Gefrustreerd na seks

26-04-2017 23:32 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Om anoniem te blijven heb ik even een nieuwe Nick aangemaakt. Ik hoop dat jullie raad hebben.



Ik heb namelijk een fantastische man in mijn leven, sinds een half jaar. We klikken ontzettend goed en hebben het erg leuk samen. Maar dat geldt niet voor in bed. Eigenlijk is dat ook niet helemaal waar, want de seks is fantastisch! Maar we beleven het allebei heel anders. Hij lijkt gewend te zijn aan klaarkomende vrouwen die orgasmes echt het toppunt vinden, net als hijzelf. En ik ben niet zo. Ik geniet van het genieten en een man die weet waar hij mee bezig is. Dat resulteert bij mij niet altijd in een orgasme, maar dat hoeft ook niet voor mij. Ik vind klaarkomen nou ook weer niet zo bijzonder. Maar hij krijgt het gevoel het niet goed te doen daardoor en hoe vaak ik ook uitleg dat dit niet zo is, het idee zit in zijn hoofd en gaat er niet uit.



De lol is er in bed dus wel een beetje af. Ik weiger om te faken om hem een plezier te doen, maar hij heeft hierdoor het gevoel te falen. Ik wil hem niet het gevoel geven te falen, want dat doet hij absoluut niet. Hoe lossen we dit op?
Alle reacties Link kopieren
Niet te veel nadenken. Hij niet en jij niet. Gewoon doen. En erover hebben. Al doende leert men.
Alle reacties Link kopieren
Praten
It's a jungle out there
Alle reacties Link kopieren
Hem door laten gaan tot je komt
Do good. And good will come to you.
Alle reacties Link kopieren
een vrouw die klaarkomen niet zo bijzonder vindt en dat dus niet zo nodig hoeft, vind ik ook niet erg geil en passievol klinken.
Alle reacties Link kopieren
We praten hier ook echt wel over.

Hij heeft alleen het idee dat je als man een vrouw klaar moet laten komen en anders doe je het niet goed. Ik denk dat zijn exen/scharrels ook wel eens gefaked hebben, want niet alle vrouwen komen even makkelijk klaar. Hij laat me genieten en is alles behalve egoïstisch in bed en dat is voor mij voldoende, orgasme of niet. Hij denkt weer dat ik dat alleen maar beweer om hem gerust te stellen ofzo.
quote:Emperor schreef op 26 april 2017 @ 23:40:

een vrouw die klaarkomen niet zo bijzonder vindt en dat dus niet zo nodig hoeft, vind ik ook niet erg geil en passievol klinken.Ik kan me dat ook niet voorstellen dat je dat niet wil , ik zou gefrustreerd raken als het niet gebeurt .
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 26 april 2017 @ 23:40:

een vrouw die klaarkomen niet zo bijzonder vindt en dat dus niet zo nodig hoeft, vind ik ook niet erg geil en passievol klinken.

Als je niet of lastig klaarkomt maar wel geniet van seks dan kan er passie genoeg zijn.

Het probleem is alleen dat veel mannen het orgasme van hun partner als ultieme ego erectie ervaren en dat is voor de niet komende vrouw echt heel vervelend.



TO, maak hem duidelijk dat jij niet klaar hoeft te komen om hem aan zijn ego gerief te helpen. Met andere woorden, hij moet eigenlijk gewoon niet zo zeuren en jou op je woord geloven.
...
Alle reacties Link kopieren
Zet het op een post-it briefje of app het geregeld. Ik kan me voorstellen dat je moe wordt van het herhalen maar als het niet beklijft moet je wat.
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 26 april 2017 @ 23:40:

een vrouw die klaarkomen niet zo bijzonder vindt en dat dus niet zo nodig hoeft, vind ik ook niet erg geil en passievol klinken.Een orgasme beleeft iedereen op zijn eigen manier toch? Voor de een zal het wellicht intenser zijn als voor de ander. Ik kan meer genieten van de sex zelf, dan van een orgasme.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2017 @ 23:44:

[...]



Als je niet of lastig klaarkomt maar wel geniet van seks dan kan er passie genoeg zijn.

Het probleem is alleen dat veel mannen het orgasme van hun partner als ultieme ego erectie ervaren en dat is voor de niet komende vrouw echt heel vervelend.



TO, maak hem duidelijk dat jij niet klaar hoeft te komen om hem aan zijn ego gerief te helpen. Met andere woorden, hij moet eigenlijk gewoon niet zo zeuren en jou op je woord geloven.Dankje, precies dit!
Minimaal 2 van de 3 keer dat jullie neuken pijp je hem klaar en zuig je hem helemaal leeg.



Ik weet echt zeker dat hij je dan nooit meer bezwaart met zijn wensen over hoe jij klaar moet komen.



Succes!
quote:Enzoooo schreef op 26 april 2017 @ 23:47:

[...]





Dankje, precies dit!Echt niet. Gelul, zelfs. Het gaat om zijn beleving, niet om de jouwe.
Alle reacties Link kopieren
Slaan. Ik denk dat deze man slechts 1 taal spreekt, en dat is duidelijk gemaakt worden dat hij niet voldoet
Alle reacties Link kopieren
Herejezus. De ene keer doet een man het niet goed omdat hij de vrouw niet aan een hoogtepunt helpt, en de andere keer is het weer niet goed omdát hij haar aan een orgasme wil helpen. 't Is ook nooit goed, of wel?



Maar om dan even algemeen te reageren: sex gaat niet alleen om orgasmes en meeslepende hoogtepunten, dat gaat ook en met name om aandacht aan elkaar besteden en soms hoef je niet klaar te komen om tevreden en bevredigd te zijn.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 26 april 2017 @ 23:44:

[...]



Als je niet of lastig klaarkomt maar wel geniet van seks dan kan er passie genoeg zijn.

Het probleem is alleen dat veel mannen het orgasme van hun partner als ultieme ego erectie ervaren en dat is voor de niet komende vrouw echt heel vervelend.



TO, maak hem duidelijk dat jij niet klaar hoeft te komen om hem aan zijn ego gerief te helpen. Met andere woorden, hij moet eigenlijk gewoon niet zo zeuren en jou op je woord geloven.

ultieme ego erectie? er zijn ook mannen die het gewoon heel fijn en supergeil vinden als hun vriendin klaarkomt, net als dat zij het fijn vindt dat haar vriend klaarkomt. ik denk dat vrouwen het ook niet leuk vinden als hun man niet klaarkomt maar ineens stopt en zegt dat het fijn was.

dus ik snap de vriend van TO wel.
Als je niet klaar kunt komen op dat moment en er zelf vrede mee hebt snap ik dat jij er verder geen probleem mee hebt.

Misschien maakt zijn gedachtengang hier over hem onzeker

...
quote:Enzoooo schreef op 26 april 2017 @ 23:40:

We praten hier ook echt wel over.

Hij heeft alleen het idee dat je als man een vrouw klaar moet laten komen en anders doe je het niet goed.Nou daar ben ik (vrouw) het ook wel mee eens hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 26 april 2017 @ 23:52:

[...]



Echt niet. Gelul, zelfs. Het gaat om zijn beleving, niet om de jouwe.Precies, bij hem gaat het om zijn beleving en dat is schijnbaar het enige belangrijke. Niks gelul dus.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 27 april 2017 @ 00:03:

[...]



ultieme ego erectie? er zijn ook mannen die het gewoon heel fijn en supergeil vinden als hun vriendin klaarkomt, Natuurlijk. Maar wat als dat gewoon niet lukt en je seks toch gewoon helemaal heerlijk vindt? En hij dat nauwelijks lijkt te pikken en gaat lopen te mokken? Dan kweek je fakers dus.
...
Je hebt toch geen garantie dat het lukt?

Je kunt toch hebben dat het niet lukt.

Als iemand er dan druk op legt dat het moet gebeuren lukt het (bij mij) zeker niet.
Ik begeef me waarschijnlijk op een ernstig hellend vlak wanneer ik stel dat de vrouw die ik niet kan laten klaarkomen niet bij mij past? En dus niet een vrouw is die ik wil?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand_ schreef op 27 april 2017 @ 00:58:

Ik begeef me waarschijnlijk op een ernstig hellend vlak wanneer ik stel dat de vrouw die ik niet kan laten klaarkomen niet bij mij past? En dus niet een vrouw is die ik wil?

Neuh.



Wat niet is dat is niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Precies, De ego erectie dus.

Gelukkig voor TO (en voor mijzelf bijna 40 jaar lang) zijn er mannen die dat een iets minder groot probleem lijken te vinden.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 27 april 2017 @ 00:59:

Precies, De ego erectie dus.

Gelukkig voor TO (en voor mijzelf bijna 40 jaar lang) zijn er mannen die dat een iets minder groot probleem lijken te vinden.

Precies.



Altijd prettig maar zodra een man/vrouw dat niet heeft is het beter dat hij/zij vertrekt en alles wat erbij hoort meeneemt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven