Handboek voor meisjes

01-03-2014 21:41 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit Handboek voor meisjes (mobiele versie) zou volgens een aantal vivadames bij veel vrouwen bekende lectuur zijn?



Handboek voor meisjes (gewone versie)



Klopt dit? Diegene die ik sprak gaven aan dat ze er zelf niets mee zouden hebben.... wel gelezen hadden.... maar misschien alleen in bed wel leuk zouden vinden...... geloof je dat?

Handboek voor meisjes

Totaal aantal stemmen: 34

Bekend (12%)
Onbekend (44%)
Ga het lezen (6%)
Gelezen (18%)
Geen belangstelling (21%)
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2014 @ 22:20:

Maar zoals je ziet Enn, degene die Het Handboek voor Meisjes wel kennen, die herkennen het wel Ik niet en vanuit die optiek zou ik het dus ook zeker niet aan meisjes laten lezen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 01 maart 2014 @ 22:19:

[...]



Maar diegene die het gelezen hadden gaven bijna unaniem als reactie "niets voor 24/7 maar wel leuk een dominante man in de slaapkamer".



Ik denk dat dat per 'relatie' verschillend is. Er zijn er die 24/7 in de rol kunnen en willen zitten.

Voor mijzelf geldt inderdaad ook 'alleen in de slaapkamer'. Mijn karakter staat me niet toe om in het dagelijks leven ook constant in de onderdanige rol te gaan zitten.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 01 maart 2014 @ 22:18:

[...]



Hallo! Lees de OP nog eens.... Sjee zeg. Ik had niet eens door dat het daarover ging!



Nou ik tot eergisteren dus ook niet! Dus toen bleek dat de nodige dames het wel kenden of volledig gelezen hadden werd ik getriggerd.



Dus het topic is dus bewust op identieke wijze geopend als hoe ik er zelf door werd overvallen!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
ik ben al vanaf heel jong dol op make-up.

voor mij is make-up hetzelfde als schilderen, je bereikt er een bepaalde stijl mee.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Heb het boek niet gelezen, maar is het iets alleen voor in de slaapkamer of is het een soort levensstijl met je partner (of beide)? Vind het nogal verwarrend waar het precies over gaat.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
O, op basis van een vage OP moet ik raden dat het om een of ander seksspelletje gaat. Zeg dat dan, dat is lastig te zien als je mobiel forumt. Nou, veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi, 42 minuten geleden

Dit Handboek voor meisjes (mobiele versie) zou volgens een aantal vivadames bij veel vrouwen bekende lectuur zijn?



Handboek voor meisjes (gewone versie)



Klopt dit? Diegene die ik sprak gaven aan dat ze er zelf niets mee zouden hebben.... wel gelezen hadden.... maar misschien alleen in bed wel leuk zouden vinden...... geloof je dat?Nee, nee en nee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 01 maart 2014 @ 22:22:

[...



Dus het topic is dus bewust op identieke wijze geopend als hoe ik er zelf door werd overvallen!

Nou, prima ik vind het een bagger boek (zie quote).

Succes verder met de overval.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
De linkjes in de OP zijn ook verwarrend omdat ze niet werken.

Deze link is handiger: http://www.bdsmfan.eu/sit ... boek%20voor%20meisjes.pdf





@TO, misschien de linkjes in de OP even vervangen voor deze?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik had er nog nooit van gehoord en blader er nu voor het eerst doorheen. Ik vind het heel interessante materie. Ik kan me goed voorstellen dat dit heel opwindend is in bed. In het dagelijks leven ben ik een kracht om rekening mee te houden, in bed ben ik juist het tegenovergestelde. Dus ik zeg ook niet voor 24/7 wel voor in bed.
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 01 maart 2014 @ 22:24:

Heb het boek niet gelezen, maar is het iets alleen voor in de slaapkamer of is het een soort levensstijl met je partner (of beide)? Vind het nogal verwarrend waar het precies over gaat.Dezelfde reactie gaf ik aan mij aangeefster, die aangaf tot vijf jaar terug 24/7 zo geleefd te hebben maar door ontbreken van vaste partner het nu beperkte tot "een klein deel van haar leven"
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 01 maart 2014 @ 22:24:

Heb het boek niet gelezen, maar is het iets alleen voor in de slaapkamer of is het een soort levensstijl met je partner (of beide)? Vind het nogal verwarrend waar het precies over gaat.



Het gaat over het spel tussen een dominante sekspartner en een onderdanige sekspartner.



TO vraagt zich af of het iets is dat zich alleen in de slaapkamer afspeelt of dat het wellicht ook iets is dat 24/7 wordt toegepast.



Ik ben van mening dat het per 'relatie' kan verschillen. Ik ken verhalen van stellen die dit inderdaad 24/7 doen. Hij is de Meester en zij de sub. Bij alles wat ze doen.

Zelf zou ik dat niet kunnen. Ik heb een té modern karakter om dit in mijn dagelijkse rol in te passen. Maar in mijn seksleven vind ik het de meest geweldige rol die ik kan hebben.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2014 @ 22:26:

De linkjes in de OP zijn ook verwarrend omdat ze niet werken.

Deze link is handiger: http://www.bdsmfan.eu/sit ... boek%20voor%20meisjes.pdf





@TO, misschien de linkjes in de OP even vervangen voor deze?Een van de links vervangen merci
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Duidelijke uitleg, Miss Innuendo, dank je.

Ik kan me niet voorstellen dat je dit 24/7 doet en het iets seksueels blijft de hele tijd. Daar denk ik namelijk aan bij de woorden dominant en sub. Zijn het niet gewoon vrouwen en mannen die zich fijn voelen in de "traditionele" rollen in het dagelijks leven en het doorvoeren tot iets seksueels in de slaapkamer. Of zit ik er nu heel erg naast?
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Dit is zooooo Staphorst.............
Alle reacties Link kopieren
quote:femselien schreef op 01 maart 2014 @ 22:35:

Duidelijke uitleg, Miss Innuendo, dank je.

Ik kan me niet voorstellen dat je dit 24/7 doet en het iets seksueels blijft de hele tijd. Daar denk ik namelijk aan bij de woorden dominant en sub. Zijn het niet gewoon vrouwen en mannen die zich fijn voelen in de "traditionele" rollen in het dagelijks leven en het doorvoeren tot iets seksueels in de slaapkamer. Of zit ik er nu heel erg naast?



Het heeft -wat mij betreft in ieder geval- alles te maken met een rol die je speelt die alles te maken heeft met je seksleven en niets met je normale dagelijkse leven.



Als je wel voorkeur hebt voor de onderdanige rol, kan het wel enorm opwindend zijn om tijdens het dagelijkse leven af en toe wel hints of opdrachten te krijgen. Een soort van 'spanning opbouwen'.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Aan de meisjes ligt het niet: zij willen vaak niet anders

dan dat een man de leiding neemt en hen onderwerpt aan

zijn verlangens.



EEEEEEE. En af.



Meisjes en mannen? Klinkt ongezond. Ik hou van de leiding nemen in bed, wat ben ik nu??
Is er ook een handboek voor jongetjes?
Ik heb nl. geen idee.
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 01 maart 2014 @ 23:05:

Meisjes en mannen? Klinkt ongezond. Ik hou van de leiding nemen in bed, wat ben ik nu??Dan ben je in ieder geval géén subje
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Lijkt wel op een sex handboek
Alle reacties Link kopieren
Nouja, heel soms. Maar goed, we wisselen van 'rol'. Ben vaak genoeg degene met blauwe plekken of striemen.

Maar een boek dat aangeeft dat beoordeeld op innerlijk een fabel is en je beter je kontje kan laten zien in een rok zonder slip vind ik dan wel weer heavy. Maar goed, BDSM, daar ben ik verder ook niet zo in thuis.
Lijkt me helemaal niks, sex en pijn gaan voor mij niet samen. Ik zou er spontaan van opdrogen.
Alle reacties Link kopieren
Oh, voor mij gaat pijn en seks best samen. Maar het idee dat de vrouw álleen maar voor genot voor de man is. Hallo, ik lig toch ook in dat bed.
quote:Koettie schreef op 01 maart 2014 @ 23:32:

je beter je kontje kan laten zien in een rok zonder slip vind ik dan wel weer heavy. Maar goed, BDSM, daar ben ik verder ook niet zo in thuis.Da's toch gewoon geil? Heeft dat met BDSM te maken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven