Geen zin meer in mijn man... :-/

21-06-2016 16:34 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen.. Ben nieuw hier, en zit met de handen in m'n haar... Hopelijk kan iemand me hier wat helpen/opmonteren..



Sta me toe een kort schetsje te maken:

Ik ben enige jaren lang seksueel misbruikt geweest door mijn oudste broer. Een "normaal" seksleven heeft er bij mij nooit in gezeten, hoe hard ik het ook wil! Maar dan heb ik natuurlijk een man nodig dat me helpt... Dat gevoel heb ik absoluut niet. Als ik het uithuil, dan wel ja, maar dat duurt niet lang.

Hij verwacht heel erg veel van me, maar van opbouw heeft hij blijkbaar nog niet gehoord.



Zijn wensen: me verkleden, gescheurde panty's dragen (wat mijn broer ook van me verlangde!!!), striptease, masturberen in zijn gezicht, whatever.

Hij is ook absoluut niet tevreden over mijn lichaam. Te dik, te dikke borsten (ik weeg 56k, met 1m56, heb een c-cupje). Er wordt veel van mij verlangd, zo voel ik het aan. Terwijl hij potverdorie 150k weegt ondertussen (oke, hij is 1m90 groot). Zijn buik hangt daar te hangen, terwijl hij als een patatzak in de zetel ligt, en zich volvreet. Zeer aantrekkelijk hoor. Hij wast zich allesbehalve elke dag, en doet ook niets om zich een beetje aantrekkelijk te maken (helemaal geen lelijke man hoor!).

Met smerige handen raakt hij mijn lichaam aan, als ik vraag om op zijn minst de handen te wassen, vindt hij die vraag absoluut abnormaal.

Onze seksmomenten: of hij ligt in de zetel in zijn boxershort, begaapt me en vraagt of ik wil neuken. Of we liggen reeds in bed en stelt hij dezelfde vraag, terwijl hij daar lam ligt op zijn rug. Als het ook nog even kan, met de smartphone in de hand.





Hoe kan hij met zulk gedrag zoveel verwachtingen van mij hebben? Hoe langer we samen zijn, hoe minder zin ik in zijn lichaam heb. Ik walg er eerder van. Ik zie hem wel doodgraag hoor!

Maar ik raak er niet meer opgewonden van, dus initiatiefnemen wordt nog moeilijker.

Wij zijn bijna 2 jaar getrouwd, what the hell, waar zijn we mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
He en hoe vaak moet je voor hem door huis paraderen? Wat gebeurt er als je nee zegt?
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 16:56:

[...]





Zo voel ik me ondertussen toch al. Ik moet hier niet om goedkeuring vragen, maar kan ik dat wel maken? Is dat niet een van de belangrijkste dingen voor een koppel?

Ik weet het allemaal niet meer!



Sorry maar iemand die met een mobiel in zijn hand naar een leuke act vraagt en ook nog commentaar op mijn uiterlijk heeft... Zo iemand wordt zelf de stripclub uitgewerkt en mag niet eens tegen betaling blijven.

Je bent meer dan een neukpop. Je mag geen zin hebben of ook wat voelen.

Zoek hulp.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monatala schreef op 21 juni 2016 @ 16:58:

Waarom zijn jullie getrouwd?

Waarom zijn jullie nog samen?

Is er nog iets wel leuk aan hem?Denken dat het ideaal was? Voor we trouwden was het echt anders hoor. Geloof me of niet. Het gaat gewoon erg bergaf nu. Ik wil niet falen, ik vrees dat die gedachte altijd loert.
Alle reacties Link kopieren
Tsjongejongejonge.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 21 juni 2016 @ 16:49:

Bijzonder dat je man en je broer een gescheurde panty fetisj hebben. Nu heb ik al heel wat sekspartners versleten maar deze liefhebberij heeft er niet echt 1 keer bij gezeten.

Hoe kien je het uit zeg.Nou, he. Bizar, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 21 juni 2016 @ 17:00:

He en hoe vaak moet je voor hem door huis paraderen? Wat gebeurt er als je nee zegt?



Ik doe het gewoon niet. Dat beetje zelfrespect heb ik nog. Waarom moeite doen als er aan de andere kant niets is? Maar zo blijven we natuurlijk bezig he.

Als ik nee zeg, is er platte seks. Ben ik ook blij dat het over is.
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 16:58:

[...]





Ik weet het. Hij snapt het gewoon niet. Hij snapt mij niet. Goddammit, heel erg dat ik al online om raad moet gaan vragen. Ik leg hier zoveel bloot. Waarom besef ik nu pas dat het verkeerd gaat?



Je klinkt pittig zat en het kan zijn dat je man zich daar ook op verkijkt.

Of niet zo trots is op zijn huidige gedrag. Maar hij kan geen rekening met je houden als jij jezelf niet serieus neemt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 21 juni 2016 @ 17:00:

[...]





Sorry maar iemand die met een mobiel in zijn hand naar een leuke act vraagt en ook nog commentaar op mijn uiterlijk heeft... Zo iemand wordt zelf de stripclub uitgewerkt en mag niet eens tegen betaling blijven.

Je bent meer dan een neukpop. Je mag geen zin hebben of ook wat voelen.

Zoek hulp.Jullie openen mijn ogen, weet je. Triest dat ik zo lang heb gewacht. Hulp zoeken lijkt me de enige oplossing, zie ik nu in. Ik dacht na jaren therapie oké te zijn, blijkbaar niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem houden, op naar het 25jarig huwelijk!
Dit kan toch niet waar zijn....man oh man
Beste TO, ik zelf heb ook een verleden met sexueel misbruik. Ik ben daar jaren voor in therapie geweest. Ik ben er achter gekomen dat ik door mijn verleden een erg verkeerd beeld had van hoe sex hoort te zijn. Dit is een veelvoorkomend probleem bij slachtoffers van sexueel misbruik. Immers heb je om te beginnen geen goed voorbeeld gehad. Er zijn alleen maar sexuele verwachtingen geweest. Jij hebt niet de kans gekregen (logisch ook) om zelf je sexualiteit te ontdekken en te onderzoeken. Dit is jou ontnomen. Waarschijnlijk voel je je bewust of onbewust (waarschijnlijk het laatste) minder waard dan je man.



Als ik jou verhaal lees dan lijkt het alsof dit nog steeds speelt. Er wordt vanalles van je verwacht, maar aan jou wensen (mocht je al onderzocht hebben wat deze zijn) wordt geen gehoor gegeven. Jij moet de ruimte krijgen/eisen/ nemen om te onderzoeken wat intimiteit voor jou betekent. Het is namelijk jou lichaam. Niemand mag op dat gebied iets van je verwachten, dat hoort gelijkwaardig te zijn. Ik weet niet of je therapie hebt of gehad met betrekking tot jou verleden? Het is een lange weg, maar dat zou ik jou echt adviseren. Je zult er sterker uitkomen. Ik ben er ook veel sterker uitgekomen.



Voor de rest, ik ken jou man niet, dus ik vind niet dat ik jou het advies mag geven om deze relatie te stoppen. Daar bij speelt ook dat als jij jezelf niet ontwikkeld op sexueel gebied dat je waarschijnlijk altijd 'hetzelfde soort' man aantrekt.



Wel lijkt het mij noodzakelijk dat het op het sexuele vlak gelijkwaardig en respectvol naar elkaar toe hoort te zijn, maar als ik je OP lees lijkt dat absoluut niet het geval. Jij bent zelf de enige die kan zorgen voor die gelijkwaardigheid. Je moet leren je grenzen te bewaken!!



Ik hoop dat je de kans krijgt/grijpt om jezelf daarin te ontwikkelen, anders blijft het cirkeltje rond gaan.



Ik wens je sterkte met elke weg die je besluit in te slaan.
Alle reacties Link kopieren
Versta me ook niet verkeerd, ik neem wel degelijk initiatief. Maar dan staat er een tv of smartphone in de weg. Als ik dan de ballen aan mijn lijf heb om iets straffers te doen, voel ik weinig appreciatie.

Voor mij is het wel degelijk een hele opgave om me aan hem te geven, ik doe wel degelijk keihard mijn best.
Wie heeft hem baas gemaakt en jou zijn slaaf? Waarom laat jij over je heen lopen?
Ik zou ook bij hem weggaan om de genoemde redenen hierboven. Laat je niet zo behandelen!
quote:carin83 schreef op 21 juni 2016 @ 17:07:

Beste TO, ik zelf heb ook een verleden met sexueel misbruik. Ik ben daar jaren voor in therapie geweest. Ik ben er achter gekomen dat ik door mijn verleden een erg verkeerd beeld had vam hou sex hoort te zijn. Dit is een veelvoorkomend probleem bij slachtoffers van sexueel misbruik. Immers heb je om te beginnen geen goed voorbeeld gehad. Er zijn alleen maar sexuele verwachtingen geweest. Jij hebt niet de kans gekregen (logisch ook) om zelf je sexualiteit te ontdekken en te onderzoeken. Dit is jou ontnomen. Waarschijnlijk voel je je bewust of onbewust (waarschijnlijk het laatste) minder waard dan je man.



Als ik jou verhaal lees dan lijkt het alsof dit nog steeds speelt. Er wordt vanalles van je verwacht, maar aan jou wensen (mocht je al onderzocht hebben wat deze zijn) wordt geen gehoor gegeven. Jij moet de ruimte krijgen/eisen/ nemen om te onderzoeken wat sexualiteit voor jou betekent. Het is namelijk jou lichaam. Niemand mag op dat gebied iets van je verwachten, dat hoort gelijkwaardig te zijn. Ik weet niet of je therapie hebt of gehad met betrekking tot jou verleden. Het is een lange weg, maar dat zou ik jou echt adviseren. Je zult er sterker uitkomen. Ik ben er sterker uitgekomen.



Voor de rest, ik ken jou man niet, dus ik vind niet dat ik jou het advies mag geven on deze relatie te stoppen. Daar bij speelt ook dat als jij jezelf niet ontwikkeld op sexueel gebied dat je waarschijnlijk altijd 'hetzelfde soort' man asntrekt.



Wel lijkt het mij noodzakelijk dat het op het sexuele vlak gelijkwaardig en respectvol naar elkaar toe hoort te zijn, maar als ik je OP lees lijkt dat absoluut niet het geval. Jij bent zelf de enige die kan zorgen voor die gelijkwaardigheid. Je moet leren je grenzen te bewaken!!



Ik hoop dat je de kans krijgt/grijpt om jezelf daarin te ontwikkelen, anders blijft het cirkeltje rond gaan.



Ik wens je sterkte met elke weg die je besluit in te slaan.Goeie post.
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 17:04:

[...]





Jullie openen mijn ogen, weet je. Triest dat ik zo lang heb gewacht. Hulp zoeken lijkt me de enige oplossing, zie ik nu in. Ik dacht na jaren therapie oké te zijn, blijkbaar niet.Therapie voor hem/jullie als stel. Niet voor jou (niet op basis van de OP, in ieder geval). Zijn gedrag naar jou toe is gewoon niet normaal. Als hij niet verandert, opsodemieteren met die vent. Wat een afschuwelijk typ.
Alle reacties Link kopieren
quote:carin83 schreef op 21 juni 2016 @ 17:07:

Beste TO, ik zelf heb ook een verleden met sexueel misbruik. Ik ben daar jaren voor in therapie geweest. Ik ben er achter gekomen dat ik door mijn verleden een erg verkeerd beeld had vam hou sex hoort te zijn. Dit is een veelvoorkomend probleem bij slachtoffers van sexueel misbruik. Immers heb je om te beginnen geen goed voorbeeld gehad. Er zijn alleen maar sexuele verwachtingen geweest. Jij hebt niet de kans gekregen (logisch ook) om zelf je sexualiteit te ontdekken en te onderzoeken. Dit is jou ontnomen. Waarschijnlijk voel je je bewust of onbewust (waarschijnlijk het laatste) minder waard dan je man.



Als ik jou verhaal lees dan lijkt het alsof dit nog steeds speelt. Er wordt vanalles van je verwacht, maar aan jou wensen (mocht je al onderzocht hebben wat deze zijn) wordt geen gehoor gegeven. Jij moet de ruimte krijgen/eisen/ nemen om te onderzoeken wat sexualiteit voor jou betekent. Het is namelijk jou lichaam. Niemand mag op dat gebied iets van je verwachten, dat hoort gelijkwaardig te zijn. Ik weet niet of je therapie hebt of gehad met betrekking tot jou verleden. Het is een lange weg, maar dat zou ik jou echt adviseren. Je zult er sterker uitkomen. Ik ben er sterker uitgekomen.



Voor de rest, ik ken jou man niet, dus ik vind niet dat ik jou het advies mag geven on deze relatie te stoppen. Daar bij speelt ook dat als jij jezelf niet ontwikkeld op sexueel gebied dat je waarschijnlijk altijd 'hetzelfde soort' man asntrekt.



Wel lijkt het mij noodzakelijk dat het op het sexuele vlak gelijkwaardig en respectvol naar elkaar toe hoort te zijn, maar als ik je OP lees lijkt dat absoluut niet het geval. Jij bent zelf de enige die kan zorgen voor die gelijkwaardigheid. Je moet leren je grenzen te bewaken!!



Ik hoop dat je de kans krijgt/grijpt om jezelf daarin te ontwikkelen, anders blijft het cirkeltje rond gaan.



Ik wens je sterkte met elke weg die je besluit in te slaan.





Carin, je beseft niet hoeveel steun ik hier uit haal. Dankuwel.

Nu ga ik beseffen dat er een andere wereld is dan de zijne. Namelijk de mijne. Dankuwel.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yozh schreef op 21 juni 2016 @ 17:11:

[...]





Therapie voor hem/jullie als stel. Niet voor jou (niet op basis van de OP, in ieder geval). Zijn gedrag naar jou toe is gewoon niet normaal. Als hij niet verandert, opsodemieteren met die vent. Wat een afschuwelijk typ.Goeie tip, al wil hij daar niet van horen denk ik. Hij spot met me wanneer ik het heb over in therapie gaan voor mezelf. Hij staat er gewoon niet open voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 17:15:

[...]





Goeie tip, al wil hij daar niet van horen denk ik. Hij spot met me wanneer ik het heb over in therapie gaan voor mezelf. Hij staat er gewoon niet open voor.Wat was er leuk aan hem? Wat is er nu nog leuk aan hem? Als je tussen de antwoorden op die 2 vragen een levensgroot verschil ziet, dan zou ik maar eens na gaan denken over de toekomst.
Je hebt geen kinderen, dat maakt het veel makkelijker om bij hem weg te gaan. Ik denk niet dat deze man het licht gaat zien, jij hopelijk wel. Je bent zoveel meer waard dan dit!
Wat doe je in godsnaam bij dat volgevreten stuk ellende?
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 17:13:

[...]





Carin, je beseft niet hoeveel steun ik hier uit haal. Dankuwel.

Nu ga ik beseffen dat er een andere wereld is dan de zijne. Namelijk de mijne. Dankuwel.Graag gedaan. Als je behoefte hebt aan steun mag je me altijd een pb sturen. Ik heb zelf namelijk ook erg geworsteld met intimiteit/sexualiteit. Maar ik kan je zeggen dat ik me tegenwoordig (na de lange weg) echt sterker voel dan ooit. Het was de lange weg waard.
Ik twijfel nog hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 17:02:

[...]





Ik doe het gewoon niet. Dat beetje zelfrespect heb ik nog. Waarom moeite doen als er aan de andere kant niets is? Maar zo blijven we natuurlijk bezig he.

Als ik nee zeg, is er platte seks. Ben ik ook blij dat het over is.Echt doe jezelf een plezier en ga weg bij deze man. Je kan er nog wel jaren therapie tegenaan gooien maar deze man is zo ver van wat normaal is, dat hij na jaren training nog niet afgericht is.
Alle reacties Link kopieren
quote:carin83 schreef op 21 juni 2016 @ 17:22:

[...]





Graag gedaan. Als je behoefte hebt aan steun mag je me altijd een pb sturen. Ik heb zelf namelijk ook erg geworsteld met intimiteit/sexualiteit. Maar ik kan je zeggen dat ik me tegenwoordig (na de lange weg) echt sterker voel dan ooit. Het was de lange weg waard.Als je dat niet hebt aanstaan gaat dat moeilijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven