Geen seks en niet blijven slapen

24-02-2017 18:42 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden



Ik heb al een aantal maanden ongeveer 4, een relatie met een lieve en leuke man. Het klikt enorm goed, we hebben ontzettend veel gemeen en super leuk samen, veel lachen, over van alles praten etc. echt verliefd van beide kanten. We hebben een bijzondere band en voelen elkaar goed aan. Aan hem merk ik ook dat hij ontzettend gek op me is en het ontzettend fijn vind om met mij te zijn en van me houdt. Ik twijfel er in ieder geval niet over of hij oprecht geïnteresseerd is of niet.



Alleen zit ik wel ergens mee en ik heb dat al tegen hem gezegd, doet hij erg vaag over en alsof er niets aan de hand is, hij wuift het goed weg door te zeggen dat hij me rust gunt:



We brengen vaak s'avonds tijd samen door ivm werk etc. Een periode zelfs iedere avond. We kussen samen en knuffelen, er is passie en aantrekkingskracht maar verder dan dat komt het niet. Ik heb vaak het initiatief genomen verder te gaan maar daar dan kapt hij het subtiel af. Ook blijven slapen doet hij niet, hij gaat altijd weer snachts naar huis. Ik denk dat hij niet blijft slapen omdat er dan natuurlijk sneller seks kan zijn als je samen in bed ligt. Ook als hij de volgende dag geen plannen heeft, gaat hij naar huis. Hij is wel eens blijven slapen maar toen ook geen seks gehad. Ik ben totaal niet plakkerig, opdringerig, claimerig etc. Ik geef hem ontzettend veel ruimte en dring het nooit op om te blijven, maar zelf neemt hij ook geen initiatief. Dit vind ik vreemd, omdat ik behoefte heb aan intimiteit samen, seks, samen wakker worden enz. Daarin houdt hij me op afstand. Als hij me zou vertellen waarom had ik het gewoon kunnen accepteren zonder moeite en ermee kunnen leven, maar hij doet alsof er niets aan de hand is. Hij heeft wel eens aangegeven samen te willen slapen, intimiteit te willen hebben etc. maar het blijft alleen bij woorden. Ik heb het gevoel dat hij ergens onzeker over is en er niet voor uit komt. Er klopt iets gwn niet en ik zit er best wel mee.



Hij is over andere zaken heel eerlijk en open maar als ik hierover begin zegt hij enkel dat IK, alleen beter slaap. Dus hij schuift het op mij af. Een heel vaag verhaal. Ik heb me erbij neergelegd en tegen hem gezegd dat ik niet meer zal vragen of die blijft slapen want het irriteert me, en dit doe ik al een langere tijd niet meer en hoop eigenlijk op initiatief van zijn kant maar dat is er dus niet. Wel wilt hij mij blijven zien maar seks en samen slapen komt er niet van. Ik weet dat er iets achter zit maar wat het zou kunnen zijn kom ik zelf niet uit. Kan van alles zijn, onzekerheid over zichzelf etc. Heb wel behoefte aan advies en meningen van andere, wat zouden jullie doen of wat zouden jullie hierover nadenken?



Wat is jullie mening hierover? Ik hoor het graag, alvast bedankt



Liefs
quote:Amand_ schreef op 24 februari 2017 @ 18:45:

Hoe kan het zijn dat je zo'n essentiële vraag niet beantwoord krijgt? Waarom accepteer je smoejes?



En wat gebeurt er nu met je eeuwige stokpaardje dat ALLE mannen willen neuken??



Is hij stiekem een vrouw? Geslachtziekte? Nu wil ik het ook wel weten hoor! Maar inderdaad hem voor het blok zetten en als hij weer met een vage smoes komt zeg je, dat is onzin. Ik wil graag weten wat er echt aan de hand is. Schaam je je ergens voor? Blijven doorvragen en aandringen totdat hij zich bloot geeft.
Alle reacties Link kopieren
Ja, waarom zijn zijn vorige relaties stuk gelopen?

Heeft hij uberhaupt sex gehad? Of wil hij bv eerst trouwen?

Schaamt hij zich voor zijn penis? ( klein, lelijk enz)

Impotent?

Hoe heten die mensen die totaal geen sexuele gevoelens hebben?



Of leidt hij een dubbelleven? En heeft hij elders vrouw en kinderen?

Pfff ik zou er niet tegen kunnen.

Ik zou gewoon zeggen dat ik toch echt wel sex nodig heb.

En dat je vind dat je recht hebt op een echte reden.

Ook dat hoort bij een relatie.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Bblientje schreef op 24 februari 2017 @ 19:46:

Is hij stiekem een vrouw? Geslachtziekte? Nu wil ik het ook wel weten hoor! Maar inderdaad hem voor het blok zetten en als hij weer met een vage smoes komt zeg je, dat is onzin. Ik wil graag weten wat er echt aan de hand is. Schaam je je ergens voor? Blijven doorvragen en aandringen totdat hij zich bloot geeft.Nee het is absoluut geen vrouw of transgender. Geslachtziekte, hmm kan, maar ik denk eerder aan impotentie/erectieproblemen. Ik wil ook echt antwoord op me vraag. Denk dat hij met onzekerheid zit
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 24 februari 2017 @ 19:47:

Ja, waarom zijn zijn vorige relaties stuk gelopen?

Heeft hij uberhaupt sex gehad? Of wil hij bv eerst trouwen?

Schaamt hij zich voor zijn penis? ( klein, lelijk enz)

Impotent?

Hoe heten die mensen die totaal geen sexuele gevoelens hebben?



Of leidt hij een dubbelleven? En heeft hij elders vrouw en kinderen?

Pfff ik zou er niet tegen kunnen.

Ik zou gewoon zeggen dat ik toch echt wel sex nodig heb.

En dat je vind dat je recht hebt op een echte reden.

Ook dat hoort bij een relatie.Je gaat idd van alles in je hoofd halen. Pff, als hij een dubbelleven zou leiden zou het me echt breken. maar dat gevoel heb ik niet. Ik denk eerder aan erectieproblemen, of idd onzekerheid over zijn penis. Seks heeft hij sowieso wel gehad.
quote:Mietrot schreef op 24 februari 2017 @ 19:43:

[...]





Dat is zijn versie (en waarschijnlijk de enige die je ooit zult horen).

Voor 't zelfde geld is haar versie heel anders. Gebeurde er ook nagenoeg niks tussen hen en was zij dat beu en is zij inderdaad terug bij haar ex beland ...Dat zou best kunnen, Mietrot. Het zou me eerlijk gezegd niet verbazen als zijn ex zo wanhopig werd van de seksloosheid en afwijzingen dat ze in de armen van haar ex is gevallen. Wie weet is daar de relatie wel om beëindigd. TO's vriend zal uiteraard nooit zeggen dat de relatie uit is, omdat hij zijn ex-vrouw structureel afwees op seksueel gebied.
Na het zoveelste gesprek met drogredenen die nergens op slaan, zou ik er overigens echt wel klaar mee zijn en kan hij instant vertrekken.



"Gewone" vrienden blijven kan eventueel later nog.
Spreken jullie overigens altijd op voorhand af?

Of "komt hij of jij gewoon langs als het uitkomt"?



Want als hij een dubbel leven zou hebben ... kan je hem altijd es thuis verrassen zonder dat jullie afgesproken hadden.

Flesje wijn mee, laptop met leuke film mee, ...



Of als hij nooit wil blijven slapen ...

Verras hem dan 's morgens met ontbijt?

Zeg dat je gezellig samen op bed wil ontbijten.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 19:45:

[...]



Haha niet streng, gewoon eerlijk. Dat begrijp ik dus ook niet, vooral niet omdat hij verder alles wel met mij bespreekt, zelfs dingen die hij niet met andere deelt. Nee ik vind het niet leuk, voor mijn gevoel heb ik geen ECHTE relatie meer, en voel ik me ook best alleen. Het is een grote stap voor me om raad vragen maar toch heb ik het gedaan, heb het echt nodig. Me geduld is op. Thnx xx

Zeg hem dan ook dat je geduld op is.

Ik herken het wel, steeds niets zeggen om de andere niet te kwetsen. Deed ik vroeger ook. God, dat kostte me veel te veel energie. En het lost niets op.



Eis een antwoord. Of hij zegt de waarheid (dan kan je kiezen of je met zijn "probleem" wil dealen), of het is het einde van de relatie en jij kan dan een leuke man zoeken die jou wel begeert

Want ze zijn er wel, leuke mannen.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mietrot schreef op 24 februari 2017 @ 19:50:

Na het zoveelste gesprek met drogredenen die nergens op slaan, zou ik er overigens echt wel klaar mee zijn en kan hij instant vertrekken.



"Gewone" vrienden blijven kan eventueel later nog.Ik ga hem de eerstvolgende keer dat ik hem zie erop aanspreken, even aankijken wat zijn reactie gaat zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:DorothyParker schreef op 24 februari 2017 @ 19:53:

[...]



Zeg hem dan ook dat je geduld op is.

Ik herken het wel, steeds niets zeggen om de andere niet te kwetsen. Deed ik vroeger ook. God, dat kostte me veel te veel energie. En het lost niets op.



Eis een antwoord. Of hij zegt de waarheid (dan kan je kiezen of je met zijn "probleem" wil dealen), of het is het einde van de relatie en jij kan dan een leuke man zoeken die jou wel begeert

Want ze zijn er wel, leuke mannen.Ja ga ik zeker doen, ik ben zelf open en eerlijk en verwacht dat ook van zijn kant.. heb hem ruimte en tijd gegeven en geduld getoond maar dat is op. Xx
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij nooit moeite on zich te bedwingen? Toont hij íets van passie?
Alle reacties Link kopieren
quote:s-a-r-kast schreef op 24 februari 2017 @ 20:04:

Heeft hij nooit moeite on zich te bedwingen? Toont hij íets van passie?Ja hij toont passie vooral met zoenen etc. Het is geen koud/afstandelijk type, enkel met blijven slapen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 20:05:

[...]





Ja hij toont passie vooral met zoenen etc. Het is geen koud/afstandelijk type, enkel met blijven slapenn en seks afkappen dus, maar heel subtiel.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er ook wel klaar mee zijn hoor Lotus, dit is toch geen doen? Je hebt het al zo vaak gevraagd maar hij komt niet over de brug. Ik zou haast gaan denken dat hij iets ernstigs onder de leden heeft als hiv ofzo. Of een erectieprobleem. Weet je of hij blowt of veel drinkt? Of slikt ie anti depressiva of andere medicijnen? Die kunnen ook voor erectiestoornissen zorgen.
Alle reacties Link kopieren
Hij wilt me straks graag zien. Ik ga het aan hem vragen. Lieve dames ontzettend bedankt voor et meedenken en jullie reacties!! Waardeer ik enorm. Ik hou jullie op de hoogte als jullie dat ok vinden/willen. Xx
Probeer hem te zeggen hoe jij je voelt en wat dit met je doet. Als hij er niets aan wil veranderen is dat zijn goed recht, maar dan passen jullie niet bij elkaar als partner.
Alle reacties Link kopieren
quote:SoeteLieve schreef op 24 februari 2017 @ 20:08:

Ik zou er ook wel klaar mee zijn hoor Lotus, dit is toch geen doen? Je hebt het al zo vaak gevraagd maar hij komt niet over de brug. Ik zou haast gaan denken dat hij iets ernstigs onder de leden heeft als hiv ofzo. Of een erectieprobleem. Weet je of hij blowt of veel drinkt? Of slikt ie anti depressiva of andere medicijnen? Die kunnen ook voor erectiestoornissen zorgen.Hij heeft jarenlang gerookt maar niet geblowt. Hij slikt trouwens wel bloedverdunners dat ben ik helemaal vergeten te melden, wat dom van me.Zoveel onrust in me. Ben dr echt gestrest van als ik eerlijk ben. Ik ga der eens over googelen want ik weet niet in hoeverre dat echt invloed heeft,
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft hij HIV? Sorry ik zou anders niet weten waarom hij niks zou willen doen en er ook niet eerlijk over kan zijn.
Succes, Lotus!
Alle reacties Link kopieren
[quote]lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 20:05:

[...]





Ja hij toont passie vooral met zoenen etc. Het is geen koud/afstandelijk type, enkel met blijven slapen.[/quote



En seks
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 20:09:

Hij wilt me straks graag zien. Ik ga het aan hem vragen. Lieve dames ontzettend bedankt voor et meedenken en jullie reacties!! Waardeer ik enorm. Ik hou jullie op de hoogte als jullie dat ok vinden/willen. XxNiet vragen, maar aangeven waar JIJ behoefte aan hebt.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Komt je vriend uit de Zaanstreek?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:lotusdewit schreef op 24 februari 2017 @ 18:46:

[...]

Heb ik gedaan. Wat hij dan antwoord is dat hij vind, dat als IK alleen slaap, ik dan beter kan uitrusten.. Meer zegt hij er niet over en er verder over door gaan dan heeft geen zin heb ik gemerkt

En als je dan gewoon zegt "maar ik wil seks!" wat dan?

Btw een relatie zonder seks is platonisch, en dat is volgens mij niet wat jij zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven