Het duurt te lang

06-06-2007 21:36 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi,



Nou, sinds 2 maandjes heb ik een lief vriendje. Sex is leuk (na 2 jaar sexloos door het leven te zijn gegaan is alles leuk ;-)  



Maar mijn vraag is of het probleem is eigenlijk:



Het duurt zo lang totdat hij klaar komt!



Als we sex hebben duurt het meestal een minuut of 10 totdat hij komt. En dan heb ik het over de eerste keer. Laat staan daarna...

OP een gegeven moment ben ik het ook zat...maar durf hem niet goed te vragen wat ik moet doen opdat de hoogtepunt eindelijk een keer wordt versneld  (Worden mannen eigenlijk wel opgewonden wanneer de vrouw beetje hijgt en kreunt...of is dat genant...Ik weet het niet...hopelijk weten jullie dat wel.)

Ik vraag hem dan wel of het komt doordat hij zich te veel zelf bevredigt, maar hij zegt dat dat het niet is.



Even een voorbeeld: gisteravond heb ik hem eindelijk een keer oraal bevredigd....hij wilde dat zo graag en ik had er ook wel zin in.

Mensen, ik heb serieus een kwartier aan dat ding lopen trekken, zuigen...noem maar op........maar nee hoor, niks... Dus vroeg ik hem hoe lang het nog duurde. Daarop antwoorde hij: 'Ik denk niet dat ik vanavond nog kom' :o 'Je hoeft niet meer hoor als je er geen zin in hebt'



Toen heb ik het ook maar voor gezien gehouden, maar heb hem wel verteld dat ik het 'opmerkelijk' vond....
Alle reacties Link kopieren
ik ken het...

op zich vind ik het niet erg dat het lang duurt, al word ik wel erg droog, maar dat is met wat speeksel snel te verhelpen en kan ik ook weer optimaal genieten.

vind 10 minuten nog niet eens lang hoor, gemiddelde bij ons is een half uur...
Alle reacties Link kopieren


ik ken het...

op zich vind ik het niet erg dat het lang duurt, al word ik wel erg droog, maar dat is met wat speeksel snel te verhelpen en kan ik ook weer optimaal genieten.

vind 10 minuten nog niet eens lang hoor, gemiddelde bij ons is een half uur...






Weet je Just_s    Misschien is het niet eens 10 minuten...het kan ook langer duren...alleen pffff word er niet goed van, het verveelt gewoon op een gegeven moment.



Maar wat er ook nog bij komt kijken...is dat ik juist de hele tijd ontzettend nat ben:$, dan word je ook nog wijder heb ik het idee....en hoor je dat ''klok klok klok'' geluid.... het bevordert mijn stemming in ieder geval niet
Alle reacties Link kopieren
haha ook dat ken ik wel

maar kun je het dan niet voor jezelf wat leuker maken?

gewoon wat andere standjes proberen, jezelf een beetje helpen, of hem harder aan het werk zetten haha

ik kwam er achter dat mijn vriend er meestal zo lang over deed omdat ie wachtte tot ik kwam, nou ja, kan niet altijd komen hoor



anders misschien eerst hem een hele tijd opgeilen, hem flink onder handen nemen, en dan pas verder gaan? wie weet gaat het dan een stuk sneller?
Alle reacties Link kopieren
Die Ana



Er is ook áltijd wat hè meid ;)



Vind het leuk voor dat je (eindelijk) weer een vriend hebt, maar let op dat je nu geen problemen gaat 'zoeken' die er eigenlijk niet zijn.

Geef die jongen een kans
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Die Ana



Er is ook áltijd wat hè meid ;)



Vind het leuk voor dat je (eindelijk) weer een vriend hebt, maar let op dat je nu geen problemen gaat 'zoeken' die er eigenlijk niet zijn.

Geef die jongen een kans
:$ I know....Drama queen pur sang! (leuk dat je me nog kent calvijn, zal vast wel door mijn ''opmerkelijke''  schrijfstijl komen
Alle reacties Link kopieren
Dus vroeg ik hem hoe lang het nog duurde. Daarop antwoorde hij: 'Ik denk niet dat ik vanavond nog kom' :o 
Mijn zin zou na zo'n vraag meteen over zijn eigenlijk..........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
10 minuten is alleen lang als je in de stoel van de tandarts zit......:(
Alle reacties Link kopieren
10 minuten is alleen lang als je in de stoel van de tandarts zit......:(
of ergens in de rij staat........ Maar ik begrijp het wel ; sommige mannen doen er heel lang over, soms net effe té lang .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren




quote: Bronny reageerde



10 minuten is alleen lang als je in de stoel van de tandarts zit......:(

of ergens in de rij staat........ Maar ik begrijp het wel ; sommige mannen doen er heel lang over, soms net effe té lang .





Hahahaha, jij bent echt grappig bianca!



Maar idd...dit duurde net effe té lang ja!
Alle reacties Link kopieren
Tsja , ik weet wel dat sommige vriendinnen van me die niet zo'n zin in sex hadden maar vonden dat het wel weer eens tijd werd  een aantal trucs toepasten om een en ander wat sneller te laten verlopen................ nagels over rug krassen en geile taal , hárd kreunen , wild meebewegen ..........en ondertusen de boodschappenlijst voor morgen opstellen :D
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Kijk! Concrete voorbeelden.....perfecto meid!





;-)
Alle reacties Link kopieren
Trouwens . mannn zijn over t algemaan visueler ingesteld ..... op z'n hondjes met uitzicht op jouw derriére ? Of jij on top ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ehmmm...10 minuten...vind jij dat lang? Mijn vriendin en ik zijn soms wel eens een paar uur verder voordat ik uiteindelijk kom....Maar goed, het is dan geen 2 uur alleen maar neuken hoor...laten we eerlijk zijn...haha!:P
Alle reacties Link kopieren
10 minuten? Djies, ik wou dat wij het zo snel konden! Wij hebben nou al diverse vluggertje-pogingen gedaan, maar onder het half uur is ons nog nooit gelukt! :?
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
10 minuten om tot klaarkomen te komen of 10 minuten over een hele vrijpartij?



Ik ken overigens maar weinig mannen die van neuken en orale sex klaarkomen. Ze genieten er enorm van maar vaak om klaar te komen moet het tempo zo snel of de druk zo stevig zijn dat dat met een kutje of mond niet zo makkelijk gaat.



Wat is er dan op tegen om ook even met de hand het af te maken.



Een spreekwoord zegt "er is niets dat zo spant als de eigen hand" maar je zou er ook jouw hand voor kunnen gebruiken.



Kan dus gewoon zijn dat ook jouw vriend tot de mannen behoord die van neuken en orale sex enorm kunnen genieten maar als het om klaarkomen gaat toch de hand verkiezen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met verbazing dit topic te lezen.



De focus ligt weer op het klaarkomen.

Het lijkt wel of seks presteren is en niet voor de fun.

Hij probeert jou klaar te krijgen en jij ligt te wachten tot hij klaarkomt.

Schiet lekker op dan :?



Zulke seks zou ik niet willen in ieder geval, sorry.
Alle reacties Link kopieren
ach mijn vriend komt ook niet altijd klaar



Als hij bv niet klaarkomt dan komt het omdat ie al zo dood moe van het werken was, maar mij toch nog graag even wilde verwennen.;) Hij gaat zijn gang maar:P



Kan er echt niet wakker van liggen hoor:D. (al vind ik stiekum zaad in me wel erg lekker aanvoelen:$ of ben ik de enige???? )



groetjes, SMM
Alle reacties Link kopieren




Ik ken overigens maar weinig mannen die van neuken en orale sex klaarkomen. Ze genieten er enorm van maar vaak om klaar te komen moet het tempo zo snel of de druk zo stevig zijn dat dat met een kutje of mond niet zo makkelijk gaat.



Wat is er dan op tegen om ook even met de hand het af te maken.



Zit eigenlijk met verbazing bovenstaande tekst te lezen.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?




quote: doddie reageerde





Ik ken overigens maar weinig mannen die van neuken en orale sex klaarkomen. Ze genieten er enorm van maar vaak om klaar te komen moet het tempo zo snel of de druk zo stevig zijn dat dat met een kutje of mond niet zo makkelijk gaat.



Wat is er dan op tegen om ook even met de hand het af te maken.



Zit eigenlijk met verbazing bovenstaande tekst te lezen.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?







Half, veel mannen komen niet klaar van mond alleen, maar ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat ze van neuken niet klaarkwamen.



Ik heb ook wel eens de tegeltjes van het plafond liggen tellen terwijl een vent bovenop me lag te "rampetampen"maar dat heeft toch meer met een gebrek aan creativitiet en aandacht voor partner bij betreffend heerschap te maken dan dat het "te lang duurt"  Sommige mannen weten nog steeds niet dat maar heel weinig vrouwen klarkomen van neuken alleen en zijn dan heel erg druk bezig om net zo lang door te gaan tot je komt, en dat kan wel eens vervelend worden. bovendien vind ik het ontzettend geil om een man te zien genieten en ook te zien en volen klaarkomen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, ik heb het dus over puur neuken. Niet dat zoenen en strelen vooraf...gewoon de geslachtsdaad zelf. Mijn vorige vriendje kwam zo snel, dat hij eerst ff snel wilde klaarkomen om de daad vervolgens langer te kunnen volhouden.



En tuurlijk, het is niet gericht om klaar te komen, sex, maar het is wel een uiteindelijke doel waar je beiden samen naar toe werkt. En ja..een kwartier vind ik te lang want op een gegeven moment begint het te schuren en voelt het allemaal niet al te prettig meer.



Maar ja bianca...dat op z'n hondjes....vind ik ook zo lastig...hahaha nou ja lastig.....zie ie mijn grote kont...lijkt me niet zo'n spannend vooruitzicht voor hem :D:$
Alle reacties Link kopieren




quote: nandine reageerde





quote: doddie reageerde





Ik ken overigens maar weinig mannen die van neuken en orale sex klaarkomen. Ze genieten er enorm van maar vaak om klaar te komen moet het tempo zo snel of de druk zo stevig zijn dat dat met een kutje of mond niet zo makkelijk gaat.



Wat is er dan op tegen om ook even met de hand het af te maken.



Zit eigenlijk met verbazing bovenstaande tekst te lezen.

Zijn er meer mensen die deze ervaring hebben?





Half, veel mannen komen niet klaar van mond alleen, maar ik heb eigenlijk nooit meegemaakt dat ze van neuken niet klaarkwamen.



Ik heb ook wel eens de tegeltjes van het plafond liggen tellen terwijl een vent bovenop me lag te "rampetampen"maar dat heeft toch meer met een gebrek aan creativitiet en aandacht voor partner bij betreffend heerschap te maken dan dat het "te lang duurt"  Sommige mannen weten nog steeds niet dat maar heel weinig vrouwen klarkomen van neuken alleen en zijn dan heel erg druk bezig om net zo lang door te gaan tot je komt, en dat kan wel eens vervelend worden. bovendien vind ik het ontzettend geil om een man te zien genieten en ook te zien en volen klaarkomen.







Dat vind ik dus ook!

En dat mannen niet klaar kunnen komen van neuken alleen....heb ik ook zelden gehoord...zelfs die van mij kan het wel...dus dat zegt genoeg he :P


te prettig meer.



Maar ja bianca...dat op z'n hondjes....vind ik ook zo lastig...hahaha nou ja lastig.....zie ie mijn grote kont...lijkt me niet zo'n spannend vooruitzicht voor hem :D:$



Dat vinden mannen juist heerlijk. Vraag me niet waarom, maar de meste mannen genieten juist van het "uitzicht"bij op z'n hondjes. Moet je je niet onzeker over voelen...

ik heb ook een grote kont..

 En als het schuurt, btje glijmiddel erbij.
Alle reacties Link kopieren
En tuurlijk, het is niet gericht om klaar te komen, sex, maar het is wel een uiteindelijke doel waar je beiden samen naar toe werkt.





Ik ga mezelf nu bijna vreemd vinden.:D

De meeste vrouwen komen niet klaar van neuken, daar is andere stimulatie voor nodig.

Ik kom ook niet klaar van neuken. Niet ik het niet zou kunnen , maar puur omdat ik het op een andere manier lekkerder vind. Dus ik kom uiterst zelden klaar d.m.v. neuken.



Ben ik nu raar ?? :o






Ik ken overigens maar weinig mannen die van neuken en orale sex klaarkomen. Ze genieten er enorm van maar vaak om klaar te komen moet het tempo zo snel of de druk zo stevig zijn dat dat met een kutje of mond niet zo makkelijk gaat.





Hmm...sorry...beetje off-topic...maar wil het even kwijt aan Doddie:



Huh? Wat een gelul wat jij daar schrijft zeg.....bijna 90% (schatting) van de mannen kunnen klaarkomen van neuken/orale sex....heb jij alleen maar vriendjes gehad die niet in een vagina of mond kunnen klaarkomen door wrijving?



Ik heb er geen enkele moeite mee klaar te komen als ik neuk of als ik gepijpt wordt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven