Geseks van buren, wie ook?!

13-06-2012 20:59 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik woon sinds 8 maanden in een best wel gehorig huis.

Nu is het dus zo dat ik de laatste 3 maanden snachts wakker wordt om het geseks van de buren! Ik vind het gewoon smerig.

Meestal ga ik om 22:00 naar bed, dan begint de bovenbuurvrouw al met haar piepende bed, vind het behoorlijk onsmakelijk.



Vervolgens val ik slaap, Nee, wordt je om 02:00/03:00 wéér wakker, maar dit keer omdat de andere buren bezig zijn.



Seks is heel natuurlijk, en het is zeker lekker, maar om nou 7 dagen in de week wakker te worden door je seksende buren?



Wie heeft hier ook weleens mee te maken gehad?!
Alle reacties Link kopieren
ja, seksende buren. Probleem bekend. Je wilt het gewoon niet horen. En ik weet ook dat het niet vies is maar ik vind het van andere mensen die ongeremde seks hebben (heerlijk voor hun natuurlijk) wel een beetje..tja wat zal ik zeggen, vies om te horen.

Wij hebben ook zulke buren gehad. Stond ik te koken..hoor je weer die gillende kreetjes en gebonk. De eerste paar keer dat we het hoorden keken we elkaar nog lachend aan maar het lachen vergaat je wel na de 100ste keer getuigen zijn van je klaarkomende buurvrouw.

Het grappige vond ik ook dat het hele vrome kerkelijke mensen waren. Maargoed, dat zijn waarschijnlijk vooroordelen om het van die mensen niet te verwachten
Alle reacties Link kopieren
Zouden mijn buren echt nooit seks hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik had ooit een buurmeisje die echt overdreven harde geluiden maakte tijdens de seks. Ze schreeuwde gewoon echt. Op een avond zijn ik en mijn andere buren, die er ook nogal last van hadden, bij haar kamerdeur gaan staan en hebben gewacht tot ze klaar waren, hard geapplaudiseerd en gejuigd. Nooit meer last gehad van haar, en kort daarna verhuisde ze ook
quote:Supersoulfighter schreef op 14 juni 2012 @ 19:09:

Hoi Kadanz, ik denk dat ik je buurvrouw ben!Eén vraag: wát doet buurman allemaal met je? Ik kan er met mijn hoofd niet bij
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 14 juni 2012 @ 16:08:

[...]





Die ene keer dát ik kampeerde met een vriendje (mijn eerste) wilde ik na de seks de tent niet uit om te plassen. Gevolg: zware blaasontsteking. Leuk hoor, als je aan het backpacken bent.

Dus nee, dan leer ik het maar niet. Met condoom seksen, dan heb je dat probleem nooit en ook geen kledderbende in de tent....
Alle reacties Link kopieren
Zopiclon!
Alle reacties Link kopieren
Ik word wel lekker geil van die geluiden!
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden ooit hele luidruchtige buren in een flat. We (niet alleen ik en partner, maar ook andere buren ) hebben ze er eens op aangesproken, maar zij vonden het wel meevallen.



Toen met zijn alleen afgesproken om een oorverdovend applaus inc juichen ect. te geven na de laatste kreun. Dat gedaan en daarna deed het stelletje het wat rustiger aan.



Neuken is best leuk, en er kan wel eens een hard geluidje ontsnappen, maar anderhalf uur lnag 'IK KOM IK KOM IK KOM' gaan roepen is gewoon asociaal



*Ik lag wel eens woedend in bed terug te roepen "Kom dan gvd doos, dan kan de rest ook lekker slapen' , Helaas hoorde ze dat niet omdat ze zoveel herrie maakte dat ze verder niets meer kon horen.
Alle reacties Link kopieren
quote:undereternalstars schreef op 14 juni 2012 @ 19:27:

Ik had ooit een buurmeisje die echt overdreven harde geluiden maakte tijdens de seks. Ze schreeuwde gewoon echt. Op een avond zijn ik en mijn andere buren, die er ook nogal last van hadden, bij haar kamerdeur gaan staan en hebben gewacht tot ze klaar waren, hard geapplaudiseerd en gejuigd. Nooit meer last gehad van haar, en kort daarna verhuisde ze ook





Ah, wij waren niet de enige met het probleem , inc oplossing van juigen en applaus.



Zo zie je maar weer, het werkt echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kampen86 schreef op 13 juni 2012 @ 21:17:

Mijn buren maken ook zoveel lawaai tijdens de seks.

Toen ik er wat van zei, was het antwoord: anders doe je gezellig mee.

Wist niet hoe gauw ik weg moest komen.

Maar overlast heb ik nog steeds. Mijn andere buren klagen er ook over. Maar minder word het niet.Haha. Dit vind ik toch wel de leukste. Geniale reactie.
Op zich kan het wel storend zijn, maar ik hoor het ook weleens van buren. Dat is best een leuk stel. Om eerlijk te zijn windt het me wel op als ik nadenk over hoe hij het haar aan het geven is.

Kan mijn handjes dan ook niet altijd netjes boven de dekens houden als ze weer bezig zijn en ik eens alleen thuis ben.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben geen buren ^^
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 15 juni 2012 @ 11:18:

Op zich kan het wel storend zijn, maar ik hoor het ook weleens van buren. Dat is best een leuk stel. Om eerlijk te zijn windt het me wel op als ik nadenk over hoe hij het haar aan het geven is.

Kan mijn handjes dan ook niet altijd netjes boven de dekens houden als ze weer bezig zijn en ik eens alleen thuis ben.Ik moet er niet aan dénken dat mijn buren mij horen en dan zo... Ieuw.
ik doe er niemand kwaad mee hoor. moeten zij maar minder luid zijn haha. maar als je mijn buurman ziet... dat is toch wel een hunk. zou je misschien ook door van je stoel glijden
Alle reacties Link kopieren
Nou nee hoor Coralie, ik glij van niemand van mijn stoel. Ik heb mezelf gewoon in bedwang.
kan ook. of misschien wordt je er allemaal niet zo snel warm of koud van.



ik voel wel degelijk kriebels als ik een heel aantrekkelijke man zie, maar heb mezelf nog steeds in bedwang dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 15 juni 2012 @ 11:30:

Nou nee hoor Coralie, ik glij van niemand van mijn stoel. Ik heb mezelf gewoon in bedwang.



Gister zei je nog dat je buurvrouw in haar dronken bui jouw seksleven besprak met andere mensen erbij.



Weet je wel wat je zegt?!
Alle reacties Link kopieren
Dat lijkt me wel van een andere orde dan van je stoel glijden.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden in onze vorige woning een stel in de straat wat het altijd volgens mij altijd deed op woensdag en vrijdag .

Rond 23.00 als ik de hond uitliet was het net alsof ze vermoord werd..

Mens wat gillen zeg ...en als je haar man zag .. Tja 2 koppen kleiner , heel klein schriel ventje . Zij was een boom van een vrouw !

Maar waarschijnlijk wist hij het goede knopje wel te vinden !
Alle reacties Link kopieren
Onze buurvrouw kan ook ontzettend kreunen en gillen..en dan vooral overdag,want buurman werkt sávonds..

Ze vergeten dan wel eens de deuren en ramen te sluiten en de hele buurt hoort ze bezig :((

@TO zou idd een briefje door de brievenbus gooien..anoniem..misschien helpt het of idd luid applaudiseren?
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 15 juni 2012 @ 11:18:

Op zich kan het wel storend zijn, maar ik hoor het ook weleens van buren. Dat is best een leuk stel. Om eerlijk te zijn windt het me wel op als ik nadenk over hoe hij het haar aan het geven is.

Kan mijn handjes dan ook niet altijd netjes boven de dekens houden als ze weer bezig zijn en ik eens alleen thuis ben.Beter dat je mijn buur niet bent
Alle reacties Link kopieren
quote:Kampen86 schreef op 13 juni 2012 @ 21:17:

Mijn buren maken ook zoveel lawaai tijdens de seks.

Toen ik er wat van zei, was het antwoord: anders doe je gezellig mee.

Wist niet hoe gauw ik weg moest komen.

Maar overlast heb ik nog steeds. Mijn andere buren klagen er ook over. Maar minder word het niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:frizzy schreef op 14 juni 2012 @ 01:36:

Ik heb ook ooit ergens gewoond waar de seksgeluiden van links, rechts én bovenburen kwamen. Pffff.



Afijn, veel erger is nog dat ik waar ik tegenwoordig woon NOOIT de buren hoor seksen en dacht dat dat wederzijds was. Tot de buurvrouw laatst een wijntje teveel op had en in aanwezigheid van haar vriendin mij vertelde dat ze mij dus wél hoort. En allerlei details uit mijn seksleven begon te bespreken. Ze vond het zelf erg grappig en níks om me voor te schamen, ze zei nog: "Geweldig juist dat je zo'n goed seksleven hebt!". schitterend
Alle reacties Link kopieren
Vannacht was het weer gezellig, 1 keer wakker geworden toen dacht ik bij mezelf, ajoh laat maar gaan. In slaap gevallen en een uur later weer wakker door schreeuwende buuf, toen heb ik maar even heel hard mee gekreund.



Die is goed aangekomen, hoorde de man boos worden en vrouw was gelijk stil.

Klinkt bekend. Alleen hoor ik van mijn huidige bovenbuurman die toch echt een vriendin heeft een heel stuk minder dan van zijn vrijgezelle voorgangster.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven