Geen zin meer in seks

28-12-2016 10:33 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik heb nu sinds 3 jaar een vriend. Het gaat allemaal super goed en we houden echt veel van elkaar, maar ik heb de laatste maanden geen zin meer in seks. Ik kom tijdens onze seks ook niet klaar eigenlijk en ik heb meestal ook veel pijn, zelfs als we rustig aan doen. Die pijn heb ik al lang. Daardoor wil ik als we seks hebben ook sneller stoppen terwijl ik weet dat ik hem dan ergens een beetje teleurstel. Hij vind het echt niet leuk meer en heeft al meerdere keren voorgesteld om naar de dokter te gaan om alles na te laten kijken maar ik wil dat niet en zie ook niet in waarom ik dat zou moeten doen.. ik wil echt weer zin hebben in seks, maar het komt gewoon niet. Soms hebben we weken geen seks en dan mis ik het eigenlijk niet eens.. ik wil er echt wat aan doen maar weet niet wat. Heeft iemand tips? Ervaring met ditzelfde probleem? Wat ik er aan zou kunnen doen? Ik word er wanhopig van, en mijn vriend ook.
Je kan 2 dingen doen: niets en je relatie om zeep helpen.

Naar de huisarts gaan en je laten doorverwijzen.
En je redenen om niet naar de dokter te gaan zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 28 december 2016 @ 13:29:

En je redenen om niet naar de dokter te gaan zijn?Het is zo eng. Pijn is leuker.
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2016 @ 13:29:

[...]





Het is zo eng. Pijn is leuker.Nee joh, geen pijn. Gewoon helemaal geen seks meer. TO mist het toch niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Newgirl- schreef op 28 december 2016 @ 13:26:

[...]

Of iemand al hetzelfde heeft meegemaakt en wat hun er toen aan gedaan hebben.



Iedereen die pijn heeft, gaat uiteindelijk naar de dokter, zeker als ze wanhopig zijn.



Jij echter niet. Toch zeg je dat je er alles aan wil doen. Wat valt er wat jou betreft onder 'alles'?
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 13:30:

[...]



Nee joh, geen pijn. Gewoon helemaal geen seks meer. TO mist het toch niet.Kan me daar echt zo niks bij voorstellen
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2016 @ 13:34:

[...]





Kan me daar echt zo niks bij voorstellen Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 13:30:

[...]



Nee joh, geen pijn. Gewoon helemaal geen seks meer. TO mist het toch niet.In welke zin heb ik gezegt dat ik onze seks niet mis dan? En helemaal geen seks heb ik ook niet gezegt. Ik ga wel naar de dokter, omdat het moet
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2016 @ 13:34:

[...]





Kan me daar echt zo niks bij voorstellen Ik wel, het idee aan seks maakt me gewoon misselijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Newgirl- schreef op 28 december 2016 @ 14:47:

[...]





In welke zin heb ik gezegt dat ik onze seks niet mis dan? En helemaal geen seks heb ik ook niet gezegt. Ik ga wel naar de dokter, omdat het moetVerstandig. Succes!
quote:Newgirl- schreef op 28 december 2016 @ 14:47:

[...]





In welke zin heb ik gezegt dat ik onze seks niet mis dan? En helemaal geen seks heb ik ook niet gezegt. Ik ga wel naar de dokter, omdat het moetGoed plan om naar de dokter te gaan
quote:Newgirl- schreef op 28 december 2016 @ 14:47:

[...]





In welke zin heb ik gezegt dat ik onze seks niet mis dan? En helemaal geen seks heb ik ook niet gezegt. Ik ga wel naar de dokter, omdat het moetIn je OP.
Alle reacties Link kopieren
quote:Newgirl- schreef op 28 december 2016 @ 14:47:

[...]





In welke zin heb ik gezegt dat ik onze seks niet mis dan? quote:Soms hebben we weken geen seks en dan mis ik het eigenlijk niet eens..



Daar, bijvoorbeeld.



quote:En helemaal geen seks heb ik ook niet gezegd. Ik ga wel naar de dokter, omdat het moetDat is heel verstandig. Vraag je vriend met je mee, dan weet hij ook van de hoed en de rand.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder altijd, hoe zo'n topic dan ineens weer een andere wending krijgt. Schrijft TO in d'r OP nog dat ze "niet zou weten waarom ze naar een dokter zou gaan", komt ze vervolgens - uren later - ineens met negatieve seks-ervaringen en dat ze niet naar de dokter durft omdat ze zich schaamt. En mistte ze de seks in d'r OP nog niet, nu ineens wel. En gaat ze ook zo ineens wel naar de dokter. Erg geloofwaardig allemaal....
quote:vivamien schreef op 28 december 2016 @ 15:16:

Bijzonder altijd, hoe zo'n topic dan ineens weer een andere wending krijgt. Schrijft TO in d'r OP nog dat ze "niet zou weten waarom ze naar een dokter zou gaan", komt ze vervolgens - uren later - ineens met negatieve seks-ervaringen en dat ze niet naar de dokter durft omdat ze zich schaamt. En mistte ze de seks in d'r OP nog niet, nu ineens wel. En gaat ze ook zo ineens wel naar de dokter. Erg geloofwaardig allemaal....Precies zoals voorspeld.
Alle reacties Link kopieren
Misschien is anale sex nog een optie
Alle reacties Link kopieren
quote:Phaedra_ schreef op 28 december 2016 @ 15:31:

[...]



Precies zoals voorspeld.Het valt me nog mee dat er nog een reactie komt. Meestal blijft die uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretgleuf schreef op 28 december 2016 @ 15:43:

Misschien is anale sex nog een optie
Alle reacties Link kopieren
Als je maar hard genoeg duwt kan dat ook behoorlijk zeer doen hoor auw!
quote:Lena1982xxx schreef op 28 december 2016 @ 15:51:

Als je maar hard genoeg duwt kan dat ook behoorlijk zeer doen hoor auw!Bedoel je gewone seks of anale seks? Beide kan trouwens pijn doen als er te hard wordt geduwd, zeker als je niet nat bent
Alle reacties Link kopieren
quote:Newgirl- schreef op 28 december 2016 @ 14:47:

[...]





In welke zin heb ik gezegt dat ik onze seks niet mis dan? En helemaal geen seks heb ik ook niet gezegt. Ik ga wel naar de dokter, omdat het moet

Dat moet zeker, maar je hebt ook aangegeven dat je vervelende seksuele ervaringen hebt gehad in het verleden. Dus therapie is ook geen overbodige luxe.



Eigenlijk had je dit allemaal moeten aanpakken voorafgaand aan een nieuwe relatie. Seks is voor veel mensen een onmisbaar onderdeel van een relatie. Ze gaan ervan uit dat een nieuwe partner geen problemen met seks heeft. Als je daar wel problemen mee hebt, dan moet je daar duidelijk over zijn vanaf het begin van een relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Newgirl- schreef op 28 december 2016 @ 14:47:

[...]





In welke zin heb ik gezegt dat ik onze seks niet mis dan? En helemaal geen seks heb ik ook niet gezegt. Ik ga wel naar de dokter, omdat het moet



je topictitel is:

Geen zin meer in seks
Alle reacties Link kopieren
quote:meaki schreef op 28 december 2016 @ 17:31:

[...]



Dat moet zeker, maar je hebt ook aangegeven dat je vervelende seksuele ervaringen hebt gehad in het verleden. Dus therapie is ook geen overbodige luxe.



Eigenlijk had je dit allemaal moeten aanpakken voorafgaand aan een nieuwe relatie. Seks is voor veel mensen een onmisbaar onderdeel van een relatie. Ze gaan ervan uit dat een nieuwe partner geen problemen met seks heeft. Als je daar wel problemen mee hebt, dan moet je daar duidelijk over zijn vanaf het begin van een relatie.Ik bekijk eerst of de sex goed is voor ik aan een relatie begin
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretgleuf schreef op 28 december 2016 @ 22:13:

[...]





Ik bekijk eerst of de sex goed is voor ik aan een relatie begin Dat snap ik, met zo'n nick
Alle reacties Link kopieren
quote:Newgirl- schreef op 28 december 2016 @ 13:25:

[...]





Hij weet wel wat er gebeurd is, en hij wist ook dat ik er nog een lange tijd moeite mee heb gehad. Maar nu denkt hij er volgens mij niet meer echt aan, we hebben het er ook al lang niet meer over gehad. Het is ook al wel een paar jaar geleden gebeurd, en wil het wel achter me laten. Alleen soms lukt dat niet.

Het heeft mij heel wat langer dan een paar jaar gekost om mijn verkrachting te verwerken. Praten is de sleutel. En vertrouwen.

Vertel hem hoe en wat je voelt zodat hij daar rekening mee kan houden en als penetratie dan pijn doet dat hij weet hoe het komt en wat hij wel of niet kan doen om het ook voor jou fijner te maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven