Help, ik wil nooit seks

03-02-2016 06:52 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem wat me heel erg frustreerd. Ik ben nu 3 jaar met mijn vriend samen, ik hou onvoorwaardelijk van hem. Toch is het zo dat ik op 1 of andere manier nooit zin heb in seks. Niet met hem, maar met niemand. Ik snap er niets van, en het is voor ons beide heel teleurstellend.



Ik wil mezelf ook niet dwingen voor hem, maar ik heb vaak huilbuien omdat ik niet aan zijn seksuele behoefte kan voldoen. We hebben al zo veel geprobeerd, maar niets werkt.



Iemand van jullie hetzelfde meegemaakt, of tips waardoor dit kan komen? Of wat ik eraan kan doen?
Slik je de pil? Bij mij heeft het heel erg geholpen daarmee te stoppen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Gipsy25 schreef op 03 februari 2016 @ 06:55:

Slik je de pil? Bij mij heeft het heel erg geholpen daarmee te stoppen.Ja, maar ben bang dat ik dan binnen no time zwanger ben.. niet dat het niet welkom zou zijn maar we hebben nog nieteens een huis samen...
Condoom gebruiken dan?
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je dan al geprobeerd, graag een lijstje, dan hoeven we dat dan al niet meer voor te stellen. Wel heel sneu voor jullie zeg!
Zonder Viva wisten we minder
Alle reacties Link kopieren
Als je al 3 jaar seks heb zonder condoom is het echt 10x niks om die weer te gaan gebruiken.



Overigens dit hebben we al geprobeerd:

- op vaste dagen/tijden seks hebben

- hij geeft aan wanneer er behoefte is en het dan maar gewoon doen, ondanks dat ik het niet wilde

- nieuwe dingen proberen om het 'spannender' te maken

- alleen seks hebben als ik het wilde (wat echt niet veel is)



Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet, soms wil mijn hoofd wel, maar mijn lichaam niet. Dan wordt mijn lichaam niet opgewonden en dan doet het ook gewoon pijn .... :(
Alle reacties Link kopieren
Ook nooit zin in seks gehad? Ook niet toen jullie net verkering hadden en het allemaal spannend was?



Dan ben je misschien aseksueel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik gebruik na 6 jaar samen weer condooms en ik vind het een uitkomst.
Laat je doorverwijzen naar een seksuoloog.
Alle reacties Link kopieren
Misschien toch hulp zoeken hiervoor bij een psycholoog/seksuoloog.

En met de pil stoppen en koperspiraal laten plaatsen. De pil is voor mij ook echt een libidokiller.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 03 februari 2016 @ 07:05:

Ook nooit zin in seks gehad? Ook niet toen jullie net verkering hadden en het allemaal spannend was?



Dan ben je misschien aseksueel.Nadat ik dit heb gegoogled zou het serieus best eens kunnen. Maar dan wel het soort wat soms wel seksuele aantrekkingskracht heeft. Misschien toch maar eens naar mijn huisarts hiervoor.
Alle reacties Link kopieren
Nooit zin in seks of zin in seks maar dan met condoom. Ik zou het wel weten. En als het dat idd blijkt te zijn laat je een koperspiraal plaatsen. Hele probleem opgelost.
Ik vond condooms prima na 3 jaar zonder hoor. Was geen probleem.
Alle reacties Link kopieren
En heb je echt nooit zin, of niet vaak want dat schrijf je later. En als het niet vaak is, hoe vaak is dat dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Misfitbaka schreef op 03 februari 2016 @ 06:56:

[...]





Ja, maar ben bang dat ik dan binnen no time zwanger ben.. niet dat het niet welkom zou zijn maar we hebben nog nieteens een huis samen...Er zijn ook nog andere voorbehoedsmiddelen. Probeer het eens uit. Daarnaast is mijn libido ook ontzettend omhoog gegaan omdat ik ben gestopt met de pil.
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook helemaal geen zin toen ik de pil nog slikte. Het is zo'n goede beslissing geweest om ermee te stoppen! Nou is mijn man inmiddels gesteriliseerd, maar er zijn nog zoveel andere manieren om niet zwanger te raken. Als je dit probleem echt op wilt lossen, dan vind je wel een andere oplossing dan de pil (het is natuurlijk niet zeker dat het daardoor komt, maar de kans is best groot). Ik neem tenminste aan dat je vriend ook niet zit te wachten op een seksloos leven, dus de vraag is of je relatie ertegen bestand is als je het zo laat.



En een aanvulling: als je met de pil stopt, kan het wel een paar maanden duren voordat je verschil merkt, dus niet meteen opgeven.
Alle reacties Link kopieren
'Als je al 3 jaar seks heb zonder condoom is het echt 10x niks om die weer te gaan gebruiken.'

Ja, als je niks anders wil doen dan je nu al doet, zul je met het probleem blijven zitten...



Als jullie seks hebben, vind je het dan lekker of fijn? Want het is een heel verschil of het aan het zin krijgen of hebben ligt, of aan de seks zelf. Zin kun je ook maken namelijk. En met glijmiddel hoeft het ook geen pijn te doen. Maar als je de hele seks niks aan vind, heb je een groter probleem.
quote:Misfitbaka schreef op 03 februari 2016 @ 07:04:

Als je al 3 jaar seks heb zonder condoom is het echt 10x niks om die weer te gaan gebruiken.



Overigens dit hebben we al geprobeerd:

- op vaste dagen/tijden seks hebben

- hij geeft aan wanneer er behoefte is en het dan maar gewoon doen, ondanks dat ik het niet wilde

- nieuwe dingen proberen om het 'spannender' te maken

- alleen seks hebben als ik het wilde (wat echt niet veel is)



Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet, soms wil mijn hoofd wel, maar mijn lichaam niet. Dan wordt mijn lichaam niet opgewonden en dan doet het ook gewoon pijn .... :(Maar jullie hebben geen seks, dat is het hele probleem. Wil je wel een hoger libido? Ik vind het raar dat je iets dat misschien een heel simpele oplossing is zomaar aan de kant schuift om een nonreden.
Had je voordat je de pil slikte wel zin? Het advies i.p.v. de pil maar op condooms over gaan is een goede tip. Als de lust dan weer toeneemt dan is dat toch juist super fijn en het doel? niets mis met seks hebben met een condoom. Give it a shot!
Alle reacties Link kopieren
quote:ItHappens schreef op 03 februari 2016 @ 08:20:

'Als je al 3 jaar seks heb zonder condoom is het echt 10x niks om die weer te gaan gebruiken.'

Ja, als je niks anders wil doen dan je nu al doet, zul je met het probleem blijven zitten...



Als jullie seks hebben, vind je het dan lekker of fijn? Want het is een heel verschil of het aan het zin krijgen of hebben ligt, of aan de seks zelf. Zin kun je ook maken namelijk. En met glijmiddel hoeft het ook geen pijn te doen. Maar als je de hele seks niks aan vind, heb je een groter probleem.Zin kun je ook maken, daar was in mijn geval echt niks van waar toen ik de pil slikte. Ik vond er echt niks aan, als we bezig waren kon ik alleen maar denken aan hoe het zo snel mogelijk afgelopen kon zijn. Terwijl ik nu zonder pil vaak elke dag wel zin heb. Echt een wereld van verschil. Zin maken kan als je hoofd er bijvoorbeeld even niet naar staat, of als je gestresst bent of zo. Maar als je door hormonen geen zin hebt, is dat echt heel anders. Bij mij stond alles me tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook eerst proberen te stoppen met de pil. Dit kan veel invloed hebben op je libido. Mocht je na een tijd merken dat het stoppen weer zin oplevert, kun je bijv een koperspiraal proberen. Dat je dan even aangewezen bent op een condoom is te overzien toch?
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met de pil is de eerste stap



Van geen seks wordt je toch ook niet zwanger dus stoppen geen probleem



Je kan ook eerst kijken of je libido terugkomt en alles behalve penetratie doen, heb je ook geen condoom voor nodig
Heb je meer relaties gehad of is dit je eerste waar je mee naar bed gaat?



en hoe was dat in eerdere relaties, hetzelfde?
Hier ook na 3 jaar ineens met condooms. Ik vind het een uitkomst!



(En dat terwijl ik vroeger anticondoom was)
Alle reacties Link kopieren
De pil is echt een libido killer. Het is echter niet altijd zo dat als je stopt met de pil dat de zin in sex gelijk terugkomt. Ik moest de eerste paar keer echt heel erg veel zin maken en achteraf begreep ik dan niet waarom ik er tegenop zag.



Waarom zou sex met condoom een probleem zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven