Geen zin meer in seks

28-12-2016 10:33 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik heb nu sinds 3 jaar een vriend. Het gaat allemaal super goed en we houden echt veel van elkaar, maar ik heb de laatste maanden geen zin meer in seks. Ik kom tijdens onze seks ook niet klaar eigenlijk en ik heb meestal ook veel pijn, zelfs als we rustig aan doen. Die pijn heb ik al lang. Daardoor wil ik als we seks hebben ook sneller stoppen terwijl ik weet dat ik hem dan ergens een beetje teleurstel. Hij vind het echt niet leuk meer en heeft al meerdere keren voorgesteld om naar de dokter te gaan om alles na te laten kijken maar ik wil dat niet en zie ook niet in waarom ik dat zou moeten doen.. ik wil echt weer zin hebben in seks, maar het komt gewoon niet. Soms hebben we weken geen seks en dan mis ik het eigenlijk niet eens.. ik wil er echt wat aan doen maar weet niet wat. Heeft iemand tips? Ervaring met ditzelfde probleem? Wat ik er aan zou kunnen doen? Ik word er wanhopig van, en mijn vriend ook.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt er niks aan doen.. anders zou je wel langs de huisarts of seksuoloog gaan, helemaal als je vriend er naar vraagd. Je vindt het waarschijnlijk alleen vervelend omdat je vriend het vervelend vind om zo weinig seks te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Toch naar de dokter. Als die de oorzaak van de pijn kan achterhalen en het te verhelpen is, zal seks een stuk plezieriger voor je worden en je op die manier waarschijnlijk ook weer meer zin krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Je wilt er alles aan doen, behalve het enige wat je er aan zou kunnen doen, namelijk naar de huisarts gaan.



Je wilt er dus helemaal niet alles aan doen, maar je wilt eigenlijk dat je vriend ophoudt met seks willen. Misschien moet je daar eerlijk over zijn tegen je vriend?
Waarom doet sex pijn? Nemen jullie wel de tijd ervoor? En als je het al zo lang hebt kan je er wel vanuit gaat dat er ergens iets niet klopt, waarom zou je er dan niet mee naar de dokter gaan?
Wanhoop zonder actie........is geen echte wanhoop is gewoon de smoor in dat je vriend erover zeurt.
Alle reacties Link kopieren
Stel je niet aan. Wanhopig? Ga gewoon naar de dokter, seks hoort geen pijn te doen.
Je wilt het niet en ziet niet in waarom je er iets aan zou moeten doen?



Nou, omdat je anders de eerstkomende 50 jaar een k*t sexleven gaat hebben misschien?
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je gevoel, het is heel naar en je kunt gauw in een vicieuze cirkel terecht komen. Ik zou echt naar de arts gaan. Het kan zijn dat je iets van een (onschuldige) infectie of disbalans hebt, die met tablet of weet ik veel wat kan worden verholpen.

Pijn geeft natuurlijk 'geen zin', dus daar zou ik eerst naar kijken (de arts dit laten doen)!



Want hoe meer je zit te malen en je zorgen maakt (terwijl je klachten misschien best snel zouden zijn verholpen) des te spanningsvoller wordt 'seks' en dan ben je steeds verder van huis.



Doorbreek de cirkel voor ie ontstaat en maak een afspraak bij de huisarts.

Als je je niet wil laten onderzoeken in dit stadium (ik zeg maar iets, het gaat erom wat jij wilt), dan kun je ook een gesprek hebben met hem/haar. Dat kan ook al opluchten.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
Ik zou vooral voor jezelf naar de dokter gaan. Feit dat het pijn doet betekent misschien dat er iets niet helemaal goed zit en ik zou toch wel willen weten wat en of er wat aan gedaan kan/moet worden. Je gezondheid is ook belangrijk lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Enne, "hij vindt het echt niet leuk meer" (voor hemzelf??): hij kan hopelijk ook wat empathischer reageren?



Want hier zou ik wat zin betreft dan ook extra van afknappen.



Laat je niet door hem onder druk zetten. Hij wil uiteraard dat jij beter wordt, me dunkt, ook voor jullie relatie- maar hij kan best een tijdje zonder, zolang jij dit probleem hebt.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
quote:kers schreef op 28 december 2016 @ 11:01:

Enne, "hij vindt het echt niet leuk meer" (voor hemzelf??): hij kan hopelijk ook wat empathischer reageren?



Want hier zou ik wat zin betreft dan ook extra van afknappen.



Laat je niet door hem onder druk zetten. Hij wil uiteraard dat jij beter wordt, me dunkt, ook voor jullie relatie- maar hij kan best een tijdje zonder, zolang jij dit probleem hebt.Nou, ik snap wel dat hij het niet leuk meer vindt, hoor. Hij raadt haar aan om naar de dokter te gaan en zij vertikt het. Dus wat nou, wanhopig? Volgens mij vindt ze het wel prima zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 28 december 2016 @ 11:08:

[...]



Nou, ik snap wel dat hij het niet leuk meer vindt, hoor. Hij raadt haar aan om naar de dokter te gaan en zij vertikt het. Dus wat nou, wanhopig? Volgens mij vindt ze het wel prima zo.Dit. En TO schrijft de pijn al langer te hebben. Ik denk dat dat "tijdje" dus al wel een tijdje bezig is.
Misschien is niks doen wel een optie, dan haakt vriend af en is seks ook niet meer het probleem
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 28 december 2016 @ 11:08:

[...]



Nou, ik snap wel dat hij het niet leuk meer vindt, hoor. Hij raadt haar aan om naar de dokter te gaan en zij vertikt het. Dus wat nou, wanhopig? Volgens mij vindt ze het wel prima zo.



Ik schrijf nergens dat ik het niet begrijp dat hij het niet leuk vindt, of wel?

Hij zet haar echter in mijn ogen wel onder druk als hij zegt dat hij het 'echt niet leuk meer vindt', dat klinkt heel rigoureus en erg op zichzelf gericht. De arme jongen.



Wel goed dat hij je steunt om naar de huisarts te gaan, maar dat zou hij voor jou moeten doen. Niet vooral omdat hij geen seks krijgt. Hoe is zijn houding precies? Ik kan het niet helemaal destilleren uit je OP. En hoezo zou je niet naar de dokter willen gaan, schaam je je?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens gehad dat ik geen zin meer in seks had omdat de relatie helemaal niet meer leuk was. Dat uitte zich dan ook in bed



Hebben jullie het voor de rest fijn samen?
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Alle reacties Link kopieren
ow ik lees het al: jullie hebben het supergoed samen. Dat kan het dus ook niet zijn.
The fact is i just saw a blizzard hunt a lizard in the muted light — Flea
Chapeau Kers. Voor je geduld.

Voor mij is dit het zoveelste topic op rij met daarin de vraag ; help mij te veranderen zonder echt iets te veranderen.

Trok ik ff niet.

Laat de TO met een gerust hart aan je over .
Alle reacties Link kopieren
"Hij vind het echt niet leuk meer en heeft al meerdere keren voorgesteld om naar de dokter te gaan om alles na te laten kijken maar ik wil dat niet en zie ook niet in waarom ik dat zou moeten doen"



Onbegrijpelijk dat jij niet inziet waarom je naar de dokter moet.

1. Pijn bij seks is niet normaal, dus is het sowieso verstandig om het na te laten kijken.

2. Je kunt toch niet van je vriend verwachten om seksloos door het leven te gaan omdat jij niet eens wil proberen er iets aan te doen?



Als mijn partner geen seks zou willen, en er ook nog eens helemaal niks aan zou willen doen om het op te lossen, zou ik er op den duur wel klaar mee zijn.
quote:kers schreef op 28 december 2016 @ 11:19:

[...]





Ik schrijf nergens dat ik het niet begrijp dat hij het niet leuk vindt, of wel?

Hij zet haar echter in mijn ogen wel onder druk als hij zegt dat hij het 'echt niet leuk meer vindt', dat klinkt heel rigoureus en erg op zichzelf gericht. De arme jongen.



Wel goed dat hij je steunt om naar de huisarts te gaan, maar dat zou hij voor jou moeten doen. Niet vooral omdat hij geen seks krijgt. Hoe is zijn houding precies? Ik kan het niet helemaal destilleren uit je OP. En hoezo zou je niet naar de dokter willen gaan, schaam je je?

Je zegt wel dat je begrijpt dat hij het niet leuk vindt, maar in hetzelfde bericht veroordeel je hem ook daarom?

Natuurlijk vindt hij het niet leuk om in een seksloze relatie te zitten met een vriendin die geen enkele inspanning wil leveren om tot een oplossing te komen en alleen maar zegt dat ze het ook heel naar vindt.



TO, ik neem aan dat alleen de penetratie zeer doet?

Maar zijn jullie dan wel op andere manieren nog intiem?
Alle reacties Link kopieren
quote:kers schreef op 28 december 2016 @ 11:19:

[...]





Ik schrijf nergens dat ik het niet begrijp dat hij het niet leuk vindt, of wel?

Hij zet haar echter in mijn ogen wel onder druk als hij zegt dat hij het 'echt niet leuk meer vindt', dat klinkt heel rigoureus en erg op zichzelf gericht. De arme jongen.

Dus hij mag het niet leuk vinden (voor hemzelf) maar hij mag dat niet zeggen? Wat een onzin. Als mijn man niet meer zou willen neuken omdat hij last van zijn piemel heeft, zou ik ook willen dat ie naar de dokter gaat. Ook voor mij. Wat een rare kronkels kunnen mensen toch hebben.
Zo wanhopig vind ik je niet, anders was je vast al eerder naar de huisarts gegaan.

Als je vriend wel wanhopig is, gaat hij er straks nog vandoor.
Alle reacties Link kopieren
Sinds wanneer heb je die pijn dan, toch niet al de gehele relatie? Als je daarvan af wil en weer een goed seksleven wil hebben, dan moet je toch echt alles proberen en medische oorzaken uitsluiten. Dus ga naar je huisarts. Het kan spannend zijn als het je eerste keer is dat je met de benen wijd gaat voor een dokter, maar denk eraan dat je huisarts al veel vagina's gezien heeft en dat hij/zij er professioneel mee omgaat.
Alle reacties Link kopieren
Wat vivamien zegt.
Not my circus, not my monkeys
Alle reacties Link kopieren
quote:vivamien schreef op 28 december 2016 @ 11:29:

[...]



Dus hij mag het niet leuk vinden (voor hemzelf) maar hij mag dat niet zeggen? Wat een onzin. Als mijn man niet meer zou willen neuken omdat hij last van zijn piemel heeft, zou ik ook willen dat ie naar de dokter gaat. Ook voor mij. Wat een rare kronkels kunnen mensen toch hebben.



Dit.

Pijn is niet iets om boos om te worden, maar wanneer iemand niks wil ondernemen om het te verbeteren omdat diegene het wel best vindt zo, dan vind ik dat behoorlijk egoïstisch en daarnaast eigenlijk ook best laf om het dan op je pijn te gooien. Goed excuus om van het gezeik af te zijn, zo komt het over vind ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven