Genieten van seks

09-09-2016 08:40 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Sinds enkele maanden date ik met een leuke man. Het lijkt veelbelovend, behalve dat het op seksueel gebied stroef loopt. Gisteren sprak hij dit ook tijdens de seks uit, dat het lijkt dat we geen seksuele klik hebben, en ik werd hier zo verdrietig van.



Mijn date gaf aan dat hij het idee had dat ik geen plezier beleef aan de seks, er met mijn gedachten niet helemaal bij ben. Hij zei 'doe eens wild' maar ik klap dan gelijk dicht. Hij heeft wel gelijk, ik ben voornamelijk bezig met wat hij ergens van vindt, of ik het wel goed doe, of ik niet door de mand val (hij heeft veel en veel meer ervaring dan ik en hier schaam ik mij wel voor). Feit is dat ik juist graag dicht bij hem wil zijn, maar omdat ik het zo goed wil doen lijk te verstijven. Ik heb niet zo veel ervaring waar ik op terug kan vallen en mijn date is (zal je altijd zien) gezegend met een enorm grote piemel. 'Wild' doen betekent voor mij dan pijn, waarop mijn date aangeeft dat ik dit moet zeggen (daar heeft hij een punt) en moet aangeven wat ik dan wel fijn vind, maar ik klap echt volledig dicht terwijl hij hierover wel de communicatie opzoekt.



Ik heb kunnen uitspreken dat ik onzeker ben, erg bezig ben met hem en dat ik nog moet wennen. Ik begrijp goed dat dit niet aantrekkelijk is en ook dat dit een dealbreaker is. Ik zou het zo graag anders doen!

Heeft iemand hier ervaring mee of tips hoe ik uit mijn hoofd kan komen en me wat vrijer kan bewegen tijdens seks? Of goede sites / video's wat dan ook waar ik naar kan kijken voor hopelijk wat meer zelfvertrouwen en inspiratie? Of tips wat mannen fijn vinden zodat ik hem kan verrassen?



Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, ik wil zo graag genieten van deze man en plezier met hem hebben maar ik zit mezelf nu erg in de weg!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook lichtelijk opdrogen als iemand tijdens de sex "doe een wild " zegt geloof ik....