genitale wratjes

28-04-2016 21:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar kleine genitale wratjes bij de ingang van mijn vagina. Ik heb bij de huisarts al een zalfje gehaald.

Ik lees op het internet dat het virus nooit uit je lichaam verdwijnt en de wratjes weer terug kunnen komen.



Betekend dit dat ik de rest van mn leven besmettelijk ben? Of alleen als de wratjes aanwezig zijn?

En oraal? Is dit oraal overdraagbaar?



Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Alleen bij een uitbraak ben je besmettelijk. Zie het virus als een koortslip, dat is nl ook herpes. Als je weerstand minder is kunnen ze terug komen, maar ze kunnen ook voor altijd wegblijven.
Alle reacties Link kopieren
www.genitalewratten.nl voor al uw veel gestelde vragen inclusief smakelijke foto's,





zoiets even opzoeken is toch veel makkelijker dan een topic openen zou ik denken?
quote:absor schreef op 28 april 2016 @ 21:07:





zoiets even opzoeken is toch veel makkelijker dan een topic openen zou ik denken?Ta-tuu ta-tuu de topic open politie is gearriveerd
Alle reacties Link kopieren
uiteraard op verschillende sites gekeken, maar t werd me niet duidelijk, vandaar dit topic
Alle reacties Link kopieren
quote:Viva-4ever schreef op 28 april 2016 @ 21:37:

uiteraard op verschillende sites gekeken, maar t werd me niet duidelijk, vandaar dit topic ben niet van de niet-topic open politie hoor, maar zelf zou ik gewoon liever info hebben van een site die soort van betrouwbaar lijkt dan van willekeurige forummers die de meest rare adviezen geven soms..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hetzelfde gehad als jij ( ik heb ook een topic hierover gehad kijk maar eens;))



ook echt op precies dezelfde plek, uiteindelijk heeft aldara creme mij goed geholpen.



Op internet staan veel verschillende dingen, wat ik zelf in wetenschappelijke artikelen tegen kwam was dat wanneer je 6 maanden lang geen wratjes hebt je ervan uit kunt gaan dat je lichaam het virus heeft opgeruimd. Maar je leest ook dat dit bij mensen soms niet zo is en dat er tijdens verminderde weerstand,ongesteldheid of zwangerschap de wratjes terugkomen. Ik zou zeggen, houd goede moed laat je niet bang maken door het internet.



Je kunt mensen besmetten door seks( dus niet zoenen, pijpen schijnt heeeel zeldzaam te zijn, zeg maar niet) je bent in principe besmettelijk zolang jij het virus in je hebt dat is erg vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Bij jou is het weggebleven sterre-sterre?

Ik heb Veregen zalf meegekregen en ik smeer nu 2 a 3 weken.
Jeetje, weet je van wie je het hebt?
Alle reacties Link kopieren
3 jaar geleden ben ik (op vakantie in het buitenland) in een dronken bui met iemand onbeschermd het bed in gedoken. Dus ik vermoed daarvan..

Verder heb ik altijd beschermde sex, maar ook dat is niet 100% veilig
Alle reacties Link kopieren
Ik lees dat het virus ook besmettelijk is als deze inactief is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven