Gene omdat huisgenoot me heeft gehoord, ze is erg kwaad.

24-09-2015 13:01 98 berichten
Misschien maak ik hier een beetje een groot ding van. Maar ik geneer me kapot! Van de week was ik met mijn vriend gaan stappen en hebben we in beschonken toestand seks gehad. Normaal let ik er altijd erg op en ben ik echt niet luidruchtig. Maar blijkbaar deze nacht dus wel. Zij en haar vriend hebben ons blijkbaar behoorlijk gehoord. Heel erg stom van mij natuurlijk. En ze is er erg kwaad om. Ik heb bij wijze een verontschuldiging een bosje bloemen gekocht en beloofd dat het niet meer zal gebeuren. Uit gene heb ik er daarna maar een grapje over gemaakt, maar zij kon er niet om lachen. Ik voel me er sowieso wel lullig over (genant!), maar doordat zij echt behoorlijk kwaad is, vind ik het nog erger.



Ik laat het maar even rusten en slaap voortaan maar bij mijn vriend. Hebben jullie weleens in deze situatie gezeten? Ik wil het graag goed oplossen. En misschien voel ik me wat beter door andere genante verhalen te horen
Ach, dat zij nu kwaad blijft is haar probleem. Je hebt je verontschuldigd, een belofte gedaan en bloemen gekocht! Wat wil ze nog meer?
je huisgenoot is 12?
Je hebt je verontschuldigd en een bosje bloemen gekocht, dat moet genoeg zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat gek dat ze boos blijft. Hebben jullie verder wel een goede verstandhouding?
Wat een zeikwijf. Wij maakten er altijd goed gebruik van om persoon in kwestie te kakken te zetten . "Moet ik een bezemsteel aanschaffen ofzo?!" en "Als je door de vloer heen probeerde te breken om bij mij te komen slapen mag je de volgende keer de trap nemen!"



Bosje bloemen is echt al zwaar overdreven.
Alle reacties Link kopieren
hoezo is ze kwaad? Omdat jullie haar wakker gemaakt hebben?

Jemig zeg. wat een kinderachtig gedoe.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Pff, wat overdreven van je huisgenoot. Zijn uiteindelijk toch hele normale geluiden.



Vind het heel netjes dat je naast een excuus een bloemetje hebt gekocht. Kinderachtig van haar om boos te blijven.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een preuts mens zeg.Iedereen doet het en het is een keer met veel lawaai gebeurd.Nou kan gebeuren toch.Ik zou me er niet te druk om maken als ik jou was.

Het zou anders zijn als het een paar x in de week gebeurd en je hield anderen uit z'n slaap.Daar zou ik ook niet vrolijk van worden.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Geen woorden meer aan vuil maken. Ik vind het al heel netjes hoe je hebt gereageerd. Ik heb ook weleens een huisgenootje gehoord, met een behoorlijk volume. Daar een grapje van gemaakt omdat het me wel een goed idee leek als ze ervan wist. Daarmee was het ook klaar. Zolang je niet stelselmatig de boeken van haar planken sekst is er niets aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Zij is kwaad? Waarom is ze kwaad? Je ontkomt er toch niet aan dat je wel eens last van je huisgenoten hebt? Ja, het is wel zo netjes om rekening met elkaar te houden, maar soms blijven er haren in het doucheputje zitten, stinkt de WC enorm als net de nieuwe vriend langskomt, is de buitendeur alweer niet op slot gedaan, of hoor je je huisgenoten seks hebben. Vervelend, onhandig en irritant, maar om er nou 'erg kwaad' over te worden? Aangeven dat je het niet leuk vindt, excuses aanvaarden, en verder leven. Meer kun je toch niet doen?
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
Wat een onzin dat ze daar kwaad over is... Als je nou iedere avond de boel bij elkaar gilt en kreunt terwijl iedereen mee kan genieten, kan ik me wat irritatie voorstellen, maar een keer je huisgenoot horen.... Ik hoor mijn huisgenoten/buren ook wel eens en zij mij ongetwijfeld ook. Het hoort er nu eenmaal bij. Je hebt je verontschuldigingen aangeboden en zelfs bloemen voor haar gekocht, als zij daar geen genoegen mee neemt is dat echt haar probleem! Jij hoeft je echt niet lullig te voelen! Maar inderdaad, voortaan lekker luidruchtig doen bij je vriend en de zaak laten rusten. Je kan niet veel meer doen denk ik....
Kwaad? Wat een aanstelster.
Alle reacties Link kopieren
Heel erg overdreven van je huisgenoot! Jeetje, dat je daar zelfs nog een bosje bloemen voor hebt gekocht.



Maar waarom is ze kwaad dan?
Belachelijk dat ze boos is als het normaal niet voorkomt! Als je een huisgenoot hebt dan weet je dat je wel eens geluidsoverlast kunt hebben, als ze dat niet wilt moet ze in een hutje op de hei gaan wonen! Heeft ze van niemand last!

Jij hebt je excuses aangeboden en zelfs bloemen gekocht, nou dat vind ik toch wel super netjes hoor.



Trek je er verder niks van aan dat zij nog boos is en reageer er gewoon niet meer op. Dan waait het heus wel over.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zure zeikmuts. Als je regelmatig nachten wakker wordt gehouden door je seksende huisgenoot kan ik me voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent, maar een keer? En dan ook nog zo blijven mokken na excuses en een bloemetje. Als ze hier al zoveel last van ervaart wens ik haar nog veel plezier met toekomstige huisgenoten/buren/buurtgenoten. Sjon kan alvast paraat gaan staan.
Alle reacties Link kopieren
Ze heeft last van aanstelleritus.



Dat bosje bloemen had ze van mij niet gekregen.
Had ze de volgende ochtend een zeer belangrijk tentamen dat ze zo pissed was?
Ik hoor mijn buren ook. Nooit dat ik daar bloemen van heb gekregen, zal ik ze toch eens als tip aan de hand doen.../.





Nee echt wat een flauwekul, bloemen geven aan je roommate omdat je eens iets meet geluid produceerde dan anders? En dan is ze nog steeds niet tevreden ook niet?



Oh wacht, ze heeft zelf niet zulk goede seks, en is daar nu jaloers op
Hebben jullie werkelijk de hele nacht door liggen batsen? Dan zou ik zelf ook not amused zijn...
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 24 september 2015 @ 13:14:

Hebben jullie werkelijk de hele nacht door liggen batsen? Dan zou ik zelf ook not amused zijn...En waarom dan niet? Ik krijg niet het idee dat to dat wekelijks doet.
Alle reacties Link kopieren
woon je in een klooster?

Want dan kan ik me haar ontzetting voorstellen.





En anders ligt het echt aan haar.
Geluidsoverlast/gedoe met huisgenoten hoort denk ik meer onder de pijler Thuis, niet onder Seks.
Ik maakte een grapje: er was geen sorry ik had luide seks kaartje, dus ik heb maar wat bloemen voor je gekocht. En ik geloof dat dat nogal in het verkeerde keelgat viel.



Mijn vriend en ik hadden wel echt de halve nacht het nogal naar ons zin, dus ik kan me wel voorstellen dat ze pissig is als ik haar echt de hele tijd uit haar slaap heb gehouden. Dat zou ik zelf ook niet prettig vinden. Maar inderdaad, om de volgende dag , (de dag na de bloemen) nog kwaad te zijn vind zelf ook wat overdreven. ik vraag me nu echt af hoe erg ik was..
quote:ZaraZara100 schreef op 24 september 2015 @ 13:14:

Hebben jullie werkelijk de hele nacht door liggen batsen? Dan zou ik zelf ook not amused zijn...Stel dat zou het geval zijn en ze waren langer dan een half uur bezig.. Dan bonk je toch even keihard op de deur en ga je weer je nest in? En zou je na excuses EN bloemen nog steeds boos zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven