Heb jij een vibrator?

15-12-2012 20:31 86 berichten
Even pure nieuwsgierigheid mijnerzijds. Ik heb zelf nooit de behoefte gehad aan een vibrator, of welk seksspeeltje dan ook. En ben heel erg benieuwd hoeveel vrouwen nou eigenlijk zo'n ding hebben.



Daarom een poll!



Edit: eentje moet natuurlijk eendje zijn!

Heb jij een vibrator?

Totaal aantal stemmen: 155

Ja (67%)
Nee (30%)
Nee, maar wel een vibrerend ei/badeentje/iets anders grappig (3%)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan niet mobiel reageren op de poll maar nee ik heb er geen. Ook echt geen behiefte aan.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vind het ook een totaal niet opwindend ding. Heb wel een keer dat tril ding van durex geprobeerd die je om de man zijn penis moet doen, was wel oké maar niet echt geweldig.
Alle reacties Link kopieren
tuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk, ik heb er 3.
Ik heb er 3



M'n eerste had ik ruim voor dat ik echte seks had.

Ik vind het beter dan 'n man eerlijk gezegd: altijd beschikbaar, snel, succes verzekerd, geen gedoe, geen risico om vanalles op te lopen.
Waarom is het voor sommigen 'natuurlijk'? Dat je masturbeert oke, maar waarom zijn daar je eigen handjes niet goed genoeg voor en moet er een hulpstuk aan te pas komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 15 december 2012 @ 20:53:

Ik heb er 3



M'n eerste had ik ruim voor dat ik echte seks had.

Ik vind het beter dan 'n man eerlijk gezegd: altijd beschikbaar, snel, succes verzekerd, geen gedoe, geen risico om vanalles op te lopen.Misschien wat te intiem om te vragen maar... ben je dan "feitelijk ontmaagd" door een vibrator ipv door een man ?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik heb er één. Maar nu ik een vriend heb gebruik ik m weinig. Ben eigenlijk ook niet echt van de hulpstukken. Liever gewoon ouderwets met de vingers of de douchekop ; ).
Ik heb er geen, maar het lijkt me best leuk om eens te proberen.
quote:cosima schreef op 15 december 2012 @ 20:55:

[...]





Misschien wat te intiem om te vragen maar... ben je dan "feitelijk ontmaagd" door een vibrator ipv door een man ?Eh nee? Ontmaagding heeft toch echt met geslachtsgemeenschap te maken en niet met vibrators (anders ken ik heel wat meisjes die erg jong zijn begonnen )
Omdat je met je handen je g-spot niet kan stimuleren.



Ik heb ook liever een vibrator dan een ONS, want dat is veel gedoe en ik heb alleen sex met mannen die ik echt leuk vind (en dat zijn er niet zoveel). Als ik een relatie heb gebruik ik mijn vibrator minder.
Klopt ja, m'n eerste was 'n vibi



Waarom niet met vingers alleen? Omdat het effect met 'n vieb vele malen heftiger is. Moet 'n man al van goede huize komen wil ie daar tegenaan kunnen beffen/vingeren om dat effect te kunnen evenaren.
Alle reacties Link kopieren
quote:Robin- schreef op 15 december 2012 @ 20:57:

[...]





Eh nee? Ontmaagding heeft toch echt met geslachtsgemeenschap te maken en niet met vibrators (anders ken ik heel wat meisjes die erg jong zijn begonnen )Na ja, "letterlijk" wel natuurlijk; nu is er natuuurlijk een verschil tussen masturberen met een vibrator en seks voor het eerst. Maar ik vroeg me af of je, als je eerder met een vibrator begint, je eerste keer met een man anders aanziet, als in, minder bang voor pijn en zo.
Ik gebruik 'm als ik 'n relatie heb overigens vaker, omdat ik dan meer zin in klaarkomen heb en ik geen behoefte heb aan dagelijks die man in m'n bed.
quote:cosima schreef op 15 december 2012 @ 21:00:

[...]





Na ja, "letterlijk" wel natuurlijk; nu is er natuuurlijk een verschil tussen masturberen met een vibrator en seks voor het eerst. Maar ik vroeg me af of je, als je eerder met een vibrator begint, je eerste keer met een man anders aanziet, als in, minder bang voor pijn en zo.Ik was idd niet bang, had ook 'n minnaar van 15 jaar ouder die errug goed was. Had 'n super eerste keer i.t.t. vriendinnen die met 'n leeftijdgenootje hun eerste keer hadden.
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 15 december 2012 @ 21:03:

[...]



Ik was idd niet bang, had ook 'n minnaar van 15 jaar ouder die errug goed was. Had 'n super eerste keer i.t.t. vriendinnen die met 'n leeftijdgenootje hun eerste keer hadden.kan ik me goed voorstellen, naast de angst om iets mis te doen is er voor meisjes natuurlijk de angst om pijn te hebben tijdens de penetratie en/of te bloeden.
Alle reacties Link kopieren
Nope. Ik zou er opzich best een willen, maar ben beetje bang dat je op een gegeven moment steeds hardere stimulatie nodig hebt en je uiteindelijk zonder hulpstukken helemaal niet meer klaarkomt, laat staan dat een ander het voor elkaar krijgt (dat is al lastig zat as it is)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Alle reacties Link kopieren
Nee heb er geen. Ook geen behoefte aan eigenlijk. En ook niet het idee dat ik wat mis. Wel een man trouwens, misschien maakt dat verschil.
tsja.....
Nora, nee, hoor, je krijgt geen eelt op je vagina ofzo Je leert je lijf juist beter kennen.



Famke, bedoel je dat je een man mist of dat je een man bent?
quote:elninjoo schreef op 15 december 2012 @ 20:59:

Klopt ja, m'n eerste was 'n vibi



Waarom niet met vingers alleen? Omdat het effect met 'n vieb vele malen heftiger is. Moet 'n man al van goede huize komen wil ie daar tegenaan kunnen beffen/vingeren om dat effect te kunnen evenaren.Ja precies. Word je dan niet ongevoelig als je zulke harde stimulatie gewend bent? Op die manier kan je het toch nooit meer gewoon met je vingers klaarspelen? Laat staan inderdaad je sekspartner. Ik zie het nut er niet zo van in.
Het is de mate van opgewondenheid waardoor je door 'n kleine aanraking al kunt komen, dus de juiste man kan veel bereiken ook al heeft ie zelf geen vibrerende lul :-) Maar vind 'n vieb gewoon lekker praktisch en is tenminste altijd beschikbaar i.t.t. 'n man. Ik hoef namelijk ook niet persé 'n vaste relatie en hou ook niet van ONS, dus ben blij dat ik een zeer goed alternatief heb.
Ik zie het nut er niet van in het met je vingers te doen, als er veel betere mogelijkheden zijn.
Jup heb er 1 maar doe er nooit meer iets mee. Tevens zijn de batterijen leeg. Maar geen behoefte een nieuwe erin te duwen.
quote:elninjoo schreef op 15 december 2012 @ 21:20:

Ik zie het nut er niet van in het met je vingers te doen, als er veel betere mogelijkheden zijn.

Harder is toch niet per se beter? Met een harde douchestraal gaat het bij mij ook sneller, maar het is dan juist weer té hard waardoor het onprettig wordt. Je kan niet echt doseren. Dus vingers zijn wat mij betreft juist perfect, itt een apparaat die het voor jou doet.



Maar goed, ik wil hier verder geen welles/nietes-topic van maken hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven