Help !

31-08-2015 19:44 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey.



Me vriendin en ik hebben ongeveer een maandje geleden seks gehad zonder een voorbehoedsmiddel. Inmiddels nu 3/4 weken verder heeft ze veel last van hoofdpijn , duizeligheid en is ze vaak in de ochtend misselijk. Ik heb het gevoel dat ze zwanger is maar 2 dagen dat we seks hebben gehad was ze ongesteld geworden voor 7 uurtjes ? Ze heeft 'n onregelmatige cyclus kan iemand me hier mee helpen 😩 !
Alle reacties Link kopieren
Koop een test zou ik zeggen
Alle reacties Link kopieren
Haal zo'n test waarover je heen kunt plassen , weet je meteen genoeg
Alle reacties Link kopieren
Al een test gekocht?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Alle reacties Link kopieren
Je krijgt alleen zekerheid door een test te doen.
Alle reacties Link kopieren
Doe een test.

Ik heb geen HCG radar die het voor je kan uitwijzen.
Sjezus, hoe dom kun je zijn. Eerst onveilig neuken en dan hier komen janken of ze misschien wel niet zwanger is. Alsof wij dat door het scherm heen kunnen zien. Sorry hoor, maar hier heb ik echt geen woorden voor. En oh ja, haal een test en laat je vriendin er overheen plassen. Zelf schijnt ze niet in staat te zijn iets te ondernemen, dus dan moet jij het heft maar in handen nemen. Ongelooflijk, echt.
Sorry, mijn glazen bol is struk. Een test kan je waarschijnlijk verder helpen. Enne.... een biologieboek, en anticonceptie, lijkt mij ook wel een aanrader.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Je wordt vader!
zegt een drieling
1.50 bij de action, heb je er zelfs 2 voor het geval dat het nodig is
Alle reacties Link kopieren
Een test kopen is te moeilijk? Wij kunnen toch niet ruiken of ze zwanger is.

Neem aan dat het de bedoeling is dat ze zwanger is?

Zo niet, te dom voor woorden om niks te gebruiken.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 31 augustus 2015 @ 19:49:

Sjezus, hoe dom kun je zijn. Eerst onveilig neuken en dan hier komen janken of ze misschien wel niet zwanger is. Alsof wij dat door het scherm heen kunnen zien. Sorry hoor, maar hier heb ik echt geen woorden voor. En oh ja, haal een test en laat je vriendin er overheen plassen. Zelf schijnt ze niet in staat te zijn iets te ondernemen, dus dan moet jij het heft maar in handen nemen. Ongelooflijk, echt.



Dit. Ik vermoed hele jonge mensen. Maar beste jonge mensen: Seks is een grote mensen spelletje, als je daar niet groot genoeg voor bent, moet je het dus nog niet doen.



En je bent pas groot genoeg voor seks als je weet dat er kindjes kunnen komen van seks, dat je weet hoe je die kunt voorkomen, dat je die maatregelen ook adequaat treft, en als het mis gaat weet wat je moet doen.



En geen van de opties is het Vivaforum inschakelen voor hulp om te vragen of je vriend zwanger is. Dat weten wij natuurlijk niet.
Niemand hier heeft het natuurlijk ooit onveilig gedaan en daarover in de stress gezeten To is de allerenigste ooit.

To, inderdaad een test.

Daarnaast even een goed gesprek met je vriendin. Niet ok om je zo aan te stellen en geen test te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat niet? als je 7 uur ongesteld bent ben je zwanger!
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Alle reacties Link kopieren
quote:vruchtgebruik schreef op 31 augustus 2015 @ 20:00:

Niemand hier heeft het natuurlijk ooit onveilig gedaan en daarover in de stress gezeten To is de allerenigste ooit.

To, inderdaad een test.

Daarnaast even een goed gesprek met je vriendin. Niet ok om je zo aan te stellen en geen test te doen.



Nee ik heb het idd nooit onveilig gedaan.

Ja een paar keer, zo'n 21 weken terug. Dat was ook met de reden zwanger te worden.

Maar nooit onveilig terwijl ik niet zwanger wilde worden.

Mijn ouders hadden me goed voorgelicht.



Ik vind je erg dom als je niet snapt dat als je niet zwanger wilt worden je het veilig moet doen. En als je wil weten of je zwanger bent je dan een test moet doen en niet moet vragen op een forum.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Niet meer neuken (zonder voorbehoedsmiddelen), sukkels.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
quote:vruchtgebruik schreef op 31 augustus 2015 @ 20:00:

Niemand hier heeft het natuurlijk ooit onveilig gedaan en daarover in de stress gezeten To is de allerenigste ooit.

To, inderdaad een test.

Daarnaast even een goed gesprek met je vriendin. Niet ok om je zo aan te stellen en geen test te doen.Ehm, nopes maar ik heb ook een IQ van boven de 100.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Mensen, sorry voor de reacties, maar een goede vriendin is 'ineens' zwanger (geen voorbehoedsmiddelen) en kwam vanmiddag in complete stress aankloppen voor hulp. Die krijgt ze ook zeker, morgen gaan we naar de huisarts voor verdere info, maar eigenlijk vind ik het echt zo ongelooflijk dom.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Niemand is ineens zwanger, je hebt dan altijd nog in meer of mindere mate onveilig geneukt. Werkelijk, de vrouwen die door hun AC heen zwanger worden zijn net zo zeldzaam als de maag Maria.
Alle reacties Link kopieren
Topics die alleen de titel "help" bevatten, daar reageer ik niet op.
...
Alle reacties Link kopieren
Oh shit.
...
Alle reacties Link kopieren




quote:MadameQetesh schreef op 31 augustus 2015 @ 20:06:

[...]





Nee ik heb het idd nooit onveilig gedaan.

Ja een paar keer, zo'n 21 weken terug. Dat was ook met de reden zwanger te worden.

Maar nooit onveilig terwijl ik niet zwanger wilde worden.

Mijn ouders hadden me goed voorgelicht.



Ik vind je erg dom als je niet hsnapt dat als je niet zwanger wilt worden je het veilig moet doen. En als je wil weten of je zwanger bent je dan een test moet doen en niet moet vragen op een forum.



Dat laatste is niet het hoogtepunt van slim nee. Maar ik heb zo vaak in de rats gezeten (slordig met pil en gelazer met condooms etc). Zal wel in een club zwakbegaafden die toevallig allemaal pet ongeluk op het hbo terecht zijn gekomen zijn beland maar toendertijd was dat niet iets om een ander dom over te noemen.

Andere tijden blijkbaar. Fijn te lezen dat de jeugd het zo goed op orde heeft allemaal.
Een maand van drie weken, daarin is veel mogelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven