grenzen?

20-09-2015 22:17 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

zou graag even jullie mening over het volgende willen hebben.

Ik was vrijdag bij SV en bleef daar slapen. (doe ik wel vaker, ook omdat hij verder weg woont)

Ik was gewoon in slaap gevallen en ik weet niet precies waar ik nu wakker van werd maar om het maar even kort door de bocht neer te zetten. ik werd wakker geneukt. alleen ik verstarde van angst, ik kon niks meer en hij ging gewoon door. op een gegeven moment zag ik lichtflitsen. ik weet het niet zeker waar die nu echt van waren.

maar een week geleden hadden we een woordenwisseling over dat hij graag naaktfoto's van mij had en ik dat niet wilde.

hij dramde daar op door en ik werd daar boos om. nu ben ik telkens aan het denken dat hij dat toch heeft gedaan.

Zo had ik eerder ook al een duidelijke grens aangegeven in wat ik niet wilde en dat deed hij later toch.

ik werd zo boos en ben weggegaan. heb hem toen een tijd niet gesproken. begon aan mezelf te twijfelen en dacht dat het 1 keer zou zijn. en heb het contact weer laten lopen. maar nu gebeurde er dit en voel ik me er vanbinnen niet zo goed bij.

voordat jullie roepen het is niet dat hij je verkracht heeft. nee dat vind ik ook niet, zo voelt het ook niet.

ik ben meer verward over mijn eigen gevoel, dat ik mij meer verraden voel omdat ik mijn grenzen aan kan geven en dit dan op het moment goed lijkt totdat hij de mogelijkheid ziet om toch te doen waar hij zin in heeft en dit dus ook doet. ik weet niet zo goed wat ik daarover moet vinden. is het normaal? is het iets van altijd nog op het moment duidelijke grenzen moeten

aangeven? mag ik stellen dat niet anaal willen, geen naaktfoto's en wakker te willen zijn om toe te geven aan seks geen

onredelijke grenzen zijn? of ligt dit ook anders? of is dit gewoon een geval van half-dronken-slaap-seks?
Je hebt dus al meer negatieve ervaringen met sex achter de rug?



Als je geen hulp zoekt om aan je grenzen (verleden?) te gaan werken zul je foute types blijven aantrekken. Maar jij bent zo ver heen dat je dat niet door hebt.



Sterkte ermee, je bent duidelijk beschadigd.
Alle reacties Link kopieren
quote:DeKenau schreef op 20 september 2015 @ 23:06:

Wat is er mis gegaan in jouw opvoeding dat je nu zo gigantisch over je heen laat lopen?Heeft werkelijk waar helemaal niks met opvoeding te maken. Slaat nergens op, deze reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honeymoonquiz schreef op 20 september 2015 @ 23:08:

Normaal, althans in een respectvolle gelijkwaardige relatie, is dat je rekening houdt met elkaars wensen en grenzen.



Jij kunt anale seks een no-go vinden, iemand anders kan het heel prettig vinden. Een sekspartner hoort rekening te houden met jouw grenzen, waar die ook liggen. Betekent niet dat je het er niet over kunt hebben en ook niet dat je grenzen niet kunt verleggen, maar wel dat je er nooit ongevraagd overheen gaat. Ook niet als je half slapend en dronken bent.

Dit dus.



SV dacht steeds aan sport vereniging.

Blijkt dus sex vriendje te betekenen
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
quote:vivavo252525 schreef op 20 september 2015 @ 23:23:

ik weet waarom ik het zo doe en ik weet dat dit niet geheel bij hem ligt (de angst).

maar hoe het nu gaat maakt het niet beter.

en ik ben ook hard bezig aan mijn eigen grenzen

om er verder niet al teveel op in te gaan.

maar ik had de hoop dat hij voor mij kon laten zien hoe gewone seks zou kunnen/moeten zijn.



Jij moet eerst in therapie aan jezelf werken voor je een seks relatie aangaat.

Eerst zelf leren hoe seks moet zijn. Dat heeft namelijk altijd in de eerste instantie te maken met wat jij prettig vind. Niets meer en niets minder.



Angst hoort er bijvoorbeeld totaal niet bij (tenzij je daar bewust voor kiest). Aan jouw tekst te lezen is het geen keuze



Ga eerst echt aan jezelf werken, nu laat jij jezelf gewoon gebruiken.
If you can dream it, you can do it.
Deze man gaat jou niets leren over hoe jij jouw grenzen kunt bepalen, want hij heeft hier totaal geen oog voor. En er zijn echt mannen die dit wel doen. Ook als het alleen om seks gaat
voordat jullie roepen het is niet dat hij je verkracht heeft. nee dat vind ik ook niet, zo voelt het ook niet.



Je vond dat hij dit recht had, en gewoon door te gaan toen je wakker werd, ondanks dat je dit (naar ik aanneem) niet wilde?

Op mij komt het dan namelijk wel als verkrachting over.
quote:mel.nl schreef op 20 september 2015 @ 23:08:

Sorry dat ik het zeg, maar wakker gen**kt worden noem ik gewoon verkrachting!



Ik vind jouw instelling heel erg ouderwets. Niet tegen hem in durven gaan en dingen doen omdat hij het wil.

[img]http://www.gestolengrootmoeder.nl/wordp ... AA-H-E.jpg[/img]Dat bericht... Daar zijn in 1960 vrouwen nog mee opgevoed.. Hell...
Ik zie het niet als verkrachting. ze riep niet meteen nee, man heeft misschien helemaal niet in de gaten gehad dat ze niet wilde. Ik zou het ook geen probleem vinden als ik de man in kwestie zou vertrouwen en to doet dat niet. Dan moet je eerst aan dat vertrouwen gaan werken en tot die tijd duidelijke afspraken maken.
Alle reacties Link kopieren
@Lisbeth, 't is ook wat lastig he, om meteen 'nee' te roepen als je slaapt....
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
De man is begonnen met n**ken terwijl ze sliep. Wie zwijgt stemt toe?
quote:lisbeth schreef op 21 september 2015 @ 07:19:

Ik zie het niet als verkrachting. ze riep niet meteen nee, man heeft misschien helemaal niet in de gaten gehad dat ze niet wilde. Ik zou het ook geen probleem vinden als ik de man in kwestie zou vertrouwen en to doet dat niet. Dan moet je eerst aan dat vertrouwen gaan werken en tot die tijd duidelijke afspraken maken.



Pardon? Die man is haar gaan neuken terwijl ze sliep! Hoe had ze nee moeten zeggen dan? Tot zover het aandeel van het seksvriendje van TO als het gaat om duidelijke afspraken maken.



TO, ik zie dit echt wel als verkrachting. Snel kappen met die griezel en ga werken aan jezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:lisbeth schreef op 21 september 2015 @ 07:19:

Ik zie het niet als verkrachting. ze riep niet meteen nee, man heeft misschien helemaal niet in de gaten gehad dat ze niet wilde. Ik zou het ook geen probleem vinden als ik de man in kwestie zou vertrouwen en to doet dat niet. Dan moet je eerst aan dat vertrouwen gaan werken en tot die tijd duidelijke afspraken maken.Ben jij wel helemaal lekker?
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het een respectloze jongeman en dan een hele slechte combi met TO.



Lieve To, seks gebeurt alleen als jij het wil en wanneer je wil op het moment dat jij het wil.

Het is jouw leven en jouw lichaam. Je moet niets. Halverwege mag je stoppen. Heb jev iets eerder wel gedaan, dan betekent het niet dat het weer moet.

Niemand kan iets van jou eisen.
Alle reacties Link kopieren
los van wat het wel of niet zou zijn. snap ik dat er dingen besproken moeten zijn.

maar ik had dit meer in gedachte in de zin van wakker. want daar ben ik bij, daar kan ik grenzen in hebben, daarin kan ik toestemmen, daar kan ik mezelf in controle hebben. niet in de zin van en wat als je slaapt.



ik heb geen nee geroepen. ik heb niks gedaan. sorry kan het niet zo goed omschrijven.



het heeft inderdaad niet met mijn opvoeding te maken.

ik weet dat de angst niet helemaal bij hem ligt. en dat de angst die me overnam door andere ervaringen kwam.

maar Je kunt alleen maar beseffen dat het anders kan/ grenzen mag,kan hebben als je het ervaren hebt. dus moet je dat doen of proberen. maar gaat het niet dan krijg je dus altijd de eerste klap voordat je weet dat het de verkeerde persoon is.
Misschien een hele rare vraag.. Maar ik stel hem toch.. Hoe kun je pas wakker worden als hij al even bezig is met je?

Voordat het zover is zou 99% (of meer) van de mensen toch al wakker zijn geworden?

Of was je zo van de wereld dat je niks meer door had?
die lichtflitsen kunnen onweer en bliksem zijn maar als dat het niet was, dan sta je op de foto. wat kan het anders zijn toch.

hopelijk staat je gezicht er niet op, want grote kans dat die foto's op internet komen. ik zou snel verhaal gaan halen. en aangifte doen. dat kan hem weerhouden van foto's op internet zetten.
Ik bekijk het vanuit mijn relatie, ik heb nooit een sv gehad. Als mijn man me wakker neukt, heerlijk. Maar ik vertrouw mijn man met mijn leven.

Als je iemand niet vertrouwt neuk je hem toch niet regelmatig? Ze hebben de avond ervoor sex gehad, toen wilde ze. Wat zou voor de man het signaal moeten zijn dat zij de ochtend erna niet wilde? Misschien dacht hij dat zij het wel heel geil zou vinden. Als ze zaken niet wil dan moet ze dat duidelijk communiceren voordat ze sex hebben niet erna. Die vent is niet helderziende.
Alle reacties Link kopieren
quote:Corona67 schreef op 21 september 2015 @ 10:59:

Misschien een hele rare vraag.. Maar ik stel hem toch.. Hoe kun je pas wakker worden als hij al even bezig is met je?

Voordat het zover is zou 99% (of meer) van de mensen toch al wakker zijn geworden?

Of was je zo van de wereld dat je niks meer door had?

Als je heel diep slaapt, kan het dat je het niet doorhebt.

Bij mij kun je een fanfare naast mijn bed zetten met een extra orkest erachter en ik slaap gewoon door.



Mocht mijn man mij dus in m'n slaap te pakken nemen, heb ik dat misschien helemaal niet door.
quote:vivavo252525 schreef op 21 september 2015 @ 10:57:

los van wat het wel of niet zou zijn. snap ik dat er dingen besproken moeten zijn.

maar ik had dit meer in gedachte in de zin van wakker. want daar ben ik bij, daar kan ik grenzen in hebben, daarin kan ik toestemmen, daar kan ik mezelf in controle hebben. niet in de zin van en wat als je slaapt.



ik heb geen nee geroepen. ik heb niks gedaan. sorry kan het niet zo goed omschrijven.



het heeft inderdaad niet met mijn opvoeding te maken.

ik weet dat de angst niet helemaal bij hem ligt. en dat de angst die me overnam door andere ervaringen kwam.

maar Je kunt alleen maar beseffen dat het anders kan/ grenzen mag,kan hebben als je het ervaren hebt. dus moet je dat doen of proberen. maar gaat het niet dan krijg je dus altijd de eerste klap voordat je weet dat het de verkeerde persoon is.Maar TO, je vindt het toch hopelijk niet normaal dat iemand seks met jou heeft terwijl je niet in de gelegenheid bent (want: je slaapt) om je grenzen aan te geven? Nu ga jij er vanuit dat jij altijd je grens moet bewaken, en als jij dat niet doet, dat hij dan het recht heeft om daar overheen te denderen. Hij heeft toch ook de plicht om te bedenken waar jouw grens ligt? Hij had je ook vooraf een keer kunnen vragen of je het niet helemaal geweldig zou vinden als jij je zou neuken terwijl je slaapt.
quote:lisbeth schreef op 21 september 2015 @ 14:41:

Ik bekijk het vanuit mijn relatie, ik heb nooit een sv gehad. Als mijn man me wakker neukt, heerlijk. Maar ik vertrouw mijn man met mijn leven.

Als je iemand niet vertrouwt neuk je hem toch niet regelmatig? Ze hebben de avond ervoor sex gehad, toen wilde ze. Wat zou voor de man het signaal moeten zijn dat zij de ochtend erna niet wilde? Misschien dacht hij dat zij het wel heel geil zou vinden. Als ze zaken niet wil dan moet ze dat duidelijk communiceren voordat ze sex hebben niet erna. Die vent is niet helderziende.Wat een onzin. Je steekt hem er toch niet zomaar in bij iemand die slaapt?! En zij moet hem een lijstje overhandigen van dingen die ze niet wil? En alles wat daar niet op staat mag hij te allen tijde doen. Bijzonder.
quote:Honeymoonquiz schreef op 21 september 2015 @ 14:52:

[...]



Wat een onzin. Je steekt hem er toch niet zomaar in bij iemand die slaapt?! En zij moet hem een lijstje overhandigen van dingen die ze niet wil? En alles wat daar niet op staat mag hij te allen tijde doen. Bijzonder.



Inderdaad.. Stel ze wordt vastgebonden wakker en er staat een voetbalteam klaar.. Tja schat.. Had je dat maar vooraf moeten zeggen dat je geen voetbalteam wil..

Eigen schuld als je het nu niet wil
Ze hadden gewoon sex, geen voetbalteam, geen bondage verder niks raars.



Sorry, ik snap dat het voor haar achteraf een probleem was maar je kunt die vent niet beschuldigen van verkrachting.ze is wakker geworden, ze had nee kunnen zeggen, wat ze niet deed, ze had kunnen protesteren, wat ze niet deed. Hoe moet hij dan weten dat zij niet wilde.

Ze hebben elkaar al meerdere keren gezien, meerdere keren sex gehad, ze is al vaker blijven slapen er moet dus een bepaald vertrouwen zijn.

Je weet ongeveer wat je aan de ander hebt. Het was geen eenmalige scharrel.



Als zij bij het wakker meteen had gezegd dat ze niet wilde , ja dan was het verkrachting maar ze heeft niets aangegeven.
quote:lisbeth schreef op 21 september 2015 @ 15:05:

Ze hadden gewoon sex, geen voetbalteam, geen bondage verder niks raars.



Sorry, ik snap dat het voor haar achteraf een probleem was maar je kunt die vent niet beschuldigen van verkrachting.ze is wakker geworden, ze had nee kunnen zeggen, wat ze niet deed, ze had kunnen protesteren, wat ze niet deed. Hoe moet hij dan weten dat zij niet wilde.

Ze hebben elkaar al meerdere keren gezien, meerdere keren sex gehad, ze is al vaker blijven slapen er moet dus een bepaald vertrouwen zijn.

Je weet ongeveer wat je aan de ander hebt. Het was geen eenmalige scharrel.



Als zij bij het wakker meteen had gezegd dat ze niet wilde , ja dan was het verkrachting maar ze heeft niets aangegeven.Of het verkrachting is of niet is voor mij niet het belangrijkste. Waarom hamer je daar zo op? Ik heb alleen seks met wederzijds goedvinden, dat kan impliciet, maar iemand die slaapt kan ook impliciet geen toestemming geven. En waar het mijns inziens echt om gaat is dat deze man al vaker over to's grenzen is gegaan, TO hier een oncomfortabel gevoel bij heeft en moeite heeft met grenzen stellen. Of jij en ik dat wel of geen verkrachting noemen doet voor mij niet zo ter zake.
lijkt mij dat op het moment dat iemand over iemands grenzen heen gaat je gaat praten over welke grenzen er zijn. Vooral als iemand issues heeft en je regelmatig sex hebt.

Ik denk dat to zich vooral moet realiseren dat dit niet de partner voor haar is. Ik denk dat hij andere dingen in sex zoekt dan zij. Naaktfoto's etc. Dan moet hij iemand zoeken die dat wel en die er ook voor in is om wakker geneukt te worden.



Iedereen heeft grenzen in sex alleen liggen die voor iedereen anders, bij hem liggen die grenzen dus duidelijk anders dan bij haar. Dan moet je of praten en een oplossing vinden of ermee kappen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel raar dat je niks hebt gezegd ook niet achteraf.



Ik weet of hij dit vaker heeft gedaan ?

Maar ik zal wel duidelijk je grenzen aangeven wat je wel en vooral niet wil.

Als je daar samen over kan hebben is het goed.

Zodra er 1 andere dingen wil is het snel klaar en zal je bij je volgende date duidelijk moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven