Geldslaaf?

13-09-2015 21:23 411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,



Een goede vriendin van mij verkeert in een iets andere "scene" en heeft daar een hobby als SM dominant, zeg maar meesteres.

ZIj is hier tegenover mij altijd open over geweest en verteld mij vaak verhalen over haar clientèle en de dingen die zij doet.

Zij weet ook dat het niet mijn ding is, maar dat ik het wel interessant vind.

Nu kreeg ik van haar een verzoek om aan iets mee te doen, een van haar cliënten is een zogenaamde geldslaaf, hij betaald haar om zeg maar cadeaus aan haar te mogen geven, dit zijn vaak dure cadeaus.



Nu zou deze man graag een vriendin willen "dienen" en zij dacht aan mij.

Eea zou eerst alleen via mail, whatsapp en telefoon gaan en misschien later een keer life.

Ik zou dan via de mail cadeaubonnen etc van hem krijgen als ik hem dat vroeg(beveel?)



Zij zegt dat ik gek ben als ik dit niet zou doen...



Een kant van mij vind dit machtig interessant ..maar iets anders zegt...mmmmh..



Wat denken jullie?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 22:17:

Misschien is het ook nog wel een kwestie van hem de lol niet gunnen, ipv het moraal van die " meisjes " .



Je zult maar zo benaderd worden via je Facebook. Daar maak je toch gelijk werk van?kan dat?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 22:17:

Misschien is het ook nog wel een kwestie van hem de lol niet gunnen, ipv het moraal van die " meisjes " .



Je zult maar zo benaderd worden via je Facebook. Daar maak je toch gelijk werk van?



iemand vind je een leuke shopprinses en vraagt op fb , na enige conversatie, of hij dingen voor je mag betalen. Daarbij geeft hij tevens aan dat, indien je geen interesse heeft, hij verder geen berichten zal sturen en hij de keuze uiteraard zal respecteren.



Wat voor werk maak je daarvan?
Alle reacties Link kopieren
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 januari 2016 @ 22:19:

[...]



kan dat?Heb jij geen grote sterke broer?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:sabbaticalmeds schreef op 27 januari 2016 @ 22:19:

[...]



kan dat?Jawel via Peter RRRRRR
Alle reacties Link kopieren
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 22:20:

[...]





iemand vind je een leuke shopprinses en vraagt op fb , na enige conversatie, of hij dingen voor je mag betalen. Daarbij geeft hij tevens aan dat, indien je geen interesse heeft, hij verder geen berichten zal sturen en hij de keuze uiteraard zal respecteren.



Wat voor werk maak je daarvan?Jij wenste niet meer met mij te praten. Houd je daar dan ook lekker aan. Ik ben ook niet met jou in gesprek hier maar met een paar vrouwen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 27 januari 2016 @ 22:20:

[...]





Jawel via Peter RRRRRR



Strak plan, Petertje er bij halen.

Je zal dat toch ook wel bij FB zelf kunnen melden?

Ik vind dit niet anders dan welke andere seksuele vraag of opmerking dan ook.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 22:20:

[...]





iemand vind je een leuke shopprinses en vraagt op fb , na enige conversatie, of hij dingen voor je mag betalen. Daarbij geeft hij tevens aan dat, indien je geen interesse heeft, hij verder geen berichten zal sturen en hij de keuze uiteraard zal respecteren.



Wat voor werk maak je daarvan?Omg is dat jouw tactiek? Wat een grap. Ik begrijp nu waarom je niet op een BDSM forum zit, maar hier komt. Daar word je niet serieus genomen met je praatjes.
of Ezel zijn centen nou door de plee spoelt of ze aan een bitchy type geeft wat er laarzen voor koopt, ik kan me niet voorstellen dat iemand daar echt last van heeft.

Hij adverteert er bovendien niet over het hele forum mee, alleen hier waar er een vraag over gesteld is. Ik zie ( behalve de stroeve communicatie hier en daar) niet zoveel problemen eigenlijk.
Enne...ik koop mijn laarzen zelluf heur
Alle reacties Link kopieren
quote:tampontouwtje schreef op 27 januari 2016 @ 22:25:

[...]





Omg is dat jouw tactiek? Wat een grap. Ik begrijp nu waarom je niet op een BDSM forum zit, maar hier komt. Daar word je niet serieus genomen met je praatjes.Hé hé, dit is gewoon een vorm van bdsm. Dat vindt Y en de mod is het met haar eens. Wel respect tonen hoor, anders wordt jij zo ook gegumd.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 22:24:

[...]





Strak plan, Petertje er bij halen.

Je zal dat toch ook wel bij FB zelf kunnen melden?

Ik vind dit niet anders dan welke andere seksuele vraag of opmerking dan ook.



Ik benader niet zomaar random mensen zoals ik reeds aangaf.

En het staat vrij om te vragen en uiteraard te respecteren als iemand geen interesse heeft.

Helaas is de tendens dat bepaalde mensen als jij, als er wordt gewezen op de onjuistheid van hun argumenten, op de man gaan spelen en dit draadje in feite verzieken.

Maar goed, blijkbaar kan je niet beter en zelf kun je er ook niks aan doen, dus wat moet ik ermee.



Heb helaas al een paar pms gehad van dames die om die reden hier zijn afgehaakt omdat het hierdoor alleen maar off topic gaat en niet meer leuk is om te volgen

Maar je krijgt je zin, ik zal hier verder niet meer reageren.



Ik dank Viva voor de mogelijkheid die ze me hier gaven om mijn ervaringen te delen en mijn mening te ventileren en vele dames voor hun openheid en leuke reacties.

Ook de kritische waren, mits goed onderbouwd, zeer zeker welkom, want aan mensen die het met je eens zijn kom je meestal niet verder.



Fijne avond en allemaal veel succes!
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 22:30:

of Ezel zijn centen nou door de plee spoelt of ze aan een bitchy type geeft wat er laarzen voor koopt, ik kan me niet voorstellen dat iemand daar echt last van heeft.

Hij adverteert er bovendien niet over het hele forum mee, alleen hier waar er een vraag over gesteld is. Ik zie ( behalve de stroeve communicatie hier en daar) niet zoveel problemen eigenlijk.Schrijft iemand dat dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 22:30:

of Ezel zijn centen nou door de plee spoelt of ze aan een bitchy type geeft wat er laarzen voor koopt, ik kan me niet voorstellen dat iemand daar echt last van heeft.

Hij adverteert er bovendien niet over het hele forum mee, alleen hier waar er een vraag over gesteld is. Ik zie ( behalve de stroeve communicatie hier en daar) niet zoveel problemen eigenlijk.



Dus prima als hij je dochter er over aan zou spreken op haar FB, of je zusje ? Gaan we even uit van 18 plus.

Zoek het dan onder gelijkgestemden: mensen met een voorkeur voor BDSM
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 22:30:

of Ezel zijn centen nou door de plee spoelt of ze aan een bitchy type geeft wat er laarzen voor koopt, ik kan me niet voorstellen dat iemand daar echt last van heeft.

Hij adverteert er bovendien niet over het hele forum mee, alleen hier waar er een vraag over gesteld is. Ik zie ( behalve de stroeve communicatie hier en daar) niet zoveel problemen eigenlijk.



Als ik direct iemand zocht plaatste ik inderdaad wel een ad, ik heb hier alleen getracht meer duidelijkheid over het fenomeen te scheppen.

Punt is dat bepaalde dames blijkbaar vals worden als hun argumenten met andere argumenten ontkracht worden, en dan rare sprongen maken, maar hee, ik bevind me op een vrouwenforum dus ik had kunnen weten dat ik ook dergelijke reacties zou krijgen.



Desondanks blijf ik bij mijn vorige post
Alle reacties Link kopieren
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 22:31:

[...]





Ook de kritische waren, mits goed onderbouwd, zeer zeker welkom, want aan mensen die het met je eens zijn kom je meestal niet verder.



!



Wat heerlijk om deze eens te kunnen gebruiken, als-ie toch moet blijven





En ook:
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 22:31:

[...]





Ik benader niet zomaar random mensen zoals ik reeds aangaf.

En het staat vrij om te vragen en uiteraard te respecteren als iemand geen interesse heeft.

Helaas is de tendens dat bepaalde mensen als jij, als er wordt gewezen op de onjuistheid van hun argumenten, op de man gaan spelen en dit draadje in feite verzieken.

Maar goed, blijkbaar kan je niet beter en zelf kun je er ook niks aan doen, dus wat moet ik ermee.



Heb helaas al een paar pms gehad van dames die om die reden hier zijn afgehaakt omdat het hierdoor alleen maar off topic gaat en niet meer leuk is om te volgen

Maar je krijgt je zin, ik zal hier verder niet meer reageren.



Ik dank Viva voor de mogelijkheid die ze me hier gaven om mijn ervaringen te delen en mijn mening te ventileren en vele dames voor hun openheid en leuke reacties.

Ook de kritische waren, mits goed onderbouwd, zeer zeker welkom, want aan mensen die het met je eens zijn kom je meestal niet verder.



Fijne avond en allemaal veel succes!





Reageer nou lekker niet op mij . Spreek me nou gewoon niet aan.

Je was toch zo stellig gisteren? Houd je daar dan ook aan.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 22:31:

[...]





Ik benader niet zomaar random mensen zoals ik reeds aangaf.

En het staat vrij om te vragen en uiteraard te respecteren als iemand geen interesse heeft.

Helaas is de tendens dat bepaalde mensen als jij, als er wordt gewezen op de onjuistheid van hun argumenten, op de man gaan spelen en dit draadje in feite verzieken.

Maar goed, blijkbaar kan je niet beter en zelf kun je er ook niks aan doen, dus wat moet ik ermee.



Heb helaas al een paar pms gehad van dames die om die reden hier zijn afgehaakt omdat het hierdoor alleen maar off topic gaat en niet meer leuk is om te volgen

Maar je krijgt je zin, ik zal hier verder niet meer reageren.



Ik dank Viva voor de mogelijkheid die ze me hier gaven om mijn ervaringen te delen en mijn mening te ventileren en vele dames voor hun openheid en leuke reacties.

Ook de kritische waren, mits goed onderbouwd, zeer zeker welkom, want aan mensen die het met je eens zijn kom je meestal niet verder.



Fijne avond en allemaal veel succes!Dat is toch mooi nieuws, er zit vis in je net. Je kan nu 1 op 1 met ze verder praten. Mission accomplished.
Ik denk dat er nare en ranzige voorstellen gedaan worden. Maar in die categorie vind ik deze niet vallen.

Heb toevalligerwijs geen dochter maar mocht ik die gehad hebben dan verwacht ik dat zij op haar 18 prima in staat was geweest om zo'n verzoek te pareren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nicotientje schreef op 27 januari 2016 @ 22:39:

Ik denk dat er nare en ranzige voorstellen gedaan worden. Maar in die categorie vind ik deze niet vallen.

Heb toevalligerwijs geen dochter maar mocht ik die gehad hebben dan verwacht ik dat zij op haar 18 prima in staat was geweest om zo'n verzoek te pareren.Je vindt dit dus niet naar of ranzig maar je gaat er wel van uit dat je ingebeelde dochter dit zou pareren? Waarom dat dan?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap prima dat TO zo veel PB's krijgt, trouwens.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 22:42:

Ik snap prima dat TO zo veel PB's krijgt, trouwens.



Ik ook. Het is toch weer eens een wat andere fetish.....



http://24.media.tumblr.co ... z4lhQpE1rqase2o1_1280.jpg
Alle reacties Link kopieren
Wat een arrogantie straalt er uit je berichten. Ik begrijp steeds beter waarom je niemand kunt vinden. Brrrrr. Je doet alsof het om een onderdanig/ onderwerpend idee van je gaat, maar ondertussen ben jij (ook) degene in control en maak je de ander emotioneel en financieel afhankelijk van je. Je straalt iets ontzettend dubbels uit (naast je enorme krenkbaarheid natuurlijk). Nogmaals brrrrr....
Ik voel me zo moedellooos
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 januari 2016 @ 22:41:

[...]



Je vindt dit dus niet naar of ranzig maar je gaat er wel van uit dat je ingebeelde dochter dit zou pareren? Waarom dat dan?Omdat ik haar dan ook had opgevoed he
quote:Ezel85 schreef op 27 januari 2016 @ 22:20:

[...]





iemand vind je een leuke shopprinses en vraagt op fb , na enige conversatie, of hij dingen voor je mag betalen. Daarbij geeft hij tevens aan dat, indien je geen interesse heeft, hij verder geen berichten zal sturen en hij de keuze uiteraard zal respecteren.



Wat voor werk maak je daarvan?shopprinses?
Alle reacties Link kopieren
O ja, ik zal ook wel als "dom" en "onwetend" beschreven worden straks. Ik ben alvast voorbereid (wat jouw krenkbaarheid natuurlijk gewoon bevestigt).
Ik voel me zo moedellooos

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven