goed glijmiddel

09-06-2007 17:10 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat is een goed glijmiddel. Ik heb vorige week zo'n flesje van durex gekocht en vind het maar plakkerige rommel.



Volgens mij heb je 2 soorten, eentje die heel erg plakt, en eentje die niet plakt. Ik vind de niet plakkende het prettigst, het nadeel daarvan is dat mijn man zijn piemel niet goed "schoon" krijgt.



Welke merken zijn goed? Ik heb nu een goeie, maar die is enorm duur. Wel 30 euro voor een klein flesje.
Alle reacties Link kopieren
http://www.veiligglijden.nl/megasol-m-83.html
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je nu eros of pjur hebt want die zijn zo duur en inderdaad het beste. Ze zijn op silicone basis.



Over het algemeen zijn die duurder. Je hebt wel nog de x man. Verkrijgbaar denk ik op internet of  op de beverwijkste bazar (meen ik) Die is wel iets goedkoper maar nog altijd duurder dan de gewone glijmiddelen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Een prima glijmiddels is Sensilube, is op water basis, ruikt naar niets en smaakt naar niets!



Wel duur, maar is het zeker waard!
Alle reacties Link kopieren


Ik denk dat je nu eros of pjur hebt want die zijn zo duur en inderdaad het beste. Ze zijn op silicone basis.



Over het algemeen zijn die duurder. Je hebt wel nog de x man. Verkrijgbaar denk ik op internet of  op de beverwijkste bazar (meen ik) Die is wel iets goedkoper maar nog altijd duurder dan de gewone glijmiddelen.



Nee, dat denk ik niet. Vriendin van mij had onlangs Durex mee en dat was inderdaad plakkerige rommel, zeker niet op siliconenbasis. Gebruik zelf altijd Eros Bodyglide. Glijdt hardstikke goed, condoomveilig en blijft ook heel lang werkzaam. Is inderdaad erg duur maar je hebt er maar heel weinig van nodig. Heb zelf geen ervaring met Pjur of X-man. Sensilube ken ik wel, en dat valt voor mij in dezelfde categorie als Durex.
Sensilube, is reukloos en smaakloos. Het voelt heel natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat voor mij het beste werkt is mijn eigen speeksel of dat van mijn man.

Het is puur natuur, glijdt het lekkerst, je hebt het altijd bij de hand en het is gratis... Wat wil een mens nog meer?

Ik snap niet waarom mensen andere glijmiddelen willen kopen. Kan iemand me dat soms uitleggen?
Alle reacties Link kopieren


Wat voor mij het beste werkt is mijn eigen speeksel of dat van mijn man.

Het is puur natuur, glijdt het lekkerst, je hebt het altijd bij de hand en het is gratis... Wat wil een mens nog meer?

Ik snap niet waarom mensen andere glijmiddelen willen kopen. Kan iemand me dat soms uitleggen?
omdat je met glijmiddel langer glijdt.( speeksel droogt op ) .......... omdat je met een goed glijmiddel ook massages kan geven, omdat je met iemand die je misschien niet zo goed kent je niet zo op je gemak voelt om eens een lekkere klodder op je hand te flossen en....... :D zoiets misschien ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
omdat je met glijmiddel langer glijdt.( speeksel droogt op )

Vreemd, bij mij is dat niet het geval

.......... omdat je met een goed glijmiddel ook massages kan geven,

Daar gebruik ik speciale lekkere massageolie voor, bovendien gaat het hier over de voor- en nadelen van glijmiddelen voor het gebruik waarvoor ze bedoeld zijn 

omdat je met iemand die je misschien niet zo goed kent je niet zo op je gemak voelt om eens een lekkere klodder op je hand te flossen en.......

Dat kan echt heel discreet hoor

:D zoiets misschien ?

Dank je wel voor de uitleg  :)

Snap het nog altijd niet :D 
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik geen zin heb om bij bepaalde sexuele handelingen mezelf eerst een half uur een droge mond te moeten lopen tuffen voor het soepel gaat. :)
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik geen zin heb om bij bepaalde sexuele handelingen mezelf eerst een half uur een droge mond te moeten lopen tuffen voor het soepel gaat. :)





Bij anale seks bedoel je?

Tja, daar heb ik geen ervaring mee (keertje geprobeerd maar was te veel gedoe), maar ik neem aan dat je dan inderdaad een droge mond zou kunnen krijgen ;)

Nu snap ik het :)
Alle reacties Link kopieren
omdat je met glijmiddel langer glijdt.( speeksel droogt op )

Vreemd, bij mij is dat niet het geval

.......... omdat je met een goed glijmiddel ook massages kan geven,

Daar gebruik ik speciale lekkere massageolie voor, bovendien gaat het hier over de voor- en nadelen van glijmiddelen voor het gebruik waarvoor ze bedoeld zijn 

omdat je met iemand die je misschien niet zo goed kent je niet zo op je gemak voelt om eens een lekkere klodder op je hand te flossen en.......

Dat kan echt heel discreet hoor

:D zoiets misschien ?

Dank je wel voor de uitleg  :)

Snap het nog altijd niet :D 
Wil het best eens komen demonsteren hoor :D



Mijn ervaring is dat je voor anale sex niet weg komt met een klein beetje spuug. Het kan wel maar dan ben je echt wel even bezig voor het glibberig genoeg is. En in mijn ervaring werkt het ook niet zo lang, je moet snel weer bijsmeren. Naar mijn idee werkt spuug overigens niet korter dan "gewone" glijmiddelen maar wel veel korter dan die op siliconen-basis. Als ik spuug vergelijk met een gewoon glijmiddel merk ik weinig verschil, je bespaart je alleen het gespuug.
Alle reacties Link kopieren
Nou, we zitten weer lekker door elkaar heen te kletsen... :)
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf helemaal gek op eros. Smaak- en reukloos, blijft lang glad, is ook voor masages. Het is duur, maar je doet ook lang met zo'n flesje, je hebt niet veel nodig voor een goed effect.

Pjur lijkt er inderdaad erg op, maar ik vind dat daar een wat chemisch smaakje en luchtje aan zit. Vind het toch niet zo lekker als eros.

Durex heb ik ook wel een geprobeerd. Enige handige daaraan was het pompje. Mijn flesjes eros worden namelijk zelf ook altijd zo glibberig! ;)
Alle reacties Link kopieren
Die Eros verkopen ze ook in hele kleine zakjes; ideaal voor in je tasje / portemonnee .......discreet and standy :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Die Eros verkopen ze ook in hele kleine zakjes; ideaal voor in je tasje / portemonnee .......discreet and standy :D
Voor buiten de deur gebruik ik het reisbusje (formaat lippestift) van 30ml. Gaat al ongeveer 15 dates mee en zit nog halfvol... :D
Alle reacties Link kopieren
Durex play vind ik ook plakkerig en werkt niet zo lang.

Ik heb op de Eros site zitten kijken, maar wat is nou daadwerkelijk het verschil in gebruik van glijmiddel op basis van water en van siliconen, behalve dat het op waterbasis veilig is voor condoomgebruik en speeltjes.

Welk middel glijdt lekkerder of masseert beter?
Hallo, ben zeer tevreden met het eigen merk van het Kruidvat: "Intieme" vaginaal glijmiddel. Flesje van 30 ml voor een paar euro, staat in het rek bij het maandverband, wit doosje met roze letters, kleeft niet.

Heb het een tijdje nodig gehad, (leeftijd?) en nu al lang niet meer.

Dertig euro voor een flesje lijkt me heel veel geld!

(Ik heb op deze site al eens eerder verteld dat ik bij de kassa van de Etos in de rij stond en een mevrouw heel zachtjes vroeg : heeft u ook sensilube?, waarop het wicht achter de kassa riep naar de andere kant van de zaak : hebben wij Sensilube en wat is dat??? Werd er teruggeroepen ;GLIJMIDDEL!  Je zal er maar staan......, Daarom zet ik er even bij waar je het kunt vinden.....). Suc6 ermee. Groetjes, B.L.
Die van het kruitvat is net lijm, verschrikkelijk! Eros is en blijft het prettigst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven