Getrouwde man heeft sex met mannen

19-05-2011 09:15 589 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is mijn eerste onderwerp hier op het forum dus een korte introductie is op zijn plaats: ik ben F., een man van 32 jaar. Getrouwd met een fantastische vrouw en we hebben twee dochtertjes van 4 en 7.



Nu mijn verhaal. Ik hou van sex. Sex met vrouwen vind ik het fijnste maar sex met mannen vind ik ook fijn. Ik zou nooit een relatie willen met een man (ik ben dus niet echt bisexueel) maar ik kan genieten van sex met een man. Met mijn vrouw heb ik al meerdere malen triosex gehad met bi-mannen waarbij iedereen van elkaar genoot. Ook bezoeken we parenclubs maar daar komt het, op een enkele uitzondering na, nooit tot sex met mannen.



Ik heb prima sex met mijn vrouw al kan het naar mijn mening wel iets vaker. We hebben gemiddeld eens per week sex. En er zijn weken dat ik naast die ene keer nog wel een keer wil. Maar mijn vrouw heeft aan eens per week genoeg. Het is in onze relatie niet echt een probleem maar soms steekt het de kop wel eens op als ik zin heb en zij niet. Dan merk ik dat ik daar wel eens van baal. Maar er komen dan geen ruzies uit voort, ik ben dan wel even wat chagrijnig.



Nu mijn biecht: ik bezoek sinds ik een jaar of 18 ben sexbioskopen. Toen ik vrijgezel was gebeurde dat eens per maand. Toen ik mijn vrouw leerde kennen ben ik daar mee gestopt maar na enige tijd (zo'n 3 jaar) begon het toch weer te kriebelen en tot op de dag van vandaag kom ik nog wel eens in zo'n bioskoop. Dat zal zo' 5 a 6 keer per jaar zijn.



Ik heb daar dan sex met mannen. Om het beestje bij de naam te noemen: ik pijp mannen en laat ze soms ook in mijn mond klaarkomen. Zonder te slikken overigens. Verder neuk ik heeeel af en toe ook mannen, ik laat me niet neuken. Daar houdt ik niet van en doe ik ook nooit. De gevoelens die ik dan heb, behalve de lust, zijn onderdanig. Ik geniet als ik handelingen "moet" verrichten van andere mannen. Knijpen en tegen mijn geslachtsdeel en ballen geslagen worden vind ik heerlijk. Ik geniet er van om naakt in zon'n bios op mijn knieën te zitten en meerdere mannen oraal te verwennen tot ze klaarkomen. In de loop der tijd ben ik ook wel met mannen naar huis geweest en ook heb ik een tijdje contact gehad met een homostel waar ik thuis kwam.



Bij mannen thuis kan ik me dan helemaal laten gaan. Als ik bij mannen thuis kom, loop ik daar helemaal naakt rond en doe precies wat de man of mannen willen. Ook laat ik bv over me heen urineren en komen de mannen over me heen klaar. Ik vind dat erg lekker en geniet er zeer van.



Mijn ultieme fantasie is door een groep mannen gebruikt te worden. Ik pijp ze dan klaar en ze komen over me heen en urineren over me heen.



Nu mijn vragen:



-ik vraag me af waarom ik sex met mannen wil. Is het puur omdat ik sex met mannen ook lekker vind of is het omdat ik daar mijn gevoel van onderdanigheid kan ervaren. Ik heb mijn wensen van onderdanigheid nooit met mijn vrouw besproken omdat ik die rol met een vrouw niet zoek. Ik voel me pas onderdanig las een man zijn geslacht in mijn mond duwt en ik hem moet pijpen. Een vrouw die me dwingt haar te beffen is niet wat ik zoek. Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen, maar niet onder dwang. Dat voegt voor mij niks toe.

-als ik weer eens een avond naar een zexbios ben geweest heb ik altijd spijt. Niet van wat ik heb gedaan of dat ik er van heb genoten maar het feit dat ik niet eerlijk ben tegen mijn vrouw zit me wel erg dwars. Ik neem me dan ook altijd voor nooit meer te gaan. Maar na een tijdje begint het toch weer te kriebelen en als dat maar erg genoeg wordt ga ik toch weer naar een sexbios.



Ergens vermoed ik dat ik een soort verlsavingsverschijnselen heb. Maar dat vind ik te zwaar en klink me te serieus in de oren. Ik wil daar dus (nog) niet aan. Ik heb ook het idee dat ik die drang naar sex met mannen en de onderdanigheid wel in de hand heb en er ieder moment mee kan stoppen als ik het echt wil. Maar is dat wel zo? Kan ik er wel mee stoppen? Of moet ik me af vragen of ik wel echt wil stoppen. Het is toch een deel van mij en dat deel kan ik niet ontkennen of uit de weg gaan.



Wat kan ik aan mijn situatie doen? Moet ik er iets aan doen? Moet ik het bespreken met mijn vrouw? Moet ik hulp zoeken, misschien buiten haar medeweten en hopen dat ik er vanaf kom zonder dat zij het hoeft te weten? Bij wie kan ik terecht met mijn "probleem"?



Ik hoop dat ik hier wat nuttige adviezen kan krijgen want ik weet eerlijk gezegd niet waar ik terecht kan met mijn verhaal. De huisarts durf ik niet. De drempel vind ik te hoog. Mijn vrouw en ik kennen hem goed en zien hem ook prive regelmatig. Ik zou me dan geen houding weten te geven als hij er van weet en mijn vrouw niet. Bovendien durf ik hem ook niet op te biechten wat ik met mannen allemaal doe.



Alvast bedankt



F.
Alle reacties Link kopieren
Nou nou nou, nietdoen...

Ik oordeel allesbehalve mild over TO, maar die post van jou gaat mij toch ook een brug te ver.
Alle reacties Link kopieren
vindt ervan wat je wilt, dit is mijn mening en die past misschien niet in jullie straatje... pech gehad.



ben je het niet eens met mijn manier van meningsuiting sla je mijn post toch lekker over? simpel
Alle reacties Link kopieren
quote:nietdoen schreef op 01 juni 2011 @ 22:20:

vindt ervan wat je wilt, dit is mijn mening en die past misschien niet in jullie straatje... pech gehad.

En van de reacties die op jouw mening komen kun jij ook weer vinden wat je wil, maar dit is nog altijd een forum. Waar mensen op elkaar reageren. En nu dus ook op jou. Past dat niet in je straatje? Pech gehad.



quote:ben je het niet eens met mijn manier van meningsuiting sla je mijn post toch lekker over? simpelMijn mening níet geven omdat die haaks op de jouwe staat? Eh... waarom zou ik?
Alle reacties Link kopieren
Zoals gezegd, ik oordeel alles behalve mild (lees: keihard) over TO. Maar jouw manier van reageren vind ik alsnog onbeschoft.
Alle reacties Link kopieren
quote:nietdoen schreef op 01 juni 2011 @ 20:38:

Gatverdamme, dat is het eerste wat bij mij opkomt na dit hele topic te hebben gelezen. En we weten allemaal dat dit geen uitzondering is en dat er naast Domkop duizenden, zoniet meer mannen en vrouwen rondlopen met dezelfde smerige daden.Even voor je verbeterd.
Alle reacties Link kopieren
@nietdoen: als dit jouw stijl van communiceren is als iets je niet aanstaat, begrijp ik wel dat jouw vriend zijn tattoo stiekem liet zetten. Mens, wat ga jij onbenullig tekeer.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
we gaan hier geen ruzie maken toch? iedereen zal zijn mening er over hebben ,mijn exvriend vertelde eerst ook voorzichtig dat hij bi is .ok kan ik nog mee leven maar toen ik hoorde dat ze op een rijtje op hun beurt wachten werd ik toch ook misselijk hoor .ik laat iedereen in zijn waarde maar jullie zijn het daar toch wel mee eens dat het dan wel echt smerig word.

domkopje je huwelijk is er nu aan maar ik weet niet of het gaat helpen maar zou je toch geen hulp zoeken ?of wil je je leven zo verder gaan?
Alle reacties Link kopieren
Waarom nou weer smerig? Dat begrijp ik oprecht niet. Net zo min als ik begrijp wat er leuk aan is om to hier alleen maar af te komen zeiken, want dat is waar ik enigszins pissig op reageerde. To vind het blijkbaar niet smerig, anders deed hij het niet.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Alle reacties Link kopieren
Uitslagen van de testen zijn nu bekend.



Afgelopen week weer veel gepraat met mijn vrouw. Over haar gevoelens. Ik ben haar, zegt ze zelf, wel tot steun. Dat vind ik wel fijn. Ik kan tenminste nog iets voor haar doen.



Onze relatie is definitief voorbij. Ik kan niet met haar verder. Zij wil niet met mij verder. Daar ben ik ergens wel tevreden mee. Het voelt nu niet alsof ik er tegen haar zin in de steek laat. Zij wil niet meer met mij verder. Ze wil wel mijn steun en die geef ik haar. Verder wil ze een zo goed mogelijk contact tussen ons ivm de kinderen.



We zijn voor een huis aan het kijken voor mijn vrouw en kinderen. Een flink stuk weg van waar we nu wonen. Ik ga ook voor een ander huis kijken, ver hier vandaan en ook een flink stuk van mijn vrouw en kinderen vandaan.



Afgelopen donderdag heb ik haar een prachtig en peperduur horloge gegeven. Ik weet ook niet waarom. Ik voelde die drang. Niet om het goed te maken of wat dan ook. Ze vond het in ieder geval prachtig. Ze vroeg ook waarom ik het gaf. Ik wist het antwoord niet. Ik ga haar nog meer geven. Een mooi huis zonder hypotheek, een mooie auto, kleren, ik richt het huis voor haar in. Het maag haar en de kinderen aan niets ontbreken.



Tot nu toe ook geen enkele drang gevoeld om weer naar een sexbios te gaan. Ook geen behoefte aan sex met mannen. Gelukkig maar. Ik wil dat achter me laten.



Ik voel me nog steeds beroerd. Kan het eigenlijk niet bevatten. Ben nu alleen, huwelijk kapot. Geen fijne gevoelens meer. Hoe heb ik het kunnen doen? Zie het nut van het leven niet meer. Waarom ben ik zo? Ik ben een slappeling. Ik walg van mezelf. Ik ben vies, oneerlijk, slecht.
Alle reacties Link kopieren
Familie, vrienden en collega's weten het ook. Heb mijn baan opgezegd. Ik wil alles achter me laten en opnieuw proberen te beginnen. Misschien ga ik wel naar het buitenland. Al zal ik dan mijn kinderen missen en kan ik mijn vrouw niet steunen als ze dat wil. Moeilijk. Geen overhaaste beslissingen nemen nu.
Alle reacties Link kopieren
En hier wordt het voor mij Echt ongeloofwaardig. Huis voor vrouw en kinderen ver weg van waar jullie nu wonen? Leuk voor de kids, papa weg, vriendjes en vertrouwde omgeving ook weg. Strak plan maar niet heus.

Hypotheekvrij huis voor je vrouw en zelf je baan opzeggen en overwegen naar het buitenland te gaan. Of je hebt last van liggende gelden (in dat geval heb ik nog wel 'n rekeningnummer voor je), of je bent echt helemaal van het padje af of je bent een trol. Heb je heel lang het voordeel van de twijfel gegeven maar ben daar nu wel mee klaar eigenlijk.
quote:domkop schreef op 04 juni 2011 @ 17:00:

[...]Ik voel me nog steeds beroerd.



Lijkt me heel vanzelfsprekend.



quote:Kan het eigenlijk niet bevatten. Ben nu alleen, huwelijk kapot. Geen fijne gevoelens meer. Hoe heb ik het kunnen doen? Zie het nut van het leven niet meer. Waarom ben ik zo? Ik ben een slappeling. Ik walg van mezelf. Ik ben vies, oneerlijk, slecht.Tja. Kan zijn. Maar die martelaarshouding roept geen sympathie op natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Veronicas schreef op 04 juni 2011 @ 19:25:

En hier wordt het voor mij Echt ongeloofwaardig. Huis voor vrouw en kinderen ver weg van waar jullie nu wonen? Leuk voor de kids, papa weg, vriendjes en vertrouwde omgeving ook weg. Strak plan maar niet heus.

Hypotheekvrij huis voor je vrouw en zelf je baan opzeggen en overwegen naar het buitenland te gaan. Of je hebt last van liggende gelden (in dat geval heb ik nog wel 'n rekeningnummer voor je), of je bent echt helemaal van het padje af of je bent een trol. Heb je heel lang het voordeel van de twijfel gegeven maar ben daar nu wel mee klaar eigenlijk.Er reageerde al geen kip meer, en dat zeg wel genoeg Veronicas. Ben het helemaal eens met jouw posting!
Alle reacties Link kopieren
Domkop,ik wilde je een priveberichtje sturen maar heb geen idee hoe dat hier moet....





ik heb al eerder aangegeven dat je verhaal herkenbaar is omdat mijn man ook sex had met andere mannen,ben hier zelf achter moeten komen en gaf je als advies om het op te biechten aan je vrouw voor ze er zelf achter kwam.

Dit heb je schijnbaar gedaan wat ik erg knap vind maar ik kan me haar reactie heeeeel goed begrijpen.

Wat ik wel vind is dat je wel heel erg in de slachtofferrol bent gekropen,waarom?wat los je hier mee op?

Mijn man deed dit ook en daardoor kreeg ik nog meer afkeer tegen hem,wees een vent en draag dit als een vent..



Ik heb toen de keuze gemaakt om bij mijn partner te blijven en hem naar therapy te sturen,ook al vond hij dat dit niet nodig was toch heb ik hem hier toe gedwongen.

Ik heb het idee dat het heeft geholpen maar vertrouwen doe ik hem nooit meer,ook hij beweerde dat ie geen homo was maar iedere keer als hij nu naar andere mannen kijkt dan neemt mijn wantrouwen toe,ik ben er dan ook van overtuigd dat hij vroeg of laat toch gaat bekennen om ook op mannen te vallen omdat ik me gewoon niet voor kan stellen dat mannen sex hebben met andere mannen als ze niets voor dat geslacht voelen...
Alle reacties Link kopieren
quote:BWitched schreef op 04 juni 2011 @ 01:38:

Waarom nou weer smerig? Dat begrijp ik oprecht niet. Net zo min als ik begrijp wat er leuk aan is om to hier alleen maar af te komen zeiken, want dat is waar ik enigszins pissig op reageerde. To vind het blijkbaar niet smerig, anders deed hij het niet.je gaat mij niet vertellen dat het normaal is he ,net eender als een vrouw op een parking ga staan en een paar mannen op een rijtje .ik ben best wel veel gewent maar dit nee ga te ver
Alle reacties Link kopieren
quote:domkop schreef op 04 juni 2011 @ 17:00:

Uitslagen van de testen zijn nu bekend.



Afgelopen week weer veel gepraat met mijn vrouw. Over haar gevoelens. Ik ben haar, zegt ze zelf, wel tot steun. Dat vind ik wel fijn. Ik kan tenminste nog iets voor haar doen.



Onze relatie is definitief voorbij. Ik kan niet met haar verder. Zij wil niet met mij verder. Daar ben ik ergens wel tevreden mee. Het voelt nu niet alsof ik er tegen haar zin in de steek laat. Zij wil niet meer met mij verder. Ze wil wel mijn steun en die geef ik haar. Verder wil ze een zo goed mogelijk contact tussen ons ivm de kinderen.



We zijn voor een huis aan het kijken voor mijn vrouw en kinderen. Een flink stuk weg van waar we nu wonen. Ik ga ook voor een ander huis kijken, ver hier vandaan en ook een flink stuk van mijn vrouw en kinderen vandaan.



Afgelopen donderdag heb ik haar een prachtig en peperduur horloge gegeven. Ik weet ook niet waarom. Ik voelde die drang. Niet om het goed te maken of wat dan ook. Ze vond het in ieder geval prachtig. Ze vroeg ook waarom ik het gaf. Ik wist het antwoord niet. Ik ga haar nog meer geven. Een mooi huis zonder hypotheek, een mooie auto, kleren, ik richt het huis voor haar in. Het maag haar en de kinderen aan niets ontbreken.



Tot nu toe ook geen enkele drang gevoeld om weer naar een sexbios te gaan. Ook geen behoefte aan sex met mannen. Gelukkig maar. Ik wil dat achter me laten.



Ik voel me nog steeds beroerd. Kan het eigenlijk niet bevatten. Ben nu alleen, huwelijk kapot. Geen fijne gevoelens meer. Hoe heb ik het kunnen doen? Zie het nut van het leven niet meer. Waarom ben ik zo? Ik ben een slappeling. Ik walg van mezelf. Ik ben vies, oneerlijk, slecht.



Ligt het nou aan mij of is dit nou heel erg dom? heb je de kans om naar een sexbios te gaan omdat het over is met je vrouw, ga je niet meer? had je dat niet tijdens het huwelijk kunnen doen?

domkop, je bent echt een domkop. het verbaasd me dat je vrouw zo reageerd want ik was helemaal leip geworden.



verder wil ik je wel sterkte wensen, want kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. alhoewel ik het wel raar vind dat je zo loopt op te scheppen over je geld gedrag met ik heb een peper duur horloge voor der gekocht. ik had met dat horloge een klap op je ballen gegeven. je hebt misschien wel geld, maar gevoel en hersenen ontbreken volgens mij. je hebt het echt heel erg verschrikkelijk dom aangepakt. maar dat had je zelf ook al begrepen denk ik

Domkop!
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Alle reacties Link kopieren
quote:norma_jeane schreef op 06 juni 2011 @ 18:24:

[...]





Ligt het nou aan mij of is dit nou heel erg dom? heb je de kans om naar een sexbios te gaan omdat het over is met je vrouw, ga je niet meer? had je dat niet tijdens het huwelijk kunnen doen?

domkop, je bent echt een domkop. het verbaasd me dat je vrouw zo reageerd want ik was helemaal leip geworden.



verder wil ik je wel sterkte wensen, want kan me voorstellen dat het moeilijk voor je is. alhoewel ik het wel raar vind dat je zo loopt op te scheppen over je geld gedrag met ik heb een peper duur horloge voor der gekocht. ik had met dat horloge een klap op je ballen gegeven. je hebt misschien wel geld, maar gevoel en hersenen ontbreken volgens mij. je hebt het echt heel erg verschrikkelijk dom aangepakt. maar dat had je zelf ook al begrepen denk ik

Domkop!



Nee hoor, ligt niet aan jou. Ik ben heel dom geweest. Maar ik weet het van mezelf. Er komt hier een aantal dat heeeeeeel dom is en denken dat ze heeeeeel slim zijn.



Ps wel eens een taalcursus Nederlands overwogen? Zou geen kwaad kunnen :-)
Die cursus Nederlands zou jij ook mogen doen, Domkop.

Als je zo'n tip geeft, moet je post natuurlijk wel foutloos zijn.
Alle reacties Link kopieren
sex maak meer kapot dan je lief is .

domkop .ik heb al eerder geschreven naar jou ,mijn exvriend presies het zelfde gedrag als jij .

ik hoop dat je weer een beetje op de rails komt ,maar vind het niet verstandig ver van je vrouw en kids wonen .de kids kunnen hier niks aan doen zij hebben wel hun pa nodig
Alle reacties Link kopieren
ik heb hier nu 2x een reactie geplaatst voor Domkop,helaas reageerd hij schijnbaar alleen op bepaalde mensen.

Waarom open je hier hier dan een topic als de mening van anderen niet belangrijk voor je is..vreemd..
Alle reacties Link kopieren
quote:Posie39 schreef op 06 juni 2011 @ 07:19:

Domkop,ik wilde je een priveberichtje sturen maar heb geen idee hoe dat hier moet....





ik heb al eerder aangegeven dat je verhaal herkenbaar is omdat mijn man ook sex had met andere mannen,ben hier zelf achter moeten komen en gaf je als advies om het op te biechten aan je vrouw voor ze er zelf achter kwam.

Dit heb je schijnbaar gedaan wat ik erg knap vind maar ik kan me haar reactie heeeeel goed begrijpen.

Wat ik wel vind is dat je wel heel erg in de slachtofferrol bent gekropen,waarom?wat los je hier mee op?

Mijn man deed dit ook en daardoor kreeg ik nog meer afkeer tegen hem,wees een vent en draag dit als een vent..



Ik heb toen de keuze gemaakt om bij mijn partner te blijven en hem naar therapy te sturen,ook al vond hij dat dit niet nodig was toch heb ik hem hier toe gedwongen.

Ik heb het idee dat het heeft geholpen maar vertrouwen doe ik hem nooit meer,ook hij beweerde dat ie geen homo was maar iedere keer als hij nu naar andere mannen kijkt dan neemt mijn wantrouwen toe,ik ben er dan ook van overtuigd dat hij vroeg of laat toch gaat bekennen om ook op mannen te vallen omdat ik me gewoon niet voor kan stellen dat mannen sex hebben met andere mannen als ze niets voor dat geslacht voelen...



ehm, 'ik heb hem gedwongen om in therapie te gaan?' en 'ik heb het idee dat het heeft geholpen'?

Ik denk dat de 'therapie' zijn gevoelens niet wegneemt, dit doet me denken aan Amerikanen die hun homoseksuele zonen in therapie laten gaan om hetero te worden..
Alle reacties Link kopieren
Zwolleneesje,ik heb dit zeker niet gedaan om hem hetero te laten worden maar om hem zelf achter zijn identiteit te laten komen en dan bedoel hetero,homo of bi-sexueel zodat hij dit voor zichzelf een plekje kan geven en de keuze kan maken wat hij er verder mee wil.

Als mijn man bi-sexueel is heb ik daar ook totaal geen moeite mee maar als hij homo zou zijn wel want dat zou inhouden dat ie zich op den duur gevangen gaat voelen in zijn relatie met mij om dat dit geheel tegen zijn gevoel zou zijn.



Het belangrijkste van alles op dit moment is voor mij dat hij eerlijk is tegen me en geen dingen achter mijn rug meer gaat doen zoals ook domkop heeft gedaan.

Die therapie heeft hem geholpen om voor zichzelf eens alles op een rijtje te zetten en ook eerlijk tegenover zichzelf te zijn,iets waar domkop en velen andere nog iets van kunnen leren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Posie39 schreef op 06 juni 2011 @ 07:19:



Ik heb het idee dat het heeft geholpen maar vertrouwen doe ik hem nooit meer...



Ongeveer dezelfde woorden heeft mijn vrouw ook gebruikt. En ik kan niet samenleven met iemand die mij niet vertrouwt. Zoals ik al eerder zei heeft zij haar eigen, andere redenen om niet verder te gaan met deze relatie. Maar voor mij is een belangrijke reden de reden die ik hier boven noem.



NB De afstand tussen mijn nieuwe huis en dat van mijn kinderen (en vrouw) zal mij er niet van weerhouden ze te bezoeken zoveel ze maar willen. De reden dat ik ver weg ben gaan wonen is dat ik ze niet tegen wil komen. En dat doe ik niet voor mij maar voor mijn vrouw en kinderen. Ik voel het dat iedere keer als ze me tegen zouden komen er weer oude wonden opengereten worden. Ik heb het nu zo geregeld dat ze me alleen zullen zien als ze dat zelf willen.



Ik heb inmiddels ontslag genomen. En voor degene die zich zorgen maken over onze financiën: dat is niet nodig hoor. Ik werkte niet meer voor het geld.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ongeloofwaardig maar grappig topic.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven