grenzen?

20-09-2015 22:17 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

zou graag even jullie mening over het volgende willen hebben.

Ik was vrijdag bij SV en bleef daar slapen. (doe ik wel vaker, ook omdat hij verder weg woont)

Ik was gewoon in slaap gevallen en ik weet niet precies waar ik nu wakker van werd maar om het maar even kort door de bocht neer te zetten. ik werd wakker geneukt. alleen ik verstarde van angst, ik kon niks meer en hij ging gewoon door. op een gegeven moment zag ik lichtflitsen. ik weet het niet zeker waar die nu echt van waren.

maar een week geleden hadden we een woordenwisseling over dat hij graag naaktfoto's van mij had en ik dat niet wilde.

hij dramde daar op door en ik werd daar boos om. nu ben ik telkens aan het denken dat hij dat toch heeft gedaan.

Zo had ik eerder ook al een duidelijke grens aangegeven in wat ik niet wilde en dat deed hij later toch.

ik werd zo boos en ben weggegaan. heb hem toen een tijd niet gesproken. begon aan mezelf te twijfelen en dacht dat het 1 keer zou zijn. en heb het contact weer laten lopen. maar nu gebeurde er dit en voel ik me er vanbinnen niet zo goed bij.

voordat jullie roepen het is niet dat hij je verkracht heeft. nee dat vind ik ook niet, zo voelt het ook niet.

ik ben meer verward over mijn eigen gevoel, dat ik mij meer verraden voel omdat ik mijn grenzen aan kan geven en dit dan op het moment goed lijkt totdat hij de mogelijkheid ziet om toch te doen waar hij zin in heeft en dit dus ook doet. ik weet niet zo goed wat ik daarover moet vinden. is het normaal? is het iets van altijd nog op het moment duidelijke grenzen moeten

aangeven? mag ik stellen dat niet anaal willen, geen naaktfoto's en wakker te willen zijn om toe te geven aan seks geen

onredelijke grenzen zijn? of ligt dit ook anders? of is dit gewoon een geval van half-dronken-slaap-seks?
Niemand kan jouw grenzen bepalen. Wel

Handig om dit vooraf te bespreken...
Mag jij dat stellen? Waarom denk je dat dat niet zou mogen? Dat je alles moet doen wat een scharrel wil?
Rare gozer.... zou er niet amused van zijn...
Alle reacties Link kopieren
Jeetje waarom laten vrouwen toch alles toe ga eens op je grenzen staan... waarom ga je nu aan jezelf twijffelen je bent nog slechter behandeld dan een stuk stront. Verbreek het contact of sla m alsnog in elkaar en douw daarna iets in zijn hol kijken of hij dat leuk vindt.
natuurlijk mag je grenzen stellen! En daar hoort hij zich ook aan te houden.



Weet je ik zou een andere sv of relatie zoeken.
Sorry maar dat moest mij niet gebeuren dat ik wakker gen**kt zou worden! Ik vind dat dus wel verkrachting want je hebt geen toestemming gegeven en voelt je er zelf toch wel slecht onder! Het kan dan wel je partner zijn maar dat betekend niet dat hij maar kan doen wat hij wil!



Waarom verbreek je die relatie niet gewoon? Hij geeft duidelijk niks om je gevoelens, ik vind dit echt niet kunnen!
Alle reacties Link kopieren
ja snap ik, we hebben ook niet alles besproken.

maar voor mijn gevoel is het juist nu de grenzen die wel besproken zijn. (diegene die ik niet wil)

dat die in 2de instantie genegeerd worden (in de zin van niks meer vragen/zeggen, gewoon doen)

nou niet alles. spreek even voor mezelf maar denk wel dat er dingen bij seks zijn die je hoort te doen.
Alle reacties Link kopieren
Of je mag zeggen dat je niet anaal wil? En als wij nu massaal zeggen dat je anaal MOET? Aparte vraag...
Life is like a pipe and I\'m a tiny penny rolling up the walls inside
quote:vivavo252525 schreef op 20 september 2015 @ 22:32:

ja snap ik, we hebben ook niet alles besproken.

maar voor mijn gevoel is het juist nu de grenzen die wel besproken zijn. (diegene die ik niet wil)

dat die in 2de instantie genegeerd worden (in de zin van niks meer vragen/zeggen, gewoon doen)

nou niet alles. spreek even voor mezelf maar denk wel dat er dingen bij seks zijn die je hoort te doen.Helemaal niet! Je bent niks verplicht te doen tijdens de seks! Je doet waar je je goed bij voelt en wat niet goed voelt hoef je niet te doen! Een man die dat niet respecteert is je niet waard. Ik doe echt niks tegen mijn zin, mijn ex wilde ook graag anaal, ik wilde dat absoluut niet dus gebeurde het ook gewoon niet (gelukkig houdt mijn huidige man ook niet van anaal).
Alle reacties Link kopieren
Heb je hem gevraagd of hij nou wel of niet foto's heeft genomen, want dat is me nu even niet duidelijk.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Kappen met die mafkees. Je vertrouwt hem niet, en terecht. Zoek een SV met wie je vooraf kunt bespreken wat je wel en niet wilt, en die begrijpt wat je bedoelt met NEE.
Alle reacties Link kopieren
Pffff ik schrik van je reactie. Natuurlijk bepaal jij zelf wat wel en wat niet kan. Ook binnen een relatie vindt verkrachting plaats en eerlijk gezegd zou ik een ervaring als jij beschrijft zo voelen. Zeker als blijkt dat er idd foto's zijn gemaakt en ij expliciet hebt aangegeven dit niet te willen.

Deze man klinkt niet als iemand die respect voor je heeft.
Oooow, Sex Vriend. Is dat zo'n veelgebruikte afkorting dan? Ik snapte niks van het verhaal, pieker pieker, maar nu snap ik het. Ja, dumpen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ik jou zou zijn niet meer met hem afspreken.

Hij respecteert jouw grenzen niet en dat per definitie een no-go.

Luister naar je intuïtie want het heeft een reden dat jij je nu zo voelt .
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
alleen ik verstarde van angst, ik kon niks meer en hij ging gewoon door. op een gegeven moment zag ik lichtflitsen. ik weet het niet zeker waar die nu echt van waren.



Dit klinkt vreemd.

Hoe komt dat je zo verschrikkelijk bang was?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:redhoodie schreef op 20 september 2015 @ 22:49:

Pffff ik schrik van je reactie. Natuurlijk bepaal jij zelf wat wel en wat niet kan. Ook binnen een relatie vindt verkrachting plaats en eerlijk gezegd zou ik een ervaring als jij beschrijft zo voelen. Zeker als blijkt dat er idd foto's zijn gemaakt en ij expliciet hebt aangegeven dit niet te willen.

Deze man klinkt niet als iemand die respect voor je heeft.



Ik schrik ook van je reactie, je beschikt volgensmij niet over erg veel zelfrespect en dat vind ik oprecht erg om te lezen als je hier leest wat daaruit voort komt (dus noet rottig bedoeld). Kappen met die vent! Er is niets wat je hoort te doen tijdens seks, alleen wat jij wil. Hij dwingt je en omdat jij uiteindelijk altijd toegeeft blijft hij dit doen. Verbreek dit, en ga bij jezelf na waarom je dit steeds toelaat.



Alle reacties Link kopieren
nee, jullie zeggen niet allemaal dat ik dat ik MOET. ik probeer gewoon een reëel beeld te krijgen

van wat normaal is of niet, wat hoort en wat niet hoeft te horen.

maar uit jullie reacties denk ik dat mijn gevoel niet zo verkeerd zit. en dit niet verder moet gaan.



ik heb hem niet gevraagd naar de foto's. ik wilde zo snel mogelijk weg.

(en ben ergens ook bang dat als ze er wel zijn, wat er dan mee gebeurt als ik ruzie met hem krijg. ook een van de redenen waarom ik dat dus niet wilde)
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je bang voor deze man?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivavo252525 schreef op 20 september 2015 @ 22:56:

nee, jullie zeggen niet allemaal dat ik dat ik MOET. ik probeer gewoon een reëel beeld te krijgen

van wat normaal is of niet, wat hoort en wat niet hoeft te horen.

maar uit jullie reacties denk ik dat mijn gevoel niet zo verkeerd zit. en dit niet verder moet gaan.



ik heb hem niet gevraagd naar de foto's. ik wilde zo snel mogelijk weg.

(en ben ergens ook bang dat als ze er wel zijn, wat er dan mee gebeurt als ik ruzie met hem krijg. ook een van de redenen waarom ik dat dus niet wilde)Dat wat jij wil en niet wil.
Je bent zelf een theepot
Wat is er mis gegaan in jouw opvoeding dat je nu zo gigantisch over je heen laat lopen?
Alle reacties Link kopieren
Angst lijkt me geen goede basis voor een scharrel (SV/relatie/...).

Iemand die zich niet aan jouw grenzen houdt lijkt me ook geen geschikt persoon als scharrel (SV/relatie/....).
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik het zeg, maar wakker gen**kt worden noem ik gewoon verkrachting!



Ik vind jouw instelling heel erg ouderwets. Niet tegen hem in durven gaan en dingen doen omdat hij het wil.

If you can dream it, you can do it.
Normaal, althans in een respectvolle gelijkwaardige relatie, is dat je rekening houdt met elkaars wensen en grenzen.



Jij kunt anale seks een no-go vinden, iemand anders kan het heel prettig vinden. Een sekspartner hoort rekening te houden met jouw grenzen, waar die ook liggen. Betekent niet dat je het er niet over kunt hebben en ook niet dat je grenzen niet kunt verleggen, maar wel dat je er nooit ongevraagd overheen gaat. Ook niet als je half slapend en dronken bent.
Alle reacties Link kopieren
ik weet waarom ik het zo doe en ik weet dat dit niet geheel bij hem ligt (de angst).

maar hoe het nu gaat maakt het niet beter.

en ik ben ook hard bezig aan mijn eigen grenzen

om er verder niet al teveel op in te gaan.

maar ik had de hoop dat hij voor mij kon laten zien hoe gewone seks zou kunnen/moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven