Gemiddelde penis

09-10-2015 02:01 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halo



Ik heb gewoon eens een vraag: wat is de gemiddelde lengte van een penis en omtrek?

Mijne is 15,5cm lengte en 12cm omtrek, is dat normaal?
Eerste hit op Google met 'gemiddelde lengte penis'.

http://www.gezondheidsnet ... je-de-lengte-van-je-penis
Ja hoor, normaal!
Alle reacties Link kopieren
goedgekeurd
Alle reacties Link kopieren
Jeuj jij bent wel heel direct. Je hebt/bent een gemiddelde löl, niets mis mee dus.

Veel plezier ermee (ja toch, niet dan)
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet
Alle reacties Link kopieren
Kan hij ook trucjes?



De mijne is groter trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Zo, lag je om 2 uur wakker en dacht je ik ga de slurf eens opmeten?
Val je misschien ook op mannen met dat prachtexemplaar van je?
Geen idee, ik zie al 16 jaar dezelfde pik. Die zal dan ook wel gemiddeld zijn..
Alle reacties Link kopieren
Hahaha en jij bent hoe oud? Dit kun je toch gewoon googlen? Is een normale gemiddelde maat hoor. Have fun with it!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
15.5 ?????



Ik zou naar de dokter gaan! In de films die ik kijk zijn ze 22 cm......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
Ach ach, 2east, niet die jongen zo stangen hè. Hij is er waarschijnlijk onzeker over.

In diezelfde films "leer" je ook dat je niet normaal bent als je geen 6-pak hebt, kleine borsten hebt en dat je nooit in een vrouw moet klaarkomen, maar erover. Dat laatste zal je Door een 16 jarig vriendinnetje waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:thanx schreef op 09 oktober 2015 @ 09:14:

Ach ach, 2east, niet die jongen zo stangen hè. Hij is er waarschijnlijk onzeker over.

In diezelfde films "leer" je ook dat je niet normaal bent als je geen 6-pak hebt, kleine borsten hebt en dat je nooit in een vrouw moet klaarkomen, maar erover. Dat laatste zal je Door een 16 jarig vriendinnetje waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen.Dat eerste ook niet, dat doe je maar mooi in een condoom.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Alle reacties Link kopieren
Zullen alle mannen /jongens dat nou doen?



Je wordt wakker, grijpt in een blinde paniek naar je geodriehoek en gaat liggen meten?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 09 oktober 2015 @ 09:48:

Zullen alle mannen /jongens dat nou doen?



Je wordt wakker, grijpt in een blinde paniek naar je geodriehoek en gaat liggen meten?

Ik denk dat 2east meer in de buurt zit: Je zit 's nachts wat filmpjes te kijken, en ineens valt het je op dat al die gasten eerder een komkommer dan een augurk lijken te hebben. En dan vraag je je ineens af of je wel 'normaal' bent.



Hier hebben we trouwens wat officiele cijfers, voor wie het interesseert: http://www.bjuinternation ... -erect-penis-lengths-men/



80% van de wereldbevolking zit tussen de 11 en 15 cm. Jackey zit met zijn 15.5 dus in de top 10%. Wat dan weer niet heel bijzonder is, want penislengte correleert vooral met lichaamslengte, en Nederlanders zitten ook in de top daar.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Lengte is al lang geen issue meer. Tegenwoordig moet je meer doen om op te vallen, zoals een TS die zowel een pik heeft als borsten.

Zelf wil ik een tweede lul laten aannaaien, dat schijnt nog redelijk uniek te zijn en ik verwacht grote interesse van vrouwen als ik die tweede tampeloerus eenmaal heb.
Pffff, waarom ophouden bij 2 lullen? Een beetje moderne vrouw heeft 3 nuttige openingen: vaginaal, anaal en kabaal. Laat je nog een pinokkioneus aannaaien en de ervaring is totaal.
Alle reacties Link kopieren
Ok dank je wel allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:thewaiter schreef op 09 oktober 2015 @ 05:08:

Kan hij ook trucjes?Die van mij kan spuiten
quote:Summerdance schreef op 09 oktober 2015 @ 09:48:

Zullen alle mannen /jongens dat nou doen?



Je wordt wakker, grijpt in een blinde paniek naar je geodriehoek en gaat liggen meten?Geo-driehoek werkt niet. Lineaal of rolmaat. En dan dat ding met een klein beetje kracht in je onderbuik drukken, voor een gunstige afronding.
Met een liniaal kan je nooit de omtrek meten. Daarvoor moet je toch echt de centimeter uit moeders naaimand lenen.
quote:thanx schreef op 09 oktober 2015 @ 09:14:

Ach ach, 2east, niet die jongen zo stangen hè. Hij is er waarschijnlijk onzeker over.

In diezelfde films "leer" je ook dat je niet normaal bent als je geen 6-pak hebt, kleine borsten hebt en dat je nooit in een vrouw moet klaarkomen, maar erover. Dat laatste zal je Door een 16 jarig vriendinnetje waarschijnlijk niet in dank worden afgenomen.





Jij hebt goed opgelet.



Je leert er ook dat het et meerdere mannen tegelijk doen normaal is, de ene anaal de ander oraal en de ander,... normaal
quote:Lampie1986 schreef op 09 oktober 2015 @ 23:28:

[...]







Jij hebt goed opgelet.



Je leert er ook dat het et meerdere mannen tegelijk doen normaal is, de ene anaal de ander oraal en de ander,... normaalO, is dat niet normaal?
quote:Moiren_ schreef op 09 oktober 2015 @ 23:26:

Met een liniaal kan je nooit de omtrek meten. Daarvoor moet je toch echt de centimeter uit moeders naaimand lenen. betrapt
Alle reacties Link kopieren
quote:globe80 schreef op 09 oktober 2015 @ 10:42:

Lengte is al lang geen issue meer. Tegenwoordig moet je meer doen om op te vallen, zoals een TS die zowel een pik heeft als borsten.

Zelf wil ik een tweede lul laten aannaaien, dat schijnt nog redelijk uniek te zijn en ik verwacht grote interesse van vrouwen als ik die tweede tampeloerus eenmaal heb.pffff 2 lullen is echt niet zo bijzonder. Mijn ex had zelfs een lul op een lul

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven