Getrouwde man heeft sex met mannen

19-05-2011 09:15 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste onderwerp hier op het forum dus een korte introductie is op zijn plaats: ik ben F., een man van 32 jaar. Getrouwd met een fantastische vrouw en we hebben twee dochtertjes van 4 en 7.



Nu mijn verhaal. Ik hou van sex. Sex met vrouwen vind ik het fijnste maar sex met mannen vind ik ook fijn. Ik zou nooit een relatie willen met een man (ik ben dus niet echt bisexueel) maar ik kan genieten van sex met een man. Met mijn vrouw heb ik al meerdere malen triosex gehad met bi-mannen waarbij iedereen van elkaar genoot. Ook bezoeken we parenclubs maar daar komt het, op een enkele uitzondering na, nooit tot sex met mannen.



Ik heb prima sex met mijn vrouw al kan het naar mijn mening wel iets vaker. We hebben gemiddeld eens per week sex. En er zijn weken dat ik naast die ene keer nog wel een keer wil. Maar mijn vrouw heeft aan eens per week genoeg. Het is in onze relatie niet echt een probleem maar soms steekt het de kop wel eens op als ik zin heb en zij niet. Dan merk ik dat ik daar wel eens van baal. Maar er komen dan geen ruzies uit voort, ik ben dan wel even wat chagrijnig.



Nu mijn biecht: ik bezoek sinds ik een jaar of 18 ben sexbioskopen. Toen ik vrijgezel was gebeurde dat eens per maand. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik daar mee gestopt maar na enige tijd (zo'n 3 jaar) begon het toch weer te kriebelen en tot op de dag van vandaag kom ik nog wel eens in zo'n bioskoop. Dat zal zo' 5 a 6 keer per jaar zijn.



Ik heb daar dan sex met mannen. Om het beestje bij de naam te noemen: ik pijp mannen en laat ze soms ook in mijn mond klaarkomen. Zonder te slikken overigens. Verder neuk ik heeeel af en toe ook mannen, ik laat me niet neuken. Daar houdt ik niet van en doe ik ook nooit. De gevoelens die ik dan heb, behalve de lust, zijn onderdanig. Ik geniet als ik handelingen "moet" verrichten van andere mannen. Knijpen en tegen mijn geslachtsdeel en ballen geslagen worden vind ik heerlijk. Ik geniet er van om naakt in zon'n bios op mijn knieën te zitten en meerdere mannen oraal te verwennen tot ze klaarkomen. In de loop der tijd ben ik ook wel met mannen naar huis geweest en ook heb ik een tijdje contact gehad met een homostel waar ik thuis kwam.



Bij mannen thuis kan ik me dan helemaal laten gaan. Als ik bij mannen thuis kom, loop ik daar helemaal naakt rond en doe precies wat de man of mannen willen. Ook laat ik bv over me heen urineren en komen de mannen over me heen klaar. Ik vind dat erg lekker en geniet er zeer van.



Mijn ultieme fantasie is door een groep mannen gebruikt te worden. Ik pijp ze dan klaar en ze komen over me heen en urineren over me heen.



Nu mijn vragen:



-ik vraag me af waarom ik sex met mannen wil. Is het puur omdat ik sex met mannen ook lekker vind of is het omdat ik daar mijn gevoel van onderdanigheid kan ervaren. Ik heb mijn wensen van onderdanigheid nooit met mijn vrouw besproken omdat ik die rol met een vrouw niet zoek. Ik voel me pas onderdanig las een man zijn geslacht in mijn mond duwt en ik hem moet pijpen. Een vrouw die me dwingt haar te beffen is niet wat ik zoek. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, maar niet onder dwang. Dat voegt voor mij niks toe.

-als ik weer eens een avond naar een zexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Ergens vermoed ik dat ik een soort verlsavingsverschijnselen heb. Maar dat vind ik te zwaar en klink me te serieus in de oren. Ik wil daar dus (nog) niet aan. Ik heb ook het idee dat ik die drang naar sex met mannen en de onderdanigheid wel in de hand heb en er ieder moment mee kan stoppen als ik het echt wil. Maar is dat wel zo? Kan ik er wel mee stoppen? Of moet ik me af vragen of ik wel echt wil stoppen. Het is toch een deel van mij en dat deel kan ik niet ontkennen of uit de weg gaan.



Wat kan ik aan mijn situatie doen? Moet ik er iets aan doen? Moet ik het bespreken met mijn vrouw? Moet ik hulp zoeken, misschien buiten haar medeweten en hopen dat ik er vanaf kom zonder dat zij het hoeft te weten? Bij wie kan ik terecht met mijn "probleem"?



Ik hoop dat ik hier wat nuttige adviezen kan krijgen want ik weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht kan met mijn verhaal. De huisarts durf ik niet. De drempel vind ik te hoog. Mijn vrouw en ik kennen hem goed en zien hem ook prive regelmatig. Ik zou me dan geen houding weten te geven als hij er van weet en mijn vrouw niet. Bovendien durf ik hem ook niet op te biechten wat ik met mannen allemaal doe.



Alvast bedankt



F.
Alle reacties Link kopieren
quote:klaverjas schreef op 19 mei 2011 @ 09:31:

Heb jij enig idee aan welke ziektes jij je vrouw en je kinderen blootstelt?quote:Flowerfield schreef op 19 mei 2011 @ 09:32:

Wat de rest ook al zegt dus. Denk maar eens eerst aan de veiligheid van je vrouw en kinderen. En laat je testen!Sorry maar hoe kan hij zijn kinderen besmetten behalve dan op hele onwettige en afkeurenswaardige scenarios?
Alle reacties Link kopieren
@evy doe mij maar thee! Iemand koekje erbij?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
quote:toydinky schreef op 19 mei 2011 @ 09:36:

eigelijk geloof ik niks van dit verhaal,je doet dit alleen om reacties uit te lokken.Ik ook niet.. veel te uitgebreid
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 19 mei 2011 @ 09:33:

Ik zit er ineens aan te denken hoe ik zou reageren, als ik er achter zou komen dat mijn man dat allemaal doet.Nou, ik hoef daar niet over na te denken, ik wéét het. Ik zou sowieso geen biseksuele man willen...
Geen advies, ik ben wel heel blij dat jij mijn man niet bent.



Ik heb jaren werkgerelateerd in de homoscene vertoefd en daar ging en gaat niet alles even zorgvuldig en veilig.
quote:GiB schreef op 19 mei 2011 @ 09:51:

[...]





[...]



Sorry maar hoe kan hij zijn kinderen besmetten behalve dan op hele onwettige en afkeurenswaardige scenarios?Vind jij het een smakelijk idee dat papa-met-zijn-(misschien wel)soa-zaadmuil de kindertjes 's nachts welterusten kust?
Alle reacties Link kopieren
Het eerste wat in mijn hoofd opkomt:

je neemt erg veel gezondheidsrisico's. Dat je dat risico voor jezelf wilt nemen is 1. Maar je vrouw kiest hier niet voor en dit risico kan je niet maken tov je vrouw! Je zult haar maar besmetten met het 1 of ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:GiB schreef op 19 mei 2011 @ 09:51:

[...]





[...]



Sorry maar hoe kan hij zijn kinderen besmetten behalve dan op hele onwettige en afkeurenswaardige scenarios?



Hepatitis B kun je op onschuldige manieren doorgeven. Genitale herpes kun je ook op andere plekken op je lijf krijgen, je mond bijv.



En aangezien het vast een vader zal zijn die zijn kinderen een welterusten kus geeft na zijn escapades in de bioscoop kan hij zomaar z'n kinderen ziek maken.
Hetero's vrijen zelf ook heel onveilig.

Vreemdgaan zonder beveiliging is voor zowel he's, ho's en bi's dom. Gewoon nooit doen.



Sowieso seks hebben met een nieuw iemand, als je je nog niet hebt laten testen (ja, ik heb dat gedaan toen ik verloofd raakte met mijn man), is niet slim.
Alle reacties Link kopieren
Lekker bezig hoor kerel, het leven van je vrouw en van je kinderen verwoest op moment dat er iemand achter komt wat je doet.



Je verdient echt een ongenadige portie klappen. idioot dat je bent.
quote:Nastik schreef op 19 mei 2011 @ 09:55:

[...]





Vind jij het een smakelijk idee dat papa-met-zijn-(misschien wel)soa-zaadmuil de kindertjes 's nachts welterusten kust?



Worden ze daar ziek van dan?

Je kunt afkeuren wat TO doet maar hij kan nog wel veel van zijn kinderen houden natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:klaverjas schreef op 19 mei 2011 @ 09:58:

[...]





Hepatitis B kun je op onschuldige manieren doorgeven. Genitale herpes kun je ook op andere plekken op je lijf krijgen, je mond bijv.



En aangezien het vast een vader zal zijn die zijn kinderen een welterusten kus geeft na zijn escapades in de bioscoop kan hij zomaar z'n kinderen ziek maken.oh ok ... nou, weer wat geleerd zullen we maar zeggen.
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 10:00:

[...]





Worden ze daar ziek van dan?

Je kunt afkeuren wat TO doet maar hij kan nog wel veel van zijn kinderen houden natuurlijk.Van een fikse koortslip kunnen kleine mensen best ziek worden. En dat houden van, tja, ik weet niet hoor. Misschien is TO wel gewoon "ziek", dat kan. Maar ik vind niet dat hij op een zorgvuldige manier met de liefde omgaat. Hij zet behoorlijk wat op het spel.
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 09:58:

Hetero's vrijen zelf ook heel onveilig.

Vreemdgaan zonder beveiliging is voor zowel he's, ho's en bi's dom. Gewoon nooit doen.



Sowieso seks hebben met een nieuw iemand, als je je nog niet hebt laten testen (ja, ik heb dat gedaan toen ik verloofd raakte met mijn man), is niet slim.







Mocht het ooit door een speling van het noodlot gebeuren dat ik een andere man zou krijgen, dan zou ik exact hetzelfde doen.
Sorry maar ik vind zijn sexdrive echt losstaan van zijn vaderliefde.

Dat hij zijn vrouw in moet lichten, al is het maar uit naam van de liefde en het respect wat hij voor haar heeft staat als een paal boven water maar dat hij niet van zijn kinderen zou houden omdat hij vreemdgaat met mannen, dat vind ik echt je reinste flauwekul.



Dan zouden alle vreemdgaande mannen en vrouwen ook niet van hun kinderen houden, nah, dat gelooft toch niemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 10:05:

Sorry maar ik vind zijn sexdrive echt losstaan van zijn vaderliefde.

Dat hij zijn vrouw in moet lichten, al is het maar uit naam van de liefde en het respect wat hij voor haar heeft staat als een paal boven water maar dat hij niet van zijn kinderen zou houden omdat hij vreemdgaat met mannen, dat vind ik echt je reinste flauwekul.



Dan zouden alle vreemdgaande mannen en vrouwen ook niet van hun kinderen houden, nah, dat gelooft toch niemand?



Nee, ik geloof ook absoluut dat een vader van zijn kinderen houdt, een seksleven staat los van zijn vaderliefde.



Maar hij kan ze toch echt ziekmaken door zijn onverantwoordelijke gedrag.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt zover.



Die Rutgerstichting vind ik een goed voorstel. Ik ga dat zeker doen.



Excuus voor de wat expliciete beschrijving. Maar zoals gezegd is dit ook een biecht. Ik wilde ten eerste kwijt wat ik allemaal doe en ten tweede dacht ik vantevoren (en dat klopt ook wel): als ik het teruglees word ik me er nog meer van bewust dat ik fout zit en er wat aan moet doen.



Alle veroordelingen zijn terecht. Ik weet heel goed dat ik verkeerd bezig ben. Maar ik heb soms een moment van erge zwakte en dan geef ik er toch weer aan toe. Geen excuus, wel een reden.
Alle reacties Link kopieren
ieuw... wat een verhaal.
Alle reacties Link kopieren
quote:domkop schreef op 19 mei 2011 @ 10:07:

Bedankt zover.



Die Rutgerstichting vind ik een goed voorstel. Ik ga dat zeker doen.



Excuus voor de wat expliciete beschrijving. Maar zoals gezegd is dit ook een biecht. Ik wilde ten eerste kwijt wat ik allemaal doe en ten tweede dacht ik vantevoren (en dat klopt ook wel): als ik het teruglees word ik me er nog meer van bewust dat ik fout zit en er wat aan moet doen.



Alle veroordelingen zijn terecht. Ik weet heel goed dat ik verkeerd bezig ben. Maar ik heb soms een moment van erge zwakte en dan geef ik er toch weer aan toe. Geen excuus, wel een reden.



Je vrouw inlichten is ook een goede.



Je kunt haar ziek hebben gemaakt. Besef je dat wel?
Alle reacties Link kopieren
misschien moet je ook eens kijken op de site van gertjan van zessen.
wij slapen nooit.
quote:eleonora schreef op 19 mei 2011 @ 10:05:

Sorry maar ik vind zijn sexdrive echt losstaan van zijn vaderliefde.

Dat hij zijn vrouw in moet lichten, al is het maar uit naam van de liefde en het respect wat hij voor haar heeft staat als een paal boven water maar dat hij niet van zijn kinderen zou houden omdat hij vreemdgaat met mannen, dat vind ik echt je reinste flauwekul.



Dan zouden alle vreemdgaande mannen en vrouwen ook niet van hun kinderen houden, nah, dat gelooft toch niemand?



Snap ik.



Maar, hij steekt wel piemels in zijn mond, onveilig en willekeurig, en je maakt mij niet wijs dat je je kindje nooit een kus geeft.



Je kunt hele vieze en besmettelijke dingen in je mond krijgen. Ik weet niet.



Denk ook niet dat dit mijn topic is, ik vind het zo vreselijk goor. Ik kan er niks mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:summercocktail schreef op 19 mei 2011 @ 09:53:

[...]





Ik ook niet.. veel te uitgebreidGeloof ook niks van dit hele verhaal...
Het is dat stiekeme en achterbakse dat het hem doet. Zijn vrouw heeft hier geen keuze in en moet het allemaal maar over zich heen laten komen, met alle gevolgen van dien. Ik snap dan ook niet dat hier het woord liefde is gevallen. Als je echt van iemand houdt, dan stel je die geliefde toch niet bloot aan zoveel risico's?

Dat is dus elke keer weer hetgeen dat ik niet snap.Je wilt toch alleen maar het allerbeste voor degene waar je van houdt, of ben ik nou naïef?
Alle reacties Link kopieren
.
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
quote:domkop schreef op 19 mei 2011 @ 10:07:

Bedankt zover.



Die Rutgerstichting vind ik een goed voorstel. Ik ga dat zeker doen.



Excuus voor de wat expliciete beschrijving. Maar zoals gezegd is dit ook een biecht. Ik wilde ten eerste kwijt wat ik allemaal doe en ten tweede dacht ik vantevoren (en dat klopt ook wel): als ik het teruglees word ik me er nog meer van bewust dat ik fout zit en er wat aan moet doen.



Alle veroordelingen zijn terecht. Ik weet heel goed dat ik verkeerd bezig ben. Maar ik heb soms een moment van erge zwakte en dan geef ik er toch weer aan toe. Geen excuus, wel een reden.



Moet je horen lieve schat, in tegenstelling tot anderen vind ik het helemaal niet goor of zo wat je doet. Het is seks en in seks is op zich niks vies, als het maar schoon is. En als het niet schoon is, als in hygiënisch, dan is het nog je eigen zaak. Maar 'gezond', potverdomme jongen, dát is wél belangrijk hoor.

Niet alleen voor jou maar ook voor je vrouw, die van niks weet.



Je zult een keuze moeten maken denk ik. Je vrouw er bij betrekken en jullie moeten je laten testen.

Het is de vraag welke uitwerking dit gaat hebben op je relatie. Stel dat ze het je vergeeft, dan nog zul je moeten kiezen. Vreemdgaan (stiekem) en dat veilig doen, vreemdgaan (openlijk) en dat veilig doen, of het vreemdgaan afzweren en in geval van trio's, veilig vrijen.



Er staat je dus iets te doen, en één van die dingen is een test doen en je vrouw ook. Hoe dan ook.

Heel moeilijk, dat besef ik, geloof me, maar je kúnt eigenlijk niet anders. Wat vind jij?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven