gek op satijnen sjaals

02-06-2014 22:04 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een fetish als man, ben helemaal gek op satijnen sjaals, vindt het opwindend als een vrouw een sjaal om haar nek heeft.

ik streel me graag met satijnen sjaals. Zijn er meer mannen en liefst vrouwen die dit ook doen...
Alle reacties Link kopieren
Ja, zijn er echt heel veel!
Ik houd meer van jute.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 02 juni 2014 @ 22:06:

Ik houd meer van jute.Geil, mag ik strelen?
Alle reacties Link kopieren
Geilen op satijn maar jezelf silkscarfman noemen. Ben je er nog niet uit wat je wilt?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik word zo moe van al die vieze ventjes die zich hier wekelijks aanmelden om hun geile afstotelijke fantasieën aan ons op te dringen. Wat denken ze nou? Dat wij dan meteen denken "dat zal wel een lekker ding zijn!"?
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 02 juni 2014 @ 22:17:

Ik word zo moe van al die vieze ventjes die zich hier wekelijks aanmelden om hun geile afstotelijke fantasieën aan ons op te dringen. Wat denken ze nou? Dat wij dan meteen denken "dat zal wel een lekker ding zijn!"? Waarschijnlijk denkt hij dat wel. Ik krijg al privé berichten van hem...
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel, 56 seconden geleden

Ik word zo moe van al die vieze ventjes die zich hier wekelijks aanmelden om hun geile afstotelijke fantasieën aan ons op te dringen. Wat denken ze nou? Dat wij dan meteen denken "dat zal wel een lekker ding zijn!"? Geef nou maar gewoon toe NZ, je trekt al een slakkenspoor van de oh-zo-opwindende OP!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Je zoekt naar mannen met een fetisj, en vraagt dit op een forum voor vrouwen.

Heb je je sjaaltje zo strak aangetrokken dat je niet meer logisch na kunt denken?





Ik vraag toch ook niet hoe ik mijn bh's moet wassen op een Hell's Angels forum, of denk ik nou weer zo logisch na?



Ik zou zeggen, ga gezellig met Matthijse op date, leuk, een man in een korte broek met oma panty en oma bh, en eentje met een kittig satijnen sjaaltje om.

Word vast erg gezellig



Oh, we hebben vast ook nog een tenenlikker en dames slipjes fetisjist in de aanbieding, heb alleen zo snel ff geen namen, maar ze melden zich vanzelf wel.
Oh, je zoekt ook vrouwen zie ik, Sorry, mijn satijnen sjaaltje blokkeerde een stukje van mijn scherm.



Ze zullen zich vast weldra in rijen van 2 voor je opstellen, viva forum vrouwen staan tenslotte bekend als echte satijnen sjaal fetisjisten!



En je bent zo te zien inderdaad nogal in de war, wil je nou silk of satijn?

Was satijnensjaaltjesman al door iemand anders ingepikt op dit forum?
quote:B-100 schreef op maandag 02 juni 2014 22:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "gek op satijnen sjaals"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 02 juni 2014 @ 22:17</a>:</b>

Ik word zo moe van al die vieze ventjes die zich hier wekelijks aanmelden om hun geile afstotelijke fantasieën aan ons op te dringen. Wat denken ze nou? Dat wij dan meteen denken "dat zal wel een lekker ding zijn!"? </div></blockquote>Waarschijnlijk denkt hij dat wel. Ik krijg al privé berichten van hem... Gatverdamme, echt waar?
@Hima

De Sahara is er niets bij. Gortdroog!
quote:B-100 schreef op 02 juni 2014 @ 22:19:

[...]





Waarschijnlijk denkt hij dat wel. Ik krijg al privé berichten van hem...Ahh toe, laat ons niet langer in spanning. Wat meldt hij?
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 02 juni 2014 @ 22:17:

Ik word zo moe van al die vieze ventjes die zich hier wekelijks aanmelden om hun geile afstotelijke fantasieën aan ons op te dringen. Wat denken ze nou? Dat wij dan meteen denken "dat zal wel een lekker ding zijn!"?

Zeg doe eens niet zo zuur NZ

Of....heb je soms geen zijden/satijnen sjaaltjes en heb je gewoon de pest in dat je nu niet in de doelgroep van TO past?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:DieFetteElke schreef op 02 juni 2014 @ 22:31:

[...]





Ahh toe, laat ons niet langer in spanning. Wat meldt hij?





Hij zei; Wil je dat dan?



Geen idee wat ik moet willen...
@Summ

Erger... Heb een kast vol en zie me nu genoodzaakt ze weg te doen omdat ik niet wist dat het vieze mannetjes aantrok
quote:B-100 schreef op 02 juni 2014 @ 22:39:

[...]





Hij zei; Wil je dat dan?



Geen idee wat ik moet willen...Misschien helpt witte wijn ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 02 juni 2014 @ 22:17:

Ik word zo moe van al die vieze ventjes die zich hier wekelijks aanmelden om hun geile afstotelijke fantasieën aan ons op te dringen. Wat denken ze nou? Dat wij dan meteen denken "dat zal wel een lekker ding zijn!"? nou daar gaat het niet om of ik een lekker ding ben, pffff
Maar vertel eens, welke kleur sjaal heeft je voorkeur dan ?
Alle reacties Link kopieren
quote:NummerZoveel schreef op 02 juni 2014 @ 22:43:

@Summ

Erger... Heb een kast vol en zie me nu genoodzaakt ze weg te doen omdat ik niet wist dat het vieze mannetjes aantrok oh als je ze toch weg doet, weet ik wel iemand
Alle reacties Link kopieren
quote:DieFetteElke schreef op 02 juni 2014 @ 23:06:

Maar vertel eens, welke kleur sjaal heeft je voorkeur dan ?het liefst goud, zwart rood met ketting motief
Ik zou er een mooie panty bij aandoen.
Alle reacties Link kopieren
silk? polyester zul je bedoelen
Ab imo pectore
quote:silkscarfman schreef op 02 juni 2014 @ 22:04:



ik streel me graag met satijnen sjaals. Zijn er meer mannen en liefst vrouwen die dit ook doen...

Ik mag aannemen dat je het verschil weet tussen silk (=zijde, een product van de zijderups) en satijn (een weeftechniek)



http://nl.wikipedia.org/wiki/Zijde_%28textiel%29

http://nl.wikipedia.org/wiki/Satijn
Haha, ik had dat laatst met een Marokkaan. Er opende iemand een post met de vraag wat de dames geil vinden. Ik antwoorde totaal sarcastisch: een Marokkaanse dildo. Dit nav alle discussies die op dit forum ontstonden over .....jullie raden het.....Marokkanen.



En yep.......ik kreeg dezelfde dag een privébericht van een Marokkaan die zich uitgebreid begon voor te stellen en die kennis wilde maken.





Brrrrrrrrrrrrrr!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven