G-spot vergroten

07-03-2012 22:55 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou vivadames.

Als jullie echt, echt in de G-spot geloven (bestaat niet hoor, maar jullie denken nu eenmaal van wel) dan is er nu een kliniek in Breda die niet bestaande G-spot voor 1500 tot 3000 euro vergroot.



Is dat niet spannend.



Het stond in het AD:



In de ABC-clinic in Breda kunnen sinds kort vrouwen terecht om hun G-spot te laten vergroten. Dit terwijl de wetenschap er nog lang niet uit is of de veelbesproken erogene zone überhaupt wel bestaat.



De Nederlandse Vereniging voor Obstetrie en Gynaecologie is dan ook niet gelukkig met de ingreep, meldt Omroep Brabant.



Chirurg Pieter Vermeulen van ABC-clinic weet echter zeker dat de G-spot zich in de schede bij het schaambeen bevindt. Bij de experimentele ingreep wordt vet, of een ander vulmiddel ingespoten, waardoor de G-spot hoger zou komen te liggen en de vagina vernauwd wordt.



De ingreep kost 1500 tot 3000 euro. Succes wordt niet gegarandeerd door de kliniek en niet iedereen komt in aanmerking. 'De beste toepassing van de G-spotvergroting is bij dames die hun G-spot weten te vinden, die dus al vertrouwd zijn met opwinding door prikkeling van deze plaats en bij wie dit gevoel verminderd is door uitrekking van de bekkenbodem. Dit kan gebeuren na een of meer zwangerschappen of door veroudering', meldt de kliniek.
Alle reacties Link kopieren
Gat in de markt, Willem
Ik denk dat er een direct verband is tussen het openen van sekstopics door jou en de hoeveelheid seks die je tekort komt
Alle reacties Link kopieren
Laat seks alsjeblieft weer gewoon seks worden ipv een aftakking van hogere wiskunde. Dank u, God.

Amen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
quote:achnein schreef op 07 maart 2012 @ 22:59:

Ik denk dat er een direct verband is tussen het openen van sekstopics door jou en de hoeveelheid seks die je tekort komt

Laat ik nou zelden sekstopics openen.

Hoe groot is jouw G-spot?
Alle reacties Link kopieren
quote:very__cherry schreef op 07 maart 2012 @ 23:01:

Laat seks alsjeblieft weer gewoon seks worden ipv een aftakking van hogere wiskunde. Dank u, God.

Amen.Amen
Alle reacties Link kopieren
@Willem: typisch gevalletje van "wat jij niet kent bestaat niet?".. in de jaren '60-70 geloofden ze ook niet dat vrouwen lust kenden of uberhaubt klaar konden komen, ook niet clitoraal, vandaar dat Masters & Johnson onderzoeken gingen doen daarnaar. En de boeken van Nancy Friday ontstonden nadat tijdschriften haar weigerden te geloven dat vrouwen seksuele fantasieen hadden..



Dus al die vrouwen die dit wel ontdekt hebben, die G-spot, die geloven het zelf? Incl ikzelf? Omdat wetenschappers het niet eens zijn? Misschien wel omdat laboratoria nu eenmaal niet die hoge staat van geilheid opwekken?



Hoeveel mannen en vrouwen moeten het meegemaakt hebben voor jij het gelooft? Beetje kortzichtig hoor, had ik niet verwacht van je. Rontgenstralen bestonden ook niet tot ze aangetoond konden worden? En radiogolven, en dat de aarde rond was ipv plat? Misschien moet soms iets op andere manier "bewezen" worden dan tot nu toe bekend is?



Je hoeft niks te geloven of zomaar van anderen aan te nemen, dat is op zich een heel nuchtere en gezonde instelling. Maar zeg dan: men weet het nog niet. Sommigen hier weten het wel, maar ga nou niet stellig beweren (voor een ander) dat die maar wat geloven.. daarmee onderschat je mensen nogal..



Ik schat jou eigenlijk hoger in dan dat..
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Nou, ik kan me toch echt een aantal seksgerelateerde topics herinneren.

Toevallig heb ik mijn gspot gisteren nog gemeten. 10 vierkante centimeter, dank u voor het vragen. Dat maakt mij twee keer geen doelgroep: ik heb geen last van veroudering.
Alle reacties Link kopieren
het gaat niet om het oppervlak maar om de dikte.
Alle reacties Link kopieren
Willem ik zou zeggen, steek er je vinger eens in.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de mijne wel groot genoeg

eigenlijk :-)
Alle reacties Link kopieren
Heeft Willem wel iets om zn vinger in te steken?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet uit ervaring dat hij bestaat (en ben er dankbaar voor!). Volgens mij is het gewoon een plek met goed doorbloed en van de juiste zenuwen voorzien weefsel rond de urethra. Ik kan me voorstellen dat dit slinkt met het ouder worden of wat wegzakt. Dan kan het 'ophogen' van dat gebiedje mogelijk helpen. Maar het idee dat iemand on die regio een naald zou steken om vulmiddel te injecteren.. Een kleine misser en weg is je G-spot!
Alle reacties Link kopieren
Okay. En wat is nu je vraag of je punt Willem?
Alle reacties Link kopieren
Ter kennis (niet voor de algemene ontwikkeling) gelezen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn punt is die heerlijke geldklopperij. Vrouwen die geld betalen voor een ingreep die niet zal helpen omdat de G-spot niet eens bestaat. Hahahaha.
Dat het geldklopperij is ben ik met je eens. Alleen dan niet omdat de g-spot niet zou bestaan, maar omdat je die als vrouw door te trainen zelf heel goed beter ontwikkelt/gevoeliger kan maken.
Alle reacties Link kopieren
De G-spot bestaat denk ik niet in de zin dat het zo iets tastbaars is als de clitoris. Maar ik dacht dat die plek direct in verbinding stond met de clitoris en daarom extra gevoelig was.



Ach boeiend, zolang het mij in extase brengt boeit het me vrij weinig of mensen roepen dat hij niet bestaat.
Chirurg Pieter Vermeulen van ABC-clinic weet echter zeker dat de G-spot zich in de schede bij het schaambeen bevindt. Bij de experimentele ingreep wordt vet, of een ander vulmiddel ingespoten, waardoor de G-spot hoger zou komen te liggen en de vagina vernauwd wordt.



Ik denk dat je best meer zal voelen als je vagina vernauwd wordt.

Alleen een aanrader voor vrouwen van mannen met een klein pikkie, denk ik dan maar...
Alle reacties Link kopieren
Och Willempie, een of andere man van een vrouwenforum ergens in Nederland meent het beter te weten dan de Federative International Committee on Anatomical Terminology in Amerika. Ik denk toch eerder dat dat comité het bij het juiste eind heeft.



De G-spot ligt tussen 3 en 7 cm in de vagina, en men zou het moeten kunnen voelen als men de vinger tot aan de tweede knokkel in de vagina steekt.



Het is echter zo, dat niet alle vrouwen er opgewonden van raken bij de penetratie. De mogelijke reacties zijn: orgasme, onaangename druk of niets (in dat laatste geval is de G-spot gewoon ongevoelig).
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
mijn niet-bestaande g spot werkt uitstekend!

geen vergroting nodig dus!
Alle reacties Link kopieren
quote:very__cherry schreef op 07 maart 2012 @ 23:01:

Laat seks alsjeblieft weer gewoon seks worden ipv een aftakking van hogere wiskunde. Dank u, God.

Amen.



Gaat mee in gebed.



Amen.
Alle reacties Link kopieren
quote:miXXed schreef op 08 maart 2012 @ 12:19:

mijn niet-bestaande g spot werkt uitstekend!

geen vergroting nodig dus!Bij mij hier hetzelfde.
Beter te laat dan over tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven