Geen zin meer in mijn man... :-/

21-06-2016 16:34 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen.. Ben nieuw hier, en zit met de handen in m'n haar... Hopelijk kan iemand me hier wat helpen/opmonteren..



Sta me toe een kort schetsje te maken:

Ik ben enige jaren lang seksueel misbruikt geweest door mijn oudste broer. Een "normaal" seksleven heeft er bij mij nooit in gezeten, hoe hard ik het ook wil! Maar dan heb ik natuurlijk een man nodig dat me helpt... Dat gevoel heb ik absoluut niet. Als ik het uithuil, dan wel ja, maar dat duurt niet lang.

Hij verwacht heel erg veel van me, maar van opbouw heeft hij blijkbaar nog niet gehoord.



Zijn wensen: me verkleden, gescheurde panty's dragen (wat mijn broer ook van me verlangde!!!), striptease, masturberen in zijn gezicht, whatever.

Hij is ook absoluut niet tevreden over mijn lichaam. Te dik, te dikke borsten (ik weeg 56k, met 1m56, heb een c-cupje). Er wordt veel van mij verlangd, zo voel ik het aan. Terwijl hij potverdorie 150k weegt ondertussen (oke, hij is 1m90 groot). Zijn buik hangt daar te hangen, terwijl hij als een patatzak in de zetel ligt, en zich volvreet. Zeer aantrekkelijk hoor. Hij wast zich allesbehalve elke dag, en doet ook niets om zich een beetje aantrekkelijk te maken (helemaal geen lelijke man hoor!).

Met smerige handen raakt hij mijn lichaam aan, als ik vraag om op zijn minst de handen te wassen, vindt hij die vraag absoluut abnormaal.

Onze seksmomenten: of hij ligt in de zetel in zijn boxershort, begaapt me en vraagt of ik wil neuken. Of we liggen reeds in bed en stelt hij dezelfde vraag, terwijl hij daar lam ligt op zijn rug. Als het ook nog even kan, met de smartphone in de hand.





Hoe kan hij met zulk gedrag zoveel verwachtingen van mij hebben? Hoe langer we samen zijn, hoe minder zin ik in zijn lichaam heb. Ik walg er eerder van. Ik zie hem wel doodgraag hoor!

Maar ik raak er niet meer opgewonden van, dus initiatiefnemen wordt nog moeilijker.

Wij zijn bijna 2 jaar getrouwd, what the hell, waar zijn we mee bezig.
quote:winkelfanaat schreef op 21 juni 2016 @ 17:27:

[...]



Als je dat niet hebt aanstaan gaat dat moeilijk



Ohw, ik wist niet eens dat ik dat uit had staan....



Ga ik nu meteen doen. Thanks.
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 17:15:

[...]





Goeie tip, al wil hij daar niet van horen denk ik. Hij spot met me wanneer ik het heb over in therapie gaan voor mezelf. Hij staat er gewoon niet open voor.natuurlijk staat hij er niet open voor want hij is doodbang dat jij je hakken in het zand gaat zetten en kan fluiten naar zijn egoïstische sekswensen..
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus?



Mocht dit echt zijn, waarom ben je nog bij die man? Kan me niet voorstellen dat je niet doorhebt dat dit geen leuke relatie is hoor.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 17:15:

[...]





Goeie tip, al wil hij daar niet van horen denk ik. Hij spot met me wanneer ik het heb over in therapie gaan voor mezelf. Hij staat er gewoon niet open voor.

Dus je man staat niet open voor therapie, maakt je belachelijk, zegt regelmatig dat je te dik bent, zorgt niet voor zijn eigen lichaam, doet niets aan persoonlijke hygiëne, en vindt alleen zijn eigen seksuele behoeften belangrijk.



Je kan hem niet veranderen, je kan alleen aangeven waar jij mee zit, wat jij graag veranderd ziet in hem. Als hij je respecteert en van je houdt, dan zal hij je serieus nemen en ervoor kiezen om te veranderen. Ik krijg van jouw posts alleen niet de indruk dat hij dat wil.



Kies dan voor je eigen geluk, wat maakt jou gelukkig. Maakt je huwelijk met deze man jou gelukkig?
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 21 juni 2016 @ 17:33:

Is dit serieus? .Tsja. Dat weet je nooit.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Nou gezellige boel hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 21 juni 2016 @ 17:43:

[...]



Dus je man staat niet open voor therapie, maakt je belachelijk, zegt regelmatig dat je te dik bent, zorgt niet voor zijn eigen lichaam, doet niets aan persoonlijke hygiëne, en vindt alleen zijn eigen seksuele behoeften belangrijk.



Je kan hem niet veranderen, je kan alleen aangeven waar jij mee zit, wat jij graag veranderd ziet in hem. Als hij je respecteert en van je houdt, dan zal hij je serieus nemen en ervoor kiezen om te veranderen. Ik krijg van jouw posts alleen niet de indruk dat hij dat wil.



Kies dan voor je eigen geluk, wat maakt jou gelukkig. Maakt je huwelijk met deze man jou gelukkig?



Blijkbaar niet neen. Het besef dat het allemaal zo niet hoeft, kwam blijkbaar gewoon niet. Weinig zelfvertrouwen.

Tijd om de vuist op tafel te slaan, en aan mezelf te werken.
Alle reacties Link kopieren
quote:doornroosje9 schreef op 21 juni 2016 @ 17:33:

Is dit serieus?



Mocht dit echt zijn, waarom ben je nog bij die man? Kan me niet voorstellen dat je niet doorhebt dat dit geen leuke relatie is hoor.Ja hoor, dit is serieus. Blijkbaar heb ik het zelf ook niet goed door he. Hij is niet alleen te verwijten, ook ik. Had ik mezelf maar wat beter laten begeleiden, dan hadden we niet op dit punt gestaan.
Alle reacties Link kopieren
Eh..ben je soms onder dwang met zon (...) getrouwd? Als dit geen grap is zou ik maar heel snel maken dat ik daar weg kwam en in therapie om je eigenwaarde te leren kennen. Die man is ziek..dat hij zo met zijn vrouw omgaat. Triest om te lezen dat jij in die situatie zit, serieus, doe er wat aan.
Alle reacties Link kopieren
Ga bij hem weg. Hij respecteert je niet en kan me bijna niet voorstellen dat hij dat door therapie wel gaat doen. Werk aan jezelf, word blij. Kom eenman tegen die je waardeert en waar je het fijn mee hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 17:48:

[...]





Blijkbaar niet neen. Het besef dat het allemaal zo niet hoeft, kwam blijkbaar gewoon niet. Weinig zelfvertrouwen.

Tijd om de vuist op tafel te slaan, en aan mezelf te werken.Wat bedoel je daarmee, concreet gezien? Een ultimatum voor je man, of veranderen of ik ga weg?
Goh je hebt geen zin in seks met Onslow. Wat gek
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 21 juni 2016 @ 17:56:

[...]



Wat bedoel je daarmee, concreet gezien? Een ultimatum voor je man, of veranderen of ik ga weg?Ultimatum hoor. Ik wil zien wat mijn voorstellen met hem doen. Pikt hij het niet, sjah, ...
Alle reacties Link kopieren
Seks hoort imo niet te zijn uit "moeite doen voor elkaar".

Ook niet uit eoa recht of plicht dat voortvloeit uit "omdat je een relatie hebt" met elkaar.

Seks doe je omdat je dat allebei wilt met elkaar, dat is imo de énige reden om het te doen.



(dus ook geen platte seks om iemand zijn zin maar te geven, om een van de twee tevreden te stellen/houden, er maar vanaf te zijn enz).



Als jij eigen blokkades hebt die los staan van hem, uit jouw verleden, kun je daar alleen maar zelf iets mee/aan doen.

Voel je wel zelf lust, of misschien voor andere mannen dan je eigen man?

Ook los van die eigen blokkades zijn er dus de redenen waarom jij je man niet lust, dat is weer een verhaal apart, daar zou denk ik geen enkele vrouw lust van krijgen.



Het is minder vreemd dan je denkt dat jij blijkt te zijn gevallen voor iemand met wie je (ook al blijkt dat pas later) voor dezelfde (soort) issues komt te staan als die in dit opzicht een (traumatisch) thema zijn in jouw (seks)leven.

Dat kan zowel een helende als herhalende ervaring zijn.

Dit is zo'n "herhalende", die jouw issue alleen bevestigt.

Vergelijkbaar met mensen die steeds weer op (voor hen) "foute" mannen vallen, omdat ze eenzelfde energie uitstralen die voor jou bekend en vertrouwd voelt (ook al is "vertrouwd" en bekend van huis uit negatief beladen, onveilig, en zelfs van traumatische omvang geweest).



Maar itt met jouw broer heb jij nu wél een eigen keuze of je tegen je zin (en zelfs walgend) seks hebt.

Je bent een volwassen mens en uit eigen keuze bij deze man, je kunt jezelf vrij (van seks) máken uit dit huwelijk en relatie, door te scheiden en voortaan indien wenselijk en mogelijk als vriendschapsrelatie verder te gaan.



Voor iemand met jouw achtergrond is het helemáál killing voor (wat er nog over is van) jouw seksualiteit om herhaaldelijk seks te hebben tegen je wil/wens/zin in en zonder enige opwinding, terwijl je juist afkeer en walging voelt.



Niemand leert je dat, als je totaal niet naar je eigen lijf luistert, en alle protesten van jouw body & mind stelselmatig negeert.

Waarom wil jij je man nog pleasen of terwille zijn, die jou kleineert, en voor jouw gevoel ook nog eens "bezoeldelt", onverzorgd is, en seks op die manier (met hem) nog extra "vieze" lading geeft??!



Hoe kun jij ooit denken dat je op deze wijze seks nog gaat associeren met plezierig, lekker, opwindend, geil, leuk en spannend, fijn en bevredigend, dus iets waar je naar uit kunt kijken, op kunt verheugen, iets wordt wat je vaker zou willen of zelfs zo fijn dat je er geen genoeg van kunt krijgen?!



Dat gaat met deze man niet lukken iig.

Hoe komt het dat jij (nu vrijwillig) negatieve ervaringen met je eigen man maar laat gebeuren/voortduren, zonder dat jouw zelfbescherming oplaait, die jou behoedt voor nog meer teleurstelling, nieuwe schades en walging op dit toch al aangedane gebied?



Neem weer de zelfbeschikking over je eigen lijf en seksualiteit in eigen hand, zodat je vrij bent om te kiézen om ofwel geen seks te hebben behalve als (en met wie en hoe) jij daar zelf naar verlangt, wilt en opgewonden bent, ofwel helemaal geen seks te hebben (en dat dat ook niet van jou verwacht wordt).



Geen enkele therapie zal helpen zolang jij jezelf niet serieus neemt en belangrijker maakt wat een ander/ anderen van jou willen of verwachten. Zelfs als alles in jou schreeuwt "blijf af", dat jij daar niet naar luistert/handelt.



Een ander (ook niet jouw man) kan dat verleden niet opheffen, alleen kun jij jezelf dus wél behoeden voor hetzelfde (pijnlijke) nog eens mee te maken, laat staan dat je uit vrije wil dit gaat/blijft herhalen en dus láát gebeuren... en op die manier dus eigenlijk hoe jij zélf met jouw body & mind omgaat/solt, toelaat dat met jou/daarmee wordt omgegaan.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Dit is totaal respectloos.

Zowel van zijn kant naar jou toe.

Zowel jij over hem ( volgens mij heb je je keuze al gemaakt)

En zowel jij naar jezelf toe.

Beetje zelfrespect graag! En dan die vent eruit gooien.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Golgotha, ik kan als complete buitenstaander niet zomaar zeggen dat je een einde moet maken aan je relatie maar eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat dit voor jou nog goed gaat komen.

Ik wil je in ieder geval zeggen dat je onmiddellijk op moet houden met de seksuele handelingen in deze relatie. Je bent onbewust bezig met het misbruik uit je jeugd voort te zetten. Weet dat je beter dan dit verdient en stop met deze dwangmatige zelfpijn.

Als er al sprak is van seks dan moet het 100% consent zijn, stop de pijn. Jij mag je eigen keuzes maken.

Zoek hulp, word sterk!
Alle reacties Link kopieren
quote:guirne schreef op 21 juni 2016 @ 21:22:

Golgotha, ik kan als complete buitenstaander niet zomaar zeggen dat je een einde moet maken aan je relatie maar eerlijk gezegd kan ik me niet voorstellen dat dit voor jou nog goed gaat komen.

Ik wil je in ieder geval zeggen dat je onmiddellijk op moet houden met de seksuele handelingen in deze relatie. Je bent onbewust bezig met het misbruik uit je jeugd voort te zetten. Weet dat je beter dan dit verdient en stop met deze dwangmatige zelfpijn.

Als er al sprak is van seks dan moet het 100% consent zijn, stop de pijn. Jij mag je eigen keuzes maken.

Zoek hulp, word sterk!Hoe dom het mag klinken, nu pas valt het besef hoor. Zoals je zegt, onbewust he, ik koos hier niet ten volle voor. Het ging eerder voelen alsof ik abnormaal redeneer en me dus ook zo gedraag? Alsof ik let een "luxeprobleem" zit en mezelf maar eens moet gaan vermannen? Als ik daar dan bij ga stilstaan, jah, dan is dat hetzelfde gedrag als bij het misbruik. Zo verwarrend is dit hele gebeuren allemaal, tijd om een stapje terug te zetten en een overzicht te behalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 21 juni 2016 @ 18:59:

Seks hoort imo niet te zijn uit "moeite doen voor elkaar".

Ook niet uit eoa recht of plicht dat voortvloeit uit "omdat je een relatie hebt" met elkaar.

Seks doe je omdat je dat allebei wilt met elkaar, dat is imo de énige reden om het te doen.



(dus ook geen platte seks om iemand zijn zin maar te geven, om een van de twee tevreden te stellen/houden, er maar vanaf te zijn enz).



Als jij eigen blokkades hebt die los staan van hem, uit jouw verleden, kun je daar alleen maar zelf iets mee/aan doen.

Voel je wel zelf lust, of misschien voor andere mannen dan je eigen man?

Ook los van die eigen blokkades zijn er dus de redenen waarom jij je man niet lust, dat is weer een verhaal apart, daar zou denk ik geen enkele vrouw lust van krijgen.



Het is minder vreemd dan je denkt dat jij blijkt te zijn gevallen voor iemand met wie je (ook al blijkt dat pas later) voor dezelfde (soort) issues komt te staan als die in dit opzicht een (traumatisch) thema zijn in jouw (seks)leven.

Dat kan zowel een helende als herhalende ervaring zijn.

Dit is zo'n "herhalende", die jouw issue alleen bevestigt.

Vergelijkbaar met mensen die steeds weer op (voor hen) "foute" mannen vallen, omdat ze eenzelfde energie uitstralen die voor jou bekend en vertrouwd voelt (ook al is "vertrouwd" en bekend van huis uit negatief beladen, onveilig, en zelfs van traumatische omvang geweest).



Maar itt met jouw broer heb jij nu wél een eigen keuze of je tegen je zin (en zelfs walgend) seks hebt.

Je bent een volwassen mens en uit eigen keuze bij deze man, je kunt jezelf vrij (van seks) máken uit dit huwelijk en relatie, door te scheiden en voortaan indien wenselijk en mogelijk als vriendschapsrelatie verder te gaan.



Voor iemand met jouw achtergrond is het helemáál killing voor (wat er nog over is van) jouw seksualiteit om herhaaldelijk seks te hebben tegen je wil/wens/zin in en zonder enige opwinding, terwijl je juist afkeer en walging voelt.



Niemand leert je dat, als je totaal niet naar je eigen lijf luistert, en alle protesten van jouw body & mind stelselmatig negeert.

Waarom wil jij je man nog pleasen of terwille zijn, die jou kleineert, en voor jouw gevoel ook nog eens "bezoeldelt", onverzorgd is, en seks op die manier (met hem) nog extra "vieze" lading geeft??!



Hoe kun jij ooit denken dat je op deze wijze seks nog gaat associeren met plezierig, lekker, opwindend, geil, leuk en spannend, fijn en bevredigend, dus iets waar je naar uit kunt kijken, op kunt verheugen, iets wordt wat je vaker zou willen of zelfs zo fijn dat je er geen genoeg van kunt krijgen?!



Dat gaat met deze man niet lukken iig.

Hoe komt het dat jij (nu vrijwillig) negatieve ervaringen met je eigen man maar laat gebeuren/voortduren, zonder dat jouw zelfbescherming oplaait, die jou behoedt voor nog meer teleurstelling, nieuwe schades en walging op dit toch al aangedane gebied?



Neem weer de zelfbeschikking over je eigen lijf en seksualiteit in eigen hand, zodat je vrij bent om te kiézen om ofwel geen seks te hebben behalve als (en met wie en hoe) jij daar zelf naar verlangt, wilt en opgewonden bent, ofwel helemaal geen seks te hebben (en dat dat ook niet van jou verwacht wordt).



Geen enkele therapie zal helpen zolang jij jezelf niet serieus neemt en belangrijker maakt wat een ander/ anderen van jou willen of verwachten. Zelfs als alles in jou schreeuwt "blijf af", dat jij daar niet naar luistert/handelt.



Een ander (ook niet jouw man) kan dat verleden niet opheffen, alleen kun jij jezelf dus wél behoeden voor hetzelfde (pijnlijke) nog eens mee te maken, laat staan dat je uit vrije wil dit gaat/blijft herhalen en dus láát gebeuren... en op die manier dus eigenlijk hoe jij zélf met jouw body & mind omgaat/solt, toelaat dat met jou/daarmee wordt omgegaan.



Lust voel ik absoluut wel, naar andere mannen toe, wat niet hoort he.

Neem ik mezelf niet serieus? Blijkbaar niet. Of ik daar zelf bewust voor kies? Neen, het overkomt me gewoon. Het gevoel dat ik gewoon maar wat overdrijf overheerst me eerder, dan dat ik doorheb dat het allemaal zo niet hoeft te zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 21:32:

[...]





Hoe dom het mag klinken, nu pas valt het besef hoor. Zoals je zegt, onbewust he, ik koos hier niet ten volle voor. Het ging eerder voelen alsof ik abnormaal redeneer en me dus ook zo gedraag? Alsof ik let een "luxeprobleem" zit en mezelf maar eens moet gaan vermannen? Als ik daar dan bij ga stilstaan, jah, dan is dat hetzelfde gedrag als bij het misbruik. Zo verwarrend is dit hele gebeuren allemaal, tijd om een stapje terug te zetten en een overzicht te behalen.



Natuurlijk kies je hier niet voor. Maar je bent door de ervaringen in je jeugd wel op een bepaalde manier geconditioneerd. Daar moet je je bewust van worden. Je moet gaan beseffen dat je dit niet verdient. Je moet gaan beseffen dat je je hieraan kan ontworstelen.

Dit is een weg die je misschien grotendeels alleen door moet maar het is de moeite waard. Je mag je eigen keuzes (leren) maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:guirne schreef op 21 juni 2016 @ 21:41:

[...]





Natuurlijk kies je hier niet voor. Maar je bent door de ervaringen in je jeugd wel op een bepaalde manier geconditioneerd. Daar moet je je bewust van worden. Je moet gaan beseffen dat je dit niet verdient. Je moet gaan beseffen dat je je hieraan kan ontworstelen.

Dit is een weg die je misschien grotendeels alleen door moet maar het is de moeite waard. Je mag je eigen keuzes (leren) maken.Zeker weten dat ik voor mezelf ga nu, geen idee hoe lang we onderweg zullen zijn, maar dat maakt ook niet uit. We gaan voor kracht en zelfbewustzijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Golgotha schreef op 21 juni 2016 @ 21:39:

[...]



Lust voel ik absoluut wel, naar andere mannen toe, wat niet hoort he.Lijkt me in jouw geval volstrekt normaal. Lustgevoelens zijn natuurlijk, vrijwel iedereen ervaart die. Maar jij niet bij je man, vanwege de dwang/angst/vernedering die je er bij voelt. Bij die ander mannen hoef je niks, sterker nog: mag je niks want het is verboden terrein. Het is voor jou een veilige manier van lustgevoelens ervaren en dus is dat een soort uitlaatklepje.
quote:iris1969 schreef op 21 juni 2016 @ 17:58:

Goh je hebt geen zin in seks met Onslow. Wat gek Onslow En nu zit er een pindaflip dwars thx
Alle reacties Link kopieren
quote:Mikadoos schreef op 21 juni 2016 @ 22:21:

[...]





Onslow En nu zit er een pindaflip dwars thx
Echt waarom ben je bij hem? Wateen kansloze relatie is dit zeg, ik was allang weggeweest. Ziek dit, echt ziek.
Alle reacties Link kopieren
Niet dat ik je niet geloof hoor maar ff serieus.....hebben ze zijn ontdooide lichaam 2 jaar geleden in de permafrost ontdekt of zo. 150 kilo, tegen de 2 meter, onhygiënisch, onbegripvol, geen tact, empathie of begrip. Daar helpt geen enkele therapie meer...
Age is nothing but Numbers but Numbers count

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven