Help me met m'n scharrel...

22-05-2016 22:13 126 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames (en heren) van de Viva,



Ik heb jullie hulp nodig. Ik zet mijn vraag hier neer, omdat ik zie dat hier ook op dit soort vragen redelijk serieus en volwassen wordt gereageerd.



Het volgende... Ik heb nu al een paar maanden een vaste "scharrel".

Ik ben 32 en Marokkaans, zij is een gescheiden moeder van 2 kids. Ik vind haar super-aantrekkelijk en de sex is goed.. althans dat denk ik. Maarrr... ze vraagt me via whatsapp elke keer van: ga je me beetje aanpakken? Daar legt ze vaak de nadruk op. Ook echt met iets heftigere taal dan wat ik hier nu schrijf. Maar naar mijn idee doe ik dat best wel al, maar ze blijft t maar vragen.. dus ik krijg t idee dat t niet stevig genoeg is ofzo. Maar wat kan ze nou nog meer willen... misschien mis ik inspiratie ofzo, of misschien ben ik blijkbaar gewoon niet zo ruig-minded. Ik heb wel aantal keer gevraagd, wat ze dan wilt, maar dan komt er niet een echt een specifiek of duidelijk antwoord... dus help! Geef me inspiratie... of is het iets anders?



Thnx

Viezevozen
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:42:

[...]





Hmmm. Dus een serieuze nieuwe vaste vriend moet je liefst het eerste half jaar daten zonder je kinderen ermee te belasten, maar een neukbuddy trek je gewoon desnoods elke dag je bed in, zolang je maar weet dat je kinderen op school zitten ofzo... en dan maar hopen dat ze niet onverwacht thuiskomen vanwege het één of ander...Hij neukt haar niet bij haar thuis volgens mij. Bovendien is dit de sekspijler, dus zullen we het een beetje on topic houden?
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 23:43:

[...]



Hij neukt haar niet bij haar thuis volgens mij. Bovendien is dit de sekspijler, dus zullen we het een beetje on topic houden?Volgens mij zijn er ook twee kinderen in het plaatje, dus ik ben zeer on topic.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:47:

[...]





Volgens mij zijn er ook twee kinderen in het plaatje, dus ik ben zeer on topic.Zolang hij die niet doet en ze niet toe laten kijken zijn ze niet in het plaatje.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 23:43:

[...]



Uhm ja, want dat neukertje zien ze niet hè.

Mijn kinderen komen nooit onverwachts uit school.Tot ze opeens in de keuken staan: Hoi, de wiskundejuf was ziek, dus we zijn een uur eerder uit...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:47:

[...]





Volgens mij zijn er ook twee kinderen in het plaatje, dus ik ben zeer on topic.



Die kinderen heb ik nooit ontmoet. Gaat ook nooit gebeuren, we hebben duidelijke afspraken en geen verwachtingen.

Afspreken bij haar thuis gebeurd haast nooit, is in al die tijd 2x gebeurd, en toen waren de kids er niet. Die kinderen hebben dus verder geen enkele rol in dit topic. Het was meer dat ik evel wilde schetsen wie wij zijn, en dat zij dus een gescheiden moeder is
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:47:

[...]





Volgens mij zijn er ook twee kinderen in het plaatje, dus ik ben zeer on topic.

In bed tijdens de daad? Nee toch?



Ik snap je bezorgdheid over kinderen tijdens het daten richting een relatie of tijdens een relatie, maar scharrelen is volgens mij totaal iets anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:49:

[...]





Tot ze opeens in de keuken staan: Hoi, de wiskundejuf was ziek, dus we zijn een uur eerder uit...Op de basisschool vallen geen uren uit.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:42:

[...]





Hmmm. Dus een serieuze nieuwe vaste vriend moet je liefst het eerste half jaar daten zonder je kinderen ermee te belasten, maar een neukbuddy trek je gewoon desnoods elke dag je bed in, zolang je maar weet dat je kinderen op school zitten ofzo... en dan maar hopen dat ze niet onverwacht thuiskomen vanwege het één of ander...

Ja.

En dan nog wat, op de kinderpijler schrijven in de regel andere forummers dan hier. Je kunt "ons" toch lastig aanrekenen wat daar geschreven wordt?

Maar inderdaad, ik vind neuken met mijn scharrel als mijn kinderen bij hun vader zijn minder schadelijk dan ze binnen 2 maanden kennis laten maken met een andere man.

Jij niet wellicht, dat staat je vrij.
...
Maar goed, heb je een beetje een beeld gekregen over wat dominantie in bed concreet voor een vrouw kan betekenen TO?
Alle reacties Link kopieren
quote:Moirai schreef op 22 mei 2016 @ 23:49:

[...]



Zolang hij die niet doet en ze niet toe laten kijken zijn ze niet in het plaatje.Nou, dat vind ik dus raar. Als het om een serieuze vriend gaat, die een serieuze relatie aangaat, moet er aan alle kanten rekening gehouden worden met de kinderen, maar als het om een neukscharrel gaat, die heus ook wel eens door de kinderen zal worden gezien, maakt het opeens allemaal niet uit. Echt idioot.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:51:

[...]





Nou, dat vind ik dus raar. Als het om een serieuze vriend gaat, die een serieuze relatie aangaat, moet er aan alle kanten rekening gehouden worden met de kinderen, maar als het om een neukscharrel gaat, die heus ook wel eens door de kinderen zal worden gezien, maakt het opeens allemaal niet uit. Echt idioot.

Waarom zou een scharrel door de kinderen worden gezien?

De mijne heeft er werkelijk nooit eentje gezien en ik had ze echt wel.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
je wilt niet eens dat je kinderen een scharrel zien.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:51:

[...]





Nou, dat vind ik dus raar. Als het om een serieuze vriend gaat, die een serieuze relatie aangaat, moet er aan alle kanten rekening gehouden worden met de kinderen, maar als het om een neukscharrel gaat, die heus ook wel eens door de kinderen zal worden gezien, maakt het opeens allemaal niet uit. Echt idioot.Ik heb de kids nooit gezien. Gaat ook nooit gebeuren. Zij wilt dat absoluut niet hebben. En ik vind dat meer dan prima. Ze is een moeder die haar zaakjes prima op orde heeft verder hoor, en ze zorgt goed voor d'r kids en heeft ook verantwoordelijksheidsgevoel. Don't worry
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 22 mei 2016 @ 23:54:

je wilt niet eens dat je kinderen een scharrel zien.

En dus zorg je ervoor dat dat niet gebeurt.



Het leven is soms zo simpel.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 22 mei 2016 @ 23:51:

Maar goed, heb je een beetje een beeld gekregen over wat dominantie in bed concreet voor een vrouw kan betekenen TO?



Ja dit was voor mij de eerste keer dat ik actief was hier.

Ik heb gelachen! Haha



Veel concrete tips heb ik niet gehad, ik vond jou opmerking het meest hout snijden, ik moet me daar maar aan vasthouden denk ik



Thnx all!
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 22 mei 2016 @ 23:54[/message]:

[...]





Ik heb de kids nooit gezien. Gaat ook nooit gebeuren. Zij wilt dat absoluut niet hebben. En ik vind dat meer dan prima. Ze is een moeder die haar zaakjes prima op orde heeft verder hoor, en ze zorgt goed voor d'r kids en heeft ook verantwoordelijksheidsgevoel. Don't worry





precies, dit.

iedereen blij, niks aan de hand.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Zei al: ik leer elke dag bij. Dus blijkbaar is de moraal: leer je een serieuze vriend kennen, houd hem dan zo lang mogelijk bij de kinderen vandaan, want anders kan het traumatisch zijn voor hen als het niks wordt en ze wéér met een een onaangename situatie overvallen worden.



En wil je gewoon neuken, dan neem je één of meerdere scharrels, en zorgt dat je kinderen die scharrels nooit te zien krijgen en ga je hen, al dan niet uitgewoond, braaf ophalen bij de BSO na de beurt.



OK.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:59:

Zei al: ik leer elke dag bij. Dus blijkbaar is de moraal: leer je een serieuze vriend kennen, houd hem dan zo lang mogelijk bij de kinderen vandaan, want anders kan het traumatisch zijn voor hen als het niks wordt en ze wéér met een een onaangename situatie overvallen worden.



En wil je gewoon neuken, dan neem je één of meerdere scharrels, en zorgt dat je kinderen die scharrels nooit te zien krijgen en ga je hen, al dan niet uitgewoond, braaf ophalen bij de BSO na de beurt.



OK.Maakt het nog verschil of je daar dan als uitgewoonde getrouwde vrouw staat of als uitgewoonde single vrouw?
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
je mag hopen dat je uitgewoond bent.

kan je weer even vooruit.
wij slapen nooit.
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:59:

Zei al: ik leer elke dag bij. Dus blijkbaar is de moraal: leer je een serieuze vriend kennen, houd hem dan zo lang mogelijk bij de kinderen vandaan, want anders kan het traumatisch zijn voor hen als het niks wordt en ze wéér met een een onaangename situatie overvallen worden.



En wil je gewoon neuken, dan neem je één of meerdere scharrels, en zorgt dat je kinderen die scharrels nooit te zien krijgen en ga je hen, al dan niet uitgewoond, braaf ophalen bij de BSO na de beurt.



OK.Wat is de overeenstemming bij beide gevallen? Je houdt de kinderen bij een man vandaan zolang het niet serieus is. Bij een scharrel is het nooit serieus, dus voila .
Alle reacties Link kopieren
quote:valentinamaria schreef op 23 mei 2016 @ 00:00:

je mag hopen dat je uitgewoond bent.

kan je weer even vooruit.En was het zonde van je tijd geweest.
Once you’ve accepted your flaws, no one can use them against you.
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:59:

Zei al: ik leer elke dag bij. Dus blijkbaar is de moraal: leer je een serieuze vriend kennen, houd hem dan zo lang mogelijk bij de kinderen vandaan, want anders kan het traumatisch zijn voor hen als het niks wordt en ze wéér met een een onaangename situatie overvallen worden.



En wil je gewoon neuken, dan neem je één of meerdere scharrels, en zorgt dat je kinderen die scharrels nooit te zien krijgen en ga je hen, al dan niet uitgewoond, braaf ophalen bij de BSO na de beurt.



OK.Fijn dat jij het nu ook snapt...kus!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Viezevozen schreef op 22 mei 2016 @ 23:56:

[...]





Veel concrete tips heb ik niet gehad,



Thnx all!

Je zei het zelf al, de grap is nou juist dat je zelf bedenkt hoe je in haar wensen tegemoet kan komen.



Maar oke, ik ben ook de lulligste niet.

Je zegt dat ze niet van speeltjes houdt, heb je daar -als leider van het spel- boodschap aan? Zou ik niet hebben.

Wat ik zelf heel opwindend vond was toen mijn vriendje me out of the blue op mijn knieen zette en mijn rug en billen begon te masseren, de daad an sich was niet ruig maar het feit dat hij bepaalde wel.

Hij vertelde dat ik moest vragen of ik klaar mocht komen.

Hij greep me bij mijn keel en gebruikte tepelklemmen enz enz.



En nogmaals, laat haar een fantasie schrijven met haar ruige pak wensen.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:pejeka schreef op 22 mei 2016 @ 23:59:

Zei al: ik leer elke dag bij. Dus blijkbaar is de moraal: leer je een serieuze vriend kennen, houd hem dan zo lang mogelijk bij de kinderen vandaan, want anders kan het traumatisch zijn voor hen als het niks wordt en ze wéér met een een onaangename situatie overvallen worden.



En wil je gewoon neuken, dan neem je één of meerdere scharrels, en zorgt dat je kinderen die scharrels nooit te zien krijgen en ga je hen, al dan niet uitgewoond, braaf ophalen bij de BSO na de beurt.



OK.



Niet zo oordelen schat.

Laat iedereen doen waar zij zich fijn bij voelen. Jij bent duidelijk niet pro-scharrels. Dus niet doen
Alle reacties Link kopieren
quote:[Moirai schreef op 23 mei 2016 @ 00:01[/message]:

[...]



En was het zonde van je tijd geweest.



ja, dat is eigenlijk nog het ergste.

maar joh, tijd zat om te neuken onder schooltijd als single vrouw.....
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven