het beste speeltje?

13-11-2015 19:03 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Ooit heb ik dit account gemaakt om gezellig over zwangerschappen en de kids te kletsen.. Ik wist dat er ook een seks forum was maar dat was het ook..

Maar nu heb ik een cadeaukaart van 230 euro van de pabo gekregen.. Ik ben helemaal niet zo thuis in de speeltjes heb ooit eens een vibrator met trilkonijn gekocht, die gebruiken we heel zelden. Vind het wel een fijn ding maar m'n vriend zijn handwerk is toch beter:)

Maar nu ik toch die cadeaukaart heb wil ik er eigenlijk wel een speeltje bij, maar omdat ik er helemaal geen verstand van heb.. aan jullie de vraag welk speeltje vinden jullie het lekkerst?
Alle reacties Link kopieren
Als het maar gezellig trilt, niet te veel herrie maakt en niet opgeladen hoeft te worden in mijn computer maar gewoon in het stopcontact.

Verder maakt het me weinig uit.
...
Precies! Koop iets dat niet te veel herrie maakt.



Of... Koop een swing. Je hebt wel een pneumatische boor nodig als de haak in een betonnen plafond moet
Alle reacties Link kopieren
We-vibe! Erg leuk voor samen maar ook alleen te gebruiken
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
230 euro voor een kadokaart? Wat een raar bedrag, Of is dit reclame voor de pabo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tinkerbell1234 schreef op 13 november 2015 @ 19:12:

We-vibe! Erg leuk voor samen maar ook alleen te gebruikenwelke We-vibe bedoel je dan? Er zijn ook een paar met een smartphone en een paar zonder? En met die smartphone kan dat ook met I Phone?
De Lust vibrators van Jopen. Zijn ook nog eens heel mooi en oplaadbaar met een kabeltje.



Kosten rond de ¤100,- maar zijn het geld helemaal waard.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor hele lovende verhalen over de Womanizer!

Alleen ik vind hem erg duur, 150 euro!!!

Maar als ik een cadeaukaart had dan zou ik die zeker daaraan besteden!
Alle reacties Link kopieren
Ja, die verhalen hoor ik ook!



Ik kan de Magic Wand aanraden.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, de womanizer! Die wil ik!!



We vibe is een kutding, zou ik niet doen, is het geld niet waard.
...
We vibe idd niet geweldig. Blijft gewoon niet zitten hebij je dus niks aan.



De Magic wand lijkt me geweldig komt er hier ook aan.



Verder zou je wellicht iets van een bondage setje kunnen kopen met hand, enkelbanden etc?



Een sexy lingeriesetje of 2
quote:Rooss4.0 schreef op 13 november 2015 @ 19:20:

Oh ja, de womanizer! Die wil ik!!



We vibe is een kutding, zou ik niet doen, is het geld niet waard.





Dat is toch de bedoeling
quote:_blabla_ schreef op 13 november 2015 @ 19:32:

[...]







Dat is toch de bedoeling

Hij is leuk.



Ik heb ruim tien jaar geleden ooit bij zo'n Tupperware party voor sexspeeltjes een cadeau uit mogen zoeken (ik was de organisator ) en heb toen een soort tril ei gekocht (maar eentje die je op je venusheuvel kunt leggen en blijft liggen). Ben er tien jaar later nog heel blij mee, we gebruiken die met regelmaat.
Alle reacties Link kopieren
We vibe is idd niks. Blijft niet zitten.

Ikzelf heb zo'n beetje de hele reutemeteut, maar vind mijn glazen dildo erg fijn.

Iets wat trilt is ook altijd fijn.

Buttplug misschien?

Maar als ik zo lees ben je een beetje een leek. Ik zou voor een mooi setje lingerie gaan en Bv handboeien, blinddoek....



Laat nog ff horen wat het geworden is! Succes
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Womanizer...... Ik heb hem en ben er heel erg blij mee. Hij kost 159 euro en inmiddels is er ook een Womanizer pro die is 189 euro zelfs..... (auw wat een geld) maar hij is iedere euro meer dan waard!
Alle reacties Link kopieren
Ben nog steeds een beetje bang voor piercinglancering als ik dat ding op mijn doos zet.
...
Ik ben op zich ook heel nieuwsgierig naar die womanizer. Maar is die niet heel intens? Ik ben bang dat ik tegen het plafond vlieg met directe stimulatie op mijn clitoris..
Alle reacties Link kopieren
Samen kopen Look? 50-50 doen?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 13 november 2015 @ 20:18:

Samen kopen Look? 50-50 doen? Er zitten 2 hoesjes bij, dus het zou makkelijk kunnen
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 13 november 2015 @ 20:09:

Ik ben op zich ook heel nieuwsgierig naar die womanizer. Maar is die niet heel intens? Ik ben bang dat ik tegen het plafond vlieg met directe stimulatie op mijn clitoris..Hij werkt met luchtdruk, hij zuigt heel zachtjes aan je clitoris en laat dan weer los, en zuigt weer opnieuw. Ik heb de eerste versie, daar zitten 5 standen op, ik kom niet verder dan stand 1....
quote:Rooss4.0 schreef op 13 november 2015 @ 20:18:

Samen kopen Look? 50-50 doen? Oeh ja! Wat een plan! Test jij hem eerst?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lookolook schreef op 13 november 2015 @ 20:23:

[...]





Oeh ja! Wat een plan! Test jij hem eerst?

Uhuh!

Ik hoop dat ie een beetje goed schoon te maken is. Ach, een beetje putlucht... daar schrik jij niet van toch?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:strandmeisje schreef op 13 november 2015 @ 20:22:

[...]





Hij werkt met luchtdruk, hij zuigt heel zachtjes aan je clitoris en laat dan weer los, en zuigt weer opnieuw. Ik heb de eerste versie, daar zitten 5 standen op, ik kom niet verder dan stand 1....Gotsamme, klinkt goed!
...
quote:strandmeisje schreef op 13 november 2015 @ 20:22:

[...]





Hij werkt met luchtdruk, hij zuigt heel zachtjes aan je clitoris en laat dan weer los, en zuigt weer opnieuw. Ik heb de eerste versie, daar zitten 5 standen op, ik kom niet verder dan stand 1....Hmmmm. Ik vind het toch een beetje eng. Het idee is geil, maar ik kan maar zo onwijs weinig directe stimulatie hebben daar... Is dat zuigen hard?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net even wat reviews gegoogled. En er wordt heel vaak geschreven dat hij ook geschikt is voor vrouwen die anders geen tot weinig directe stimulatie kunnen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven