Geen zin meer in mijn man... :-/

21-06-2016 16:34 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen.. Ben nieuw hier, en zit met de handen in m'n haar... Hopelijk kan iemand me hier wat helpen/opmonteren..



Sta me toe een kort schetsje te maken:

Ik ben enige jaren lang seksueel misbruikt geweest door mijn oudste broer. Een "normaal" seksleven heeft er bij mij nooit in gezeten, hoe hard ik het ook wil! Maar dan heb ik natuurlijk een man nodig dat me helpt... Dat gevoel heb ik absoluut niet. Als ik het uithuil, dan wel ja, maar dat duurt niet lang.

Hij verwacht heel erg veel van me, maar van opbouw heeft hij blijkbaar nog niet gehoord.



Zijn wensen: me verkleden, gescheurde panty's dragen (wat mijn broer ook van me verlangde!!!), striptease, masturberen in zijn gezicht, whatever.

Hij is ook absoluut niet tevreden over mijn lichaam. Te dik, te dikke borsten (ik weeg 56k, met 1m56, heb een c-cupje). Er wordt veel van mij verlangd, zo voel ik het aan. Terwijl hij potverdorie 150k weegt ondertussen (oke, hij is 1m90 groot). Zijn buik hangt daar te hangen, terwijl hij als een patatzak in de zetel ligt, en zich volvreet. Zeer aantrekkelijk hoor. Hij wast zich allesbehalve elke dag, en doet ook niets om zich een beetje aantrekkelijk te maken (helemaal geen lelijke man hoor!).

Met smerige handen raakt hij mijn lichaam aan, als ik vraag om op zijn minst de handen te wassen, vindt hij die vraag absoluut abnormaal.

Onze seksmomenten: of hij ligt in de zetel in zijn boxershort, begaapt me en vraagt of ik wil neuken. Of we liggen reeds in bed en stelt hij dezelfde vraag, terwijl hij daar lam ligt op zijn rug. Als het ook nog even kan, met de smartphone in de hand.





Hoe kan hij met zulk gedrag zoveel verwachtingen van mij hebben? Hoe langer we samen zijn, hoe minder zin ik in zijn lichaam heb. Ik walg er eerder van. Ik zie hem wel doodgraag hoor!

Maar ik raak er niet meer opgewonden van, dus initiatiefnemen wordt nog moeilijker.

Wij zijn bijna 2 jaar getrouwd, what the hell, waar zijn we mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch maar eens in Therapie gaan?
Maar je had hem al wel ontmoet voordat je ging trouwen?
Alle reacties Link kopieren
Get the HELL out!



Dat is het enige wat ik denk...



Hij geeft niks om jou, als hij van jou verlangt dat jij hetzelfde doet als wat je bij je broer moest doen.

Te dik?! Is hij gek!! Je bent niet dik en al helemaal niet te dik.

Moet hij nodig zeggen zeg!



Ik zit me hier een partij kwaad te maken.

Je bent meer waard dan deze zoutzak hoor!



Meid kies voor jezelf...
Alle reacties Link kopieren
De liefde spat echt van het scherm af. Vrouw, wat doe je jezelf aan. Lees je tekst nog eens terug, dit gaat toch niet zo?
Sjongejongejongejonge........
Alle reacties Link kopieren
Run. Don't look back.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 21 juni 2016 @ 16:37:

Maar je had hem al wel ontmoet voordat je ging trouwen?Precies. Waarom ben je in vredesnaam met die kerel getrouwd? Dan heb je zelf ook niet echt opgelet hoor.
Alle reacties Link kopieren
hoe kun je houden van iemand die je zo behandelt en totaal geen rekening met jou houdt? het lijkt me dat jij heel nodig aan je eigenwaarde en liefde voor jezelf moet gaan werken - dit probleem hoort niet bij de seks pijler volgens mij, want heeft te maken met respect voor mekaar
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Op welke manier zie je hem graag dan? Want ik lees vooral walging en afkeer. En geheel terecht, me dunkt.

Wat een nare vent.

Kan het iets te maken hebben met jouw lage zelfbeeld dat je met dit trieste figuur getrouwd bent? Heb je (al) therapie?



En de belangrijkste vraag:

(Op welke manier) ben je (wel) gelukkig met hem?
Wat voor een tips heb je nodig?

Tips om te gaan scheiden neem ik aan?
Alle reacties Link kopieren
To, zo wil je toch niet nog tientallen jaren aanmodderen?



Doe jezelf een cadeau, zoek hulp voor het omgaan met jouw verleden. Gun jezelf dat. Ga leven, ontdekken wat jij wil en vooral niet wil. Leer grenzen trekken. Ik denk dat je dan heel wat leukere mannen zult ontmoeten die ook nog eens doodnormaal respect kunnen opbrengen voor jou.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk. Ik zou hier ook geen zin meer in hebben en dan heb ik niet zo'n moeilijk en zwaar verleden op het gebied van misbruik als dat jij hebt gehad. Wat een mismatch.

Maar hoe was dat dan voordat jullie gingen trouwen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik denk is; als je iemand niet attractief vind kan je er geen seks mee hebben.... En ik vind dat hij weinig respekt heeft voor je..Hoe kan hij in vredesnaam dingen willen die het misbruik naar voren roept....Hij doe dus precies hetzelfde als je broer....
Fijne respectvolle vent zeg, echt geweldig!

Maar ik vraag me idd ook af of dit gedrag nu pas speelt of dat je het al wel wist maar misschien dacht dat het nog wel zou veranderen toen jullie trouwden.



En verder eens met degenen die zeggen dat je hulp moet zoeken voor je verleden. Je hoeft je niet wéér zo te laten behandelen!
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je nog steeds bij die man? Ga daar alsjeblieft heel gauw weg.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 21 juni 2016 @ 16:40:

[...]



Precies. Waarom ben je in vredesnaam met die kerel getrouwd? Dan heb je zelf ook niet echt opgelet hoor.Wij waren reeds 2 jaar samen voor we trouwden. Het was ook helemaal anders toen.
Niet alleen voor jullie intieme leven, maar gewoon voor heel je relatie: Ren weg!
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder dat je man en je broer een gescheurde panty fetisj hebben. Nu heb ik al heel wat sekspartners versleten maar deze liefhebberij heeft er niet echt 1 keer bij gezeten.

Hoe kien je het uit zeg.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 16:46:

Wij waren reeds 2 jaar samen voor we trouwden. Het was ook helemaal anders toen.Helemaal anders? Terwijl je ook schrijft:quote:Hij verwacht heel erg veel van me, maar van opbouw heeft hij blijkbaar nog niet gehoord.Dat klinkt niet of het ooit veel beter is geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Stormkraft schreef op 21 juni 2016 @ 16:42:

Op welke manier zie je hem graag dan? Want ik lees vooral walging en afkeer. En geheel terecht, me dunkt.

Wat een nare vent.

Kan het iets te maken hebben met jouw lage zelfbeeld dat je met dit trieste figuur getrouwd bent? Heb je (al) therapie?



En de belangrijkste vraag:

(Op welke manier) ben je (wel) gelukkig met hem?



Jah. Nu ik dit alles lees, en mijn eigen uitleg, vraag ik me nog meer af... Heb heel erg lang therapie gehad, maar niemand legt je uit hoe je met dit soort situaties moet omgaan hoor.



Dit is echt niet altijd zo geweest hoor, in het begin voelde ik le echt begeerd, gewild. Maar dan ben ik ineens niet zijn type meer?

Op welke manier ben ik gelukkig met hem... Niet denk ik nu.
Ik zou het gewoon niet doen.

In therapie gaan om eens leren je eigen grenzen te respecteren lijkt me actie nummer 1.

Ik zou maar even helemaal geen seks meer hebben als ik jou was.
Het klinkt eerlijk gezegd alsof hij een sadist is. Wat een rotopmerkingen en tenzij je 'op slot' gaat, maar het enthousiasme zal er niet afspatten bij de door hen gewenste verkleedpartijtjes. Wat zou zo iemand nou zo aan lol beleven? Beetje creepy.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 21 juni 2016 @ 16:53:

Ik zou het gewoon niet doen.

In therapie gaan om eens leren je eigen grenzen te respecteren lijkt me actie nummer 1.

Ik zou maar even helemaal geen seks meer hebben als ik jou was.



Zo voel ik me ondertussen toch al. Ik moet hier niet om goedkeuring vragen, maar kan ik dat wel maken? Is dat niet een van de belangrijkste dingen voor een koppel?

Ik weet het allemaal niet meer!
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie getrouwd?

Waarom zijn jullie nog samen?

Is er nog iets wel leuk aan hem?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 21 juni 2016 @ 16:55:

Het klinkt eerlijk gezegd alsof hij een sadist is. Wat een rotopmerkingen en tenzij je 'op slot' gaat, maar het enthousiasme zal er niet afspatten bij de door hen gewenste verkleedpartijtjes. Wat zou zo iemand nou zo aan lol beleven? Beetje creepy.Ik weet het. Hij snapt het gewoon niet. Hij snapt mij niet. Goddammit, heel erg dat ik al online om raad moet gaan vragen. Ik leg hier zoveel bloot. Waarom besef ik nu pas dat het verkeerd gaat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven