Heb jij een vibrator?

15-12-2012 20:31 86 berichten
Even pure nieuwsgierigheid mijnerzijds. Ik heb zelf nooit de behoefte gehad aan een vibrator, of welk seksspeeltje dan ook. En ben heel erg benieuwd hoeveel vrouwen nou eigenlijk zo'n ding hebben.



Daarom een poll!



Edit: eentje moet natuurlijk eendje zijn!

Heb jij een vibrator?

Totaal aantal stemmen: 155

Ja (67%)
Nee (30%)
Nee, maar wel een vibrerend ei/badeentje/iets anders grappig (3%)
Alle reacties Link kopieren
Ja maar gebruik het niet vaak.
Ik, man dus, gebruik regelmatig een anaal vibrator, tijdens de sex.

En kom dus met een vibrator, heftiger klaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb sinds kort de Fun Factory Stronic Eins, was benieuwd nadat ik er goede berichten over had gehoord. Deze vibrator is de eerste die met stoten werkt. Erg prettig, ik hou wel van expirimenteren!
Alle reacties Link kopieren
Heb er een paar. Mijn favoriet is eigenlijk een doodgewone dildo met zuignap. Simpel doch doeltreffend
quote:Mocy schreef op 16 december 2012 @ 03:50:

Ik heb er één voor de gezichtsmassage



Daar zijn ze ook in eerste instantie voor bedoeld [dacht ik vroeger bij het doorbladeren van diverse catalogussen] haha
Alle reacties Link kopieren
Ja, 1.

Gebruik 'm zelden.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook 1, gebruik hem gewoon samen met partner.. Hij vindt t ook leuk om mij er mee te verwennen en soms plaag ik hem er ook eens mee tijdens sex.. Toen ik nog alleen was gebruikte ik m nooit, alleen met m'n vinger..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zeker een! Heerlijk genieten met mezelf (A)



Wist je trouwens dat je ook heel goed samen met je vriend kunt genieten van een vibrator? [link verwijderd]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 18-12-2012 08:25
Reden: link naar zakelijke site verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Het voordeel van de speeltjes van Fun Factory vind ik dat ze niet lijken op een levensechte penis, maar een mooie organische vorm hebben. Vaak zijn ze ook waterproof en kun je ze ook goed gebruiken onder de douche of in bad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een. Op aanraden van de posters hier. Ik vond het in eerste intantie eigenlijk onzin; met mijn rechterrmiddelvinger was nooit iets mis, volgens mij.



Maar op advies hier zo'n ding een keer aangeschaft: een tarzan.



Ik moet eerlijkheidshalve zeggen dat de eerste keren dat ik hem gebruikte het wel prikkelend en stimulerend was en orgasmebevorderend. Maar na een aantal keren gebruiken, ging ik toch weer over op handmatig. Dat vond/vind ik toch plezieriger en fijner dan zo'n trilding. Zal ook wel met iets persoonlijks te maken hebben.



Maar als ik het hand- of vingermatig doe kan ik zoveel meer zelf bepalen: druk, snelheid, intensiteit. Dus eigenlijk wat Ste een paar posts hiervoor zei...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een paar ja. Die worden af en toe gebruikt, mijn vriend vindt het erg leuk om naar te kijken als ik met mezelf speel namelijk en om mij ermee te verwennen Als ik alleen ben gebruik ik die dingen eigenlijk nooit.
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook 2 kleine vibratoren, gekregen van mijn vriend. ik gebruik ze eigenlijk nietzo heel vaak. soms tijdens de sex met mijn vriend voor beetje extra stimulatie. mezelf kan ik er ook lekker mee verwennen alleen is t klaarkomen idd heel anders dan lekker met de hand. ligt beetje aan mijn bui denk ik. om ff snel klaar te komen is me speeltje idd een goede oplossing.

ze zijn alleen soms zo koud als ik ze meepak voor in bed... dan ben ik sneller klaar met de hand...
quote:doosje90 schreef op 18 december 2012 @ 21:59:

ik heb ook 2 kleine vibratorenEn dat in combi met je nick....
Alle reacties Link kopieren
Heb er ook 1.. Vandaag een nieuwe besteld.. Ben benieuwd!

Voor mij is het de snelste en bijna de enige manier om te komen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik had er een maar deze is stuk gegaan. Ik kom sneller klaar door een vibrator dan door het ouderwetse handwerk dus ga zeker een nieuwe aanschaffen.
ik heb er wel een paar. niet dat ik ze verzamel ofzo maar door de jaren heen dan toch bij elkaar gespaard. een vrij 'normale' roze van gewoon formaat. dat is eigenlijk mijn oudste.



ook heb ik dan nog zo'n heel mooi vormgegeven ding met mooi paars en zilver. lijkt niet op een pik maar trilt wel en doet goed z'n werk met weinig geluid.

dat was ook de duurste.



en nadat ik mijn vriend een keer over een fantasie had verteld, kwam hij dus thuis met een enorme zwarte pik. van plastic dan hihi. deze gebruik ik echt voor penetratie maar met veel glijmiddel want hij is groot en dik. mijn vriend mag hem ook wel bedienen als hij voorzichtig is en we hebben dan de fantasie dat ik door een grote donkere man met een boomstam in zijn broek gepakt wordt
Alle reacties Link kopieren
quote:xana schreef op 19 december 2012 @ 09:00:

Ik had er een maar deze is stuk gegaan. Ik kom sneller klaar door een vibrator dan door het ouderwetse handwerk dus ga zeker een nieuwe aanschaffen.Had ie overuren gedraaid??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er ook een paar, ik kom niet klaar met handwerk, douchekop of ijverige man in bed... dus ik `moet`wel...



Vind t erg fijn dat ik zo toch aan mijn trekken kom...
quote:_snoezepoesje1986_ schreef op 18 december 2012 @ 16:52:

Ik heb er een paar ja. Die worden af en toe gebruikt, mijn vriend vindt het erg leuk om naar te kijken als ik met mezelf speel namelijk en om mij ermee te verwennen Als ik alleen ben gebruik ik die dingen eigenlijk nooit.+1
Heb er geen, ook nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Iemand ervaring met de 'wevibe' is nummer 2 op zich net zo goed als num3 ? Of zitten er grote verschillen in? Qua standjes maakt mij weinig uit. Gaat mij er meer om da het goed blijft zitten in je doos. Somebody??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal vibrators en gebruik die wanneer ik alleen ben en ook samen met mijn vriend. Het meeste gebruiken wij de wevibe3 en de magical wand. Daarvoor heb ik jaren gedaan met een voes (is volgens mij een oude viva-term, toch?)



Ik vind zowel sex met als zonder hulpmiddelen heerlijk en ik denk dat we in de helft van de gevallen een vibrator of een ander speeltje gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
@Gurly3, volgens mij zit het verschil tussen de 2 en 3 'm voornamelijk in trilvermogen. Het ontwerp (en hoe goed 'ie dus in je doos blijft zitten) is precies hetzelfde.
Alle reacties Link kopieren
@gurly; inderdaad het vermogen en volgens mij zit er een afstandsbediening bij. bij de 2 moet je soms wat klungelen met het knopje om hem op een volgens standje te zetten. heb nog altijd veel plezier van de wevibe2. mijn vriend vind het ook erg leuk maar geniet meer van het feit dat ik meer geniet.
Alle reacties Link kopieren
Oke dankje voor de antwoorden. Is de tril-vermogen bij nmr 2 echt veel minder, of zit daar ook wel een redelijke harde/snelle standje op?



Ik hoef niet perse een boormachine en ook niet 10 verschillende standjes, dus 2 is dan een aanrader?



Wil namelijk liever eerst de goedkopere halen, en als die goed bevalt dan kan ik altijd nog de 3 erbij doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven