Geseks van buren, wie ook?!

13-06-2012 20:59 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Ik woon sinds 8 maanden in een best wel gehorig huis.

Nu is het dus zo dat ik de laatste 3 maanden snachts wakker wordt om het geseks van de buren! Ik vind het gewoon smerig.

Meestal ga ik om 22:00 naar bed, dan begint de bovenbuurvrouw al met haar piepende bed, vind het behoorlijk onsmakelijk.



Vervolgens val ik slaap, Nee, wordt je om 02:00/03:00 wéér wakker, maar dit keer omdat de andere buren bezig zijn.



Seks is heel natuurlijk, en het is zeker lekker, maar om nou 7 dagen in de week wakker te worden door je seksende buren?



Wie heeft hier ook weleens mee te maken gehad?!
Het bed van mijn buren piepte ook gruwelijk als ze bezig waren.



Ik heb het gewoon gezegd , ze hebben het bed iets verschoven en de piep is er uit .

Daarna nog gevraagd of ik nog iets hoorde, maar dat is niet het geval, dus het probleem was opgelost.
Als seksende buren zulke krakende en piepende bedden hebben, dan geef je ze toch gewoon een keertje een flesje smeerolie?

En als zij zelf ook veel hard kreunt en piept ook nog een flesje voor haar erbij? Het lijkt mij dat de boodschap dan wel goed overkomt.
Het is lang niet altijd alleen maar een piepend bed dat je van de buren kan horen hoor.
Alle reacties Link kopieren
http://www.geenstijl.nl/m ... hter_neuken.html#comments



Voorbeeldbrief :

Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
quote:lunchboxbomb schreef op 07 juli 2012 @ 13:03:

Het is lang niet altijd alleen maar een piepend bed dat je van de buren kan horen hoor.Hier horen we geen gepiep maar wel gekreun en gehijg en soms zelfs geschreeuw en zelfs de kutscheetjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 11 augustus 2012 @ 10:55:

[...]



Hier horen we geen gepiep maar wel gekreun en gehijg en soms zelfs geschreeuw en zelfs de kutscheetjes!Wat doe je dan ook bij je buren in de slaapkamer als ze sex hebben..
quote:b-100 schreef op 11 augustus 2012 @ 11:22:

[...]





Wat doe je dan ook bij je buren in de slaapkamer als ze sex hebben..Volgens mij heb je dit topic niet begrepen!
Alle reacties Link kopieren
quote:kadanz schreef op 11 augustus 2012 @ 11:27:

[...]



Volgens mij heb je dit topic niet begrepen!Enof ik het heb begrepen, maar als jij de kutscheten van je buurvrouw al hoort, heb je dan wel muren in je huis.
Ik verzin het niet beste b-100.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet wie het dan wel verzonnen heeft, maar geloofwaardig is het niet.
-
Tsja..



Is het ooit in je opgekomen dat het geluid ook door de deuren kan komen als je in een moderne flatgebouw woont? En dat de ventilatiekokers ook goede geleiders zijn van specifieke geluidjes? Ik hoor ze bijvoorbeeld nooit praten, maar haar gekreun juist weer wel. Ik snap echt niet dat je me hier voor leugenaar zit uit te maken.
Alle reacties Link kopieren
Om een verdere verzuring van onze maatschappij tegen te gaan, raad ik aan dat iedereen die geen interactie met buren kan verdragen, ergens gaat wonen waar er geen directe buren zijn.



Als je met velen gaat samenhokken in simpele gebouwen, hoor je nu eenmaal dingen van elkaar. Water dat loopt, wc die doorgetrokken wordt, iemand die op de wc zit, muziek, tv, roepen, enz. Kan je daar niet mee om : ergens alleen gaan wonen. Kan je geen huis alleen betalen of vinden : leer dan samenleven.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Mijn fwb woont bij z'n broer, slaapkamers naast elkaar dus hij kan zo af en toe meegenieten, zeker als we een wijntje op hebben en het me wel eens helemaal ontgaat dat hij er naast ligt.. Daarna durf ik hem ook een paar weken niet onder ogen te komen, schaam schaam!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor weinig van mijn buren, alleen van een buurventje van vier maar die doet nog niet aan seks voorzover ik weet. Op een andere verdieping is wel iemand die iedere nacht het genoegen heeft de buurvrouw te horen gillen. Dat vertelde hij tijdens een VvE vergadering, al dan niet per ongeluk, dus bijna iedereen weet nu dat X en Y een uitstekend seksleven hebben.
verba volant, scripta manent.
Maar al die mensen die klagen over onder of bovenburen: jullie zijn toch niet gedwongen op die etage te gaan wonen? Je had ook gewoon ergens kunnen gaan wonen met goede vloeren en muren?
quote:knoefelbeer schreef op 26 november 2014 @ 20:42:

Maar al die mensen die klagen over onder of bovenburen: jullie zijn toch niet gedwongen op die etage te gaan wonen? Je had ook gewoon ergens kunnen gaan wonen met goede vloeren en muren?





Anders zoek jij even naar een leuke appartement in Amsterdam/Utrecht/Andere oude stad, met goede vloeren en muren (want dat is toch de eerste eis van iedereen?!!?)

Wel graag binnen budget hè!
Nog los van het feit dat het best lastig te checken is tijdens een bezichtiging.
quote:lenepeen schreef op 26 november 2014 @ 20:48:

[...]







Anders zoek jij even naar een leuke appartement in Amsterdam/Utrecht/Andere oude stad, met goede vloeren en muren (want dat is toch de eerste eis van iedereen?!!?)

Wel graag binnen budget hè!Kwestie van daar niet gaan wonen...
Alle reacties Link kopieren
Knoefelbeer, zo makkelijk is het natuurlijk niet.



Wij horen onze onderburen heeeeel af en toe. Toen ik daar net kwam wonen was het een stuk heftiger. Dat hebben we toen ook wel even duidelijk gemaakt aan onze onderburen, of ze svp wat zachter konden doen tijdens de seks.

Maar nu ben ik zelf ook niet zo heel stil en heb ik geen idee wat onze buren nu horen.
quote:knoefelbeer schreef op 26 november 2014 @ 21:08:

[...]



Kwestie van daar niet gaan wonen...Oh shit, nu kunnen we en masse niet in de stad gaan wonen, terwijl daar 90% van de banen zijn. En dat alleen maar omdat we goede vloeren en muren willen! Pfff, even realistisch denken aub.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van keihard n**ken en heerlijk geil gekreun, maar ik houd wel degelijk rekening met mijn buren. In gehorige huizen je heel vaak op onmogelijke tijdstippen compleet laten gaan is gewoon superasociaal! Ik heb het een keer meegemaakt dat een bed zo hard kraakte alsof er een oude paardekar door m'n slaapkamer reed. Het gekreun erbij zo af en toe wilde ik best voor lief nemen. Maar als je dan niets aan je bed doet ben je gewoon een ontzettende tokkie. Als het een keer gebeurt kun je er nog om lachen. Maar als je compleet schijt aan je buren hebt en hun bezoek en kinderen dan kom ik persoonlijk je mond dichtplakken. Ik heb die keer toen keihard geschreeuwd dat ze een nieuw nest moesten kopen. "Fokking Idioten!!!" Nooit meer wat gehoord en volgens mij zijn ze daarna ook impotent en frigide geworden.
als je gelijk zo gaat schreeuwen Ohboy, dan ben je zelf een tokkie.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook een schreeuwer ben in bed,zomers doen we alle ramen potdicht want ik weet dat iedereen me dan kan horen.Gelukkig hebben we maar aan 1 kant een buurman die haast nooit thuis is. Het is moeilijk om je in te houden als je ligt klaar te komen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven