Grof taalgebruik in bed

12-01-2014 10:37 1054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best netjes in mijn taal, hou niet zo van grove woorden. Maar in bed mag dat van mij wel. Ik vind het niet erotisch om het dan over mijn vagina te hebben haha. Hebben jullie dat ook? En wat gebruik je dan? Bij ons hoort er bij kutje, lul, pik, tieten, grote bollen, knoppen, spenen, eh.....ik bloos al als ik ze opschrijf. En bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Of misschien moeten -wij vrouwen- iets duidelijkere voorzetjes geven? We gaan er altijd maar van uit dat mannen wel van ons voorhoofd kunnen lepelen wat wij leuk vinden in bed hè?
...
Niet iedere man is dominant. Ik vraag me zelfs af of dominante mannen niet in de minderheid zijn. Dat kunnen de vrouwen op dit forum misschien beter inschatten. Omdat ik dominant ben, vallen de signalen mij misschien sneller op. En ik merk snel genoeg wanneer ik de gewenste reactie krijg op mijn handelingen
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het meestal ook wel in te schatten, gaandeweg zeg maar. Aanvoelen of iemand zich comfortabel gaat voelen bij de dingen die ik graag hoor. Is voor een vrouw ook best een ding, of voor mij dan toch in ieder geval.

Hoe vertel je dat je graag slet genoemd wordt zonder dat een man meteen denkt dat al 100 man je slet genoemd heeft? Vind ik wel belangrijk, dat hij dat niet denkt. I like to be an exclusive slut.
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 17 januari 2015 @ 00:18:

Niet iedere man is dominant. Ik vraag me zelfs af of dominante mannen niet in de minderheid zijn.Ja, dat zijn ze. Ligt natuurlijk ook aan de kringen waarin je verkeert.
quote:glyce schreef op 17 januari 2015 @ 00:05:

Rammstein heeft het wel begrepen ja, fuzzy feelings! Ook al 2x live gezien, dat is ook enorm aan te raden. Neem iemand leuks mee. ;)



Ik weet eigenlijk niet of het eerder al ter sprake is gekomen maar wat ik me wel afvraag; is er een (hoge) drempel voor mannen om grove taal te gebruiken in de slaapkamer? En eigenlijk ook om grof te zijn in de acties? Ik neem aan van wel, of eigenlijk weet ik van wel want ik heb al meer dan eens aangespoord zeg maar. Hoe schat je dat in? Hoe weet je dat je grof kunt zijn? Gewoon vragen of aanvoelen?Als het goed is, merk je het snel genoeg als een man dominant is.. Of niet?
Hahaha ik begeef me liever onder de onderdanige vrouwen



Als je graag exclusief bent ontstaat er dan niet een vertrouwensband waarin je dat gewoon kunt zeggen. Kun je als meisje niet gewoon zeggen wat je wil zonder dat je meteen een stempel krijgt? MIsschien ben ik naief...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat van nature bijna elke man dominant zou kunnen zijn. De ellende is dat mannen opgevoed worden als metromietjes die hun gevoelens moeten uitspreken en moeten afwassen voor hun vrouw. Nu vind ik een man die een beetje helpt in het huishouden best oké maar als eea doorslaat en de juiste verhoudingen zoek zijn is dat serieus bedreigend voor je seksleven. Daar zijn tigduizend topics op dit forum een goed voorbeeld van.

Gelijkheid is oké maar niét in een seksrelatie.

Daarom heb ik partners afgezworen en seksvriendjes omarmt.
...
Alle reacties Link kopieren
Voordat er kleren uit gaan heb ik al gezegd dat ik een slet ben, en ook wat ik ermee bedoel. Maar toch blijf ik het wel lastig vinden om te zeggen, om aan te geven.



Ik denk dat niet elke man (ook niet bijna elke man) van nature dominant is. Ik denk dat het er zit of niet en dat wanneer het er zit dat het vroeg of laat wel naar de oppervlakte komt. Hoop ik dan maar, zou zo zonde zijn anders... Right?
anoniem_206834 wijzigde dit bericht op 17-01-2015 00:41
Reden: DEM TYPO'S!
% gewijzigd
Ik weet niet of dat klopt van dat van nature dominant zijn. Er zijn ook genoeg vrouwen die niet onderdanig zijn. Ik ben helemaal voor gelijkwaardigheid. Behalve in bed, Daar kan er wat mij betreft maar één de baas zijn. Met wederzijdse instemming natuurlijk. Al vind ik het wel erg lekker als er ook een beetje tegengestribbeld wordt Ik wil toch graag dat brave, preutse meisje zien worstelen met de innerlijke slet...
quote:glyce schreef op 17 januari 2015 @ 00:35:

Voordat er kleren uitgaan heb ik al gezegd dat ik een slet ben, en ook wat ik ermee bedoel. Maar toch blijf ik het wel lastig vinden om te zeggen, om aan te geven.



Ik denk dat niet elke man (ook niet bijna elke man) van nature dominant is. Ik denk dat het er zit of niet en dat wanneer het er zit dat het vroeg of laat wel naar de oppervlakte komt. Hoop ik dan maar, zou zo zonde zijn anders... Right?



Overdag ben je een net meisje. Die niet zomaar zegt dat ze een sletje in bed is...zoiets?



Als zoiets er niet uitkomt dan wordt zo iemand heel gefrustreerd. En er zijn al veel te veel gefrustreerde mannen. Maar om nou als vrouw ontwikkeligswerk te gaan moeten doen. Op ieder vlak behalve deze lijkt me. Je wilt als meisje toch gewoon gepakt worden zonder om een harde aanpak te hoeven vragen?!
Alle reacties Link kopieren
The struggle, it is real!



Soms wil ik ook wel eens de baas zijn, maar dat is heel erg afhankelijk van de persoon. Met mijn D heb ik dat helemaal niet. Maar soms zie je een jongetje of een meisje die iets met je doet, iets dierlijks in je los maakt, en daar geef ik dan graag aan toe en ben ik zelf ook heel grof. Want niets leuker om een jongetje of een meisje te zien blozen door wat je zegt. <3
Alle reacties Link kopieren
Ik denk er echt anders over.

Onder dominant versta ik niet per definitie gespeel met klemmetjes, touwtjes en speeltjes, dominant is in mijn optiek het voortouw nemen in bed.

En ik denk wel degelijk dat de man evolutie-bepaald het voortouw neemt.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 17 januari 2015 @ 00:43:

[...]

Overdag ben je een net meisje. Ik hoor ineens zo'n Jambers stemmetje in mijn achterhoofd!
...
Alle reacties Link kopieren
Neuh, ik wil er ook best wel om vragen. Zeker als ik zie dat het er zit maar een man inderdaad vast zit in het idee dat hij een vrouw zachtjes moet behandelen en geen pijn mag doen. Als het er dan uit komt, voorzichtig, en je ziet die twinkeling in zijn ogen ontstaan en hij noemt je voor het eerst met een zelfverzekerde toon slet; oh man. HEERLIJK!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat veel mannen in het nette keurslijf zitten.

Onze moeders zijn wat overenthousiast geweest bij het maken van watjes van hun zoons.



Inderdaad heel fijn als het beest los gaat.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 17 januari 2015 @ 00:47:

[...]



Ik hoor ineens zo'n Jambers stemmetje in mijn achterhoofd!



Hahaha geniaal. Ik hoor t mezelf zeggen :-)



Ik heb ook niks met van dat soort attributen. Daarom denk ik ook niet over mezelf als bdsm'er Ik word een beetje melig van al die pakjes en toestanden. Maar iedere het zijne. Of hare natuurlijk
quote:glyce schreef op 17 januari 2015 @ 00:46:

The struggle, it is real!



Soms wil ik ook wel eens de baas zijn, maar dat is heel erg afhankelijk van de persoon. Met mijn D heb ik dat helemaal niet. Maar soms zie je een jongetje of een meisje die iets met je doet, iets dierlijks in je los maakt, en daar geef ik dan graag aan toe en ben ik zelf ook heel grof. Want niets leuker om een jongetje of een meisje te zien blozen door wat je zegt. <3Die struggle is bloedje geil maar ben je dat punt niet voorbij na een bepaald moment. Of zit dat brave meisje er zo hard in geramd dat het altijd een struggle blijft?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik kan die kersboomversieringen wel waarderen hoor. Mits leuk gebruikt natuurlijk!
...
quote:Rooss4.0 schreef op 17 januari 2015 @ 00:56:

Oh, ik kan die kersboomversieringen wel waarderen hoor. Mits leuk gebruikt natuurlijk!Wat is je favoriete kerst item en waarom Roos?
Alle reacties Link kopieren
Dit hoort eigenlijk op het andere topic, dat versieren gaat nl niet over grof taalgebruik. Ik ga even naar "bdsm".
...
quote:Rooss4.0 schreef op 17 januari 2015 @ 01:00:

Dit hoort eigenlijk op het andere topic, dat versieren gaat nl niet over grof taalgebruik. Ik ga even naar "bdsm".ik ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 17 januari 2015 @ 00:54:

[...]





Die struggle is bloedje geil maar ben je dat punt niet voorbij na een bepaald moment. Of zit dat brave meisje er zo hard in geramd dat het altijd een struggle blijft?Op sommige vlakken wel, er zijn nog steeds dingen waar ik van moet blozen. Maar ik zit er niet in vast, als de aap uit de mouw is (ghe) ga ik veel liever gewoon genieten.
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog jong Glyce? Ik vond 40 echt de omslag leeftijd, kan me lekker geen ene fuck meer schelen wie waar wat van vindt. Aan niemand verantwoording af te leggen en afgerekend met al die achterlijke keurslijven en oordelen. Heerlijk. Bevrijd zeg maar.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 33 en al een stuk vrijer dan 8 jaar geleden, maar ik denk dat het bij mij altijd wel een beetje een strijd blijft om me echt te laten zien aan iemand nieuw. Die grens over stappen, dat hij merkt dat ik helemaal niet zo netjes ben.
Alle reacties Link kopieren
Lang leve het WWW. Als een man mij voor het eerst ziet weet hij al dat er "stout en fout" op mijn voorhoofd getatoeëerd staat! Als hij dan alsnog koffie met me durft te drinken weet ik genoeg
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven