Gene omdat huisgenoot me heeft gehoord, ze is erg kwaad.

24-09-2015 13:01 98 berichten
Misschien maak ik hier een beetje een groot ding van. Maar ik geneer me kapot! Van de week was ik met mijn vriend gaan stappen en hebben we in beschonken toestand seks gehad. Normaal let ik er altijd erg op en ben ik echt niet luidruchtig. Maar blijkbaar deze nacht dus wel. Zij en haar vriend hebben ons blijkbaar behoorlijk gehoord. Heel erg stom van mij natuurlijk. En ze is er erg kwaad om. Ik heb bij wijze een verontschuldiging een bosje bloemen gekocht en beloofd dat het niet meer zal gebeuren. Uit gene heb ik er daarna maar een grapje over gemaakt, maar zij kon er niet om lachen. Ik voel me er sowieso wel lullig over (genant!), maar doordat zij echt behoorlijk kwaad is, vind ik het nog erger.



Ik laat het maar even rusten en slaap voortaan maar bij mijn vriend. Hebben jullie weleens in deze situatie gezeten? Ik wil het graag goed oplossen. En misschien voel ik me wat beter door andere genante verhalen te horen
Alle reacties Link kopieren
quote:Zij en haar vriend hebben ons blijkbaar behoorlijk gehoord.



Het is haar probleem waar zij mee zit. Jullie geluiden hebben haar daar echter wel bewust van gemaakt. Vooral omdat haar vriend bij haar lag en zij zich waarschijnlijk bewust werd van het feit dat zij dat nooit met hem heeft toegelaten, aangenomen dat ze al seks heeft met haar vriend.



Ze is eigenlijk kwaad op zichzelf, maar jij bent nu even een makkelijker doelwit.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZaraZara100 schreef op 24 september 2015 @ 13:14:

Hebben jullie werkelijk de hele nacht door liggen batsen? Dan zou ik zelf ook not amused zijn...Als je er last van hebt moet je gewoon even in de maat meebonken op de muur, of voor de deur aanmoedigende uitroepen doen.
Anarchie is leuk, maar je blijft van mijn kaas af
quote:handigmetgeld schreef op 24 september 2015 @ 13:17:

[...]

Als je er last van hebt moet je gewoon even in de maat meebonken op de muur, of voor de deur aanmoedigende uitroepen doen.Precies, zo losten wij dat in huis ook op. Zo moeilijk kan het niet zijn.
Ik zou me er niet druk om maken hoor. Tis gebeurd. Niet opzettelijk. Je hebt je excuses gemaakt en nu moet het klaar zijn. Bosje bloemen vind ik ook overdreven, maar wel erg lief van jou. Als zij boos blijft is dat haar probleem.
Ipv van bloemen had je ze beter oordopjes gegeven..
Ik snap echt niet dat ze daar kwaad om is. Is ze misschien jaloers?
denk ook eerder dat ze jaloers is. zou kaartje sturen: ik kan er toch ook niks aan doen dat jouw man jou niet klaar kan krijgen. terwijl de mijne me naar het ene schreeuwende orgasme naar het andere brengt.

al heb je dan natuurlijk echt ruzie. maar dan heeft het tenminste een reden.
Door haar reactie ga ik nogal bij mezelf te raden of ik de hele buurt bij elkaar heb geschreeuwd. wat naar mijn idee niet zo was, maar blijkbaar was mijn inschattingsvermogen niet optimaal op dat moment.



We hebben echt een hele goede verstandhouding, dus vandaar dat ik er ook zo mee zit, en me echt afvraag of dit nou echt zo erg was.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het de nacht zelf ook niet heel leuk hebben gevonden, maar de dagen daarna wel. Hier kan je echt leuke grappen over maken en al helemaal als jij het dan een beetje gênant vind.



Maar na 2 dagen, excuses en een bosje bloemen vind ik het raar dat ze nog boos is. Had ze iets belangrijks de volgende dag (waar jij van af wist)? Dan begrijp ik het wel. Ik zou zelf niet zo 1, 2, 3 aan je deur gaan bonken (bij geluidsoverlast van sex), maar als ik de volgende ochtend een tentamen heb wel wel goed pissig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat een zure zeiksloot, ik zou haar nu gaan uitlachen en idd geen aandacht meer aan besteden. Sjonge zeg.
Alle reacties Link kopieren
Ze wil de volgende keer graag meedoen denk ik
Ik weet niet of ze een belangrijk tentamen had die volgende ochtend, maar dat zou wel meer verklaren. Maar dan vind ik dat ze dat nu wel kan zeggen. Dan snap ik het zelf iets beter.
En wat dan nog als ze je 80 km verderop nog hebben gehoord?? Je doet het toch niet elke dag zo?
Alle reacties Link kopieren
Vraag me af wat hij er dan van vond... Denk dat hij misschien wel er moeilijk over deed tegen haar en ze daarom weer moeilijk doet er over tegen jou.
quote:my-little-appletree schreef op 24 september 2015 @ 13:36:

Vraag me af wat hij er dan van vond... Denk dat hij misschien wel er moeilijk over deed tegen haar en ze daarom weer moeilijk doet er over tegen jou.Of misschien heeft hij haar gevraagd waarom zij nooit zo schreeuwt tijdens het seksen.
Alle reacties Link kopieren
Drama queen. Preutse non. De helenacht is wel irritant maar lekker boeiend stuur een appje of het wat zachter kan en lach er daarna gewoon om. Die bos bloemen zou ik in dr preut steken want misschien wilde ze ook wel een pik maar was het niet gelukt. Of zeg dat ze de volgende keer mee mag doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:my-little-appletree schreef op 24 september 2015 @ 13:36:

Vraag me af wat hij er dan van vond... Denk dat hij misschien wel er moeilijk over deed tegen haar en ze daarom weer moeilijk doet er over tegen jou.Ja, hij heeft vast gezegd " Neem een voorbeeld aan je buurvrouw, die geniet tenminste wel van seks!"
Alle reacties Link kopieren
quote:factory_girl schreef op 24 september 2015 @ 13:35:

Ik weet niet of ze een belangrijk tentamen had die volgende ochtend, maar dat zou wel meer verklaren. Maar dan vind ik dat ze dat nu wel kan zeggen. Dan snap ik het zelf iets beter.



Ik heb zelf een keer gehad dat ik een ochtend belangrijk tentamen had en had gevraagd of daar rekening mee gehouden kon worden.... stond tot half 3 de muziek aan en stonden ze te springen en re schreeuwen... en nee vragen of het zachter kon hielp niet. Dus dan kan ik me het voor stellen, maar dat is hier duidelijk niet gebeurd. Jij wist van niks en ook nu zegt ze nog niet dat dat er was, dan zal dat ook wel niet zo zijn geweest.



Denk echt dat het ook iets tussen haar en haar vriend was, misschien dat hij een rot opmerkingen naar haar gemaakt heeft of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
Wat een trutje, hier moet je trakteren als je iemand hebt wakker gemaakt met seks geluiden.

Ze mag wel ff een weekje komen logeren, brengen we haar even wat manieren bij met mijn super gezellige 9 huisgenoten.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Dan gil je toch even gewoon " Heeeeej! kan het wat zachter??? Morgen tentamen!"
Alle reacties Link kopieren
Serieus? Kwaad omdat ze je gehoord heeft?

Poeh poeh wat een wereldramp.
Ik laat het maar gewoon overwaaien, en krijg dan maar af en toe een rood hoofd als ik haar vriend weer onder ogen moet komen. Het doet me wel goed dat jullie bijna unaniem reageren met dat het allemaal niet zo erg is.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook bepaald niet blij worden van een halve nacht luisteren naar de bezopen seks van mijn buurvrouw. Dan maar een bekrompen trut. Van mij had je ook even de boosmodus gekregen.
...
Alle reacties Link kopieren
Kwaad?

Kom op zeg, als het nou elke avond is kan ik het me voorstellen..

Maar omdat het 1 keer is voorgekomen?
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 24 september 2015 @ 13:58:

Ik zou ook bepaald niet blij worden van een halve nacht luisteren naar de bezopen seks van mijn buurvrouw. Dan maar een bekrompen trut. Van mij had je ook even de boosmodus gekregen.

Even of bleef jij ook langere tijd boos? En wat beoog je daar dan mee?



Effe vraag je aan de ts, heeft huisgenote een vriend? Heeft zij zelf onlangs nog seks gehad?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven