Geseks van buren, wie ook?!

13-06-2012 20:59 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik woon sinds 8 maanden in een best wel gehorig huis.

Nu is het dus zo dat ik de laatste 3 maanden snachts wakker wordt om het geseks van de buren! Ik vind het gewoon smerig.

Meestal ga ik om 22:00 naar bed, dan begint de bovenbuurvrouw al met haar piepende bed, vind het behoorlijk onsmakelijk.



Vervolgens val ik slaap, Nee, wordt je om 02:00/03:00 wéér wakker, maar dit keer omdat de andere buren bezig zijn.



Seks is heel natuurlijk, en het is zeker lekker, maar om nou 7 dagen in de week wakker te worden door je seksende buren?



Wie heeft hier ook weleens mee te maken gehad?!
Alle reacties Link kopieren
Wij horen de buren wel eens, zij ons volgens mij ook wel eens. Het is niet anders in zo'n appartementencomplex
Alle reacties Link kopieren
Tja, als je dicht bij elkaar hokt in een gebouw, valt dat niet te vermijden, tenzij de isolatie erg goed (en dus duurder) is. Maar waarom vinden jullie nu juist seksgeluiden zo storend? Horen jullie dan ook niet plassen in de wc, wc doortrekken, snurken, ruzie, douchen, enz...



Ik zou al die geluiden even genant vinden, denk ik, want ik ben dat niet gewoon. Genant, dat wil niet zeggen storend. Overigens zijn het in onze straat allemaal vrijstaande woningen, en toch hoor ik de buurvrouw ook klaarkomen, maar dat komt dan weer doordat ik er al 20 jaar een liefdesverhouding mee heb :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:parelschelp schreef op 13 juni 2012 @ 21:11:

de buren weten toch zelf ook wel dat er mensen zijn die slapen? Dat is niet eens het ergste, ik zou me doodschamen als ik je de volgende dag zou tegenkomen!



Ik maak er geen probleem van, maar schaf dan tenminste een Goed bed aan, eentje die niet piept!



Heel smerig om te horen, weet echt niet wat ze daar allemaal uitspoken.Nou ik probeer rekening te houden met de buren (lees: als ze weg zijn, houd ik me minder in), maar schat dat ook wel eens verkeerd in en blijken ze niet weg te zijn. Ik haal de volgende dag gewoon mijn schouders op hoor. Het is niet alleen natuurlijk, ik gebruik ook vaak als excuus dat ik nu eenmaal in de leeftijd zit waarop veel seks normaal is (20er dus) en mijn oudere buren moeten dat maar begrijpen. In een hotel houd ik er al helemaal geen rekening mee, want die mensen zie ik nooit meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er best rekening mee willen houden, maar ik heb werkelijk geen idee hoe je sekst zonder geluid te produceren.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 14 juni 2012 @ 02:18:

Ik zou er best rekening mee willen houden, maar ik heb werkelijk geen idee hoe je sekst zonder geluid te produceren.Hangt er een beetje van af zeker. De keren dat ik het heel subtiel zachtjes doe, verschillen wat geluid betreft wel van de keren dat het hard gaat :-)
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen in een hoekhuis en wij hebben een alleenstaande moeder als buurvrouw. Weinig seks daar dus. Of ze ons hoort?? Geen idee. Kan me eerlijk gezegd ook weinig schelen
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 14 juni 2012 @ 01:30:

[...]





Dat soort dat seks heeft bedoel je?



Nee, als je goed had gelezen kon je er op uitmaken dat het mensen zijn die niet aanspreekbaar zijn.



Te lui om uit de ogen te kijken, slapen tot 14:00 smiddags en snachts lekker de buren wakker maken.



Je mag wel een keer komen luisteren?!

Ik heb zelf ook seks, maar niet dat ik de hele straat bij elkaar schreeuw.



En als ze toch zo erg van seks houden, kan er op zijn minst een fatsoenlijk bed worden geplaatst, niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:parelschelp schreef op 14 juni 2012 @ 12:59:

[...]





Nee, als je goed had gelezen kon je er op uitmaken dat het mensen zijn die niet aanspreekbaar zijn.



Te lui om uit de ogen te kijken, slapen tot 14:00 smiddags en snachts lekker de buren wakker maken.



Je mag wel een keer komen luisteren?!

Ik heb zelf ook seks, maar niet dat ik de hele straat bij elkaar schreeuw.



En als ze toch zo erg van seks houden, kan er op zijn minst een fatsoenlijk bed worden geplaatst, niet?Daar heb ik dan inderdaad vast over heen gelezen. Want je hebt ze reeds aangesproken dus? Wat gebeurde er toen?
Alle reacties Link kopieren
Nu ik dit zo teruglees komt er weer een herinnering naar boven van een paar jaar geleden. Toen woonde ik in het centrum van Amsterdam, en mijn raam zat zo'n drie meter van de achtergevel van een ander huis. Dat huis werd verhuurd per kamer aan studenten, en je had dan zicht op vier kamers. De verhuurder had bamboe rolgordijntjes opgehangen (goedkoop spul, Xenos, voordeliger dan gordijnen). Zag er aardig uit bij daglicht, maar als het donker was, en je het licht in de kamer aanhad, keek je er van buiten zo doorheen.



Op een kamer woonde een stel (dat ik ook nog wel eens bij de HEMA op de Nieuwendijk tegenkwam) dat elke avond heel actief was - met het licht volop aan. Detail: na afloop ging het meisje zich altijd wassen, en ze kwam dan terug met een washandje, waarmee ze de penis van de jongen schoonmaakte. Ja, zo leer je je buren wel kennen.



Daarnaast een meisje alleen dat ik verder nooit ergens tegenkwam, maar op een gegeven moment wel een vriend had. Ze waren blijkbaar in het beginstadium van hun relatie, want ze beperkten zich tot handwerk. Linksonder een jongen alleen die ik wel eens zag aftrekken, en rechtonder een meisje dat de hele avond studeerde en waar nooit iets gebeurde.



Ik vond het behoorlijk opwindend soms om te kijken, en mijn vriend in die tijd werd er helemaal wild van. Hij vertelde het ook aan zijn vrienden, en als die bij ons kwamen wilden ze altijd even naar onze achterkamer om te zien of er wat gebeurde. Dat was vaak het geval.
Alle reacties Link kopieren
ljkt me vervelend als je er echt wakker van word/blijft.



Gewoon briefje in de deur doen ( zou ik doen )



Gelukkig heb ik nog niks van de buren gehoord, aangezien wij soms ook erg luidruchtig kunnen zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:dreamer schreef op 13 juni 2012 @ 21:06:

smerig.. onsmakelijk.. Sja.. meer natuurlijk? Hoewel een piepend bed ontzettend irritant kan zijn. Misschien eens langs met smeerolie of een matje? Tja, seks is natuurlijk, iedereen doet het dus ook jouw buren. Ik woon ook in een gehorig huis en houd daar rekening mee in zoverre dat ik niet ga liggen gillen, maar als de buren iets horen dan hebben ze pech hoor. Het bed wil wel eens kraken en mijn man is ook niet geluidloos tijdens de seks. So be it.
Alle reacties Link kopieren
@sophie_emma: Hahaha, heel herkenbaar. Toen ik bij een studievriend ging eten, stond ik wat uit het achterraam te staren (17.00 overdag, volop licht) toen ik opeens wat zag gebeuren bij de achterburen (ook studenten). Ik zeg: kom eens kijken, dit is volgens mij geen yoga-oefening...

Bleek dat het meisje, waarvan we eerst dachte dat ze haar rug wat strekte door voorovergebogen op de vensterbank bij haar achterraam te leunen, feitelijk stevig van achteren werd genomen door haar vriend. Die, toen hij klaar was, zijn broek weer dicht ritste en wegliep... Heel apart.



Vanuit mijn kamer op het complex waar ik woonden ook wel eens 's avonds gezien hoe de overbuurjongen oraal verwend werd. Licht aan, gordijnen half dicht. Sommige mensen lijken het expres te doen.. :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 14 juni 2012 @ 02:18:

Ik zou er best rekening mee willen houden, maar ik heb werkelijk geen idee hoe je sekst zonder geluid te produceren.Dat leer je vanzelf als je regelmatig kampeert...
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 14 juni 2012 @ 16:05:

[...]



Dat leer je vanzelf als je regelmatig kampeert...



Die ene keer dát ik kampeerde met een vriendje (mijn eerste) wilde ik na de seks de tent niet uit om te plassen. Gevolg: zware blaasontsteking. Leuk hoor, als je aan het backpacken bent.



Dus nee, dan leer ik het maar niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer wel rekening te houden met de buren... maar ik heb zelf het helemaal niet door als ik luidruchtig ben! Daarbij kan het mijn vriend niet veel schelen en hij laat mij dus lekker luidruchtig zijn haha.
Alle reacties Link kopieren
Wat een verhalen zeg Hahaha!!



Vannacht was het weer feest, ik hoor zelf "klotsende lichamen" ( weet het even niet te beschrijven) tegen elkaar aanbonken, en dan die piep wat uit het bed komt.

Ik hoor echt letterlijk alles, de bewegingen, het geschreeuw.



Denk dat ik toch deze week maar even een briefje in de brievenbus ga gooien.



Maar zo te lezen zijn er ook genoeg mensen die er maling aan hebben dus of het resultaat zal boeken is een tweede



Het gaat er natuurlijk ook een beetje om wat voor mensen het zijn he, ik heb buren die totaal onverzorgd op straat lopen dus ik heb het idee dat ik het daarom ook wat erger vind. Ze lopen er vies bij en ja sorry, om dan ook nog wakker te worden door JOU? nee sorry dat gaat me te ver
quote:moeilijkenaam schreef op 14 juni 2012 @ 17:20:

Ik probeer wel rekening te houden met de buren... maar ik heb zelf het helemaal niet door als ik luidruchtig ben! Daarbij kan het mijn vriend niet veel schelen en hij laat mij dus lekker luidruchtig zijn haha.

Ik hoop niet dat jij de nieuwe vriendin van mijn buurman bent. Of misschien juist wel. Hoe bedoel je dat je het niet doorhebt dat je geluid maakt? Heb je een brain-shutdown op het moment dat je doosje beroerd wordt? Zit er een directe verbinding tussen je vagijn en je mond waardoor elke stoot omgezet wordt in een geluidsreflex, die wonderbaarlijk door iedereen in het gebouw gehoord wordt behalve door jou? Word je niet hees van dat urenlange gejank op zondag?



Mocht je mijn buurman zijn nieuwe vriendinnetje niet zijn, neem het dan niet te persoonlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:parelschelp schreef op 14 juni 2012 @ 17:29:

Wat een verhalen zeg Hahaha!!



Vannacht was het weer feest, ik hoor zelf "klotsende lichamen" ( weet het even niet te beschrijven) tegen elkaar aanbonken, en dan die piep wat uit het bed komt.

Ik hoor echt letterlijk alles, de bewegingen, het geschreeuw.



Denk dat ik toch deze week maar even een briefje in de brievenbus ga gooien.



Maar zo te lezen zijn er ook genoeg mensen die er maling aan hebben dus of het resultaat zal boeken is een tweede



Het gaat er natuurlijk ook een beetje om wat voor mensen het zijn he, ik heb buren die totaal onverzorgd op straat lopen dus ik heb het idee dat ik het daarom ook wat erger vind. Ze lopen er vies bij en ja sorry, om dan ook nog wakker te worden door JOU? nee sorry dat gaat me te ver Je hebt dus nog niets gedaan? Zet dan je vooroordelen aan de kant over 'onaanspreekbare mensen'.
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 14 juni 2012 @ 17:32:

[...]



Ik hoop niet dat jij de nieuwe vriendin van mijn buurman bent. Of misschien juist wel. Hoe bedoel je dat je het niet doorhebt dat je geluid maakt? Heb je een brain-shutdown op het moment dat je doosje beroerd wordt? Zit er een directe verbinding tussen je vagijn en je mond waardoor elke stoot omgezet wordt in een geluidsreflex, die wonderbaarlijk door iedereen in het gebouw gehoord wordt behalve door jou? Word je niet hees van dat urenlange gejank op zondag?



Mocht je mijn buurman zijn nieuwe vriendinnetje niet zijn, neem het dan niet te persoonlijk!
Alle reacties Link kopieren
nooit mee te maken gehad, wel asociaal
Alle reacties Link kopieren
Haha kadanz.. nee dat ben ik niet hoor. Heb jonge jongens als buren en woon er alweer bijna een jaar. Maar ik heb het niet door nee als ik veel geluid maak, als mijn doosje beroerd word



En het is echt niet zo dat het uren doorgaat, of dat het elke stoot een gil is. Maar ik maak zeker meer geluid dan mijzelf lief is.



Zelfs als ik er echt op let, bijv als we bij mijn ouders(en zusjes dus) logeren dan maak ik soms te veel geluid, dan zorgt vriend wel dat ik zachtjes doe. (kinderen he, als ik buurkindjes zou hebben zou ik het ook weer anders vinden)
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha.



Sommige mensen boeit het gewoon niet, zijn schaamteloos.

Ik vind het meer iets privé, niet iedereen hoeft te horen hoe je het doet toch.



Dusss als er mensen zijn die denken dat het opwindend is voor de buren, NOT. :-D



Wat ik voornamelijk hoor zijn krijsende speenvarkens, een echte afknapper dus!
Alle reacties Link kopieren
Zo, je schaamt je niet om je ouders te laten horen hoe jij seks hebt!



Schaamteloos.
quote:moeilijkenaam schreef op 14 juni 2012 @ 17:52:

Haha kadanz.. nee dat ben ik niet hoor. Heb jonge jongens als buren en woon er alweer bijna een jaar. Maar ik heb het niet door nee als ik veel geluid maak, als mijn doosje beroerd word



En het is echt niet zo dat het uren doorgaat, of dat het elke stoot een gil is. Maar ik maak zeker meer geluid dan mijzelf lief is.



Zelfs als ik er echt op let, bijv als we bij mijn ouders(en zusjes dus) logeren dan maak ik soms te veel geluid, dan zorgt vriend wel dat ik zachtjes doe. (kinderen he, als ik buurkindjes zou hebben zou ik het ook weer anders vinden)

Haha, ok, het had gekund!

Ik ben niet vies van een geluidje hier of daar, seks hebben wel allemaal. Maar die buren van mij zijn echt niet te geloven. De hele zondag gaat het door, het begint 3 uur 's nachts, dan wonderbaarlijk weer om 7 uur, dan om 11 uur, 1400 uur, 1700 uur en nog eventjes om 2200 uur als toetje/afscheid. En dan zeker drie kwartier lang, elke keer. En echt elke stoot vertaalt die vrouw in een aaaaaheeeeeeee.



Aaaaarrgghhh!!
Hoi Kadanz, ik denk dat ik je buurvrouw ben!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven