
De volgende keer dat je hem ziet, vertelt hij de echte reden óf hij kan vertrekken. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:06:

[...]



Hahaha een seksloze relatie wordt het niet dus het wordt tijd voor hem om open te worden hierover en eerlijk te zijn.Het is al een seksloze relatie en eerlijk is hij ook niet. Dit duurt al maanden. Je kunt noch seks noch de waarheid afdwingen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 24 februari 2017 @ 19:05:

Ik zal wel een opdringerige snol zijn geweest ooit, maar ik had hem ws gepijpt of was er bovenop gaan zitten ofzo.

Dan drijf je het op de spits en ben je er zo achter. Maarja dat moet je wel durven.Haha ik ben boven op hem gaan zitten maar tijdens het zoenen werd het heel subtiel afgekapt. Hem zomaar effe pijpen doe ik nu in ieder geval niet met dit onzeker gevoel hierover, stel je voor dat hij WEL wat achter me rug doet hahaha!
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 24 februari 2017 @ 19:08:

[...]





Het is al een seksloze relatie en eerlijk is hij ook niet. Dit duurt al maanden. Je kunt noch seks noch de waarheid afdwingen.Dat klopt heb je gelijk in!
Alle reacties Link kopieren
quote:pamelacourson schreef op 24 februari 2017 @ 19:08:

De volgende keer dat je hem ziet, vertelt hij de echte reden óf hij kan vertrekken. Klaar.Dan ben ik bang dat hij moet gaan vertrekken. Ik heb dit al 3/4 keer aangekaart en gevraagd maar ik krijg er geen duidelijk vast antwoordt op.
Noemt hij dat wat jullie hebben ook een relatie?

Praten jullie wel over jullie gevoelens?

Wat weet je over zijn verleden?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is die onzeker, of misschien is die transgender? Of wil gewoon niet te hard van stapel lopen
Ben je zeker dat hij hetero is?

En dat hij wel degelijk op jou valt?



Weet jullie omgeving van "jullie"?

Heb je zijn familie en / of vrienden al ontmoet?
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:08:

[...]





Haha ik ben boven op hem gaan zitten maar tijdens het zoenen werd het heel subtiel afgekapt. Hem zomaar effe pijpen doe ik nu in ieder geval niet met dit onzeker gevoel hierover, stel je voor dat hij WEL wat achter me rug doet hahaha!

Ieuw ja, heel verstandig!



Maar idd vreemd. Lijkt die serie chewing gum wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 24 februari 2017 @ 19:10:

Noemt hij dat wat jullie hebben ook een relatie?

Praten jullie wel over jullie gevoelens?

Wat weet je over zijn verleden?Ja, we zijn ontzettend open en hij vertelt ook enorm veel over zijn verleden en wat hij voelt/denkt. Hij is overal heel open over, niet bang zn mening te delen, is geen ja-knikker en spreekt zijn liefde iedere dag uit en is heel open over zijn gevoel naar mij toe en wat ik met hem doe. bijvoorbeeld. Ook over hoe hij over mij denkt etc.. Ik stel zelf ook wel eens vragen en die beantwoord 'ie allemaal, BEHALVE die ene vraag dan!! Hij ziet het wel echt als een relatie in ieder geval. Tenminste, dat zegt 'ie. Soms twijfel ik, vooral als ik alle reacties zo lees..
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 24 februari 2017 @ 19:12:

Ben je zeker dat hij hetero is?

En dat hij wel degelijk op jou valt?



Weet jullie omgeving van "jullie"?

Heb je zijn familie en / of vrienden al ontmoet?Ik ben duizend procent zeker dat hij hetero is, als hij iets NIET is het homo. De omgeving weet van ons
Alle reacties Link kopieren
quote:tallgirlx schreef op 24 februari 2017 @ 19:11:

Misschien is die onzeker, of misschien is die transgender? Of wil gewoon niet te hard van stapel lopenDan kan hij dat gewoon zeggen. In plaats van halfzachte antwoorden geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:tallgirlx schreef op 24 februari 2017 @ 19:11:

Misschien is die onzeker, of misschien is die transgender? Of wil gewoon niet te hard van stapel lopenTransgender sowieso niet. Onzeker of niet te hard van stapel willen lopen kan, maar dan zou hij dat gwn kunnen zeggen, vooral als die verder heel open is etc

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven