Geen seks en niet blijven slapen

24-02-2017 18:42 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden



Ik heb al een aantal maanden ongeveer 4, een relatie met een lieve en leuke man. Het klikt enorm goed, we hebben ontzettend veel gemeen en super leuk samen, veel lachen, over van alles praten etc. echt verliefd van beide kanten. We hebben een bijzondere band en voelen elkaar goed aan. Aan hem merk ik ook dat hij ontzettend gek op me is en het ontzettend fijn vind om met mij te zijn en van me houdt. Ik twijfel er in ieder geval niet over of hij oprecht geïnteresseerd is of niet.



Alleen zit ik wel ergens mee en ik heb dat al tegen hem gezegd, doet hij erg vaag over en alsof er niets aan de hand is, hij wuift het goed weg door te zeggen dat hij me rust gunt:



We brengen vaak s'avonds tijd samen door ivm werk etc. Een periode zelfs iedere avond. We kussen samen en knuffelen, er is passie en aantrekkingskracht maar verder dan dat komt het niet. Ik heb vaak het initiatief genomen verder te gaan maar daar dan kapt hij het subtiel af. Ook blijven slapen doet hij niet, hij gaat altijd weer snachts naar huis. Ik denk dat hij niet blijft slapen omdat er dan natuurlijk sneller seks kan zijn als je samen in bed ligt. Ook als hij de volgende dag geen plannen heeft, gaat hij naar huis. Hij is wel eens blijven slapen maar toen ook geen seks gehad. Ik ben totaal niet plakkerig, opdringerig, claimerig etc. Ik geef hem ontzettend veel ruimte en dring het nooit op om te blijven, maar zelf neemt hij ook geen initiatief. Dit vind ik vreemd, omdat ik behoefte heb aan intimiteit samen, seks, samen wakker worden enz. Daarin houdt hij me op afstand. Als hij me zou vertellen waarom had ik het gewoon kunnen accepteren zonder moeite en ermee kunnen leven, maar hij doet alsof er niets aan de hand is. Hij heeft wel eens aangegeven samen te willen slapen, intimiteit te willen hebben etc. maar het blijft alleen bij woorden. Ik heb het gevoel dat hij ergens onzeker over is en er niet voor uit komt. Er klopt iets gwn niet en ik zit er best wel mee.



Hij is over andere zaken heel eerlijk en open maar als ik hierover begin zegt hij enkel dat IK, alleen beter slaap. Dus hij schuift het op mij af. Een heel vaag verhaal. Ik heb me erbij neergelegd en tegen hem gezegd dat ik niet meer zal vragen of die blijft slapen want het irriteert me, en dit doe ik al een langere tijd niet meer en hoop eigenlijk op initiatief van zijn kant maar dat is er dus niet. Wel wilt hij mij blijven zien maar seks en samen slapen komt er niet van. Ik weet dat er iets achter zit maar wat het zou kunnen zijn kom ik zelf niet uit. Kan van alles zijn, onzekerheid over zichzelf etc. Heb wel behoefte aan advies en meningen van andere, wat zouden jullie doen of wat zouden jullie hierover nadenken?



Wat is jullie mening hierover? Ik hoor het graag, alvast bedankt



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Kennen jullie elkaar 4 maanden, of hebben jullie een relatie van 4 maanden, en is die ook daadwerkelijk uitgesproken?



Uiteindelijk moet je voor jezelf de beslissing maken hoelang je op hem wilt wachten. Als ik jou was, zou ik het één keer serieus proberen. Aangeven dat je weet dat er iets speelt, dat je op z'n minst verwacht dat ie er met je over praat. Wanneer hij er dan nog niks over los wil laten, dan zou ik aangeven dat dit niet de basis is voor een relatie die jij wilt. Als hij nu al niet eerlijk tegen je kan zijn, hoe moet dat dan in de toekomst? Wees realistisch, wat voor toekomst zit er dan in deze relatie?
Alle reacties Link kopieren
Heeft ie geen ander? Als hij perse thuis moet slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:14:

[...]



Ik ben duizend procent zeker dat hij hetero is, als hij iets NIET is het homo. De omgeving weet van onsJe zal de mannen de kost moeten geven die echt hetero zijn.

Naar de buitenwereld toe dan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien wil hij tot na het huwelijk bewaren dat hij impotent is?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wat Amand allemaal zegt! Niks aan toe te voegen. Doodsimpel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Faranya schreef op 24 februari 2017 @ 19:15:

Kennen jullie elkaar 4 maanden, of hebben jullie een relatie van 4 maanden, en is die ook daadwerkelijk uitgesproken?



Uiteindelijk moet je voor jezelf de beslissing maken hoelang je op hem wilt wachten. Als ik jou was, zou ik het één keer serieus proberen. Aangeven dat je weet dat er iets speelt, dat je op z'n minst verwacht dat ie er met je over praat. Wanneer hij er dan nog niks over los wil laten, dan zou ik aangeven dat dit niet de basis is voor een relatie die jij wilt. Als hij nu al niet eerlijk tegen je kan zijn, hoe moet dat dan in de toekomst? Wees realistisch, wat voor toekomst zit er dan in deze relatie?we kennen elkaar ongeveer een half jaar, dus niet zo lang, maar het gevoel is verder wel heel erg vertrouwd, eigenlijk vanaf het begin al en dat is van beide kanten zo. Ik heb dit gedaan, het gevoel wat hij mij dan geeft als ik hierover begin is dat ik iets zoek wat er niet is, of te diep nadenk over dingen en me druk maak om niets. Het gevoel wat ik dan krijg door zijn houding is dat ik overdrijf! Hij doet er gwn zo luchtig over. Je hebt gelijk, het voelt voor mij al een maandje niet meer echt als een relatie..
Al es voorgesteld om een weekendje weg te gaan samen?

City-tripje?
Alle reacties Link kopieren
quote:Vivalavida1990 schreef op 24 februari 2017 @ 19:17:

Heeft ie geen ander? Als hij perse thuis moet slapen.Hmm dat er een ander in het spel is denk ik niet maar ik sluit niks uit momenteel
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad apart, ik denk aan erectieproblemen ofzo. Maar dat is natuurlijk alleen maar gissen.



Weet je al wat je gaat doen? Wanneer zie je hem weer?
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:09:

[...]





Dan ben ik bang dat hij moet gaan vertrekken. Ik heb dit al 3/4 keer aangekaart en gevraagd maar ik krijg er geen duidelijk vast antwoordt op.

Geen antwoord is óók een antwoord....



En na het lezen van de andere reacties:

Ik ben ook heel open. Vertel echt heel erg veel. Maar er is ook verdomd veel wat ik níet vertel. Ik kies er zelf voor wat ik kwijt wil. En hij die heel luchtig doet over iets heel belangrijks heeft echt wel iets te verbergen. Kan ie nog zo lief zijn, als je het me niet verteld, weet ik dus dat jij het niet voor me bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Domi_ schreef op 24 februari 2017 @ 19:22:

Inderdaad apart, ik denk aan erectieproblemen ofzo. Maar dat is natuurlijk alleen maar gissen.



Weet je al wat je gaat doen? Wanneer zie je hem weer?



Daar dacht ik ook aan, erectieproblemen of onzekerheid over seks. Maar idd, het is alleen maar gissen. Als hij dat zou hebben, dan zou ik m erbij steunen en begrip tonen.



Heb nog geen idee wat ik ga doen.. Ik ga alles wat er is gezegd is of gezegd gaat worden hier ff laten bezinken en nadenken.. Denk hem nog eens hierover aanspreken. Denk dat ik hem in het weekend zie in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:20:

[...]





Hmm dat er een ander in het spel is denk ik niet maar ik sluit niks uit momenteelHet lijkt vele malen logischer dat hij gewoon niet zo seksueel is, dat komt echt voor, dat gaat ook nooit meer vuurwerk en intense intimiteit opleveren. Zulke mensen hebben geen knopje op de rug om dat te veranderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 24 februari 2017 @ 19:24:

[...]





Het lijkt vele malen logischer dat hij gewoon niet zo seksueel is, dat komt echt voor, dat gaat ook nooit meer vuurwerk en intense intimiteit opleveren. Zulke mensen hebben geen knopje op de rug om dat te veranderen.Het rare is dat hij wel vaak begint met kussen, aan me borsten zitten etc, maar de echte daad die wordt uitgesteld. en als we kussen is er wel passie tussen elkaar
Dat hij voorheen een relatie met een vrouw had, zegt natuurlijk lang niet alles.



Zie of voel je dat hij een erectie krijgt? Loopt hij heel relaxed bij jou naakt in de badkamer of slaapkamer rond? Niet beschaamd of ongemakkelijk?
Weet je waarom zijn vorige, serieuze relatie uit is gegaan?
Alle reacties Link kopieren
Het kan ook zijn dat hij erectieproblemen heeft en er gwn niet voor uit durft te komen.. Tenminste, daar denk ik de afgelopen dagen aan. En dat hij daarom ook niet blijft slapen, want als we iedere dag zouden slapen zou seks er wel gwn een keer van moeten komen en dat weet hij ook heel erg goed. Dan zou natuurlijk voor zijn erectieprobleem uit moeten komen
quote:ZaraZara100 schreef op 24 februari 2017 @ 19:26:

Dat hij voorheen een relatie met een vrouw had, zegt natuurlijk lang niet alles.



Zie of voel je dat hij een erectie krijgt? Loopt hij heel relaxed bij jou naakt in de badkamer of slaapkamer rond? Niet beschaamd of ongemakkelijk?



Hij blijft nooit slapen.

Ik gok dat hij dus al 4 maanden al zijn kleren aanhoudt.
Alle reacties Link kopieren
Wat me wel opvalt is dat je het van hem laat afhangen. Dat JIJ behoefte hebt aan sex en intimiteit, begrijp hij dat wel? Hebben jullie het niet over sexualiteit, wat jullie lekker/fijn/prettig/kinky vinden?
Everything you see I owe to spaghetti!
Zie je zijn stijve wel eens?
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 24 februari 2017 @ 19:26:

Dat hij voorheen een relatie met een vrouw had, zegt natuurlijk lang niet alles.



Zie of voel je dat hij een erectie krijgt? Loopt hij heel relaxed bij jou naakt in de badkamer of slaapkamer rond? Niet beschaamd of ongemakkelijk?



Dat klopt

Ik voel dat hij wel een erectie krijgt maar ik vraag me af of hij die ook kan aanhouden (als die erectieprobleme zou hebben). Naakt heb ik hem nog nooit gezien ... alleen in hemd en onderbroek. Verder is hij totaal niet beschaamd of ongemakkelijk bij me, ook tijdens het zoenen etc niet.
Misschien een rare gedachte maar ik denk dan gelijk aan of impotent of t is misschien een vrouw. Of is dat laatste niet mogelijk?





Oh ik lees net dat je voelt dat hij een erectie krijgt. Dan zou ik t ook niet weten en zou t gewoon vragen aan hem
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:25:

[...]





Het rare is dat hij wel vaak begint met kussen, aan me borsten zitten etc, maar de echte daad die wordt uitgesteld. en als we kussen is er wel passie tussen elkaar



Hmmmm. Raar.



Ik had ook beter gewoon het woord aan Amand kunnen laten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Annapicobella schreef op 24 februari 2017 @ 19:27:

Wat me wel opvalt is dat je het van hem laat afhangen. Dat JIJ behoefte hebt aan sex en intimiteit, begrijp hij dat wel? Hebben jullie het niet over sexualiteit, wat jullie lekker/fijn/prettig/kinky vinden?je hebt idd gelijk ik laat het ook wel van hem afhangen, tenminste nu dan. In de eerste instantie toonde ik veel initiatief en begon er vaak over. Of hij het begrijpt.. dat weet ik niet. Hij is zeker niet dom dus waarschijnlijk weet hij het onbewust wel. Maar echt over seks praten doen we niet echt
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovely7 schreef op 24 februari 2017 @ 19:28:

Misschien een rare gedachte maar ik denk dan gelijk aan of impotent of t is misschien een vrouw. Of is dat laatste niet mogelijk?Nee het is absoluut geen vrouw, het is een en al man haha. Impotent/erectieproblemen kan absoluut
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 24 februari 2017 @ 19:29:

[...]





Hmmmm. Raar.



Ik had ook beter gewoon het woord aan Amand kunnen laten.Haha, in ieder geval thnx voor het meedenken. Armand heeft gelijk, het klopt ook niet en ik moet strenger worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven