Geldslaaf?

13-09-2015 21:23 411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,



Een goede vriendin van mij verkeert in een iets andere "scene" en heeft daar een hobby als SM dominant, zeg maar meesteres.

ZIj is hier tegenover mij altijd open over geweest en verteld mij vaak verhalen over haar clientèle en de dingen die zij doet.

Zij weet ook dat het niet mijn ding is, maar dat ik het wel interessant vind.

Nu kreeg ik van haar een verzoek om aan iets mee te doen, een van haar cliënten is een zogenaamde geldslaaf, hij betaald haar om zeg maar cadeaus aan haar te mogen geven, dit zijn vaak dure cadeaus.



Nu zou deze man graag een vriendin willen "dienen" en zij dacht aan mij.

Eea zou eerst alleen via mail, whatsapp en telefoon gaan en misschien later een keer life.

Ik zou dan via de mail cadeaubonnen etc van hem krijgen als ik hem dat vroeg(beveel?)



Zij zegt dat ik gek ben als ik dit niet zou doen...



Een kant van mij vind dit machtig interessant ..maar iets anders zegt...mmmmh..



Wat denken jullie?
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 21:14:

Nog effe een vraagje Ezel; als je nou een vriendin hebt, is dat dan andere opwinding die je ervaart of lijkt het wel op elkaar?tja is dat wel eens gebeurd?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 januari 2016 @ 21:11:

en een bonnetje of foto is zo geregeld natuurlijk. pimps kunnen dat ook



Ben met dames gaan shoppen, heb dames ontmoet die daarna het betaalde droegen.

Maar goed als jouw sterkste argument is dat er mogelijk pimps zijn die die (veelal door mij gekozen dames met een normaal leven, baan etc die ik zelf heb benaderd of zij willen, dus waar komt die pimp dan ineens vandaan) dames dan aansturen (???) dan kunnen we het beter hierbij laten :D



Maar je dialoog was wel grappig :P
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 21:15:

[...]





Ben met dames gaan shoppen, heb dames ontmoet die daarna het betaalde droegen.

Maar goed als jouw sterkste argument is dat er mogelijk pimps zijn die die (veelal door mij gekozen dames met een normaal leven, baan etc die ik zelf heb benaderd of zij willen, dus waar komt die pimp dan ineens vandaan) dames dan aansturen (???) dan kunnen we het beter hierbij laten :D



Maar je dialoog was wel grappig :Pja hoor het is een industrie. mensenhandel. dat jij mag winkelen met zo'n meisje is leuk maar zegt niks over haar vrijwillige keuze om zo'n relatie met jou aan te gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 januari 2016 @ 21:15:

[...]



tja is dat wel eens gebeurd?



weer iemand die op de man gaat spelen als haar argument tot onzin wordt gebombardeerd.

Als je het draadje had gelezen had je het antwoord gezien



Neem een glaasje water en ga lekker verder fantaseren over je pimps, fijne avond!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 januari 2016 @ 21:17:

[...]



ja hoor het is een industrie. mensenhandel. dat jij mag winkelen met zo'n meisje is leuk maar zegt niks over haar vrijwillige keuze om zo'n relatie met jou aan te gaan.



Ik kom een meisje op facebook tegen en ik benader haar of ik iets mag betalen...

Het is niet dat zij een dienst aanbiedt waar ik op reageer he ...

Maar goed, als je het net nog niet snapte, zal dit ook niet helpen.



succes!
Ik vind het dan wel weer grappig om je ezel te noemen

Is dat een vuig teken eigenlijk?

Maar mijn vraag was een oprechte eigenlijk, die over vriendin enseau, hoe dat dan werkt...
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 21:20:

[...]





Ik kom een meisje op facebook tegen en ik benader haar of ik iets mag betalen...

Het is niet dat zij een dienst aanbiedt waar ik op reageer he ...

Maar goed, als je het net nog niet snapte, zal dit ook niet helpen.



succes!

o dat?

wel volwassen meisjes hoop ik?
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 21:18:

[...]





weer iemand die op de man gaat spelen als haar argument tot onzin wordt gebombardeerd.

Als je het draadje had gelezen had je het antwoord gezien



Neem een glaasje water en ga lekker verder fantaseren over je pimps, fijne avond!jij bent nogal snel op je tenen getrapt lijkt me niet zo handig als je grootste droom is een geldslaaf te zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 21:14:

Nog effe een vraagje Ezel; als je nou een vriendin hebt, is dat dan andere opwinding die je ervaart of lijkt het wel op elkaar?



op jou wil ik uiteraard nog wel even reageren.

In een relatie zoek ik gelijkwaardigheid en deze staat helemaal los van deze fetish.

Ik ben daarin ook totaal niet onderdanig.



Heb dus wel eens tijdens een relatie een prinses ernaast gehad maar erg fijn is dat allemaal niet. Wel heb ik het idee dat dat voor een prinses op een bepaalde manier veiliger voelt en haar wellicht een extra kick geeft dat er geld naar haar gaat ipv mijn vriendin.

De fetish wordt in dat geval wel beperkt tot een bepaald bedrag in de maand. Vriendin en ik hadden destijds onze eigen inkomsten maar goed, als je ineens flink wat mist, beetje een aankoop duurder voorstellen kan nog wel maar je snapt denk ik dat het niet te ver kan dan. Of je moet een echte bitch treffen die doorgaat en wil dat je uiteindelijk je vriendin dumpt voor haar



maar goed, achteraf is het dan toch ,hoewel je geen sex met die ander hebt, toch een soort van gelieg en geheimzinnig gedoe dus snap dat die vriendin als ze erachter komt het wel gezien heeft. En zelf weet ik ook niet of ik zoiets nog zou willen combineren
Hey Ezel!
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 21:27:

Hey Ezel!Thnxz!
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 januari 2016 @ 21:22:

[...]



jij bent nogal snel op je tenen getrapt lijkt me niet zo handig als je grootste droom is een geldslaaf te zijn



Ben ik niet, ik kan wel een stootje hebben, en is geen droom maar al vele jaren uitgevoerd.

Alleen is het soms verbazend als het niveau van argumentatie tot het nulpunt zakt en je dooddoeners en persoonlijke opmerkingen gaat maken, wellicht als teken van gebrek aan wat beters. Maar goed, jij toont (is ook wel prettig ) aan dat het best moeilijk is om een geschikt iemand te vinden, door je posts.



Maar succes met de collecte en ik vond hem leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 21:28:

[...]



Thnxz!Ik denk dat best veel dames zich bezwaard voelen om zomaar op zak van een ander te leven, zelfs al wil de man dat vrijwillig en zeker buiten een relatie. Zoals gezegd is jouw reactie eerder logisch dan apart
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 21:29:

[...]





Ben ik niet, ik kan wel een stootje hebben, en is geen droom maar al vele jaren uitgevoerd.

Alleen is het soms verbazend als het niveau van argumentatie tot het nulpunt zakt en je dooddoeners en persoonlijke opmerkingen gaat maken, wellicht als teken van gebrek aan wat beters. Maar goed, jij toont (is ook wel prettig ) aan dat het best moeilijk is om een geschikt iemand te vinden, door je posts.



Maar succes met de collecte en ik vond hem leuk!het is nogal een eenzijdig verhaal, het is jouw behoefte en je betaalt voor bevrediging. in je fantasie denk je dat de vrouw er ook opgewonden van wordt, maar die vindt het geld alleen maar handig.
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 januari 2016 @ 21:32:

[...]



het is nogal een eenzijdig verhaal, het is jouw behoefte en je betaalt voor bevrediging. in je fantasie denk je dat de vrouw er ook opgewonden van wordt, maar die vindt het geld alleen maar handig.



Heb reeds uitvoerig uitgelegd dat ik dat niet denk en dat dat ook geen noodzakelijke voorwaarde is.

Of je hebt het draadje niet gevolgd/gelezen, of je moet een geldslaaf nemen en in plaats van een paar schoenen door hem een cursus begrijpend lezen laten financieren!

groetjes en hier laat ik het wat jou betreft bij.



ps Als ik volgende keer een meisje tegenkom dat een normale baan heeft en shopperig is en ik iets voor haar wil betalen dan zal ik eerst vragen of ze een pimp heeft...hoe onlogisch kan je denken hahaha bedankt voor het trainen van mijn lachspieren nog!!!
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 21:38:

[...]





Heb reeds uitvoerig uitgelegd dat ik dat niet denk en dat dat ook geen noodzakelijke voorwaarde is.

Of je hebt het draadje niet gevolgd/gelezen, of je moet een geldslaaf nemen en in plaats van een paar schoenen door hem een cursus begrijpend lezen laten financieren!

groetjes en hier laat ik het wat jou betreft bij.



ps Als ik volgende keer een meisje tegenkom dat een normale baan heeft en shopperig is en ik iets voor haar wil betalen dan zal ik eerst vragen of ze een pimp heeft...hoe onlogisch kan je denken hahaha bedankt voor het trainen van mijn lachspieren nog!!!waarom noem je het meisje? wat respectloos
Alle reacties Link kopieren
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 21:38:

[...]





Heb reeds uitvoerig uitgelegd dat ik dat niet denk en dat dat ook geen noodzakelijke voorwaarde is.

Of je hebt het draadje niet gevolgd/gelezen, of je moet een geldslaaf nemen en in plaats van een paar schoenen door hem een cursus begrijpend lezen laten financieren!

groetjes en hier laat ik het wat jou betreft bij.



ps Als ik volgende keer een meisje tegenkom dat een normale baan heeft en shopperig is en ik iets voor haar wil betalen dan zal ik eerst vragen of ze een pimp heeft...hoe onlogisch kan je denken hahaha bedankt voor het trainen van mijn lachspieren nog!!!Ja lach maar. Je zegt zelf dat maar weinig vrouwen hieraan willen beginnen. Pimps hebben een stuk minder scrupules en zijn overal waar wat te halen valt. Dus reken maar dat dit gebeurt.
.
quote:impala schreef op 27 januari 2016 @ 21:43:

[...]





Ja lach maar. Je zegt zelf dat maar weinig vrouwen hieraan willen beginnen. Pimps hebben een stuk minder scrupules en zijn overal waar wat te halen valt. Dus reken maar dat dit gebeurt.dat zeg ik, het is een bedrijfsmatige activiteit, vooral via internet.
Ik blijf het eerder fascinerend vinden als dat ik ik er verder wat van vind geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 21:52:

Ik blijf het eerder fascinerend vinden als dat ik ik er verder wat van vind geloof ik.



Ja maar wel grappig dat je het hebt meegemaakt dat het je aangeboden werd. Maar zoals ik in je post lees was er geen enkele twijfel om er dus niet op in te gaan.



Of was het zo dat je ook dacht: hmmm vreemd dat ie zomaar wil betalen, straks verwacht ie een wederdienst, en dat je (mede) weerhield erop in te gaan?
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 21:55:

[...]





Ja maar wel grappig dat je het hebt meegemaakt dat het je aangeboden werd. Maar zoals ik in je post lees was er geen enkele twijfel om er dus niet op in te gaan.



Of was het zo dat je ook dacht: hmmm vreemd dat ie zomaar wil betalen, straks verwacht ie een wederdienst, en dat je (mede) weerhield erop in te gaan?

Nou wederdienst misschien niet direct maar voelde wel als gekocht worden ofzo. (Er waren al wat diensten geleverd op dat moment)

Alsof het vertroebeld zou raken daardoor...nou zoiets...beetje mistig misschien
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 21:20:

[...]





Ik kom een meisje op facebook tegen en ik benader haar of ik iets mag betalen...

Het is niet dat zij een dienst aanbiedt waar ik op reageer he ...

Maar goed, als je het net nog niet snapte, zal dit ook niet helpen.



succes!



Wie wens je nu succes, jij zoekt hier toch wat?



Er zijn vast genoeg mensen die het niet snappen. Waarschijnlijk je eigen ouders, familie en vrienden ook niet. Doe tegen hun maar zo lomp als je het er überhaupt met hen over kan hebben.



Ik vind het overigens niet raar dat je moeite hebt met het vinden van de juiste persoon. De vrouwen die met kritische vragen komen, snoer je gelijk de mond. Voor de hihi-oei-wat-interessant spannend-hihi-misschien betaalt-hij-straks-wel-mijn-nieuwe-H&M-hakjes typjes neem je uitvoerig de tijd om uit te leggen waar je naar op zoek bent. Misschien zelf eerst nog in de leer gaan bij een ervaren Ezel.
quote:tampontouwtje schreef op 27 januari 2016 @ 22:07:

[...]





Wie wens je nu succes, jij zoekt hier toch wat?



Er zijn vast genoeg mensen die het niet snappen. Waarschijnlijk je eigen ouders, familie en vrienden ook niet. Doe tegen hun maar zo lomp als je het er überhaupt met hen over kan hebben.



Ik vind het overigens niet raar dat je moeite hebt met het vinden van de juiste persoon. De vrouwen die met kritische vragen komen, snoer je gelijk de mond. Voor de hihi-oei-wat-interessant spannend-hihi-misschien betaalt-hij-straks-wel-mijn-nieuwe-H&M-hakjes typjes neem je uitvoerig de tijd om uit te leggen waar je naar op zoek bent. Misschien zelf eerst nog in de leer gaan bij een ervaren Ezel. ja hij is er nog niet klaar voor
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 21:59:

[...]



Nou wederdienst misschien niet direct maar voelde wel als gekocht worden ofzo. (Er waren al wat diensten geleverd op dat moment)

Alsof het vertroebeld zou raken daardoor...nou zoiets...beetje mistig misschienIk snap het, het is natuurlijk ook een vreemd voorstel om dat zo ineens te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het ook nog wel een kwestie van hem de lol niet gunnen, ipv het moraal van die " meisjes " .



Je zult maar zo benaderd worden via je Facebook. Daar maak je toch gelijk werk van?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven