Genieten van seks

09-09-2016 08:40 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Sinds enkele maanden date ik met een leuke man. Het lijkt veelbelovend, behalve dat het op seksueel gebied stroef loopt. Gisteren sprak hij dit ook tijdens de seks uit, dat het lijkt dat we geen seksuele klik hebben, en ik werd hier zo verdrietig van.



Mijn date gaf aan dat hij het idee had dat ik geen plezier beleef aan de seks, er met mijn gedachten niet helemaal bij ben. Hij zei 'doe eens wild' maar ik klap dan gelijk dicht. Hij heeft wel gelijk, ik ben voornamelijk bezig met wat hij ergens van vindt, of ik het wel goed doe, of ik niet door de mand val (hij heeft veel en veel meer ervaring dan ik en hier schaam ik mij wel voor). Feit is dat ik juist graag dicht bij hem wil zijn, maar omdat ik het zo goed wil doen lijk te verstijven. Ik heb niet zo veel ervaring waar ik op terug kan vallen en mijn date is (zal je altijd zien) gezegend met een enorm grote piemel. 'Wild' doen betekent voor mij dan pijn, waarop mijn date aangeeft dat ik dit moet zeggen (daar heeft hij een punt) en moet aangeven wat ik dan wel fijn vind, maar ik klap echt volledig dicht terwijl hij hierover wel de communicatie opzoekt.



Ik heb kunnen uitspreken dat ik onzeker ben, erg bezig ben met hem en dat ik nog moet wennen. Ik begrijp goed dat dit niet aantrekkelijk is en ook dat dit een dealbreaker is. Ik zou het zo graag anders doen!

Heeft iemand hier ervaring mee of tips hoe ik uit mijn hoofd kan komen en me wat vrijer kan bewegen tijdens seks? Of goede sites / video's wat dan ook waar ik naar kan kijken voor hopelijk wat meer zelfvertrouwen en inspiratie? Of tips wat mannen fijn vinden zodat ik hem kan verrassen?



Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik wil zo graag genieten van deze man en plezier met hem hebben maar ik zit mezelf nu erg in de weg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook lichtelijk opdrogen als iemand tijdens de sex "doe een wild " zegt geloof ik....
Op YouTube staan TED-talks van Brené Brown. Ik had hetzelfde probleem als jij, dat ik me niet kon laten gaan en moeilijk kon aangeven wat ik wilde. De TED-talks "The power of vulnerability" en "Listening to shame" hebben mij heel veel goed gedaan.
Laat je niet opjutten meid. Blijf vooral dicht bij jezelf en je eigen tempo.



Zeggen 'doe eens wild' vind ik zo fout! Dan merk je dat je prille vriendin zich niet makkelijk geeft en dan zeg je dat ze wild moet doen.



Sjonge jonge. Ik denk niet dat dit de juiste persoon is voor jou. Dat je onzeker ben en misschien wat zenuwachtig is echt niet gek, maar hij moet je juist op je gemak stellen. Dat je kunt opbloeien en je langzaam steeds verder durft te geven.
Alle reacties Link kopieren
Wat Dubbz zegt, en daarnaast is meer ervaring echt geen indicatie dat je dús beter in bed zou zijn. Het gaat veel meer om de relatie tussen twee mensen. Jij bent onzeker, maar ik kan me ook voorstellen dat hij je onzeker maakt met zijn opmerkingen.



Heb je dit in eerdere relaties ook zo ervaren of alleen met deze man?
Alle reacties Link kopieren
Met zijn vele seksuele ervaringen is hij dus niet zo heel goed in seks blijkbaar.



Waarom denk je eigenlijk dat jij minder waard in bed bent dan hij? Of er slechter in bent?



Het is een dynamiek tussen jullie hè, jullie moeten het allebei leuk hebben. Niet alleen hij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit in eerdere relaties ook zo ervaren, vandaar mijn vraag.



Ik heb hem wel op aangesproken op het 'doe eens wild' (kan net zo goed vragen of ik even iets spontaans doe) en toen krabbelde hij terug dat hij niet perse dat bedoelde, maar dat hij het idee heeft dat ik er met mijn hoofd niet bij ben, het een soort plichtmatig nummertje voor mij is en dat hij graag zou willen dat we er plezier aan beleven, genieten.

Dat snap ik wel, want dat wil ik ook. En ik wil niet overkomen als iemand die het niet leuk vindt om ergens mee bezig te zijn terwijl ik vastzit in mijn hoofd en onzekerheden. Dat is het meer!



Dank voor jullie meedenken al tot zoverre, fijn!
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, wat lastig voor je! Tja, het makkelijkste is te zeggen: "ontspan". Maar ja, dat helpt natuurlijk niet zo maar.



Hoezo zou je "door de mand" kunnen vallen? Wat kun je verkeerd doen? Ervaring met seks zegt volgens mij niet zoveel. Wat denk jij dat veel sekservaring betekent? Dat hij meer weet? Dat hij meer kan? Dat hij makkelijker ontspant bij een nieuw vrouwenlijf?



Seks is volgens mij alleen echt leuk als aan durft te geven wat je fijn vindt, of niet fijn vindt. Als je zenuwachtig bent, gewoon omdat de intimiteit een beetje snel voor je gaat, dan is dat gewoon zo. Dan mag je dat zeggen. Als je meer wilt knuffelen, of meer dit of meer dat wilt: geef het aan. En als je een beetje onder de indruk bent van zijn grote pik, dan mag je dat zeggen. Het is gewoon niet ok om pijn te hebben als hij je neukt.

Je mag ook zeggen dat je wat onzeker bent. Als hij echt een leuke vent is, zal hij proberen je gerust te stellen. Is er iets dat je ervan weerhoudt dat gewoon te bespreken? Gewoon, een keertje buiten bed, als jullie aan de thee zitten of zo?



En (begrijp ik van anderen, zelf ben ik niet zo groot) een grote pik hoeft niet zo'n probleem te zijn. Als het je lukt wat te ontspannen (uitdaging) en als hij in het begin even rustig aan doet als hij je penentreert, rekt dat allemaal wel wat op. En dan kan het alsnog gewoon leuk zijn.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt gewoon wat meer tijd nodig om los te komen, als jij deze man wat langer kent en meer vertrouwen hebt ben je al een heel end.

Als ik je OP lees weet je eigenlijk heel goed te vertellen wat het probleem is, dat is gunstig. Nu moet je dat hém nog even goed vertellen.

Die man wil gewoon fijne seks met jou en jij ook, waarom zou het niet lukken? De klik bestaat wel hoor, maar als het in het begin niet vanzelf goed gaat wil dat niet persé zeggen dat het ook niet meer goed komt.
Alle reacties Link kopieren
Tenzij je begint te jodelen, de hele tijd applaudiseert, ineens zes flikflakken maakt op het bed, is er eigenlijk niets wat je fout kunt doen. Iedereen doet maar wat. Niemand is er voor opgeleid.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2016 @ 09:26:

Tenzij je begint te jodelen, de hele tijd applaudiseert, ineens zes flikflakken maakt op het bed, is er eigenlijk niets wat je fout kunt doen. Iedereen doet maar wat. Niemand is er voor opgeleid.



Ik zie het helemaal voor me.



BGB, je hebt altijd goede bijdragen als het over seks gaat en soms ook erg grappig!
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2016 @ 09:26:

Tenzij je begint te jodelen, de hele tijd applaudiseert, ineens zes flikflakken maakt op het bed, is er eigenlijk niets wat je fout kunt doen. Iedereen doet maar wat. Niemand is er voor opgeleid.Ik vraag me af of het fout zou zijn als ik dit zou doen, klinkt wild genoeg ;)
heerlijk juist zo een grote lul, maar als het zeer doet is dat toch alleen bij sommige standjes? kun je niet bovenop gaan en hem rijden, dan kun je net zo diep en hard op die pik als zelf goed voelt. met je handen op zijn borst, beetje voorover gebogen dan kun je jezelf goed omhoog houden. en hij zal het fijn vinden, met je borsten in zijn gezicht.



wild doen? dom van hem, om dat zo te zeggen. pak hem er maar eens op terug, door hem op de vloer in de badkamer te leggen en te zeggen, mondje open dan krijg je een golden shower omdat ik graag wild wil doen.
Applaudisseren zou in dit geval wel nuttig kunnen zijn. En zeker grappig.
Misschien moeten jullie de focus even tijdelijk van de penetratie afhalen en weer terug naar de basis gaan: het ontdekken van elkaars lichaam door bijvoorbeeld samen te douchen of elkaar een body to body massage met lekker veel olie te geven.



En als je je te veel op hem richt kun je de zaken natuurlijk ook omdraaien, zodat hij zich op jou richt en jij het ondergaat.



Ik denk ook dat het goed is als jullie de sexuele spanning gedurende de tijd voordat jullie seks hebben ook opbouwen met zoenen en voorwerk op de bank ofzo.



Als je te veel in je hoofd zit kan het namelijk zijn dat je eigenlijk geestelijk nog niet geil bent en dan is het lastig om je geheel over te geven aan het ervaren en geven van genot.



Verder kun je ook tijdelijk een wijntje of twee nemen, dat ontspant ook en maakt vaak dat je je eerder opgewonden en losser voelt.
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn ex was ik er ook nooit helemaal bij met mijn hoofd. Nu weet ik dat de seks gewoon saai was met hem. Zo saai dat ik tijd had voor allemaal andere dingen in mijn hoofd.



Bij jou misschien een combinatie van onzeker en en toch niet zo hele handige minnaar? Om je te kunnen laten gaan moet er vertrouwen zijn. Geeft hij je het gevoel de allerlekkerste op de wereld te zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 september 2016 @ 09:26:

Tenzij je begint te jodelen, de hele tijd applaudiseert, ineens zes flikflakken maakt op het bed, is er eigenlijk niets wat je fout kunt doen. Iedereen doet maar wat. Niemand is er voor opgeleid.wat zegt je nou??? Heb jij die cursus bij de LOI niet gevolgd? Sexgodin in 10 schriftelijke lessen.
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 09 september 2016 @ 09:43:

pak hem er maar eens op terug, door hem op de vloer in de badkamer te leggen en te zeggen, mondje open dan krijg je een golden shower omdat ik graag wild wil doen.Misschien is dat juist wat hij wil
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
HIj wil dat je geniet ... en niet ligt te piekeren of je het wel goed doet. Dat hij meer ervaring heeft is juist toch prettig dan zou hij moeten weten wat een vrouw prettig vind. Hij zal jou moeten vertellen wat hij prettig vind. En wild doen hoeft niet perse te betekenen dat je diep gepenetreerd hoeft te worden. Wild doen kan ook fantaseren zijn rollplay beetje kinky kleden of wat dan ook. Of lekkere pets op je billen beetje tepels knijpen kan ook lekker wild zijn. Doe een geile striptease geil hem heel de dag op met geile appjes en sexting .
be free
Alle reacties Link kopieren
Bij mij helpt een flesje wijn delen met mijn lover altijd heel goed om wat losser te worden. Voor jou misschien ook?
Alle reacties Link kopieren
nu zit dit in me hoofd:





Let's do it

Workin' all week 9 to 5 for my money

So when the weekend comes I go get live with the honey

Rollin' down the street I saw this girl and she was pumpin'



I winked my eye she got into the ride went to a club was jumpin'

Introduce myself as Loc she said "You're a liar"

I said "I got it goin' on baby doll and I'm on fire"

Took her to the hotel she said "You're the king"

I said "Be my queen if you know what I mean and let us do the wild thing



Wild thing



Wild thing



Shoppin' at the mall looking for some gear to buy

I saw this girl she cool rocked my world and I had to adjust my fly

She looked at me and smiled and said "You have plans for the night"

I said "Hopefully if things go well I'll be with you tonight"



So we journeyed to her house one thing led to an other

I keyed the door we cold hit the floor looked up and it was her mother

I didn't know what to say I was hanging by a string

She said "Hey you two I was once like you and I liked to do the wild thing"



Wild thing

She loved to do the wild thing

Wild thing

Please baby baby please



Posse in effect hangin' out is always hype

And when me and the crew leave the shindig I want a girl who's just my type

Saw this luscious little frame I ain't lyin' fellas she was fine

The sweet young miss go gave me a kiss and I knew that she was mine



Took her to the limousine still parked outside

I tipped the chauffeur when it was over and I gave her my own ride

Couldn't get her off my jack she was like static cling

But that's what happens when body start slappin' from doin' the wild thing



Wild thing

She want to do the wild thing

Please baby baby please



Wild thing

Doin' a little show at the local discotheque

This fine youg chick was on my jack so I say what the heck

She want to come on stage and do her little dance



So I said chill for now but maybe later you'll get your chance

So when the show was finished I took her around the way

And what do you know she was good to go without a word to say

We was all alone and she said "Tone let me tell you one thing

I need $50 to make you holler I get paid to do the wild thing"



Say what

Yo love you must be kidding

You're walkin' babe

Just break out of here

Hasta la vista baby



Wild thing



Read more: Tone Loc - Wild Thing Lyrics | MetroLyrics
be free
Alle reacties Link kopieren
Weet je TO. Eigenlijk doen we allemaal maar iets in bed.. ik althans wel. Je zoekt naar wat t lekkerst is met je partner en dan is geen vaste formule die ook bij de volgende werkt.

Ga gewoon vrijen omdat je het leuk vindt en zoals je het leuk vindt. Een vrouw die zich vrij voelt in bed waarderen mannen vaak veel meer dan een vrouw met een perfecte 'techniek'. Kies idd goede standjes met die grote penis. Ik vind bovenop dan juist niet fijn, maar dan kan bij jou anders zijn.

Ga ook eens terug naar je tienertijd en lekker zoenen en friemelen op de bank. Dan ben je echt lekker geil als je in bed beland en dat helpt als goed tegen de zenuwen.
Alle reacties Link kopieren
veel goede tips! Vooral ook die dat mannen niet naar de perfecte moves zoeken maar juist die vrouw die zich lekker kan laten gaan en lol en genot kan beleven aan een vrijpartij (met al het voor- en naspel eromheen)



Lekker dat flesje wijn opentrekken, niet teveel nadenken en je lekker laten gaan
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je denkt dat iemand 'beter' is omdat diegene meer ervaring heeft. Als ik jouw verhaal lees lijkt hij me een hork van een vent.. als hij wilt dat jij plezier hebt zal ie er zelf toch ook wat aan moeten doen. En jij moet vooral niets doen waar je je niet goed bij voelt!
viva la vida!
Alle reacties Link kopieren
quote:PollyMolly schreef op 09 september 2016 @ 11:03:

Doe een geile striptease geil hem heel de dag op met geile appjes en sexting .

Jij hebt de op gelezen? En dan ook dat stukje over onzeker en verstijven enzo?

Wat een idiote adviezen.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven