Handboek voor meisjes

01-03-2014 21:41 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit Handboek voor meisjes (mobiele versie) zou volgens een aantal vivadames bij veel vrouwen bekende lectuur zijn?



Handboek voor meisjes (gewone versie)



Klopt dit? Diegene die ik sprak gaven aan dat ze er zelf niets mee zouden hebben.... wel gelezen hadden.... maar misschien alleen in bed wel leuk zouden vinden...... geloof je dat?

Handboek voor meisjes

Totaal aantal stemmen: 34

Bekend (12%)
Onbekend (44%)
Ga het lezen (6%)
Gelezen (18%)
Geen belangstelling (21%)
Delen doe je samen
Ik lees de eerste bladzijde en krijg er toch meteen wel erg zware pedo-tejong-onderdrukkingsgevoelens bij. Tja ieder zijn ding, maar dit dossier lijkt me erg op het randje.



Veel plezier ermee, ik geloof niet dat er veel vrouwen dit handboek onder het kussen hebben liggen als voorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 02 maart 2014 @ 16:29:

[...]





Het heeft niets te maken met willen zijn, maar met het gewoon zijn. Iemand die heel hard probeert dominant te zijn, die kan mij echt niet aan, daar dender ik over heen. maar de juiste persoon die gewoon Dominant is en waar ik die klik mee heb, die kan mij zonder moeite hebben.



Onderdanigheid is bij mij overigens niet per definitie seksueel. Het is iets dat ik gewoon ben en nodig heb. Ik voel me fijn om me compleet over te kunnen geven aan iemand, mij van hem te voelen en hem te gehoorzamen. Dat geeft mij een heerlijke vorm van rust en het maakt mij gelukkig. Ik moet echter niet iemand die mij wil micromanagen. Ik heb hersens gekregen van onze lieve heer, dus ik wil wel een Dominant die er op vertrouwt dat ik die ook naar behoren zal gebruiken



Die eerste alinea kan ik me volledig bij aansluiten.

Goed verwoord.



Maar bij mij is het wel iets seksueels. Ik kan niet in de onderdanige rol leven in het dagelijkse leven.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 02 maart 2014 @ 16:29:

[...]





Het heeft niets te maken met willen zijn, maar met het gewoon zijn. Iemand die heel hard probeert dominant te zijn, die kan mij echt niet aan, daar dender ik over heen. maar de juiste persoon die gewoon Dominant is en waar ik die klik mee heb, die kan mij zonder moeite hebben.



Onderdanigheid is bij mij overigens niet per definitie seksueel. Het is iets dat ik gewoon ben en nodig heb. Ik voel me fijn om me compleet over te kunnen geven aan iemand, mij van hem te voelen en hem te gehoorzamen. Dat geeft mij een heerlijke vorm van rust en het maakt mij gelukkig. Ik moet echter niet iemand die mij wil micromanagen. Ik heb hersens gekregen van onze lieve heer, dus ik wil wel een Dominant die er op vertrouwt dat ik die ook naar behoren zal gebruiken Ja, dat klinkt idd logisch. Ik denk dat ik niet geschikt ben voor uitvoering van het handboek voor meisjes, dan zou ik moeten spelen dat ik een sub zou zijn .
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd benieuwd naar de relatie die zo'n man heeft met zijn moeder. Ik denk dat zo'n man een dominante moeder heeft gehad en niet genoeg aandacht.



Uit de stukjes die ik heb gelezen, lees ik veel woede en wraak. Klinkt niet echt gezond in ieder geval. En gaat volledig voorbij aan de kracht die juist vrouwen van oorsprong hebben. Lijkt idd meer op een gefrustreerd mannetje die daar niet zo goed mee kan omgaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 01 maart 2014 @ 22:25:

O, op basis van een vage OP moet ik raden dat het om een of ander seksspelletje gaat. Zeg dat dan, dat is lastig te zien als je mobiel forumt. Nou, veel plezier!Laat ik tot nu nog steeds gedacht hebben dat het een versie is van het boek van 1960 Handboek voor de moderne vrouw De OP mag echt wel iets duidelijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:single-lady schreef op 02 maart 2014 @ 13:08:

Als uw man voorstelt te paren

Aanvaard dit met nederigheid maar houdt steeds in het achterhoofd dat het plezier aan de man is besteed en veel belangrijker is dan dat van een vrouw. Als hij zijn orgasme bereikt is een beetje gekreun van uw kant niet misplaatst, integendeel; het zal hem ervan overtuigen dat u er ook plezier aan hebt beleefd.





Nah ja, dit is dus idd uit het huisboek van de moderne vrouw die ik noemde in mijn eerdere post.
oei, ik moet al meteen op de eerste pagina lachen...dat is denk ik niet de bedoeling van deze auteur. Vingeren op het toilet van mijn werk..? dit is voor meisjes van af zestien jaar die op hun bij baantje in de supermarkt met collega's met puisten werken..?



En dan hou ik wel juist van onderdanig zijn in bed...ik ga wel verder lezen, maar het begin is lachwekkend..
Alle reacties Link kopieren
Het intrigeert me wel... Zou zo'n man een dochter hebben? En zou hij zijn dochter dan ook met deze waarden opvoeden? Of dit willen voor zijn dochter?



Vraag ik mij echt af.
Ik vind het wel een grappig boek. Eenvoudig geschreven met een knipoog.



*stuurt linkje naar vrouw*
Alle reacties Link kopieren
quote:ThunderassMan schreef op 02 maart 2014 @ 19:55:

Ik vind het wel een grappig boek. Eenvoudig geschreven met een knipoog.



*stuurt linkje naar vrouw*



Wij zitten op één lijn.

Maar dat idee had ik al eerder.



Hopelijk ziet je Lady het boek ook op dezelfde manier
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Het is net als de bijbel. Die kun je ook op 1000 manieren interpreteren.
Hij begint op pagina 12 al met de "natural fallacy" en de "vroeger, toen het vroeger was ofzo, was de seksuele omgang dusdanig..."



Ten eerste, niet alles wat natuurlijk is is goed. (vulkaanuitbarstingen, radioactieve straling, giftige planten)

ten tweede, we weten helemaal niets van de seksuele relaties onder bijvoorbeeld; stammen in de ijstijd, of cro-magnon mensen, homo erectus... weet ik veel waar hij het over heeft als hij zegt 'vroeger'. Hij gebruikt vroeger trouwens ook voor europese amerikaanse vrouwen in de de jaren '50. Misschien weer een ander soort vroeger, toen alles beter was schijnbaar.



Damn ik kan dit niet lezen! Mijn halve onderzoekershart schreeuwt om voetnoten en specificaties. En voorbehouden bij de tientallen generalisaties. Nee ik kan hier niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
quote:honingbijtje schreef op 02 maart 2014 @ 22:28:

Hij begint op pagina 12 al met de "natural fallacy" en de "vroeger, toen het vroeger was ofzo, was de seksuele omgang dusdanig..."



Ten eerste, niet alles wat natuurlijk is is goed. (vulkaanuitbarstingen, radioactieve straling, giftige planten)

ten tweede, we weten helemaal niets van de seksuele relaties onder bijvoorbeeld; stammen in de ijstijd, of cro-magnon mensen, homo erectus... weet ik veel waar hij het over heeft als hij zegt 'vroeger'. Hij gebruikt vroeger trouwens ook voor europese amerikaanse vrouwen in de de jaren '50. Misschien weer een ander soort vroeger, toen alles beter was schijnbaar.



Damn ik kan dit niet lezen! Mijn halve onderzoekershart schreeuwt om voetnoten en specificaties. En voorbehouden bij de tientallen generalisaties. Nee ik kan hier niet tegen.



Laat. Het. Los. Honingbijtje...



Je moet je aan hem onderwerpen, aan alle halfbakken clichés en verzinsels. Geef die man de leiding, laat je domineren ook al weet je beter. That's the point.

Nee heb je, ja kun je krijgen
Analyseer jij je eigen seksleven ook zo, honingbijtje?
Jazeker, ik ben erg rationeel actief :D
quote:honingbijtje schreef op 02 maart 2014 @ 22:50:

Jazeker, ik ben erg rationeel actief :D



Werkt het bij jou ook voor geen meter?



Of is dat een dingetje van mij?
quote:spraakwaterval schreef op 02 maart 2014 @ 23:03:

[...]





Werkt het bij jou ook voor geen meter?



Of is dat een dingetje van mij?Werkt wat niet?
Rationeel actief zijn.
Werkt over het algemeen prima, alleen tijdens de seks even loslaten en alle geile vieze dingen denken die in je opkomen. Daar zijn de hersens tenslotte voor. En seks ook.
That easy, huh?
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 maart 2014 @ 20:27:

[...]





Wij zitten op één lijn.

Maar dat idee had ik al eerder.



Hopelijk ziet je Lady het boek ook op dezelfde manier Dat hoop ik ook. En anders sla ik het er wel in met een zweep.
quote:spraakwaterval schreef op 02 maart 2014 @ 23:52:

That easy, huh?Nee, zo moeilijk. Als je hoofd maar goed staat, volgt de seks vanzelf. Maar het hoofd goed krijgen is het allermoeilijkste.
Alle reacties Link kopieren
Probeer het hoofd maar eens geconcentreerd te krijgen op je bedfeestje als er een paar koters rondbanjeren, de was nog gedraaid moet worden, de afwas van 3 dagen er nog staat, het boodschappenlijstje nog gemaakt moet worden...



Back on topic, het handboek is een bijbel, of eigenlijk als een bijbel. Voor bdsmmers met D/s verhouding dan... Maar niet iedereen leeft volgens de bijbel, al zeggen ze gelovig te zijn...
Daarom is het geil als een man het huishouden doet, als het lijstje uit je hoofd is kun je je concentreren op seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:choilleich schreef op 03 maart 2014 @ 14:38:

Back on topic, het handboek is een bijbel, of eigenlijk als een bijbel. Voor bdsmmers met D/s verhouding dan... Maar niet iedereen leeft volgens de bijbel, al zeggen ze gelovig te zijn...



Moet de eerste serieuze BDSM'er die wat heeft met D/s en die dat vind nog tegen komen... en ik ken er heel wat

De enige die misschien graag zou zien dat het boek zo gebruikt zou worden is de schrijver zelf, maar als behalve hij niemand het serieus neemt, is het alles behalve ene bijbel.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven