Grof taalgebruik in bed

12-01-2014 10:37 1054 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben best netjes in mijn taal, hou niet zo van grove woorden. Maar in bed mag dat van mij wel. Ik vind het niet erotisch om het dan over mijn vagina te hebben haha. Hebben jullie dat ook? En wat gebruik je dan? Bij ons hoort er bij kutje, lul, pik, tieten, grote bollen, knoppen, spenen, eh.....ik bloos al als ik ze opschrijf. En bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 17 januari 2015 @ 02:50:

Lijkt mij een switch moment

Eerder een fuck you moment en als je het nog een keer tegen me gaat zeggen trek je er maar aan in je eentje.

Ik switch niet bij 1 en dezelfde persoon. Ik ben of onderdanig, of dominant, of geen van beide bij iemand en dat blijft dan zo.
Oh glyce, dat doe ik dus niet. Alleen maar ONS en scharrels. Heb me een tijd terug aangemeld bij fetlife, en ook een keer iemand via Tinder gezien die into dominantie was, maar het is echt niet mijn ding om seksdates te hebben met relatief onbekenden. Wat ik erg jammer vind van mezelf want dat zou mijn seksleven een stuk interessanter maken...



En Max, ik heb het woord niche even moeten opzoeken Maar inderdaad.... Ik denk ook wel dat er meer dominante mannen zijn, maar zoals iemand eerder zei (Roosss) is dat de huidige nederlandse maatschappij er mietjes van hebben gemaakt.

Misschien toch meer die vrijbrief geven...
quote:glyce schreef op 17 januari 2015 @ 02:54:

[...]



Eerder een fuck you moment en als je het nog een keer tegen me gaat zeggen trek je er maar aan in je eentje.

Ik switch niet bij 1 en dezelfde persoon. Ik ben of onderdanig, of dominant, of geen van beide bij iemand en dat blijft dan zo.In een trio situatie is dat anders. Een dominante man, een onderdanig meisje en een meisje die switch is. Maar fuck you is in alle gevallen niet de gewenste reactie
quote:Rary schreef op 17 januari 2015 @ 02:55:

Oh glyce, dat doe ik dus niet. Alleen maar ONS en scharrels. Heb me een tijd terug aangemeld bij fetlife, en ook een keer iemand via Tinder gezien die into dominantie was, maar het is echt niet mijn ding om seksdates te hebben met relatief onbekenden. Wat ik erg jammer vind van mezelf want dat zou mijn seksleven een stuk interessanter maken...



En Max, ik heb het woord niche even moeten opzoeken Maar inderdaad.... Ik denk ook wel dat er meer dominante mannen zijn, maar zoals iemand eerder zei (Roosss) is dat de huidige nederlandse maatschappij er mietjes van hebben gemaakt.

Misschien toch meer die vrijbrief geven...MIsschien hebben jij en Roos gelijk maar voor mijn gevoel is het iets waar je mee geboren wordt. Je bent het of je bent het niet. Misschien ontdek je het later. Dat kan. Volgens mij werkt een vrijbrief niet bij mannen die het niet zijn. Maar geef me vooral je vrijbrief... Ik laat je niet verwelken
quote:max72 schreef op 17 januari 2015 @ 02:57:

[...]



In een trio situatie is dat anders. Een dominante man, een onderdanig meisje en een meisje die switch is. Maar fuck you is in alle gevallen niet de gewenste reactie Maar "fuck you" heeft al een aantal keer op het puntje van mijn tong gelegen, ook al een paar keer dat ik scharrel, die andere, een klap wou verkopen omdat hij net te hard in mijn gezicht spuugde of mijn keel vast greep. Juist die momenten waren het meest opwindend. En ik ben geen switch, maar dan zou ik reageren vanuit intuitie van gevaar, en om dan weer gedomineerd te worden, dat is pas het summum van overgave...
quote:max72 schreef op 17 januari 2015 @ 03:02:

[...]





MIsschien hebben jij en Roos gelijk maar voor mijn gevoel is het iets waar je mee geboren wordt. Je bent het of je bent het niet. Misschien ontdek je het later. Dat kan. Volgens mij werkt een vrijbrief niet bij mannen die het niet zijn. Maar geef me vooral je vrijbrief... Ik laat je niet verwelkenIk ben het eens met dat je ermee geboren bent (of op vroege leeftijd ontwikkeld) maar ik denk dus ook dat het in deze samenleving zo'n taboe is, dat er ook mannen genoeg zijn die het wel willen, maar niet durven...
quote:Rary schreef op 17 januari 2015 @ 03:05:

[...]





Ik ben het eens met dat je ermee geboren bent (of op vroege leeftijd ontwikkeld) maar ik denk dus ook dat het in deze samenleving zo'n taboe is, dat er ook mannen genoeg zijn die het wel willen, maar niet durven...Is niet durven dan niet meteen al een diskwalificatie?
Alle reacties Link kopieren
Dat bedoel ik ook, het is persoonsafhankelijk. Altijd dominant naar het meisje (in dit hypothetische geval) en altijd onderdanig naar de D.



Ik investeer liever in de lange termijn. Mijn D en ik hebben ook een "normale" relatie en we wonen samen, de mensen die ik daarnaast zie hou ik liever ook lange tijd bij me. Liever kwaliteit dan kwantiteit ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 17 januari 2015 @ 03:07:

[...]



Is niet durven dan niet meteen al een diskwalificatie?Wat mij betreft niet, als ik het zie en iemand is heel erg leuk vind ik het juist een challenge om het eruit te gaan krijgen. Maar dat had ik al gezegd he?
quote:Rary schreef op 17 januari 2015 @ 03:03:[/



een klap wou verkopen omdat hij net te hard in mijn gezicht spuugde of mijn keel vast greep. Juist die momenten waren het meest opwindend. En ik ben geen switch, maar dan zou ik reageren vanuit intuitie van gevaar, en om dan weer gedomineerd te worden, dat is pas het summum van overgave...Jaaaaaahhh! Al doet het spugen me niets, denk ik. Denk niet dat ik dat op prijs zou stellen.
quote:melbrw schreef op 17 januari 2015 @ 03:24:

[...]





Jaaaaaahhh!



Haha melbrw, daar hadden we het in dit topic een jaar geleden al over he! Ik heb dit toen ook aan mijn scharrel aangegeven, en van hem mocht het. De consequenties zouden wel van mij zijn. Maar tot nog toe is hij net niet de grens over gegaan.

Je kan natuurlijk ook een safeword hebben, maar dat vind ik lastig. Liever sla ik iemand dan gewoon, denk ik....
Irritant, mijn collega zit steeds half mee te kijken op de ipad. Nachtdienst. Reageer later wel ff uitgebreid.
Goed, hij is ff weggelopen.



Ik had blijkbaar het topic ff door moeten lezen voor ik reageerde.

We waren het al eerder heel erg eens geloof ik .



Ik heb een nieuwe D, op fetlife leren kennen.

Zoveel beter dan een vanilla man een truukje leren.
Het is inmiddels een lang topic geworden. En terecht :-)
quote:melbrw schreef op 17 januari 2015 @ 03:33:

Goed, hij is ff weggelopen.



Ik had blijkbaar het topic ff door moeten lezen voor ik reageerde.

We waren het al eerder heel erg eens geloof ik .



Ik heb een nieuwe D, op fetlife leren kennen.

Zoveel beter dan een vanilla man een truukje leren.Maar wat super dat je een nieuwe D hebt! Ik durf dat dus niet, kreeg van de week wel een mailtje van iemand van fetlife, maar ben er echt maar 1 dag op geweest, en het is gewoon niks voor mij. Helaas. Moet toch iemand IRL zien, en een date afspreken met als intentie seks (ook al is dat op een ander moment) kan mijn preutse ik niet aan.
Grappig genoeg was de intentie bij ons om koffie te gaan drinken. Over de email veel zitten lullen over hobby's en dergelijke, niet over eventuele seks tussen ons tweeën.



Irl werd de koffie een biertje in een park en sloeg er een vonk over.

Voor de rest niets mee gedaan op dat moment behalve zoenen, maar wel afgesproken voor meer.
Wat is eigenlijk je excuus om op dit onzedelijke tijdstip wakker te zijn?
quote:melbrw schreef op 17 januari 2015 @ 05:59:

Wat is eigenlijk je excuus om op dit onzedelijke tijdstip wakker te zijn?



Ik durf al niet eens een koffie of biertje te doen, ook al zou ik weten dat de insteek geen seks zou zijn.



Ik ben een vleermuis, werk tegenwoordig alleen maar late diensten in de kroeg dus ik leef 's nachts.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo durf je niet koffie of een biertje te gaan drinken?
quote:glyce schreef op 17 januari 2015 @ 15:35:

Hoezo durf je niet koffie of een biertje te gaan drinken?Ik heb het vroeger wel eens gedaan, maar vond het altijd zo vreselijk. De zenuwen vantevoren, de verwachtingen, de teleurstellingen. De angst voor stiltes, dat het niet klikt. Het was ook eigenlijk nooit leuk.
Alle reacties Link kopieren
Maar... How do you meet anyone then?
Alle reacties Link kopieren
quote:melbrw schreef op 17 januari 2015 @ 05:59:

Wat is eigenlijk je excuus om op dit onzedelijke tijdstip wakker te zijn?



Toen zat Rary in Nieuw Zeeland en wij wisten nooit precies hoe laat ze schreef. Nu zit ze hier en het valt meer op ....

Wat een spannende ava heb je nog steeds Mel ......
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
quote:churrro schreef op 18 januari 2015 @ 20:24:

[...]





Toen zat Rary in Nieuw Zeeland en wij wisten nooit precies hoe laat ze schreef. Nu zit ze hier en het valt meer op ....

Wat een spannende ava heb je nog steeds Mel ......



Churro

Haha is wel zo.



Hoe ik iemand ontmoet? Nou, in de kroeg.
Alle reacties Link kopieren
Dat is makkelijker omdat het vrijblijvend is?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rary schreef op 19 januari 2015 @ 12:47:

[...]

Churro

Haha is wel zo..

Hoe is het my dear ?



quote:Hoe ik iemand ontmoet? Nou, in de kroeg.Het is voor jou niet zo moeilijk, hè !?
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven