Help me met m'n scharrel...

22-05-2016 22:13 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames (en heren) van de Viva,



Ik heb jullie hulp nodig. Ik zet mijn vraag hier neer, omdat ik zie dat hier ook op dit soort vragen redelijk serieus en volwassen wordt gereageerd.



Het volgende... Ik heb nu al een paar maanden een vaste "scharrel".

Ik ben 32 en Marokkaans, zij is een gescheiden moeder van 2 kids. Ik vind haar super-aantrekkelijk en de sex is goed.. althans dat denk ik. Maarrr... ze vraagt me via whatsapp elke keer van: ga je me beetje aanpakken? Daar legt ze vaak de nadruk op. Ook echt met iets heftigere taal dan wat ik hier nu schrijf. Maar naar mijn idee doe ik dat best wel al, maar ze blijft t maar vragen.. dus ik krijg t idee dat t niet stevig genoeg is ofzo. Maar wat kan ze nou nog meer willen... misschien mis ik inspiratie ofzo, of misschien ben ik blijkbaar gewoon niet zo ruig-minded. Ik heb wel aantal keer gevraagd, wat ze dan wilt, maar dan komt er niet een echt een specifiek of duidelijk antwoord... dus help! Geef me inspiratie... of is het iets anders?



Thnx

Viezevozen
quote:Amand schreef op 22 mei 2016 @ 22:27:

Tjeezus badmeester. Watch your fucking language.Ik ken dames die dat geweldig vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 23:23:

[...]



Bij allemaal niet.



Wil ze sm of wil ze gewoon wat steviger?



Nee geen SM. Ze houdt niet van speeltjes heeft ze gezegd.

SM sowieso ook niet mijn ding, als dat het is, dan mag ze andere scharrel gaan zoeken. Want t moet wel zo zijn dat ik het ook opwindend vind
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat gebedel om ruig eigenlijk ook een beeje onsexy eigenlijk. Als ik iets van hem wil verpak ik dat in een kek fantasietje als hint in de inbox.
...
quote:badmeester schreef op 22 mei 2016 @ 23:26:

[...]





Ik ken dames die dat geweldig vinden.(hé Bad, mijn PB doet raar, vandaar dat ik opeens uit de lucht was)
quote:badmeester schreef op 22 mei 2016 @ 23:26:

[...]





Ik ken dames die dat geweldig vinden.Expliciet taalgebruik wordt al snel te plastisch of te grof. Kan dus ook een turn off zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 22 mei 2016 @ 23:28:

Ik vind dat gebedel om ruig eigenlijk ook een beeje onsexy eigenlijk. Als ik iets van hem wil verpak ik dat in een kek fantasietje als hint in de inbox.Tja.. ik heb er geen moeite mee. Maar dan helemaal gaan vragen of ze me alsjeblieft kan vertellen wat ze dan precies wilt.. dan vind ik ook niks.... dan is t automatisch al niet ruig meer. Dat ik het aan jullie vraag maakt t dan ook wel minder spontaan, maar dat weet zij toch lekker niet (tenminste...hoop ik. Je weet maar nooit of zij een account hier heeft, en mocht ik nu busted zijn: hoi schat!)
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 23:25:

[...]



Je zit op je knieën met hem achter je. Hij pakt dan stevig je armen en kruist die op je rug. Als hij je zo stevig vastpakt dat je klem zit kun je er dus op vertrouwen dat hij je balans bewaart.Thnx, ga het proberen!
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 23:28:

[...]



(hé Bad, mijn PB doet raar, vandaar dat ik opeens uit de lucht was)Nee fijn. Nu weten al die andere viva vrouwen dat ze toch niet de enige zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 22 mei 2016 @ 23:28:

[...]





Nee geen SM. Ze houdt niet van speeltjes heeft ze gezegd.

SM sowieso ook niet mijn ding, als dat het is, dan mag ze andere scharrel gaan zoeken. Want t moet wel zo zijn dat ik het ook opwindend vindSM is niet automatisch speeltjes natuurlijk.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 23:30:

[...]



Expliciet taalgebruik wordt al snel te plastisch of te grof. Kan dus ook een turn off zijn.



Maar ik zeg toch iets tegen hem?

Ik zeg dat niet tegen haar.
quote:Rooss4.0 schreef op 22 mei 2016 @ 23:26:

[...]



Op je knieen zittend met je hoofd op een kussen, je steunt dus op je hoofd. Dan kan hij prima je handen op je rug vasthouden. Very nice.Ja dat kan ook. Vind ik niet prettig.
quote:Dubbz schreef op 22 mei 2016 @ 23:32:

[...]





Thnx, ga het proberen!Als je wilt kun je ook soms je hoofd op het kussen doen voor steun zoals Roos beschreef.
Alle reacties Link kopieren
Ik leer elke dag iets bij. Als moeder een nieuwe vriend krijgt en daar binnen twee maanden vastere banden mee aanknoopt, schreeuwt het Viva-Forum dat dat niet kan, want dat kan je de kinderen niet aandoen en je moet elkaar eerst maar eens langer leren kennen alvorens de kinderen ermee te confronteren, enz.



Maar als het om een scharrel gaat, dan mag je blijkbaar gewoon helemaal uit je dak gaan en maakt het allemaal niet uit, zolang je maar neukt terwijl je kinderen op de BSO zitten...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:Dubbz schreef op 22 mei 2016 @ 23:34:

[...]



Ja dat kan ook. Vind ik niet prettig.Ja hallo. Daar gaat het ook niet om. Hij vindt het pretttig en dus is het geil.
...
quote:badmeester schreef op 22 mei 2016 @ 23:33:

[...]





Maar ik zeg toch iets tegen hem?

Ik zeg dat niet tegen haar.Ja dat was een grapje. Had ik door. Ik had het over expliciet taalgebruik in bed in het algemeen.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:37:

Ik leer elke dag iets bij. Als moeder een nieuwe vriend krijgt en daar binnen twee maanden vastere banden mee aanknoopt, schreeuwt het Viva-Forum dat dat niet kan, want dat kan je de kinderen niet aandoen en je moet elkaar eerst maar eens langer leren kennen alvorens de kinderen ermee te confronteren, enz.



Maar als het om een scharrel gaat, dan mag je blijkbaar gewoon helemaal uit je dak gaan en maakt het allemaal niet uit, zolang je maar neukt terwijl je kinderen op de BSO zitten...Uh ja, degene die ik neuk ziet mijn kind niet. En waarom zou hij hem ontmoeten. Totaal niet van belang of relevant.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:37:

Ik leer elke dag iets bij. Als moeder een nieuwe vriend krijgt en daar binnen twee maanden vastere banden mee aanknoopt, schreeuwt het Viva-Forum dat dat niet kan, want dat kan je de kinderen niet aandoen en je moet elkaar eerst maar eens langer leren kennen alvorens de kinderen ermee te confronteren, enz.



Maar als het om een scharrel gaat, dan mag je blijkbaar gewoon helemaal uit je dak gaan en maakt het allemaal niet uit, zolang je maar neukt terwijl je kinderen op de BSO zitten...
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:37:

Ik leer elke dag iets bij. Als moeder een nieuwe vriend krijgt en daar binnen twee maanden vastere banden mee aanknoopt, schreeuwt het Viva-Forum dat dat niet kan, want dat kan je de kinderen niet aandoen en je moet elkaar eerst maar eens langer leren kennen alvorens de kinderen ermee te confronteren, enz.



Maar als het om een scharrel gaat, dan mag je blijkbaar gewoon helemaal uit je dak gaan en maakt het allemaal niet uit, zolang je maar neukt terwijl je kinderen op de BSO zitten...

Mens wat is je probleem?

Dit gaat buiten de kinderen om, dat is toch heel wat anders dan je kinders in geen tijd met een nieuwe papa confronteren?

Of heb je gewoon zin om effe te zaniken, mag ook hoor.
...
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:37:

Ik leer elke dag iets bij. Als moeder een nieuwe vriend krijgt en daar binnen twee maanden vastere banden mee aanknoopt, schreeuwt het Viva-Forum dat dat niet kan, want dat kan je de kinderen niet aandoen en je moet elkaar eerst maar eens langer leren kennen alvorens de kinderen ermee te confronteren, enz.



Maar als het om een scharrel gaat, dan mag je blijkbaar gewoon helemaal uit je dak gaan en maakt het allemaal niet uit, zolang je maar neukt terwijl je kinderen op de BSO zitten...Een scharrel komt niet in de buurt van de kinderen, dus waar hebben ze dan last van?
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 23:38:

[...]



Ja dat was een grapje. Had ik door.. Ik had het over expliciet taalgebruik in bed in het algemeen.Oh ok. Ach different folks different strokes.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 22:22:

[...]



Die hebben de beste piemels, dus daar kan het niet aan liggen.Danku!
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 22 mei 2016 @ 23:40:

[...]





Danku!Heb ik niet verzonnen hoor, maar een afkomstgenootje van je.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 22 mei 2016 @ 23:38:

[...]



Mens wat is je probleem?

Dit gaat buiten de kinderen om, dat is toch heel wat anders dan je kinders in geen tijd met een nieuwe papa confronteren?

Of heb je gewoon zin om effe te zaniken, mag ook hoor.Hmmm. Dus een serieuze nieuwe vaste vriend moet je liefst het eerste half jaar daten zonder je kinderen ermee te belasten, maar een neukbuddy trek je gewoon desnoods elke dag je bed in, zolang je maar weet dat je kinderen op school zitten ofzo... en dan maar hopen dat ze niet onverwacht thuiskomen vanwege het één of ander...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:42:

[...]





Hmmm. Dus een serieuze nieuwe vaste vriend moet je liefst het eerste half jaar daten zonder je kinderen ermee te belasten, maar een neukbuddy trek je gewoon desnoods elke dag je bed in, zolang je maar weet dat je kinderen op school zitten ofzo... en dan maar hopen dat ze niet onverwacht thuiskomen vanwege het één of ander...Klopt
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:42:

[...]





Hmmm. Dus een serieuze nieuwe vaste vriend moet je liefst het eerste half jaar daten zonder je kinderen ermee te belasten, maar een neukbuddy trek je gewoon desnoods elke dag je bed in, zolang je maar weet dat je kinderen op school zitten ofzo... en dan maar hopen dat ze niet onverwacht thuiskomen vanwege het één of ander...

Uhm ja, want dat neukertje zien ze niet hè.

Mijn kinderen komen nooit onverwachts uit school.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven