gevoelig

24-03-2015 21:02 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,



ik heb een vraagje. Ik heb nu al geruime tijd een vriendin en we hebben ook al eventjes sex, maar we zitten met een probleempje.

Het zit zegmaar zo. De sex zelf gaat goed en vingeren ook maar telkens als ik een tijdje over haar clitoris ga begint ze heel hevig te ja t lijkt wel spastische bewegingen te maken echt heel hevig, en op een gegeven moment dan is t op zn hevigst dan komt ze en dan zakt ze helemaal in elkaar. nou is dit opzich niet een heel groot probleem t enige probleem is dat ze t zelf heel kut vind en ook eigenlijk niet weet of ze t lekker vind. Ze zegt dat ze t vingeren en de sex lekkerder vind

help! ligt dit aan mij of kan zij er wat aan doen?



thanks
Alle reacties Link kopieren




Weet je wat ik zou doen?

Nederlandse les nemen. Biologieles komt later wel.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:wished- schreef op 24 maart 2015 @ 21:05:





Weet je wat ik zou doen?

Nederlandse les nemen. Biologieles komt later wel.Daar sluit ik me bij aan
Alle reacties Link kopieren
pfffff hahaha fve snel getypt, wil je dat ik al mijn spelfouten ga controleren? bedankt voor je advies........
Alle reacties Link kopieren
Nou poeh, wat een toestand

Wat zegt de huisarts?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
En daarom is ze op vakantie?
Alle reacties Link kopieren
quote:flipperkast schreef op 24 maart 2015 @ 21:08:

pfffff hahaha fve snel getypt, wil je dat ik al mijn spelfouten ga controleren? bedankt voor je advies........



Kneus, wel advies willen maar niet fve (sic) de tijd nemen om je eigen onzin te corrigeren??

Ik denk dat je niet heel serieus genomen gaat worden hier.
Trahit sua quemque voluptas
Je moet ook niet op de clitoris drukken alsof het een deurbel is.



Zachtjes, alsof je een kuikentje aait.
Alle reacties Link kopieren
Of haar even vragen wat ze lekker vindt. Kuikentje, deurbel, smaken verschillen. Misschien wil ze het zelfs wel voordoen of je een beetje op een helpen zodat je ontdekt wat zij fijn vindt.



Met spastisch bewegen lijkt me weinig mis, ik snap niet zo goed waarom dat kut is.
Hallo?!
Als ze het vingeren en neuken lekkerder vindt, dan laat je haar clitoris toch voor wat het is? Het hoeft namelijk niet, zeker niet alleen maar om jou een plezier te doen, toch?
Je zit te veel OP die clitoris. Ga er wat meer omheen met je vingers of je tong. Af en toe er op. Af en toe er aan zuigen. Maar niet te vaak, niet te hard. Vooral het gebied daar omheen doen, daar kun je ook wat meer druk zetten.
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt het toch ook niet zo prettig als er iemand met zijn ruwe handen aan je kale eikel zit te rukken. Het is de huid er direct omheen waar je je aandacht moet geven. (gaat niet op als iemand daar is verminkt doordat die huid is weggesneden)



Daarnaast, het is moeilijk om jouw serieus te nemen, en jouw gebrek aan simpele basis schrijfvaardigheid heeft daar zeker een invloed op.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 25 maart 2015 @ 10:27:

Jij vindt het toch ook niet zo prettig als er iemand met zijn ruwe handen aan je kale eikel zit te rukken. Het is de huid er direct omheen waar je je aandacht moet geven. (gaat niet op als iemand daar is verminkt doordat die huid is weggesneden)



Daarnaast, het is moeilijk om jouw serieus te nemen, en jouw gebrek aan simpele basis schrijfvaardigheid heeft daar zeker een invloed op.



Als je dan iemand op zijn schrijfvaardigheid aanspreekt, maak dan in hemelsnaam geen jou/jouw fout.



Tegen de OP: De beste adviezen zijn al gegeven. Jullie klinken als een vrij jong stel. Ontdekken wat je (samen) lekker vindt hoort er nu eenmaal bij. Probeer eens een andere aanpak.
Alle reacties Link kopieren
Clitoris aanraken vergt echt heel rustige opbouw. En dan langzaam als ze warm is geworden dan pas aanraken. En heel voorzichtig strelen of likken met tong of lippen. Maar vochtig houden en zachtjes.

Als je te ruw, te snel gaat is het absoluut niet lekker.

Gezien de spastische bewegingen die ze maakt en haar mededeling dat ze vingeren en neuken eigenlijk meer de voorkeur verdient denk ik dat je het te ruw of te snel doet.



Less = More. Dus rustig aan. Kalm en voorzichtig.
Conclusie: best een lastig ding dus, die clitoris.



Maar oefening baart kunst.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor de reacties en het meedenken, ik zal de gegeven adviezen is uitproberen.



En over mijn taalgebruik, sorry mensen die er niet tegen kunnen als er een taalvout in mijn tekstje staat. Volgende keer zal ik hem eerst even door een spellingscontrole halen.



Mensen die mij een advies hebben gegeven, bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven