(Geen) Sex op je 44e en 48e....Kan dat?

21-05-2016 05:07 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai. Ik (v 48) en mijn vriend (44) kennen elkaar nu ruim 1,5 jaar. Sex hebben wij bijna niet, want er blijft ons steeds iets door het hoofd spoken wat onze beide ouders tegen ons zeiden: "jullie hebben toch geen sex meer op jullie leeftijd".

Nu wil ik natuurlijk geen plaatje in mijn hoofd krijgen van mijn ouders die aan het..........zijn!!

Maar toch.....wat moeten mijn vriend en ik nu.......? Graag advies.........
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2016 @ 09:17:

En jullie geloven deze TO

Dit is nep??

Ik trap er ook steeds weer in he..
quote:Corona67 schreef op 21 mei 2016 @ 11:42:

[...]



Dit is nep??

Ik trap er ook steeds weer in he..Nee echt?! Ik kom net van de handwerkwinkel. Van alles ingeslagen voor als ik over een paar maanden 40 word...
Alle reacties Link kopieren
quote:Kittens schreef op 21 mei 2016 @ 12:31:

[...]



Nee echt?! Ik kom net van de handwerkwinkel. Van alles ingeslagen voor als ik over een paar maanden 40 word...Slimme meid...
Ik moet helemaal niks!
quote:SpringDing schreef op 21 mei 2016 @ 08:58:

[...]





Snap ik eindelijk waarom ik aseksueel ben! Ik haak al jaren. (Geen onderzetters of pannenlappen, de gruwel!)Ben je al wel boven de 40?
Alle reacties Link kopieren
Sex boven de 40.... het zou verboden moeten worden!



Nee wat een onzin. Dit is een trolltopic dat kan niet anders.



Hoe was jullie sexleven voor je 40ste?

Toen waren jullue nog niet samen, maar toch wel sex met anderen?
de wereld wacht om ontdekt te worden
quote:thanx schreef op 21 mei 2016 @ 17:02:

Sex boven de 40.... het zou verboden moeten worden!



Nee wat een onzin. Dit is een trolltopic dat kan niet anders.



Hoe was jullie sexleven voor je 40ste?

Toen waren jullue nog niet samen, maar toch wel sex met anderen?



Ik denk niet dat je zoiets als een leuk sexleven bespreekbaar moet maken in een nieuwe relatie waarbij je geen sexleven meer hoeft te hebben. Is alleen maar pijnlijk.



En we breien lekker verder dames! Insteken, omslaan....
Alle reacties Link kopieren
doorhalen en af laten glijden...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:pokkewijf schreef op 21 mei 2016 @ 20:01:

doorhalen en af laten glijden... Zie je wel, toch hartstikke opwindend.
Als dit geen geintje is....

Mijn hemel, wat een onzin man.

Ga gewoon lekker seks hebben als jullie daar zin in hebben, mijn ouders hebben tot aan hun dood toe, seks met elkaar gehad, en dat waren 65 plussers....

Niet dat ik verder details hoefde te weten, maar ja dat gebeurde heus wel...ouders willen nog wel eens praten...

Zolang je lijf nog kan, geniet er gewoon van.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 21 mei 2016 @ 09:17:

En jullie geloven deze TO En jij gelooft dat wij het geloven?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ceylon schreef op 21 mei 2016 @ 11:10:

[...]





Wij naaien samen
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen plaatje van je seksende ouders in je hoofd wil dan moet je daar niet aan denken? Ik denk überhaupt nooit na tijdens seks. Dan voel ik alleen maar.
Het is maar 2 jaar in je leven. Als je 44 bent en als 48 bent.

Valt mee toch?

(Nog 1 maand en dan mag ik weer )
Alle reacties Link kopieren
Seks mag niet maar handwerk wel?
Ik neem alleen verantwoording voor wat ik zeg, niet voor hoe jij het interpreteert
quote:Brnzv schreef op 21 mei 2016 @ 20:29:

Seks mag niet maar handwerk wel?Klopt. Zolang je hartslag er maar niet van omhoog gaat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Aragog schreef op 21 mei 2016 @ 20:24:

Als je geen plaatje van je seksende ouders in je hoofd wil dan moet je daar niet aan denken? .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.messynessychic ... itorial-for-french-vogue/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Anderhalf jaar samen en nu al geen seks meer. De vonken zouden er vanaf moeten springen. Of je nu 18 - 48 of 68 bent.
Alle reacties Link kopieren
75, en ja.......wij doen het nog,niet dagelijks ha ha,maar een paar x per maand nog zeker.

We zijn wel gezond,dat is natuurlijk erg belangrijk.

En wat mijn ouders hier van hadden gevonden?? zal me een worst wezen.
quote:burgos schreef op 21 mei 2016 @ 22:14:

75, en ja.......wij doen het nog,niet dagelijks ha ha,maar een paar x per maand nog zeker.

We zijn wel gezond,dat is natuurlijk erg belangrijk.

En wat mijn ouders hier van hadden gevonden?? zal me een worst wezen.Wat is jullie geheim als ik vragen mag en als er dat is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Antoon69 schreef op 22 mei 2016 @ 01:12:

[...]





Wat is jullie geheim als ik vragen mag en als er dat is?Ik denk zelf, glijmiddel, advil gel en Nederland is wakker (zo heet dat toch, die gymnastiek op tv) elke dag meedoen. Niet per se in die volgorde. O en standjes he, je kunt natuurlijk standjes doen die minder energie kosten en minder spier/gewrichtspijn. Okee, dat was wel weer genoeg voor de visualisatie.
When the power of love is greater than the love of power, the world will know peace. -Bob Marley-
quote:Sapsorrow schreef op 22 mei 2016 @ 01:33:

[...]





Ik denk zelf, glijmiddel, advil gel en Nederland is wakker (zo heet dat toch, die gymnastiek op tv) elke dag meedoen. Niet per se in die volgorde. O en standjes he, je kunt natuurlijk standjes doen die minder energie kosten en minder spier/gewrichtspijn. Okee, dat was wel weer genoeg voor de visualisatie.



Ja maar ik doel niet zo zeer op het lichamelijke aspect. Dat geloof ik allemaal wel.



Edit: Alles goed trouwens Saps?
Alle reacties Link kopieren
We hebben geen geheim, er zijn mannen die worden op hun 80 ste nog vader .

dus.....

Je blijft het gewoon doen zo lang het gaat, je gaat toch niet op een woensdag of zo

zeggen, laten we er nu maar mee stoppen.?

Natuurlijk het wordt allemaal minder,maar helemaal stoppen is bij ons niet aan de orde.

Dus... ik kan jullie gerust stellen, je kan het best lang vol houden.
quote:burgos schreef op 22 mei 2016 @ 21:14:

We hebben geen geheim, er zijn mannen die worden op hun 80 ste nog vader .

dus.....

Je blijft het gewoon doen zo lang het gaat, je gaat toch niet op een woensdag of zo

zeggen, laten we er nu maar mee stoppen.?

Natuurlijk het wordt allemaal minder,maar helemaal stoppen is bij ons niet aan de orde.

Dus... ik kan jullie gerust stellen, je kan het best lang vol houden.Een geruststellend vooruitzicht Ik hoop dat ik ook zo word.
Volgens mij heerst er hier op viev een groot taboe op nordic- walken, breien, bowlen, dansen e.d....



Ik maak zelf jam...mag ik dan toch nog seks hebben??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven