Handboek voor meisjes

01-03-2014 21:41 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit Handboek voor meisjes (mobiele versie) zou volgens een aantal vivadames bij veel vrouwen bekende lectuur zijn?



Handboek voor meisjes (gewone versie)



Klopt dit? Diegene die ik sprak gaven aan dat ze er zelf niets mee zouden hebben.... wel gelezen hadden.... maar misschien alleen in bed wel leuk zouden vinden...... geloof je dat?

Handboek voor meisjes

Totaal aantal stemmen: 34

Bekend (12%)
Onbekend (44%)
Ga het lezen (6%)
Gelezen (18%)
Geen belangstelling (21%)
Delen doe je samen
Ik heb me door het hele boek geworsteld.. Maar dit is toch een grapje?
"Maar uiteindelijk neemt hij je en ben jij zijn prooi, jij wordt genomen. Onthoudt dat zijn genot altijd voorrang heeft op dat van jou."

. Ik weet weer genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Retegeil



Maar het stuk ervoor. Weet niet. Ben best van sexy kanten uitlichten en soms even lekker gek doen. Maar om dat meteen te zeggen dat vrouwen geen boeiend innerlijk nodig hebben/dat een fabel is en alles om je reet draait.. Hm.



je moet toch ook kunnen koken??
quote:Koettie schreef op 01 maart 2014 @ 23:46:

je moet toch ook kunnen koken??Je hebt het boek niet goed begrepen.
Precies omdat het voor jou vernederend en pijnlijk is

beleven dominante mannen er plezier aan je in je kont te

neuken

Alle reacties Link kopieren
He verdorie. Nouja, heeft me iig weer even bezig gehouden.
Alle reacties Link kopieren
quote:marjolein852 schreef op 01 maart 2014 @ 23:45:

Ik heb me door het hele boek geworsteld.. Maar dit is toch een grapje?



Dat is het mooie, het hele boek moet je zien als een knipoog.

En toch ook weer niet.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 maart 2014 @ 23:55:

[...]





Dat is het mooie, het hele boek moet je zien als een knipoog.

En toch ook weer niet.Als ik niet beter wist zou ik denken dat dat hele verhaal een mindfuck is.
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 01 maart 2014 @ 23:58:

[...]





Als ik niet beter wist zou ik denken dat dat hele verhaal een mindfuck is.



Wel een hééééle lange en expliciete dan.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 02 maart 2014 @ 00:03:

[...]





Wel een hééééle lange en expliciete dan.



Zit je me weer te mindfucken, Enn? Hm?



Nou?
Als het is welke ik denk dat het is, dan heb ik deze een paar jaar geleden gelezen. Staat me iets bij van dat borstenmannen waren blijven hangen in hun babyfase, maar dat billenmannen pas echte mannen zijn.



Hilarisch slecht geschreven door een gefrustreerd mannetje. Het kwam om mij eerder dom over dan Dom.
Dat.



Of je hebt het boek niet begrepen.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden. Voor vrouwen die bezig zijn met experimenteren met hun onderdanige kant staan er best wel wat dingen in die nuttig zijn. Over wat er oke is, en wat niet. Het boekje geeft echter wel de indruk dat iedere vrouw in wezen een onderdanige slet is, en dat vind ik wat ver gaan.

Sommige dingen in dat boekje vind ik ook wel weer mooi.



"Ik heb een relatie met een dominante man, en hoewel ik van mezelf echt wel onderdanig ben word ik er uiteindelijk niet gelukkiger van.

Soms vind ik dat hij me gewoon slecht behandelt. Ben ik dan opstandig of is er iets anders aan de hand?"



Zonder de details te kennen kan ik niets zeggen over jouw relatie of over de man die je gehoorzaamt.Maar als jij ongelukkig wordt van de situatie is er duidelijk iets mis. Een man die jou slecht behandelt is jouw onderwerping geen seconde waard, en als je bij jezelf te rade gaat kun je gemakkelijk inzien wat het verschil is tussen "domineren" en "slecht behandelen".
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Ik hoop dat het boek met een knipoog is geschreven, maar dat gevoel kreeg ik er niet bij. Ik heb in die tijd behoorlijk wat gelezen over BDSM en D/s.
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 01 maart 2014 @ 23:20:

Is er ook een handboek voor jongetjes?Helaas SWV, wel dit gevonden: Eigenlijk is "het handboek voor meisjes" maar nieuwerwetserig gedoe.

"Vroegah" wisten ze al veel eerder hoe het in elkaar zit...



Hun onderbouwing daarvoor staat hier: Uittreksel uit een Katholiek schoolboek voor de afdeling "Huishoudkunde" voor meisje (1960) gevonden
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Ooit als link gekregen van een vriendin. Gelezen, maar totaal niet mijn ding.



Dat hele sub/Dom is niet mijn smaak. Als er al gemept gaat worden met een zweepje, dan heb ik dat ding in mijn handen. En geen halfzacht gedoe met ingewikkelde kunstige knoopjes.



Uiteindelijk denk ik dat een man die een D wil zijn, in mijn ogen geen 'echte' man is. Een beetje kerel kan een vrouw op seksueel gebied aan, kan geven zonder zichzelf daarbij een minder mannetje te voelen. Dit soort spelletjes, daar zou ik van opdrogen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Als uw man voorstelt te paren

Aanvaard dit met nederigheid maar houdt steeds in het achterhoofd dat het plezier aan de man is besteed en veel belangrijker is dan dat van een vrouw. Als hij zijn orgasme bereikt is een beetje gekreun van uw kant niet misplaatst, integendeel; het zal hem ervan overtuigen dat u er ook plezier aan hebt beleefd.





Good Lord. Het is nog net geen 'just lie back and think of England'.
Alle reacties Link kopieren
quote:spraakwaterval schreef op 02 maart 2014 @ 00:13:

[...]





Zit je me weer te mindfucken, Enn? Hm?



Nou?

Natuurlijk.

Daarvoor ben jij toch hier?

Nou? Ehm? Hm?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 02 maart 2014 @ 13:12:

Daarvoor ben jij toch hier?

Nou? Ehm? Hm?Yep. That's me.
Alle reacties Link kopieren
Als hij van je wil horen wat je bent, dan antwoord je hem dat je een teefje, een slet, een hoertje bent. Als hij vraagt of je het verdient om geslagen te worden weet je meteen een aantal redenen te noemen waarom dat inderdaad is wat je nodig hebt



Sick.
Alle reacties Link kopieren
Nou. Ook weer opgehelderd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
ik echt geen bdsm'er die dat boek serieus neemt...

iemand die een boekje heeft geschreven en bedacht heeft hoe het 'hoort'... grinnzzz, iemand die serieus is doet wat bij hem of haar past en niet wat iemand anders in een zogenaams handboek heeft opgeschreven
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 01 maart 2014 @ 21:41:





Klopt dit? Diegene die ik sprak gaven aan dat ze er zelf niets mee zouden hebben.... wel gelezen hadden.... maar misschien alleen in bed wel leuk zouden vinden...... geloof je dat?



Ik kan overigens wel bij de juiste persoon 24/7 hebben, maar dan aansluitend bij wat bij ons past en niet bij wat een ander heeft bedacht.

Naar de juiste persoon kan ik namelijk echt onderdanig zijn, maar ik ben bijvoorbeeld ook niet-monogaam. Zijn mensen die vinden dat, dat niet kan als sub... Tja, bepaal ik liever toch echt zelf wel
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lemoos2 schreef op 02 maart 2014 @ 12:49:

Uiteindelijk denk ik dat een man die een D wil zijn, in mijn ogen geen 'echte' man is. Een beetje kerel kan een vrouw op seksueel gebied aan, kan geven zonder zichzelf daarbij een minder mannetje te voelen. Dit soort spelletjes, daar zou ik van opdrogen.



Het heeft niets te maken met willen zijn, maar met het gewoon zijn. Iemand die heel hard probeert dominant te zijn, die kan mij echt niet aan, daar dender ik over heen. maar de juiste persoon die gewoon Dominant is en waar ik die klik mee heb, die kan mij zonder moeite hebben.



Onderdanigheid is bij mij overigens niet per definitie seksueel. Het is iets dat ik gewoon ben en nodig heb. Ik voel me fijn om me compleet over te kunnen geven aan iemand, mij van hem te voelen en hem te gehoorzamen. Dat geeft mij een heerlijke vorm van rust en het maakt mij gelukkig. Ik moet echter niet iemand die mij wil micromanagen. Ik heb hersens gekregen van onze lieve heer, dus ik wil wel een Dominant die er op vertrouwt dat ik die ook naar behoren zal gebruiken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven