Heel erg onzeker..

07-11-2014 15:54 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik ben nieuw op dit forum dus weet nog niet zo goed hoe dit allemaal werkt.



Ik heb een voor mij heel groot probleem. Ik heb nu sinds een half jaar een partner. Dit is mijn 2de sekspartner en bij mijn vorige vriend was er niet veel speciaals aan. Mijn huidige partner is een stukje ouder dan mij en heeft ook meer vrouwen gehad. In mijn ogen heel veel. Hij was een echte vrouwenman en dit wist ik vanaf het begin. Ik heb er nooit echt moeite mee gehad maar nu begint het mij vreselijk onzeker te maken.



Ik kan niet klaarkomen in bed. Dat was struikelpunt 1 voor ons. Ik wilde het zo graag maar het lukte maar niet. Toen kreeg ik verhalen te horen wat hij allemaal uitspookte met zijn ex. Trio's, partnerruil enz.. Ik vind dit dus allemaal niks en hij heeft nooit tegen mij gezegd dit ook te willen. Maar ik denk ohhjee, ik moet presteren bij hem want anders ben ik misschien niet goed genoeg.



Het resultaat; zodra hij seks wilt klap ik dicht, ik verstijf en wil weg. Ik wil zo graag genieten met hem en weer zeker zijn van mezelf maar op het moment ben ik even radeloos.



Ik heb een hele lieve vriend die mij iedere dag zegt hoe mooi ik ben enz. Maar in bed ben ik mega onzeker ook omdat ik niet goed weet wat ik moet doen. Ik durf niet veel initiatief te nemen omdat ik bang ben dat ik het fout doe.



Bedankt voor het lezen, en misschien weten jullie een oplossing voor mij..
Alle reacties Link kopieren
Heb je gevraagd naar de seks met zijn exen of vertelt hij dat spontaan?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Viva amber,



Ik heb hier eigenlijk niet naar gevraagd. Het kwam meestal ter sprake als een van zijn vrienden over iets begon zoals partnerruil dat hij mij daarna eerlijk vertelde waarom zijn vrienden erover beginnen. En zo is hij steeds meer beginnen vertellen..
Alle reacties Link kopieren
Weet je vriend ook dat je zo onzeker bent?

En dat je het gevoel hebt dat je moet presteren?
Wees jezelf want een origineel is altijd meer waard dan een kopie
Praat met hem over je onzekerheid en over wat die verhalen met je doen. Goeie communicatie (verbale en non-verbale) hoort ook bij goeie seks.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt een afknapper als mijn vriend zou beginnen over seks met zijn ex.

Heeft hij in het begin wel eens gedaan hoor, toen zei ik ook hmm hoef ik niet te weten hoor.
.
Alle reacties Link kopieren
Nadat ik weer eens ben weg gestormd heb ik hem een hele brief geschreven met hoe ik mij voel en wat het met me doet. Ik ben geen goede prater en als het me niet lukt om te praten zet ik het op papier haha.



Hij zei dat hij al die dingen die hij met zijn ex deed niet nodig heeft en zijn jeugd voorbij is. Dat hij alleen mij wilt en het hem pijn doet om te zien dat ik zo dichtklap. Ik hoef niet te presteren hij wilt gewoon dat ik geniet met hem.

Maar dit is op het moment makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe ga ik dit allemaal uit mijn hoofd zetten?
Alle reacties Link kopieren
quote:isa__88 schreef op 07 november 2014 @ 16:09:

Ik vind het echt een afknapper als mijn vriend zou beginnen over seks met zijn ex.

Heeft hij in het begin wel eens gedaan hoor, toen zei ik ook hmm hoef ik niet te weten hoor.Ik heb ook aangegeven dat ik het niet meer wil horen en niet hoef te weten. Nu let hij op met wat hij zegt. Maar af en toe flapt een van zijn vrienden er iets uit en dan wilt hij toch uitleggen hoe het was voordat ik helemaal fout begin te denken..
Alle reacties Link kopieren
quote:MuisjeJ schreef op 07 november 2014 @ 16:12:

Nadat ik weer eens ben weg gestormd heb ik hem een hele brief geschreven met hoe ik mij voel en wat het met me doet. Ik ben geen goede prater en als het me niet lukt om te praten zet ik het op papier haha.



Hij zei dat hij al die dingen die hij met zijn ex deed niet nodig heeft en zijn jeugd voorbij is. Dat hij alleen mij wilt en het hem pijn doet om te zien dat ik zo dichtklap. Ik hoef niet te presteren hij wilt gewoon dat ik geniet met hem.

Maar dit is op het moment makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe ga ik dit allemaal uit mijn hoofd zetten?

Je moet je meer ontspannen en al die beelden van hem met zijn ex uit je hoofd zetten. Wat hij deed met zijn ex is voorbij, dat wil hij (zoals hij zegt) nu niet eens met jou.

Snap dat het lastig is als je onzeker bent hoor maar probeer meer te ontspannen.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat dit wel moeilijk is voor je. Misschien is het een idee om toch nog eens met je vriend te praten om te kijken wat jullie samen prettig vinden in de slaapkamer? Dat de druk er voor jouw wordt afgehaald.

Je kunt ook hulp zoeken van een seksuoloog als jullie er niet uitkomen.
Alle reacties Link kopieren
Praten praten praten en stapje voor stapje in bed. Beide geen verwachtingen hebben (hij al helemaal niet) en kijken of jullie seksueel een klik krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Bind hem gewoon een keer goed vast in bed, zodat je weet dat jij de overhand hebt. Dan heb jij de controle en kun je op eigen gevoel en eigen tempo je sex opbouwen.





Een heel ander punt: Partnerruil? Vrienden die daar over beginnen? Dat valt ook onder Loverboy technieken.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaw schreef op 07 november 2014 @ 17:27:

Bind hem gewoon een keer goed vast in bed, zodat je weet dat jij de overhand hebt. Dan heb jij de controle en kun je op eigen gevoel en eigen tempo je sex opbouwen.





Een heel ander punt: Partnerruil? Vrienden die daar over beginnen? Dat valt ook onder Loverboy technieken.Mag ik vragen waarom je dit loverboy technieken vind? Het was zijn ex die dit graag wilde.. Voor hem hoeft het niet perse. Er wordt bij mij ook niks onder dwang gedaan daar mag je heel zeker van zijn!
Alle reacties Link kopieren
Partnerruil een loverboy techniek? Ehm... het begint steeds leuker te worden.
Alle reacties Link kopieren
Wat denk je dat je fout kunt doen in bed?

Wat versta jij zelf onder goed zijn in bed?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Tip1: blijf praten, zeker als je hem leuk vind en wil houden als partner (zijn genoeg leuke mannen op de wereld he...)

Tip2: ga eens samen kijken in een parenclub. Met de afspraak dat je het bij elkaar houdt; misschien gaat er een wereld voor je open en vind je het idee dat je partner dit allemaal heeft meegemaakt niet zo beangstigend.

Tip3: vraag hem of zijn 'vrienden' in jouw gezelschap het niet over zijn 'oude seksleven' hebben, vind dat namelijk privézaken van hem en zijn ex en nogal onfatsoenlijk dit te berde te brengen in jouw bijzijn......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven