Help me met m'n scharrel...

22-05-2016 22:13 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames (en heren) van de Viva,



Ik heb jullie hulp nodig. Ik zet mijn vraag hier neer, omdat ik zie dat hier ook op dit soort vragen redelijk serieus en volwassen wordt gereageerd.



Het volgende... Ik heb nu al een paar maanden een vaste "scharrel".

Ik ben 32 en Marokkaans, zij is een gescheiden moeder van 2 kids. Ik vind haar super-aantrekkelijk en de sex is goed.. althans dat denk ik. Maarrr... ze vraagt me via whatsapp elke keer van: ga je me beetje aanpakken? Daar legt ze vaak de nadruk op. Ook echt met iets heftigere taal dan wat ik hier nu schrijf. Maar naar mijn idee doe ik dat best wel al, maar ze blijft t maar vragen.. dus ik krijg t idee dat t niet stevig genoeg is ofzo. Maar wat kan ze nou nog meer willen... misschien mis ik inspiratie ofzo, of misschien ben ik blijkbaar gewoon niet zo ruig-minded. Ik heb wel aantal keer gevraagd, wat ze dan wilt, maar dan komt er niet een echt een specifiek of duidelijk antwoord... dus help! Geef me inspiratie... of is het iets anders?



Thnx

Viezevozen
Alle reacties Link kopieren
Misschien heel gek, maar vraag aan haar wat ze wil, wat ze bedoelt en wat haar fantasieën zijn.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
LOL, vraag et aan haar.
Pak dr keel knijp m dicht en laat haar niet pijpen. Nee neuk haar snoeihard in haar muil.



Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet ze meer aan haar twee kinderen gaan denken dan aan scharrelen, tenzij je uiteraard serieus een relatie van plan bent met haar.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Antwoord haar "wat zou je graag willen" en je hebt je antwoord denk ik....
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 22:16:

Volgens mij moet ze meer aan haar twee kinderen gaan denken dan aan scharrelen, tenzij je uiteraard serieus een relatie van plan bent met haar.Want als je kinderen hebt mag je niet neuken, tenzij getrouwd natuurlijk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
Een zweep?
Alle reacties Link kopieren
Waarom is het relevant dat je Marokkaans bent?
Alle reacties Link kopieren
Wat heeft je afkomst hiermee te maken? Je scharrel wil dat je haar ff flink door t nest slingert. Doe je best!
Alle reacties Link kopieren
Heeft jouw Marokkaans-zijn er iets mee te maken? Want ik snap niet dat je dat erbij moet vermelden?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 22:16:

[...]



Want als je kinderen hebt mag je niet neuken, tenzij getrouwd natuurlijk.Als je getrouwd bent wordt er ook niet geneukt Moi. Beentjes dicht zodra die ring erom zit, of kinderen zijn gekomen.
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 22 mei 2016 @ 22:20:

Waarom is het relevant dat je Marokkaans bent?Dit
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 22:16:

[...]



Want als je kinderen hebt mag je niet neuken, tenzij getrouwd natuurlijk.

Dit. Kanonne zeg.



TO, vraag of ze haar ultieme fantasie op de mail wil zetten, dan krijg je een beeld.

Of zeg gewoon dat je een beetje moe wordt van die opmerking en dat ze maar eens met een voorbeeld moet komen.
...
Vertel eens wat je nu doet waarvan jij het best "aanpakken" vindt. Dan kunnen wij je wellicht helpen met wat dan een stap verder is.
Alle reacties Link kopieren
quote:voel schreef op 22 mei 2016 @ 22:20:

Waarom is het relevant dat je Marokkaans bent?Die hebben de beste piemels, dus daar kan het niet aan liggen.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Dominant in bed zijn is iets anders dan ruig in bed zijn. Vraag haar wat ze precies zoekt.
Hij zegt toch dat hij al een aantal maal gevraagd heeft dus dat is een slechte tip. Een goede tip: neuken viezevoozen noemem is niet ruig.
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 22:16:

Volgens mij moet ze meer aan haar twee kinderen gaan denken dan aan scharrelen, tenzij je uiteraard serieus een relatie van plan bent met haar.Je kunt prima voor een stel kinderen zorgen en af en toe snoeihard in je muil geneukt worden door je Marokkaanse scharrel hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 22:16:

[...]



Want als je kinderen hebt mag je niet neuken, tenzij getrouwd natuurlijk.Nope. Maar als je een stel kinderen hebt dat om de haverklap geconfronteerd wordt met het feit dat moeder wéér met een andere scharrel de slaapkamer in scharrelt, lijkt me dat niet leuk voor de kinderen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Tjeezus badmeester. Watch your fucking language.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 22:26:

[...]





Nope. Maar als je een stel kinderen hebt dat om de haverklap geconfronteerd wordt met het feit dat moeder wéér met een andere scharrel de slaapkamer in scharrelt, lijkt me dat niet leuk voor de kinderen.

O.

Moeders neuken natuurlijk altijd waar de kinderen bij zijn.

Net als álle moeders.

Denk even na joh, waarom zou mijn kind weten waar en wanneer en met wie ik neuk.

Hij komt om te neuken, niet om mee te eten.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 22:26:

[...]





Nope. Maar als je een stel kinderen hebt dat om de haverklap geconfronteerd wordt met het feit dat moeder wéér met een andere scharrel de slaapkamer in scharrelt, lijkt me dat niet leuk voor de kinderen.Om de haverklap, wéér een andere scharrel... Poeh, wat een aannames. Moederlief kan ook gewoon de sterren van de hemel neuken als de kinderen bij hun vader zijn of een keertje uit logeren bij vriendjes/vriendinnetjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 22:26:

[...]





Nope. Maar als je een stel kinderen hebt dat om de haverklap geconfronteerd wordt met het feit dat moeder wéér met een andere scharrel de slaapkamer in scharrelt, lijkt me dat niet leuk voor de kinderen.Hoe weet je dit? Heeft TO eerder topics geopend over zijn scharrel met een paar bloedjes van kindjes die constant met een andere marokkaanse papa geconfronteerd worden?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokoro schreef op 22 mei 2016 @ 22:28:

[...]





Om de haverklap, wéér een andere scharrel... Poeh, wat een aannames. Moederlief kan ook gewoon de sterren van de hemel neuken als de kinderen bij hun vader zijn of een keertje uit logeren bij vriendjes/vriendinnetjes.

Onder schooltijd, als ze op de bso zitten.



Zoveel meer momenten dan om 20.17 in bed.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven