Handboek voor meisjes

01-03-2014 21:41 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit Handboek voor meisjes (mobiele versie) zou volgens een aantal vivadames bij veel vrouwen bekende lectuur zijn?



Handboek voor meisjes (gewone versie)



Klopt dit? Diegene die ik sprak gaven aan dat ze er zelf niets mee zouden hebben.... wel gelezen hadden.... maar misschien alleen in bed wel leuk zouden vinden...... geloof je dat?

Handboek voor meisjes

Totaal aantal stemmen: 34

Bekend (12%)
Onbekend (44%)
Ga het lezen (6%)
Gelezen (18%)
Geen belangstelling (21%)
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Tja, weer zo'n reclame-oproep. Heb de link niet geopend, ben namelijk niet geinteresseerd. Zag wel een verschrikkelijke jumpsuit voor mannen in de zijlijn
Wat?! Waar??
Alle reacties Link kopieren
Wat wil je ermee? Complete onzin trouwens dat 'de Vivadames' dit beweren. Ik ben er één van en ken dat hele (overigens achterlijke) boek niet.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken 't wel.



Er is overigens een meer toegankelijkere link te vinden



Edit: http://nl.scribd.com/doc/93382329/Handboek-Voor-Meisjes



Huh...wacht ff hoor, die kon ik tot voor kort wel openen, ik zie nu dat het dezelfde link is, maar die is blijkbaar inmiddels niet meer leesbaar?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 01 maart 2014 @ 22:01:

Wat wil je ermee? Complete onzin trouwens dat 'de Vivadames' dit beweren. Ik ben er één van en ken dat hele (overigens achterlijke) boek niet.Los of het achterlijk is zover wil ik niet oordelen over andermans liefhebberijen, voor mij zou het niets zijn. Maar omdat de vrouwen waar ik het juist niet van verwachtte het gelezen bleken te hebben, puur nieuwsgierig of dat voor meer gold! Vrouwen waar ik het juist van zou hebben verwacht kenden het weer niet! Dus erg tegenstrijdig.
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
WHAAAA!!! heb ff gegoogeld.



wat een ouderwetse onzin zeg.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 01 maart 2014 @ 22:08:



wat een ouderwetse onzin zeg.Dit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2014 @ 22:04:

Ik ken 't wel.



Er is overigens een meer toegankelijkere link te vinden



Edit: http://nl.scribd.com/doc/93382329/Handboek-Voor-Meisjes



Huh...wacht ff hoor, die kan ik wel openen, maar nadat ik 'm hier plak ineens niet meer?! Zal hem erbij zetten, ik heb de mobiele versie gebruikt zag ik
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Dan snappen jullie de gedachte achter D/s niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
klopt, ik ben ook compleet niet onderdanig.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 01 maart 2014 @ 22:09:

[...]





Zal hem erbij zetten, ik heb de mobiele versie gebruikt zag ikDoe dan deze link maar: http://www.bdsmfan.eu/sit ... boek%20voor%20meisjes.pdf
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
maar de zin; Je bent als meisje in de 1e plaats een lustobject voor mannen,, vind ik toch wel erg.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 01 maart 2014 @ 22:11:

klopt, ik ben ook compleet niet onderdanig.



Dan hoef je niet te roepen dat het ouderwetse shit is.

Dan heb je er dus niets mee.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Goh, dit boek komt uit 1900?
Alle reacties Link kopieren




Handboek voor meisjes

door je te disciplineren en te corrigeren (zie ook p.105).



Meisjes die een relatie met een niet-dominante manhebben zeggen vaak: ‘Hij moet me maar nemen zoals ikben’, alsof ze vonden dat er aan hun karakter niets meer te verbeteren viel. Dat is een vergissing, gebaseerd op een kinderlijke opvatting van vrijheid en van ‘jezelf zijn’. Wat betekenen die begrippen voor een meisje dat zich aan een man overgeeft? Je zult ontdekken dat het een bevrijding is zijn wensen boven de jouwe te stellen, je te gedragen volgens zijn regels en zijn correcties te ondergaan wanneer je fouten maakt. Allerlei aspecten van je vrouwelijkheid zullen nu pas echt gestalte krijgen in je dagelijks leven en je zult meer ‘jezelf zijn’ dan ooit tevoren





Dus....

Néxt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 01 maart 2014 @ 22:11:

maar de zin; Je bent als meisje in de 1e plaats een lustobject voor mannen,, vind ik toch wel erg.



Ja. Duidelijk. Je hebt er niets mee.



Gaan we nu in dit topic een discussie krijgen over feminisme, nee toch? Want die zou nogal misplaatst zijn in het licht van dominantie, wat het onderwerp is in dit topic op de sekspijler.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
,,rouge, mascara , lipstich e.d zijn bedoeld om je er seksueel opgewonden uit te laten zien,,





nee maar zeg.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dames, als je nou niets met dit onderwerp hebt, ga dan gewoon elders forummen maar verpest het topic niet?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2014 @ 22:10:

Dan snappen jullie de gedachte achter D/s niet.

Ok, dat kan. Maar dat moet dan even duidelijk in de OP worden gezet.



Ik heb niets met D/s maar als dit de intentie van TO geef dat dan duidelijk aan. Dan stap ik namelijk ook niet over naar het feministische denken. D/s is gewoon een seksuele voorkeur.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2014 @ 22:15:

Dames, als je nou niets met dit onderwerp hebt, ga dan gewoon elders forummen maar verpest het topic niet?Hallo! Lees de OP nog eens.... Sjee zeg. Ik had niet eens door dat het daarover ging!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2014 @ 22:15:

Dames, als je nou niets met dit onderwerp hebt, ga dan gewoon elders forummen maar verpest het topic niet?



Dat dooft vanzelf uit...



Maar diegene die het gelezen hadden gaven bijna unaniem als reactie "niets voor 24/7 maar wel leuk een dominante man in de slaapkamer".
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Maar zoals je ziet Enn, degene die Het Handboek voor Meisjes wel kennen, die herkennen het wel
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 01 maart 2014 @ 22:19:

[...]





Dat dooft vanzelf uit...

.Wordt in het vervolg anders direct helder en duidelijk i.p.v een ander te betichten. Goedenavond en veel succes verder.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:valentinamaria schreef op 01 maart 2014 @ 22:13:

,,rouge, mascara , lipstich e.d zijn bedoeld om je er seksueel opgewonden uit te laten zien,,





nee maar zeg.

Niet?

Heb jij een andere reden om oorlogskleuren op je gezicht te smeren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven