Gelikt worden is lekker

12-02-2013 21:53 224 berichten
Alle reacties Link kopieren
In een ander topic (dat over keelkanker) wordt gesuggereerd dat vrouwen gelikt worden maar niets vinden. Dat is 100% tegengesteld aan mijn eigen ervaringen met vrouwen. Daarom de vraag: is gelikt worden (meestal) lekker of niet?

Is gelikt worden lekker?

Totaal aantal stemmen: 136

meestal wel (86%)
meestal niet (14%)
quote:manikshamanik schreef op 12 februari 2013 @ 22:13:

[...]





[...]





Zeggen dat je iets steeds vaker leest is toch ook suggereren? En het maakt niet uit hoor, ben gewoon benieuwd hoe men er werkelijk over denkt.Ok daar heb je gelijk in. Ik zal het even aanpassen.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 12 februari 2013 @ 22:12:

Is net als pijpen he, kan ook niet iedere vrouw (of man).



Als een vrouw trouwens aan moet gaan geven wat ze lekker vind dan ligt er een prutser tussen haar benen.



Dat merk je toch gewoon?



Nee, want niet iedere vrouw is 'eerlijk' genoeg om dat aan te geven..

Nog nooit van fakers gehoord?



Daarnaast is niet elke man in staat om non verbale communicatie te 'lezen'..



Maar ik klaag niet! Ik ben gezegend met een minnaar die het heerlijk vind om te doen, en ook precies weet hoe/wat hij moet doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:stout1975 schreef op 12 februari 2013 @ 22:16:

Ja maar Manik, jij denkt ook nog steeds dat de meeste vrouwen niet klaar kunnen komen van neuken en vingeren... Samen met die vrouw is dat vaak wel te regelen hoor.Dat weet ik, maar in dit topic gaat het over likken. Maak anders even een poll met de vraag hoeveel vrouwen van neuken (alleen) kunnen klaarkomen. En van gevingerd worden. Ik durf te wedden (kratje Leffe ) dat de meeste vrouwen verreweg het makkelijkst klaarkomen van likken.
Alle reacties Link kopieren
De mijne doet het hemels. Echt jammer dat ik de enige ben die ervan kan genieten want hij is echt goed!
Ik vind een man die het waardeert als je hem een beetje stuurt, zo de eerste dates, erg prettig hoor. En andersom net zo. Heeft niet perse met "prutser zijn" te maken, integendeel.



Ik vind het heerlijk.. zalig. En gelukkig lopen er niet zoveel slechte beffers op deze aardkloot. Of ik selecteer gewoon goed!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een must bij een seksuele relatie. Gelukkig gezegend met exen, ex-scharrels en een vriend die het heerlijk vindt en het eigenlijk bij elke vrijpartij wel doet. Zou niet zonder kunnen willen.



Wat betreft dat faken: dat snap ik dus echt niet. Je wil zelf toch ook genieten?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 12 februari 2013 @ 22:22:En gelukkig lopen er niet zoveel slechte beffers op deze aardkloot. Of ik selecteer gewoon goed! Volgens mij vinden veruit de meeste mannen 't ook erg lekker om te doen. Misschien ook wel juist omdat vrouwen er relatief makkelijk van klaarkomen (prestatiegericht als wij zijn ). En maar een enkeling zoekt naar zwakke smoezen om 't niet te hoeven doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 12 februari 2013 @ 22:24:

[...]





Volgens mij vinden veruit de meeste mannen 't ook erg lekker om te doen. Misschien ook wel juist omdat vrouwen er relatief makkelijk van klaarkomen (prestatiegericht als wij zijn ). En maar een enkeling zoekt naar zwakke smoezen om 't niet te hoeven doen.Wat vind je daar als man dan juist zo lekker aan? Of enkel omdat de meesten dan sneller zouden klaarkomen volgens je eigen bevindingen?
Alle reacties Link kopieren
quote:flutzel schreef op 12 februari 2013 @ 22:28:Wat vind je daar als man dan juist zo lekker aan? Of enkel omdat de meesten dan sneller zouden klaarkomen volgens je eigen bevindingen?Geur, smaak, warmte en het feit dat ze er zo van geniet. Denk dat dat omgekeerd voor veel vrouwen ook geldt in casu pijpen.
Alle reacties Link kopieren
Pijpen is ook gewoon leuk vanwege de macht. Controle. Daarom is on top ook t leukst.
Alle reacties Link kopieren
quote:pimpelmeesje67 schreef op 12 februari 2013 @ 21:59:

[...]





Dit dus...



En je weet wie die opmerking maakte he... in dat andere topic... Is het heel erg als ik direct weet wie je bedoelt? Zonder het topic maar te hebben gelezen?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Aha..... ik had gelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:manikshamanik schreef op 12 februari 2013 @ 22:31:

[...]





Geur, smaak, warmte en het feit dat ze er zo van geniet. Denk dat dat omgekeerd voor veel vrouwen ook geldt in casu pijpen.Ik vind pijpen erg vermoeiend en ik krijg er lamme kaken van, maar ik heb er verder niets op tegen. Ik doe het echter niet voor mijn eigen lol, maar om het fijne gevoel om een ander te plezieren en te zien genieten.
quote:verliefdopiemand schreef op 12 februari 2013 @ 22:08:

Snap niet hoe vrouwen het niet lekker kunnen vinden. Denk dat het dan echt ligt aan de mannen waar jullie het bed mee delen.

Want iedereen lust kaas? En als je het niet lust heb je nog geen goede kaas gegeten?



Zo veel mensen, zo veel voorkeuren.
quote:Enn schreef op 12 februari 2013 @ 22:35:

Aha..... ik had gelijk.Was ook niet zo moeilijk hè .
Alle reacties Link kopieren
Nee helemaal niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 12 februari 2013 @ 22:37:

[...]





Zo veel mensen, zo veel voorkeuren.Dit dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 12 februari 2013 @ 22:31:

[...]

Geur, smaak, warmte en het feit dat ze er zo van geniet.



Het fijne van beffen is ook omdat je zoo dicht bij haar bent dat je heel goed in staat bent om subtiele signalen op te vangen van wat zij lekker vindt. En daar kan je dan een heel spel van maken.

En verder zeg ik als man gewoon een keer: het is gewoon een heel lekker gevoel om te beffen, weet ik veel waarom. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Tedvrpl schreef op 12 februari 2013 @ 22:39:

[...]





Het fijne van beffen is ook omdat je zoo dicht bij haar bent dat je heel goed in staat bent om subtiele signalen op te vangen van wat zij lekker vindt. En daar kan je dan een heel spel van maken.

En verder zeg ik als man gewoon een keer: het is gewoon een heel lekker gevoel om te beffen, weet ik veel waarom. :-)Dus een zure sloot beffen is een even lekker gevoel, als een zoete sloot beffen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tedvrpl schreef op 12 februari 2013 @ 22:39:

[...]





Het fijne van beffen is ook omdat je zoo dicht bij haar bent dat je heel goed in staat bent om subtiele signalen op te vangen van wat zij lekker vindt. En daar kan je dan een heel spel van maken.

En verder zeg ik als man gewoon een keer: het is gewoon een heel lekker gevoel om te beffen, weet ik veel waarom. :-)Niet alles hoeft altijd maar te verklaren te zijn! ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:flutzel schreef op 12 februari 2013 @ 22:42:Dus een zure sloot beffen is een even lekker gevoel, als een zoete sloot beffen? Een leuke meid heeft geen zure sloot.
Alle reacties Link kopieren
quote:flutzel schreef op 12 februari 2013 @ 22:42:

[...]

Dus een zure sloot beffen is een even lekker gevoel, als een zoete sloot beffen? Ik heb wel een smaak voorkeur daar beneden maar dat vind ik veel minder belangrijker dan het gevoel wat je krijgt om iemand in bed met wie je intiem bent lekker uit haar dak te laten gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tedvrpl schreef op 12 februari 2013 @ 22:39:En verder zeg ik als man gewoon een keer: het is gewoon een heel lekker gevoel om te beffen, weet ik veel waarom. :-)Precies
Alle reacties Link kopieren
quote:manikshamanik schreef op 12 februari 2013 @ 22:44:

[...]





Een leuke meid heeft geen zure sloot.En dat weet jij van tevoren al? Een leuke meid hoeft niet altijd even proper te zijn als je denkt he, en daarbij speelt wat je eet ook een rol in de smaak, dus een leuke meid kan ook nog een zure sloot zijn.
quote:Enn schreef op 12 februari 2013 @ 22:34:

[...]



Is het heel erg als ik direct weet wie je bedoelt? Zonder het topic maar te hebben gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven