Geldslaaf?

13-09-2015 21:23 411 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag,



Een goede vriendin van mij verkeert in een iets andere "scene" en heeft daar een hobby als SM dominant, zeg maar meesteres.

ZIj is hier tegenover mij altijd open over geweest en verteld mij vaak verhalen over haar clientèle en de dingen die zij doet.

Zij weet ook dat het niet mijn ding is, maar dat ik het wel interessant vind.

Nu kreeg ik van haar een verzoek om aan iets mee te doen, een van haar cliënten is een zogenaamde geldslaaf, hij betaald haar om zeg maar cadeaus aan haar te mogen geven, dit zijn vaak dure cadeaus.



Nu zou deze man graag een vriendin willen "dienen" en zij dacht aan mij.

Eea zou eerst alleen via mail, whatsapp en telefoon gaan en misschien later een keer life.

Ik zou dan via de mail cadeaubonnen etc van hem krijgen als ik hem dat vroeg(beveel?)



Zij zegt dat ik gek ben als ik dit niet zou doen...



Een kant van mij vind dit machtig interessant ..maar iets anders zegt...mmmmh..



Wat denken jullie?
als jij zalando bonnen van 100 euro weggeeft dan hoop ik jou ook in de kroeg tegen te komen. doe ik een extra kort rokje aan die avond hihi.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 26 april 2016 @ 13:26:

als jij zalando bonnen van 100 euro weggeeft dan hoop ik jou ook in de kroeg tegen te komen. doe ik een extra kort rokje aan die avond hihi.



Zoals ik zei, mijn ervaring is dat , bv via app, zon aanbod (" heb nog een bon liggen waar ik niks mee doe") en het dan "uitbouwen" beter overkomt en werkt dan een banknummer te vragen, dat is toch een wat rare vraag, en een bon zo aanbieden geeft de dame een beter gevoel.

maar serieus: zou je er op ingaan als het je zou overkomen? Of zou je toch zoiets hebben van: vreemd verhaal
Nou dat ligt wel een beetje aan hoe het gebracht wordt en of hij leuk is of een creep



Maar een leuke lekkere vent die me ook nog verwend met cadeaus die laat ik niet schieten
Alle reacties Link kopieren
In de afgelopen maanden heb ik toch rustig aan toegegeven aan het aanbod van mijn vriendin om haar geldslaaf te "delen".

Eerst via whatsapp en mail, waarop ik zalando bonnen kreeg.

Vaak via een groepsapp met mijn meer dominante vriendin samen, welke meer de leiding nam in het vernederende gesprek.

Laatst met haar en haar slaaf afgesproken bij de Mac donalds..om hem life te zien en een zog. Cash meeting te hebben.

Het was een hele lieve nette man, jong ook nog waarvan je niet zou denken dat hij deze fetish had.

Nadat hij zijn geldbedrag had afgestaan aan ons mocht hij weer gaan.

Volgens mijn vriendin was dit voor hem echt de top.

Maar ben nog steeds heel erg bezig met mijn privacy, dus geef nooit bank gegevens , naam etc uit aan hem.

Alle contact loopt dan ook via haar.

Dus op zich bevalt het "spel" goed nu.
Dat is lekker makkelijk verdienen tig. Ik ga ook een geld Slaaf zoeken, maar waar vond jij hem?
Alle reacties Link kopieren
Nou Coralie, ik sta er nog steeds voor open hoor om er terug in te gaan maar het is maar een aanbod.

Als je ook maar enig sinds denkt van misschien is het wat.... stuur een keer een berichtje en overleggen we even.



Maar inderdaad zoals jij zegt Tiga, zulke dingen zijn een fantasie voor mensen die die fetish hebben onder andere ik ook, het is iets wat enorm opwind. De onderdanigheid erin en de vrouw gelukkig zien worden van het geld geeft veel opwinding hoor haha ! Heb je al een keer met hem geshopt of komt dat nog ?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrik een beetje van de hoeveelheid reacties die alleen maar geldbelust zijn en totaal niet ingaan op waar het om gaat. ik dacht dat er niet zoveel golddiggers waren en wij vrouwen inmiddels prima voor onszelf kunnen zorgen. maar als je dit leest...
Alle reacties Link kopieren
quote:RenskeEemhof schreef op 30 april 2016 @ 11:09:

Ik schrik een beetje van de hoeveelheid reacties die alleen maar geldbelust zijn en totaal niet ingaan op waar het om gaat. ik dacht dat er niet zoveel golddiggers waren en wij vrouwen inmiddels prima voor onszelf kunnen zorgen. maar als je dit leest...

Onder welke steen leef jij? Sla de story en het Gooi er maar eens op na...

En jij dacht dat die vrouwen hier niet zaten? Ghe... lief.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik mis ze anders wel hoor ie vrouwen Enn haha, ik heb nog geen 1 pb of wat dan ook dus er is toch iets miss....



En ja ik wil erin terugkeren maar als de vrouwen echt zulke golddiggers waren had ik allang een mailtje gekregen
Alle reacties Link kopieren
zo werken toyboy's ook.
Alle reacties Link kopieren
Dit bedoelen ze met 'je ziel aan de duivel verkopen'. Op deze manier word je langzaam in die wereld gezogen. Ik zou er heel hard van weg rennen als ik jou was. Maargoed, wie ben ik?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 januari 2016 @ 20:55:

" Terwijl jij je begeeft binnen mijn domein, en jij je laat onderdompelen in Mijn Essence en aan het ontdekken bent hoe PHENOMENAL ik wel niet ben – zal jij van binnen een diepe behoefte in je minderwaardige lijf voelen. Deze behoefte is om te geven. Om mij te geven wat ik wil, wanneer ik dat wil. Vergeet nooit, dat zonder mij - je verloren zou zijn.



Maak je klaar om elke cent die je hebt te overhandigen aan deze mooie verleidelijke en wrede godin die jou portemonnee leegrooft. Je bent net zo interessant als jou laatste betaling aan mij. "



Ik werd toevallig door een van mijn aanbidders erop geattendeerd dat een stukje tekst van mijn website in deze topic te lezen is. Een heel interessante topic overigens en heb een gedeelte ervan gelezen ook enkele postings met betrekking tot het Juridische gedeelte. Ik heb zelf Rechten gestudeerd en heb mij nog geen dag zorgen gemaakt over eventuele terugvorderingen. Het is notabene allemaal begonnen met een partner van een internationaal gerenommeerd advocatenkantoor. Voor het geld heb ik het nooit hoeven doen en heb dit dus totaal niet nodig om in mijn onderhoud te voorzien. Dit is niet mijn leven, maar het voegt wel een stukje spanning toe en daarbij leer je soms hele interessante mannen kennen.



Let wel! ik laat mijn gezicht nooit zien en blijf volledig anoniem ook komt er totaal van mij kan niets sexueels bij kijken. Ik kleed mij niet uit en laat geen naakte lichaamsdelen zien of dat soort onzin. Ik ben ook geen dominatrix en trek al helemaal geen leren pakjes aan. Veel vrouwen denken dat het zo iets is van: "geef geld nu". Nee, zo werkt het niet! Het is een psychologisch gebeuren en voor mij is het geen spel. Ook vraag ik geen geld ze weten gewoon dat ze moeten doneren voor mijn tijd zelfs een chat of een berichtje sturen is niet gratis. Ik heb mannen van over de hele wereld die doneren en verdoe mijn tijd bijna niet meer aan Nederlandse geldslaven (behalve mijn vaste aanbidders) alhoewel ik gouden jaren met ze heb beleefd.



Jaren geleden ooit een chauffeur en huislaaf gehad dat waren top tijden. Niet is zo heerlijk als het hebben van een chauffeur die in de tijd dat jij college volgt alles voor je koopt wat op je wishlist staat en je daarna naar huis brengt. Op fora werd ik voor van alles en nog wat uitgemaakt door rancuneuze losers die het zich niet konden veroorloven om mij te dienen zoals ik verdien. Ik accepteer in tegenstelling tot andere dames alleen designer kleding, hakken van highend merken en natuurlijk geld en dan heb ik het niet over 20 euro. Ook stelen veel vrouwen regelmatig mijn teksten en foto's of ik krijg mailtjes met de vraag hoe ik het doe en of ik ze advies kan geven. Advies geven daar begin ik natuurlijk niet aan je hebt of niet.



Ik vind het ook gewoon echt leuk en spannend en ben er niet elke dag mee bezig en ben zelfs een aantal jaar gestopt. Altijd wanneer je denkt het kan niet gekker het kan dus wel! Wat ik zelf echt leuk vind als de man in kwestie helemaal gehypnotiseerd is door mij hoe ik het doe weet ik ook niet, maar ze gaan letter op de knieën en raken in trance en ze blijven maar geld overmaken op commando of je neemt controle over hun bankrekening en ze geven je codes om geld over te maken zoveel als je zelf wilt. Je word de volgende dag wakker en je krijgt nog een bedankje ook. Spannend is ook de controle over hun.... met de Dreamlover2000 (een gouden uitvinding) ik log in en kan ze lekker schokjes toedienen en ze laten doneren om van de pijn af te zijn. Ik voel me dan wel een soort Sadist but I love it. Bij de juiste persoon vind ik vernedering heerlijk en ik ben gewoon echt goed soms sta ik van me zelf te kijken hoe creatief ik ben. Ze blijven terugkomen voor meer.



Dit heeft dus werkelijk niets te maken met het zijn van een golddigger en word de plank dus volledig misgeslagen. Ik heb zelf geen problemen met golddiggers het is leven en laten leven. Men is altijd bezig met de beschuldigende vinger naar de ander te wijzen. En aan de zogenaamde feministen onder ons daar heb ik al helemaal geen boodschap aan, want van deze vrouwen heb ik echt mijn buik vol. Ik maak van alles gebruik wat god mijn heeft geschonken behalve dat ding tussen mijn benen aangezien ik van mening ben dat je meer van mannen gedaan krijgt door ze dicht te houden dan te openen, maar dat is mijn mening. Maar wie ben ik om andere vrouwen te veroordelen die dat wel doen niemand is vroomer dan de paus die is dat zelf niet eens!
Alle reacties Link kopieren
Wauuw prachtig verhaal zeg, haha ga bijna er weer van dromen om terug te keren in de findom......

Vind het een heerlijk verhaal om te lezen, alleen helaas nog niet de juiste persoon ervoor gevonden om weer terug te keren hierin.



Zou het heerlijk vinden om een relatie weer op te bouwen met misschien wel een beginnende dominant.

Maar ik zie dat jij er echt plezier in hebt, en dat het iets is wat een lifestyle van je is, knap hoor ! Je hebt me hele avond weer goed gemaakt haha !
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het hier ook wel meevallen met de golddiggers (geen pms gezien) en dan nog, is dat juist wat ik zoek. En veel vrouwen krijgen graag dingen maar er lijkt een soort politieke correctheid te zijn die zegt dat dat niet goed is? Ik snap het probleem niet zo, zij laat mij betalen, zij blij en ik ook blij.





En meestal begin ik gewoon met een bon van Zalando ofzo zodat dame anoniem kan blijven en het bedrag niet meteen heel hoog is, want moet wel na enig contact weten dat je je door een persoon laat kaalplukken waar je een klik mee hebt, zou zonde zijn berooid te zijn na een paar weken door een persoon die je niet helemaal dat gevoel geeft.



Dus zie ik zon bon vaak maar als een investering om te kijken of we het allebei leuk vinden...
quote:MercilessSiren schreef op 01 mei 2016 @ 20:24:

...ook komt er totaal van mij kan niets sexueels bij kijken... Ik ben ook geen dominatrix ...Veel vrouwen denken dat het zo iets is van: "geef geld nu". Nee, zo werkt het niet!



....



Spannend is ook de controle over hun.... met de Dreamlover2000 (een gouden uitvinding) ik log in en kan ze lekker schokjes toedienen en ze laten doneren om van de pijn af te zijn. Ik voel me dan wel een soort Sadist but I love it.



niks sexueels, je bent niet dominant en het werkt niet zo van: ik eis nu geld.

maar even later zeg je dat je ze een apparaat om hun lul laat doen waarmee je ze elektrische schokken geeft totdat ze geld doneren.

nou dan is dat eerste bullshit, want dat is gewoon sm
Alle reacties Link kopieren
In zekere zin is dat wel BDSM inderdaad en spreekt dat elkaar tegen



Maar er zijn mannen die het graag vrijwillig afstaan maar ook mannen die het leuk vinden als de vrouw het van hun afpakt. Zou jou het fijner lijken als een man het vrijwillig deed, bv bonnen kopen en dat jij er misschien wel zou proberen hoe ver hij ging maar dat hij zelf ook nee kan zeggen?



dan is het wel een extra kick dat iemand het zomaar voor je overheeft, zonder pijn bedoel ik dan...



maar ieder zijn manier he!
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 03 mei 2016 @ 14:51:

[...]





niks sexueels, je bent niet dominant en het werkt niet zo van: ik eis nu geld.

maar even later zeg je dat je ze een apparaat om hun lul laat doen waarmee je ze elektrische schokken geeft totdat ze geld doneren.

nou dan is dat eerste bullshit, want dat is gewoon smZe praat ook over anonimiteit, maar wel geld dat op haar rekening wordt gestort. Hoe werkt dat dan?..
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:missmisery schreef op 03 mei 2016 @ 16:11:

[...]



Ze praat ook over anonimiteit, maar wel geld dat op haar rekening wordt gestort. Hoe werkt dat dan?..



Sinds invoering IBAN voert geen enkele bank meer de koppeling naam-rekeningnummer uit, was laatst geloof ik ook bij kassa en opgelicht. Google maar. Voorheen deed trouwens alleen ING het en de andere banken sowieso al nooit.

Dit betekent dat je alleen een rekening nummer moet geven en naam Pietje Puk en het komt gewoon aan, en je blijft anoniem want op het afschrift van de storter komt dan ook gewoon te staan wat hij heeft ingevuld bv Pietje Puk.



Probeer maar eens uit desnoods met een kennis en maak 1 ct over en je ziet dat het zo is.



Desondanks zijn nog steeds mensen huiverig om hun bankrek nummer te geven (toch het idee van privacy ofzo, maar met een banknummer kan je echt niks, iemand die banknummers wil verzamelen heeft er zo 1000 als hij op marktplaats gaat reageren) dus blijft voor mij de kadobon een meer succesvollere opening.



Heb het verschil echt altijd gemerkt en kan dan dames wel uitleggen hoe het zit maar dat werkt niet, en de kadobon methode lost dit voor mij op dus vermijd ik normaal deze hele " discussie" maar.
Alle reacties Link kopieren
Goh paypig, je komt me bekend voor....





Bij het overmaken hoef je geen correcte naam op te geven. Maar op het bankafschrift komt wel de juiste naam te staan.

Volgens de bank dan hé...
Alle reacties Link kopieren
Discussie is zinloos ..



Doe het en kijk op je afschrift , zou ik zeggen .bij mij staat er dan echt gewoon "s" of prinses a etc



Denk ook eens logisch na: als ik jouw nummer heb en niet je naam, en ik heb bv Rabo en jij abn, en ik typ Pietje puk in, hoe zou Rabo dan moeten weten hoe jij bij ABN heet?



Juist daarom gebruiken internet crimelen bankpassen van katvangers of geven een nep naam op voor nep verkopen op marktplaats, en zou lastig gaan als dan alsnog de echte naam in beeld kwam...



Ga ik toch nog antwoord geven, haha ...

He....
Alle reacties Link kopieren
Ach het maakt niet uit.

Als je van je geld afwilt is juist het meest creatieve het leukst zou je dan denken.

Simpel overmaken kan iedere ezel.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb je helemaal gelijk in en wat ik al zei , spreken kadobonnen meer aan en kun je dat ook wat ludieker brengen
Alle reacties Link kopieren
quote:RenskeEemhof schreef op 30 april 2016 @ 11:09:

Ik schrik een beetje van de hoeveelheid reacties die alleen maar geldbelust zijn en totaal niet ingaan op waar het om gaat. ik dacht dat er niet zoveel golddiggers waren en wij vrouwen inmiddels prima voor onszelf kunnen zorgen. maar als je dit leest...



Ik vind dit topic echt bizar, maar om nou over golddiggers te spreken, nee. De meeste vrouwen (van wat ik lees) zitten niet aan de grond, maar kicken erop.



Ik snap alleen niet wat voor kick je ervan kunt krijgen om geld weg te geven.
quote:PayPig schreef op 03 mei 2016 @ 15:33:

In zekere zin is dat wel BDSM inderdaad en spreekt dat elkaar tegen



Maar er zijn mannen die het graag vrijwillig afstaan maar ook mannen die het leuk vinden als de vrouw het van hun afpakt. Zou jou het fijner lijken als een man het vrijwillig deed, bv bonnen kopen en dat jij er misschien wel zou proberen hoe ver hij ging maar dat hij zelf ook nee kan zeggen?



dan is het wel een extra kick dat iemand het zomaar voor je overheeft, zonder pijn bedoel ik dan...



maar ieder zijn manier he!Zelf zou ik zo'n stroomstoot apparaat wel leuk vinden. Om een man mee te plagen. Maar dar vind ik wel bdsm ja
Alle reacties Link kopieren
Haha coralie volgens mij ben jij iemand die het spelletje echt wel zou kunnen spelen, maar je moet er rustig in stappen. Want als ik zo lees hoe je reageert op het topic zie ik wel een vrouw die er interesse in heeft...



Wil niet hengelen of je tot iets aanzetten maar denk dat je het eens een keer moet proberen, of allicht info winnen.



Als je vragen hebt een berichtje sturen mag altijd en probeer ze te beantwoorden voor je !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven