(Geen) Sex op je 44e en 48e....Kan dat?

21-05-2016 05:07 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai. Ik (v 48) en mijn vriend (44) kennen elkaar nu ruim 1,5 jaar. Sex hebben wij bijna niet, want er blijft ons steeds iets door het hoofd spoken wat onze beide ouders tegen ons zeiden: "jullie hebben toch geen sex meer op jullie leeftijd".

Nu wil ik natuurlijk geen plaatje in mijn hoofd krijgen van mijn ouders die aan het..........zijn!!

Maar toch.....wat moeten mijn vriend en ik nu.......? Graag advies.........
Alle reacties Link kopieren
Mag hopen dat dit niet serieus is
Alle reacties Link kopieren
Als je je laat leiden door wat je ouders zeggen, ben je inderdaad nog niet aan seks toe. Ik zou zeggen: wacht er nog maar even mee.

Wat nu? Gezellig samen TV kijken, ganzenborden, nordic walken... Echt, er zijn zo veel andere leuke dingen die jullie samen kunnen doen!
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
op je 48e nog doen wat je ouders zeggen
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus ????




Maar ja, ik ken mensen die inderdaad geen seks meer hebben omdat ze zich te oud vinden . Weliswaar wat ouder dan 44 en 48 maar toch. Ik denk trouwens dat bij hun ook meespeelt dat ze al 30 jaar getrouwd zijn .



Maar goed, wat moeten jij en en je vriend doen? Gewoon, seks hebben.
Oja en wel veilig doen he kinders? ( 44 en 48 ik geloof je niet. Jullie zijn 14 en 18)
Alle reacties Link kopieren
[quote]Nicky_L schreef op 21 mei 2016 @ 05:17:

Als je je laat leiden door wat je ouders zeggen, ben je inderdaad nog niet aan seks toe. Ik zou zeggen: wacht er nog maar even mee.

Wat nu? Gezellig samen TV kijken, ganzenborden, nordic walken... Echt, er zijn zo veel andere leuke dingen die jullie samen kunnen doen![/quote



Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, geen seks hebben natuurlijk.

Hoeveel kinderen zijn er in jouw gezin? Nou zo vaak hebben jouw ouders seks gehad hoor.

Echt niet vaker.



Maar die keren waren dan wel heftige en stomende seks waarbij het behang van de muren kwam.

Dat dan weer wel.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Jullie ouders zullen een jaar of 90 zijn, misschien dat ze bang zijn om weer opa en oma te worden en dan op te moeten passen of zo. Probeer ze op dat punt gerust te stellen en vraag eens uit beleefdheid hoe het met hun seksleven gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je op je 48e geen kinderen meer wilt. Dan is het logisch dat je ook geen seks meer hebt natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Advies?

Gewoon naar je ouders luisteren en helemaal stoppen met seks.

Want bijna geen seks is toch seks, lekker gehoorzaam en respectvol naar je ouders hoor.

En dat beeld van je ouders .... dat is natuurlijk onzin want die waren al lang gestopt op jullie leeftijd.
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
Alle reacties Link kopieren
quote:benq schreef op 21 mei 2016 @ 07:18:

Jullie ouders zullen een jaar of 90 zijnIk denk eerder een jaar of 70.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 21 mei 2016 @ 07:20:

[...]



Ik denk eerder een jaar of 70.Eerlijk? Ik denk dat de ouders van TO rond de 48 zijn.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 21 mei 2016 @ 07:32:

Eerlijk? Ik denk dat de ouders van TO rond de 48 zijn.Misschien nog wel jonger zelfs. Maar ik had het over de ouders van iemand die 44-48 is.
Alle reacties Link kopieren
xx
anoniem_285763 wijzigde dit bericht op 22-05-2016 16:15
Reden: niet interessant
% gewijzigd
Boven je 40e hoort een sexleven inderdaad voorbij te zijn en je over te gaan op breiwerkjes maar ook haakwerkjes, die gehaakte onderzetters dus. Heb je die nog niet? Ik zou meniet langer verzetten en toegeven aan de natuurlijke ritmes.
Alle reacties Link kopieren
Nog maar anderhalf jaar samen? Geen jonge kinderen in huis? Ik adviseer jullie om 1-2 keer per dag seks te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Als je je goed uitkomt om je ouders gelijk te geven dan doe je dat toch? Voor mij hoef je geen seks te hebben.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Seks is vies, niet doen hoor
Alle reacties Link kopieren
sinterklaas zegt: doen!
Alle reacties Link kopieren
Ja, als je puber bent is 44 en 48 natuurlijk bijna dood en nee, dan heb je geen sex meer.
Oh Kraist... partner (50) en ik (42) doen het dus helemaal fout!

Nou ja, doen het fout... we dóén het en da's al fout.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven